SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele goede horror-regisseurs, -producenten, -scriptschrijvers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE:Wil je iets over de clou, de inhoud of de karakters van een film bespreken, bedenk dan dat niet iedereen die film al heeft gezien!! Verpest het dus niet voor anderen en gebruik spoiler-tags.
Bekijk deze YouTube-video
Spoiler-tags toepassen: Selecteer de betreffende tekst en klik op het horizontale streepje in je edit-veld
Zoals dit gedrocht:
anonieme razernist
De eerste 18+ horrorfilm uit Nederland ook.quote:Op zondag 2 november 2025 11:07 schreef TommyL0204 het volgende:
Vleesdag is al op Prime te vinden. Lijkt me wel geinige neder-horror. Texas Chainsaw Massacre in de polder lijkt het
Ik moet nog steeds Sint eens kijkenquote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Niet al te hoge verwachtingen maar ben blij dat er nog eens een echte kersthorror komt
Voor Nederlands doen best een goede filmquote:Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds Sint eens kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |