Beiden zijn enorm getalenteerd, zowel op fysiek niveau als op balgevoel, lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:31 schreef Norrage het volgende:
Ik vind djoko meer raw fysieke kracht dan rafa, misschien zelfs. Rafa is vrij getalenteerd, en best allround. Djoko is gewoon een robot
Sowieso maar als je onderling zou vergelijken toch minieme verschillenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Beiden zijn enorm getalenteerd, zowel op fysiek niveau als op balgevoel, lijkt me duidelijk.
Nadal zijn smashes en volleys zijn in ieder geval beter als die van Djoko.Slices zijn van allebei niet echt indrukwekkend. Dropshots zijn van Djoko vaak ook niet om over naar huis te schrijven. Al lijkt dat wel iets beter te gaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sowieso maar als je onderling zou vergelijken toch minieme verschillen
Mwah, dan zou ik zelf eigenlijk Nadal de meer robotachtige vinden.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sowieso maar als je onderling zou vergelijken toch minieme verschillen
Nou je ziet dat djoko er doorheen kan slaanquote:Op zondag 10 juni 2012 18:39 schreef Outlined het volgende:
nadal kan je alleen maar met zijn eigen wapens verslaan: alles terug brengen
niemand, met uitzondering van del potro of tsonga, kan er door heen slaan
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat snel richting ongekend hoog niveau.
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat snel richting ongekend hoog niveau.
slechts af en toequote:Op zondag 10 juni 2012 18:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou je ziet dat djoko er doorheen kan slaan
7 potten op rijquote:
We kunnen het alleen maar hopenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:45 schreef alors het volgende:
Als Nadal nu niet wint komt het nooit meer goed bij deze duels volgens mij
bedoel je natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 18:47 schreef Norrage het volgende:
Plz laat die regen niet onderbreken , nu is de wedstrijd eindelijk losop Djoko's hand
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:47 schreef Zelva het volgende:
Ja hoor, het ligt aan de ballen. Triest ventje.
Nederland 2.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |