Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:54 schreef BillDauterive het volgende:
Komt er een deel 4? Moeten we daar dan 252 jaar op wachten?
Was een sterke film! Het horror gedeelte zit hem voornamelijk in een paar scenes die je bijna doen wegkijken van de gore, verder is het een sterk drama.quote:
Hij staat op prime...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan Talk to me helaas niet vinden op HBO. Vond ik echt een goede film, nog iets beter dan Bring Her Back.
Edit: volgens mij staat hij op Videoland
Net gezien en het was weer genietenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:25 schreef Spaulding het volgende:
Weapons nu in de bios. Dikke aanrader, zeker voor iedereen die Barbarian vet vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel leuk dat ik veel bekende gezichten zag: acteurs die later bekend werden. Zoals bijvoorbeeld Taylor (de originele) en Steffy uit de BoldEn ook 'Nate Haywood' de geschiedenisman uit Legends of Tomorrow en nog een paar die ik alweer ben vergeten
Als je een avondje niks te doen hebt gewoon kijken, de films duren allemaal rond 1 1/2 uur, zolang duren tegenwoordig afleveringen van series
Denk dat ik bloodlines (de nieuwste) het leukst vond: originele insteek.
Toevoeging: ik zat een beetje te 'browsen' en zie op Prime deze staan, die ga ik zometen opzetten. Lijkt me wel wat.
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 08-08-2025 20:45:44 ]
Bron: https://www.hollywoodrepo(...)oodlines-1236340047/quote:New ‘Final Destination’ Movie in the Works with ‘Bloodlines’ Co-Writer (Exclusive)
Nog eentje! Ze hebben er weer zin in blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef GGMM het volgende:
@:karina toevallig vandaag nieuws
[..]
Bron: https://www.hollywoodrepo(...)oodlines-1236340047/
De Terrifier serie, ken je die?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:41 schreef Karina het volgende:
Ik zoek eigenlijk een leuke slasher zoals Friday 13th of Nightmare on Elmstreet, zij die er überhaupt nog? Zombies en geesten vind ik niet zoveel aan.
Hatchet schijnt wel iets te zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog eentje! Ze hebben er weer zin in blijkbaar.
Die river of blood was trouwens een grote flopGeen aanrader, stomme B film en geen leuke B film.
Ik zoek eigenlijk een leuke slasher zoals Friday 13th of Nightmare on Elmstreet, zij die er überhaupt nog? Zombies en geesten vind ik niet zoveel aan.
Deze is ook dit jaar uitgekomen en heeft het vrij goed gedaan in de bios: Clown in a Cornfield (2025) - Reference view - IMDbquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:41 schreef Karina het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |