1 van de betere horrorfilms die ik gezien heb dit jaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:31 schreef DrDentz het volgende:
Obsession heeft gewoon 488 miljoen dollar binnengehaald, en het koste maar 750.000 dollar om te maken. Vond 'm ook echt goed, welverdiende winst!
Backrooms vond ik wel goed. Maar aan het einde wat minder inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:10 schreef TommyL0204 het volgende:
Colony.
7/10. Wel geinige take op het inmiddels vrij overzadigde zombie-thema.
Obsession
8/10. Leuk concept en goed uitgewerkt!
Backrooms
7/10, begon erg sterk, maar aan het einde vond ik hem een beetje ontsporen..
Ik ga zaterdag, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:57 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe Insidious gezien. Ik wil niet spoileren maar ik heb bijna weggekeken
Evil dead rise was 100 keer beter. Dat vond ik inderdaad niet zo goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:58 schreef GGMM het volgende:
Evil Dead Burn
4,5/10
Erg matig. Alsof iemand de vorige films heeft gezien en dacht laten we alles nog eens herhalen wat goor was en we halen alle schrikmomenten weg.
Bij horror ben ik prima bereid om domme keuzes van karakters tot op een zekere hoogte te vergeven want dat hoort er een beetje bij, maar die moeder sloeg echt alles.
Maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vond hem niet zo super; Vergeleken met de eerste was de eerste veel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
MaarGisterenavond geweest. Jouw spoiler was voor ons ook het engste gedeelte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder vond ik het niet echt bijzonder.
Ja afgezien van die scènes was het niet eng, maar dat zijn wel dingen waar ik niet zo van hou.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 06:25 schreef Patapon het volgende:
[..]
Gisterenavond geweest. Jouw spoiler was voor ons ook het engste gedeelte.![]()
Verder vond ik het niet echt bijzonder.
Wel leuk, niet echt eng.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:57 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe Insidious gezien. Ik wil niet spoileren maar ik heb bijna weggekeken
Er waren maar 2 grote flms toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
1 van de betere horrorfilms die ik gezien heb dit jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |