Is niks.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:50 schreef HAL9000S het volgende:
Deze maar in de download gezet, geen idee of het wat is.
[ afbeelding ]
Mooi dan kan ik die skippen. Vandaag The loved ones op bluray binnen gekregen, snel maar opnieuw kijkenquote:
Ja die isquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik die skippen. Vandaag The loved ones op bluray binnen gekregen, snel maar opnieuw kijken
Ja die is vreemd hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:22 schreef maniace het volgende:
Loved ones is awesome![]()
Ik heb laatst Deadgirl gekeken ook aan te raden voor de mensen die een beetje van een arthouse achtige inslag houden.
http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=147
Die kon ik ook wel waarderen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:22 schreef maniace het volgende:
Ik heb laatst Deadgirl gekeken ook aan te raden voor de mensen die een beetje van een arthouse achtige inslag houden.
Mwah, ik vond de remake van Dark water (overigens een klote film, daar niet van) minder klote dan het Japanse origineel. Van "The ring" vond ik de remake ook beter. Er werd veel meer uitgediept in de Amerikaanse versie. Met "Shutter" en andere Aziatische films ben ik het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:00 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb alleen het Japanse origineel van Puls gezien, Kairo en die vond ik erg goed. Geen behoefte om de remake te zien en deel 2 en 3 dus automatisch ook niet.
Die gaat op mijn watchlist! Thxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:22 schreef maniace het volgende:
Serieus The Ring remake beter dan het origineel? ..... Vergeet echter niet Deadgirl kent een traag begin het blijft een arthouse achtige film verwacht geen bloedbad met guts and glory.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Mwah, ik vond de remake van Dark water (overigens een klote film, daar niet van) minder klote dan het Japanse origineel. Van "The ring" vond ik de remake ook beter. Er werd veel meer uitgediept in de Amerikaanse versie. Met "Shutter" en andere Aziatische films ben ik het helemaal met je eens.
Maar nu weet ik eigenlijk nog niks, hehe. Trouwens nu "deadgirl" aan het opvissen! Spannende trailer!
Jep, serieusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef maniace het volgende:
Serieus The Ring remake beter dan het origineel? ..... Vergeet echter niet Deadgirl kent een traag begin het blijft een arthouse achtige film verwacht geen bloedbad met guts and glory.
Ik vind het origineel ook beter en dat geldt ook voor Dark Water. Komt misschien ook doordat ik het origineel eerder gezien heb en bij de remake al een beetje weet wat er ging gebeuren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef maniace het volgende:
[..]
Serieus The Ring remake beter dan het origineel? ..... Vergeet echter niet Deadgirl kent een traag begin het blijft een arthouse achtige film verwacht geen bloedbad met guts and glory.
Fieuw, dacht al dat het aan het feit lag dat ik 'een meisje' ben. Ik deel over de eerste helft van de eerste zin overigens ook je mening.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef Smeich het volgende:
Ook al ben ik een groot voorstander/fan van originele (aziatische) horrorfilms, ook ik moet eerlijk bekennen dat ik The Ring beter vond dan Ringu (ik had denk ik te hoge verwachtingen van die film na alle aanbevelingen van mijn vrienden uit Azië die mij die film toendertijd hadden aangeraden waarbij een meid met lange zwarte haren daar dus voor veel angst blijkt te zorgen).
De volgorde is inderdaad vaak bepalend. Ik kan me alleen bij "The ring" niet meer herinneren welke ik eerder zag, denk eigenlijk wel de Amerikaanse ja, not sure. Maar mij ging het vooral om de inhoud van het verhaal, die was in Ringu veel vager naar mijn idee...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik vind het origineel ook beter en dat geldt ook voor Dark Water. Komt misschien ook doordat ik het origineel eerder gezien heb en bij de remake al een beetje weet wat er ging gebeuren.
Maak je nou een grapje? Wat heeft geslacht met voorkeur voor bepaalde horrorfilms te maken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:49 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Fieuw, dacht al dat het aan het feit lag dat ik 'een meisje' ben.
Spanning versus gore ofzo? Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Wat heeft geslacht met voorkeur voor bepaalde horrorfilms te maken?
Dat lijken me meer subgenres, misschien dat geslacht de voorkeur hiervoor wel kan (mede)bepalen. Daarentegen, ik hou ook meer van spanninng (paranormal activity) dan gore/slashing (zombie flicks). A l'interieur en martyrs vond ik echter wel vet en bevatten beide behoorlijk wat gore.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Spanning versus gore ofzo? Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je het boek aanraden. Verklaard ook de tape veel beter en wie/wat Sadako eigenlijk is. De rest van de boeken (Spiral en Loop) gaan nog veel verder de weirde kant op heb ik gehoord, maar deel 1 is erg cool.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:49 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Fieuw, dacht al dat het aan het feit lag dat ik 'een meisje' ben. Ik deel over de eerste helft van de eerste zin overigens ook je mening.
[..]
De volgorde is inderdaad vaak bepalend. Ik kan me alleen bij "The ring" niet meer herinneren welke ik eerder zag, denk eigenlijk wel de Amerikaanse ja, not sure. Maar mij ging het vooral om de inhoud van het verhaal, die was in Ringu veel vager naar mijn idee...
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:26 schreef On het volgende:
Vandaag The Woman In Black gekeken. Wel mooi gefilmd, maar had weinig nieuws. Zelfs het einde deed me wel erg denken aan een andere film.Klopt en vernieuwend was 'ie inderdaad ook niet echt. Maar wel horror, met goede acteurs, in de bioscoop. En dat is er niet zoveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, helaas zijn ze er wel. Insidious bv. Beide draken van films als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Klopt en vernieuwend was 'ie inderdaad ook niet echt. Maar wel horror, met goede acteurs, in de bioscoop. En dat is er niet zoveel.
Wow, serieus zeg; was een grapje ja. Ik zou mezelf nooit ergens om te min vinden, laat staan vanwege mijn kruis!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
Maak je nou een grapje? Wat heeft geslacht met voorkeur voor bepaalde horrorfilms te maken?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:42 schreef Gray het volgende:
Spanning versus gore ofzo? Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
Guys, guys, het was een grapje, zie mijn post daarvoor van vrijdag 29 juni 2012 @ 13:56quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:36 schreef Ebbao het volgende:
Dat lijken me meer subgenres, misschien dat geslacht de voorkeur hiervoor wel kan (mede)bepalen. Daarentegen, ik hou ook meer van spanninng (paranormal activity) dan gore/slashing (zombie flicks). A l'interieur en martyrs vond ik echter wel vet en bevatten beide behoorlijk wat gore.
Maar, om even op de vergelijking terug te komen, the ring en ringu verschillen ook niet zoveel wat betreft deze aspecten volgens mij?
Insidious had eenmaal een leuke schrikscene ( je weet wel met dat hoofd ) en die droomscene was wat hipster maar wel tof. De rest kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:21 schreef znarch het volgende:
[..]
Naja, helaas zijn ze er wel. Insidious bv. Beide draken van films als je het mij vraagt.
Ja, is een remake van de Spaanse REC.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:40 schreef Luna3 het volgende:
Net een voorstukje op RTL 5 voor morgen: "tv-premiere" van Quarantine. Beetje zombie/virus-achtig. Kent iemand die al? Volgens mij is het deze: http://www.imdb.com/title/tt1082868/
(Met 'Dexter's Debra')
Oh, hmm, shitquote:[b]Op zaterdag 30 juni 2012 00:43 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profileJa, is een remake van de Spaanse REC.
De meeste hier hebben Noroi wel gezien denk ik. Thx voor de Hans en Grietje tip. Die gaat op mijn watchlist. (ik krijg het nog druk)quote:
Die laatste lijkt me ook wel wat; houd wel van morbide sprookjes...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:09 schreef BankAardappel het volgende:
Niemand van jullie had Noroi nog gezien dan? Wel de moeite waard hoor als je van J-Horror houdt. Is wel alleen zo'n documentaire stijl film, en meer paranormale suspense, geen gore ofzo.
En schiet me nu opeens ook een andere binnen. Henjel gwa Geuretel, de Koreaanse horror variant op Hans en Grietje. Is niet zo eng ofzo, meer dark fantasy achtig, maar ik vond 'm wel cool.
Henjel gwa Geuretel heb ik gezien ja. idd niet echt horror, maar wel een apart sfeertje. Kan zo eigenlijk geen film noemen die er op lijkt....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:09 schreef BankAardappel het volgende:
Niemand van jullie had Noroi nog gezien dan? Wel de moeite waard hoor als je van J-Horror houdt. Is wel alleen zo'n documentaire stijl film, en meer paranormale suspense, geen gore ofzo.
En schiet me nu opeens ook een andere binnen. Henjel gwa Geuretel, de Koreaanse horror variant op Hans en Grietje. Is niet zo eng ofzo, meer dark fantasy achtig, maar ik vond 'm wel cool.
ik denk dat je meer van de rating schrok dan dat je van de film gaat schrikkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:30 schreef On het volgende:
Vanavond the Devil Inside kijken. Ik schrok een beetje van de imdb rating, maar we gaan het meemaken.
Is het wat? Of is het 3x niks vergeleken met REC?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:43 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ja, is een remake van de Spaanse REC.
ik vond t minder. Niet slecht, wel minder.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:26 schreef 12345r het volgende:
[..]
Is het wat? Of is het 3x niks vergeleken met REC?
Het is niet eens een shot voor shot remake zie ik. Hij is best anders. Maar gvd wat is dat geluid van die helikopter irri.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik vond t minder. Niet slecht, wel minder.
Vond het zo hysterisch. Maar dat komt omdat ik achter mijn pc zat te werken en de tv op de achtergrond aanstond...dat gegil was niet echt bevorderlijk voor mijn werk, haha, laatste stukje wel gezien. Spannend, maar niet super. Er zaten trouwens wel goede acteurs in vond ik... Moet REC nog zien, dus vandaar dat ik er niet voor ben gaan zitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef znarch het volgende:
Het is niet eens een shot voor shot remake zie ik. Hij is best anders. Maar gvd wat is dat geluid van die helikopter irri.
Zonde dat je deze eerst hebt gekeken. In REC zit voor zover ik kan inschatten (heb maar 20 minuten Quarantine gezien) meer gegil. Ik hoop iig dat het einde anders is voor je danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:54 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Vond het zo hysterisch. Maar dat komt omdat ik achter mijn pc zat te werken en de tv op de achtergrond aanstond...dat gegil was niet echt bevorderlijk voor mijn werk, haha, laatste stukje wel gezien. Spannend, maar niet super. Er zaten trouwens wel goede acteurs in vond ik... Moet REC nog zien, dus vandaar dat ik er niet voor ben gaan zitten.
Eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik vond t minder. Niet slecht, wel minder.
Nope, ik zei juist dat ik hem expres niet gekeken heb, maar achter m'n pc aan het werken was...het gegil klonk op de achtergrond en kwam nogal hysterisch over. Vandaar... Hmm, nog meer gegil in REC?!!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef znarch het volgende:
Zonde dat je deze eerst hebt gekeken. In REC zit voor zover ik kan inschatten (heb maar 20 minuten Quarantine gezien) meer gegil. Ik hoop iig dat het einde anders is voor je dan
Voor zover ik me herinner dan hequote:Op zondag 1 juli 2012 12:11 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nope, ik zei juist dat ik hem expres niet gekeken heb, maar achter m'n pc aan het werken was...het gegil klonk op de achtergrond en kwam nogal hysterisch over. Vandaar... Hmm, nog meer gegil in REC?!!
Lijkt me ook heel gaaf!quote:
Het is alleen geen horrorquote:
IMDB vindt van wel.quote:
Ja, maar zowel de trailer als reviews zeggen van niet. Ik zou er iig niet met "horror verwachtingen" naar uit gaan zitten kijken.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
IMDB vindt van wel.![]()
" When her child goes missing, a mother looks to unravel the legend of the Tall Man, an entity who allegedly abducts children." Genres: Horror | Mystery | Thriller
Hier hetzelfde. Bohh wat erg. Ik vond het dan ook een kutfilm. Helaas.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:26 schreef On het volgende:
Dat Spaanse hysterische gedoe viel mij ook zwaar. Ik weet nog dat ik die film zag op Lowlands op een groot scherm. Halverwege de film was de halve zaal al weggelopen omdat iedereen misselijk werd van de combinatie druk camerawerk/Spaans gekrijs.
Woah, deze lijkt me erg vet. Trailer zet ook al een lekker beeld neer.quote:
cool wanneer komt ie uitquote:
Ziet er tof uit!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:35 schreef Karina het volgende:
Ik kwam deze film toevallig tegen Zombie 108 lijkt mij wel wat
[ afbeelding ]
Tja, smaken verschil.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
Misschien is het hier al eens genoemd maar heeft iemand hier al 'Snow White And The Huntsman gezien'? Ik wel! Het neigt af en toe naar het genre horror, alhoewel het ook wel wat fantasy elementen kent (elven en trollen etc. zitten er ook in). Wat vonden jullie van deze film?
Ik vond Charlize Theron echt een rotmens spelen! Wel goed geacteerd trouwens.
Maar Kristen Stewart blijft prachtig vind ik (en speelt Sneeuwwitje overtuigend genoeg)!
Kijk dan eens:![]()
[ afbeelding ]
Is toch een plaatje om te zien of niet!?!
Precies, ik kan niet kijken/luisteren naar die dooie mus! (...volgens mij komt de uitdrukking "Iemand blij maken met een dooie mus" daar ook vandaan: Je denkt; "Hmm, lekker wijf" en dan doet ze d'r bek snaveltje open: Tjielp tjielp...tok!quote:
Best jammer, wat zoiets kan gewoon een film verpesten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:48 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Precies, ik kan niet kijken/luisteren naar die dooie mus! (...volgens mij komt de uitdrukking "Iemand blij maken met een dooie mus" daar ook vandaan: Je denkt; "Hmm, lekker wijf" en dan doet ze d'r bek open: Tjielp tjielp...tok!
-edit-
Mijn God, klik ik die html van je (Atmosphere82) in mijn urlbalk, zie ik ook nog dat 'haar vleugeltjes' aan haar hoofd vast zitten!!![]()
Hè!?! Dat laatste snap ik niet echt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:48 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Precies, ik kan niet kijken/luisteren naar die dooie mus! (...volgens mij komt de uitdrukking "Iemand blij maken met een dooie mus" daar ook vandaan: Je denkt; "Hmm, lekker wijf" en dan doet ze d'r bek snaveltje open: Tjielp tjielp...tok!
-edit-
Mijn God, klik ik die html van je (Atmosphere82) in mijn urlbalk, zie ik ook nog dat 'haar vleugeltjes' aan haar hoofd vast zitten!!![]()
Die heb ik per ongeluk bij de (nieuwe) Kringloopvestiging in Roosendaal aangeschaft. Helaas nog een paar euro voor betaald ook! Bagger tot en met!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:58 schreef Pulzzar het volgende:
Wie heeft Phantom Of The Opera van Dario Argento gezien? Een vermakelijke maar zeer slechte B-film.
Op YouTube staat een grappige recensie over deze film:
Ik ook een paar euro bij de Blokker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Die heb ik per ongeluk bij de (nieuwe) Kringloopvestiging in Roosendaal aangeschaft. Helaas nog een paar euro voor betaald ook! Bagger tot en met!!!
Dan kijk je door "verliefdheid" vast dwars door haar flaporen heenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:31 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hè!?! Dat laatste snap ik niet echt?![]()
PS. De afbeelding kan niet meer bekeken worden?
Dat zal me inderdaad een grote zorg zijn, was me nog niet eens opgevallen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:05 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Dan kijk je door "verliefdheid" vast dwars door haar flaporen heen
ziet er shocking uit en ik ben wel benieuwd. ff ergens binnenhalen...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:35 schreef Zeitgeist het volgende:
Ik zag gister Concrete (2004)
Lowbudget maar wel vrij gruwelijk. Gebaseerd op een echt gebeurde moord:
http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Junko_Furuta
http://blog.makmoden.com/?p=677
De beschrijving op IMDB is:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:35 schreef Zeitgeist het volgende:
Zou willen zeggen dat het er goed uitziet, maar dat zijn volgens mij niet de juiste woorden.quote:A high-school girl is kidnapped by gang lords and held captive for several months. Over this time, she repeatedly beaten, raped, and tortured.
gruwelijk dat wel, maar minder shocking als ik had verwacht, maar nog steeds behoorlijk onsmakelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:35 schreef Zeitgeist het volgende:
deel 1 is zeker heel gaaf, de vervolgdelen kan je beter niet zien!!quote:
...is nogal smaak-afhankelijk:quote:Op maandag 9 juli 2012 12:42 schreef casper019 het volgende:
deel 1 is zeker heel gaaf, de vervolgdelen kan je beter niet zien!!
al TiJDEN GEEN leuke horror meer gezien..
weet iemand nog een recente ''goeie''??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euhh.. Tjah, weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden. Eigenlijk nooit echt geschrokken, en het shockerende, tjah.. Je moet het maar zien, paar mooie dames kijken en verder niet teveel nadenkenEn je niet storen aan het belabberde acteerwerk. Laat staan de verschillende talen die er gesproken worden (of dat ligt aan mijn gemoedstoestand
).
oh ah toma toma vem vem vem vem
Nee, het is echt afzien de laatste tijd.. Heb ook alleen maar tips om vooral NIET te kijkenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:42 schreef casper019 het volgende:
[..]
deel 1 is zeker heel gaaf, de vervolgdelen kan je beter niet zien!!
al TiJDEN GEEN leuke horror meer gezien..
weet iemand nog een recente ''goeie''??
Hellraiser?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef WeHD het volgende:
Wie weet nog een leuke lang reekse horror film?
Friday the 13th & Halloween & Nightmare on elm street al gezien.
Chuckie ook.
The Innkeepers vond ik niet eens zo heel slecht. Het einde was ruk, maar de weg d'r naartoe was toch wel spannend, en die ene scene in de kelder vond ik toch wel erg engquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, het is echt afzien de laatste tijd.. Heb ook alleen maar tips om vooral NIET te kijken
The Innkeepers, Kill Theory, The Tunnel...
Je bedoelt 'found footage' films?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef Ramkraker het volgende:
Weet iemand nog films die te vergelijken zijn met paranormal activity?
Heb grave encounters, paranormal activity 1,2,3, paranormal entity allemaal al gezien
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Je bedoelt 'found footage' films?
Blair Witch Project, Noroi, The Tunnel.
Cannibal Holocaust? toch wel de proto found footage filmquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef Ramkraker het volgende:
Heb grave encounters, paranormal activity 1,2,3, paranormal entity allemaal al gezien
Amityville (al geef ik toe dat ze niet allemaal tof zijn.)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef WeHD het volgende:
Wie weet nog een leuke lang reekse horror film?
Friday the 13th & Halloween & Nightmare on elm street al gezien.
Chuckie ook.
Blijft een mooi gegeven dat de regisseur de acteurs naar de rechtbank moest nemen om aan te tonen dat ze niet echt vermoord waren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Cannibal Holocaust? toch wel de proto found footage film
is al eerder genoemd in dit topic, oa door mij, maar wellicht is dit wat? The Poughkeepsie Tapesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef Ramkraker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |