Voor zover ik me herinner dan hequote:Op zondag 1 juli 2012 12:11 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nope, ik zei juist dat ik hem expres niet gekeken heb, maar achter m'n pc aan het werken was...het gegil klonk op de achtergrond en kwam nogal hysterisch over. Vandaar... Hmm, nog meer gegil in REC?!!
Lijkt me ook heel gaaf!quote:
Het is alleen geen horrorquote:
IMDB vindt van wel.quote:
Ja, maar zowel de trailer als reviews zeggen van niet. Ik zou er iig niet met "horror verwachtingen" naar uit gaan zitten kijken.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
IMDB vindt van wel.![]()
" When her child goes missing, a mother looks to unravel the legend of the Tall Man, an entity who allegedly abducts children." Genres: Horror | Mystery | Thriller
Hier hetzelfde. Bohh wat erg. Ik vond het dan ook een kutfilm. Helaas.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:26 schreef On het volgende:
Dat Spaanse hysterische gedoe viel mij ook zwaar. Ik weet nog dat ik die film zag op Lowlands op een groot scherm. Halverwege de film was de halve zaal al weggelopen omdat iedereen misselijk werd van de combinatie druk camerawerk/Spaans gekrijs.
Woah, deze lijkt me erg vet. Trailer zet ook al een lekker beeld neer.quote:
cool wanneer komt ie uitquote:
Ziet er tof uit!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:35 schreef Karina het volgende:
Ik kwam deze film toevallig tegen Zombie 108 lijkt mij wel wat
[ afbeelding ]
Tja, smaken verschil.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
Misschien is het hier al eens genoemd maar heeft iemand hier al 'Snow White And The Huntsman gezien'? Ik wel! Het neigt af en toe naar het genre horror, alhoewel het ook wel wat fantasy elementen kent (elven en trollen etc. zitten er ook in). Wat vonden jullie van deze film?
Ik vond Charlize Theron echt een rotmens spelen! Wel goed geacteerd trouwens.
Maar Kristen Stewart blijft prachtig vind ik (en speelt Sneeuwwitje overtuigend genoeg)!
Kijk dan eens:![]()
[ afbeelding ]
Is toch een plaatje om te zien of niet!?!
Precies, ik kan niet kijken/luisteren naar die dooie mus! (...volgens mij komt de uitdrukking "Iemand blij maken met een dooie mus" daar ook vandaan: Je denkt; "Hmm, lekker wijf" en dan doet ze d'r bek snaveltje open: Tjielp tjielp...tok!quote:
Best jammer, wat zoiets kan gewoon een film verpesten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:48 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Precies, ik kan niet kijken/luisteren naar die dooie mus! (...volgens mij komt de uitdrukking "Iemand blij maken met een dooie mus" daar ook vandaan: Je denkt; "Hmm, lekker wijf" en dan doet ze d'r bek open: Tjielp tjielp...tok!
-edit-
Mijn God, klik ik die html van je (Atmosphere82) in mijn urlbalk, zie ik ook nog dat 'haar vleugeltjes' aan haar hoofd vast zitten!!![]()
Hè!?! Dat laatste snap ik niet echt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:48 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Precies, ik kan niet kijken/luisteren naar die dooie mus! (...volgens mij komt de uitdrukking "Iemand blij maken met een dooie mus" daar ook vandaan: Je denkt; "Hmm, lekker wijf" en dan doet ze d'r bek snaveltje open: Tjielp tjielp...tok!
-edit-
Mijn God, klik ik die html van je (Atmosphere82) in mijn urlbalk, zie ik ook nog dat 'haar vleugeltjes' aan haar hoofd vast zitten!!![]()
Die heb ik per ongeluk bij de (nieuwe) Kringloopvestiging in Roosendaal aangeschaft. Helaas nog een paar euro voor betaald ook! Bagger tot en met!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:58 schreef Pulzzar het volgende:
Wie heeft Phantom Of The Opera van Dario Argento gezien? Een vermakelijke maar zeer slechte B-film.
Op YouTube staat een grappige recensie over deze film:
Ik ook een paar euro bij de Blokker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Die heb ik per ongeluk bij de (nieuwe) Kringloopvestiging in Roosendaal aangeschaft. Helaas nog een paar euro voor betaald ook! Bagger tot en met!!!
Dan kijk je door "verliefdheid" vast dwars door haar flaporen heenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:31 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hè!?! Dat laatste snap ik niet echt?![]()
PS. De afbeelding kan niet meer bekeken worden?
Dat zal me inderdaad een grote zorg zijn, was me nog niet eens opgevallen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:05 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Dan kijk je door "verliefdheid" vast dwars door haar flaporen heen
ziet er shocking uit en ik ben wel benieuwd. ff ergens binnenhalen...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:35 schreef Zeitgeist het volgende:
Ik zag gister Concrete (2004)
Lowbudget maar wel vrij gruwelijk. Gebaseerd op een echt gebeurde moord:
http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Junko_Furuta
http://blog.makmoden.com/?p=677
De beschrijving op IMDB is:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:35 schreef Zeitgeist het volgende:
Zou willen zeggen dat het er goed uitziet, maar dat zijn volgens mij niet de juiste woorden.quote:A high-school girl is kidnapped by gang lords and held captive for several months. Over this time, she repeatedly beaten, raped, and tortured.
gruwelijk dat wel, maar minder shocking als ik had verwacht, maar nog steeds behoorlijk onsmakelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:35 schreef Zeitgeist het volgende:
deel 1 is zeker heel gaaf, de vervolgdelen kan je beter niet zien!!quote:
...is nogal smaak-afhankelijk:quote:Op maandag 9 juli 2012 12:42 schreef casper019 het volgende:
deel 1 is zeker heel gaaf, de vervolgdelen kan je beter niet zien!!
al TiJDEN GEEN leuke horror meer gezien..
weet iemand nog een recente ''goeie''??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euhh.. Tjah, weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden. Eigenlijk nooit echt geschrokken, en het shockerende, tjah.. Je moet het maar zien, paar mooie dames kijken en verder niet teveel nadenkenEn je niet storen aan het belabberde acteerwerk. Laat staan de verschillende talen die er gesproken worden (of dat ligt aan mijn gemoedstoestand
).
oh ah toma toma vem vem vem vem
Nee, het is echt afzien de laatste tijd.. Heb ook alleen maar tips om vooral NIET te kijkenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:42 schreef casper019 het volgende:
[..]
deel 1 is zeker heel gaaf, de vervolgdelen kan je beter niet zien!!
al TiJDEN GEEN leuke horror meer gezien..
weet iemand nog een recente ''goeie''??
Hellraiser?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef WeHD het volgende:
Wie weet nog een leuke lang reekse horror film?
Friday the 13th & Halloween & Nightmare on elm street al gezien.
Chuckie ook.
The Innkeepers vond ik niet eens zo heel slecht. Het einde was ruk, maar de weg d'r naartoe was toch wel spannend, en die ene scene in de kelder vond ik toch wel erg engquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, het is echt afzien de laatste tijd.. Heb ook alleen maar tips om vooral NIET te kijken
The Innkeepers, Kill Theory, The Tunnel...
Je bedoelt 'found footage' films?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef Ramkraker het volgende:
Weet iemand nog films die te vergelijken zijn met paranormal activity?
Heb grave encounters, paranormal activity 1,2,3, paranormal entity allemaal al gezien
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Je bedoelt 'found footage' films?
Blair Witch Project, Noroi, The Tunnel.
Cannibal Holocaust? toch wel de proto found footage filmquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef Ramkraker het volgende:
Heb grave encounters, paranormal activity 1,2,3, paranormal entity allemaal al gezien
Amityville (al geef ik toe dat ze niet allemaal tof zijn.)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef WeHD het volgende:
Wie weet nog een leuke lang reekse horror film?
Friday the 13th & Halloween & Nightmare on elm street al gezien.
Chuckie ook.
Blijft een mooi gegeven dat de regisseur de acteurs naar de rechtbank moest nemen om aan te tonen dat ze niet echt vermoord waren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Cannibal Holocaust? toch wel de proto found footage film
is al eerder genoemd in dit topic, oa door mij, maar wellicht is dit wat? The Poughkeepsie Tapesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef Ramkraker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |