quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
ga weg intel met je Nadal haat.quote:
nu weet ik ook meteen dat je vrouw bentquote:Op zondag 10 juni 2012 16:10 schreef alors het volgende:
[..]
Vroeger was ie echt lekker, nu heeft ie zo'n pafferige kop.
Of homo of bi.quote:
Nadal is niet echt van het zelfstandig wijzigen van z'n game plan..quote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef TheArt het volgende:
Nadal ook echt. Hoe krijg je het voor elkaar om de helft van de ballen naar de FH van Nole te slaan terwijl die BH niet loopt
met 24 ben je niet oud hoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is de 98e achtereenvolgende GS-finale bij de heren die ik kijk. Ik ben oud.
Nee, maar ik kijk niet sinds ik 0 was.quote:
[Federer-fan]Hij is al begonnen en Nadal heeft de eerste set met 6=4 gewonnen.[Federer-fan]quote:
Setverlies is één woord.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:24 schreef CoolStoryBro het volgende:
Zou wel baas zijn als Nadal wederom Roland Garros wint zonder set verlies
Het zou ook handig zijn als ie wat meer eerste services in zou slaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:28 schreef Norrage het volgende:
Het verschil zit hem in djoko zijn backhand vandaag. Dat is juist zijn wapen tegen rafa, en hij loopt voor geen meter,...
En minder rooowbins slaanquote:Op zondag 10 juni 2012 16:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het zou ook handig zijn als ie wat meer eerste services in zou slaan.
IIRC, 3 sets, 5 set in de finale.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:40 schreef Dos37 het volgende:
Even een snel vraagje tussendoor. Bij de Olympische spelen doen ze daar tot vijf of tot drie sets?
Alleen de finale best-of-five meen ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:40 schreef Dos37 het volgende:
Even een snel vraagje tussendoor. Bij de Olympische spelen doen ze daar tot vijf of tot drie sets?
Hij heeft je gehoord. Wat een bal zeg.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
IIRC, 3 sets, 5 set in de finale.
Okee thx.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alleen de finale best-of-five meen ik.
quote:
quote:
Nadal gaat choken op die banaanquote:Op zondag 10 juni 2012 16:54 schreef alors het volgende:
Een hapje banaannu gaat Nadal op dubbelspeed
Nee, hij gaat een bananenpassing slaan.quote:
euh, ze gaan toch gewoon naar NLD2?quote:
Het Federer-fan effect, niet weten of het nouquote:Op zondag 10 juni 2012 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij gaat een bananenpassing slaan.
Dit:quote:Op zondag 10 juni 2012 16:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het Federer-fan effect, niet weten of het nouof
is.
quote:
quote:
Deze posts.quote:
Gat in de markt.quote:
Juist wel geloof ikquote:Op zondag 10 juni 2012 17:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hij krijgt het publiek ook niet echt mee zo.
quote:
quote:
Gebeurd ook nogquote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
Nu kunnen ze Djokovic een nieuwe stoel
geven.
"Dan liggen de schilvers er ook nog"quote:
Zoek maar eens op Operacion Puerto. Hardnekkige geruchten rondom Nadal. Ik vertrouw die gast voor geen meter.quote:
Gebeurd?quote:
Schilvers?quote:
Ohja dat geloof ik zelf ook wel, maar om nou zo in het topic te komen trollenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Operacion Puerto. Hardnekkige geruchten rondom Nadal. Ik vertrouw die gast voor geen meter.
De sponsor vond het vast niet erg, nog nooit zoveel camerashots van dat bankje geweest.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ze stoppen, de sponsor heeft gebeld.
Was niet de bedoelingquote:Op zondag 10 juni 2012 17:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja dat geloof ik zelf ook wel, maar om nou zo in het topic te komen trollen
quote:
Waar ligt Frankrijk, gewoon onder Nederland ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:20 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
het wordt voor vanavond wel weer droog hoor, en het gaat straks misschien wel minder hard regenen...
Dit is natuurlijk grote kul. Als het droog was geweest dan was het verschil een stuk groter geweest.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:19 schreef banderas het volgende:
zijn geen omstandigheden voor djokovic...erg jammer want datti beter kan tennisse is wel duidelijk
trololoquote:Op zondag 10 juni 2012 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar ligt Frankrijk, gewoon onder Nederland ofzo?![]()
Wie kan er beter tennissen dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:25 schreef banderas het volgende:
als het droog en warm had geweest????? dan had je net als vorig jaar Nadal niet op voorsprong gezien...de bijzonder zwakke service van djoko en een baan die nog langzamer is als dikke sh%t maakt het voor Nadal erg leuk allemaal. We hebben vorig jaar al duidelijk kunnen zien wie er beter kan tennissen
Ik heb nog niks gehoord.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
Is er een prognose wanneer ze weer verder gaan?
Wat betreft het algehele niveau, of tussen Djokovic en Nadal?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:21 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk grote kul. Als het droog was geweest dan was het verschil een stuk groter geweest.
Opgehijst?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
Siemerink zegt dat het de vraag is of het vandaag nog droog gaat worden.
Het net wordt opgehijst dus blijkbaar gaan ze verder. Ben benieuwd. Hoop dat ze de partij zonder onderbreking kunnen uitspelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Is natuurlijk met ei.
Het is opgehesen duuuhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Het is opgehesen duuuhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow, ze gaan eerst trois minutes inspelen.
Ze zijn klaar met inspelen en ze gaan weer beginnen.![]()
Wel een voordeel voor Djokovic dat hij moet serveren in plaats van dat hij moet ontvangen op 3-5.
[ Bericht 4% gewijzigd door Federer-fan op 10-06-2012 17:43:49 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Cadeautjes? Hoe was dat laatste punt een cadeautje?quote:
Je kunt zo'n post ook editen.quote:
Dat was vooral vertragen en afwachten. Nog steeds briljant, maar met opbouw had het weinig te maken.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:54 schreef jojomen4 het volgende:
Opbouwen heet dan, en afmaken met een smash.
Ja, ik zou ook agressief worden als je tegenstanders continue falen. Zo is er voor Nadal ook geen klap aan.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:00 schreef Norrage het volgende:
Rafa is veel agressiever uit de kleedkamer gekomen
Oh jaquote:Op zondag 10 juni 2012 18:01 schreef alors het volgende:
[..]
Is normaal op 1 he, maar daar is nu voetbal op...
voetbalquote:Op zondag 10 juni 2012 18:04 schreef Norrage het volgende:
Waar zouden de Spanjaarden nu naar kijken? Voetbal of Rafa?
Gisteren was geen goede dag om voetbal te kijkenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:06 schreef Norrage het volgende:
Voetbalgister toch weer geconstateerd dat het de saaiste sport ooit is.
Eens.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:20 schreef Federer-fan het volgende:
Er wordt altijd gezegd dat het spel van Nadal zo fysiek is, maar bij Djokovic is dat toch niet veel minder het geval?
Dat is zijn Djokochoke....quote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zeldzaam dat Nadal het niet goed af maakt.
Verbaast me dat bij 'fysiek' eigenlijk alleen Nadal wordt genoemd en vroeger Muster en lang niet zo heel veel andere spelers.quote:
Ja, hopelijk wel. En dan graag twee wereldsets.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:30 schreef Ambrosius het volgende:
Opvallend hoor, eigenlijk wordt dit gewoon een bagel.
Beiden zijn enorm getalenteerd, zowel op fysiek niveau als op balgevoel, lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:31 schreef Norrage het volgende:
Ik vind djoko meer raw fysieke kracht dan rafa, misschien zelfs. Rafa is vrij getalenteerd, en best allround. Djoko is gewoon een robot
Sowieso maar als je onderling zou vergelijken toch minieme verschillenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Beiden zijn enorm getalenteerd, zowel op fysiek niveau als op balgevoel, lijkt me duidelijk.
Nadal zijn smashes en volleys zijn in ieder geval beter als die van Djoko.Slices zijn van allebei niet echt indrukwekkend. Dropshots zijn van Djoko vaak ook niet om over naar huis te schrijven. Al lijkt dat wel iets beter te gaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sowieso maar als je onderling zou vergelijken toch minieme verschillen
Mwah, dan zou ik zelf eigenlijk Nadal de meer robotachtige vinden.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sowieso maar als je onderling zou vergelijken toch minieme verschillen
Nou je ziet dat djoko er doorheen kan slaanquote:Op zondag 10 juni 2012 18:39 schreef Outlined het volgende:
nadal kan je alleen maar met zijn eigen wapens verslaan: alles terug brengen
niemand, met uitzondering van del potro of tsonga, kan er door heen slaan
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat snel richting ongekend hoog niveau.
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat snel richting ongekend hoog niveau.
slechts af en toequote:Op zondag 10 juni 2012 18:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou je ziet dat djoko er doorheen kan slaan
7 potten op rijquote:
We kunnen het alleen maar hopenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:45 schreef alors het volgende:
Als Nadal nu niet wint komt het nooit meer goed bij deze duels volgens mij
bedoel je natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 18:47 schreef Norrage het volgende:
Plz laat die regen niet onderbreken , nu is de wedstrijd eindelijk losop Djoko's hand
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:47 schreef Zelva het volgende:
Ja hoor, het ligt aan de ballen. Triest ventje.
Nederland 2.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |