quote:
quote:
Gebeurd ook nogquote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
Nu kunnen ze Djokovic een nieuwe stoel
geven.
"Dan liggen de schilvers er ook nog"quote:
Zoek maar eens op Operacion Puerto. Hardnekkige geruchten rondom Nadal. Ik vertrouw die gast voor geen meter.quote:
Gebeurd?quote:
Schilvers?quote:
Ohja dat geloof ik zelf ook wel, maar om nou zo in het topic te komen trollenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Operacion Puerto. Hardnekkige geruchten rondom Nadal. Ik vertrouw die gast voor geen meter.
De sponsor vond het vast niet erg, nog nooit zoveel camerashots van dat bankje geweest.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ze stoppen, de sponsor heeft gebeld.
Was niet de bedoelingquote:Op zondag 10 juni 2012 17:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja dat geloof ik zelf ook wel, maar om nou zo in het topic te komen trollen
quote:
Waar ligt Frankrijk, gewoon onder Nederland ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:20 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
het wordt voor vanavond wel weer droog hoor, en het gaat straks misschien wel minder hard regenen...
Dit is natuurlijk grote kul. Als het droog was geweest dan was het verschil een stuk groter geweest.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:19 schreef banderas het volgende:
zijn geen omstandigheden voor djokovic...erg jammer want datti beter kan tennisse is wel duidelijk
trololoquote:Op zondag 10 juni 2012 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar ligt Frankrijk, gewoon onder Nederland ofzo?![]()
Wie kan er beter tennissen dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:25 schreef banderas het volgende:
als het droog en warm had geweest????? dan had je net als vorig jaar Nadal niet op voorsprong gezien...de bijzonder zwakke service van djoko en een baan die nog langzamer is als dikke sh%t maakt het voor Nadal erg leuk allemaal. We hebben vorig jaar al duidelijk kunnen zien wie er beter kan tennissen
Ik heb nog niks gehoord.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
Is er een prognose wanneer ze weer verder gaan?
Wat betreft het algehele niveau, of tussen Djokovic en Nadal?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:21 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk grote kul. Als het droog was geweest dan was het verschil een stuk groter geweest.
Opgehijst?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
Siemerink zegt dat het de vraag is of het vandaag nog droog gaat worden.
Het net wordt opgehijst dus blijkbaar gaan ze verder. Ben benieuwd. Hoop dat ze de partij zonder onderbreking kunnen uitspelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Is natuurlijk met ei.
Het is opgehesen duuuhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Het is opgehesen duuuhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow, ze gaan eerst trois minutes inspelen.
Ze zijn klaar met inspelen en ze gaan weer beginnen.![]()
Wel een voordeel voor Djokovic dat hij moet serveren in plaats van dat hij moet ontvangen op 3-5.
[ Bericht 4% gewijzigd door Federer-fan op 10-06-2012 17:43:49 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Cadeautjes? Hoe was dat laatste punt een cadeautje?quote:
Je kunt zo'n post ook editen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |