abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219164380

Enkele goede en/of bekende horrorfilms:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele goede horror-regisseurs, -producenten, -scriptschrijvers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

NOTE:Wil je iets over de clou, de inhoud of de karakters van een film bespreken, bedenk dan dat niet iedereen die film al heeft gezien!! Verpest het dus niet voor anderen en gebruik spoiler-tags.

Bekijk deze YouTube-video
Spoiler-tags toepassen: Selecteer de betreffende tekst en klik op het horizontale streepje in je edit-veld

Zoals dit gedrocht
:
anonieme razernist
pi_219164421
Ik had misschien een half uurtje eerder moeten zijn, en het is een cliché, maar de titel van het topic is erg toepasselijk.
anonieme razernist
pi_219175461
Vleesdag is al op Prime te vinden. Lijkt me wel geinige neder-horror. Texas Chainsaw Massacre in de polder lijkt het
  Moderator / Redactie FP zondag 2 november 2025 @ 11:14:27 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219175490
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 11:07 schreef TommyL0204 het volgende:
Vleesdag is al op Prime te vinden. Lijkt me wel geinige neder-horror. Texas Chainsaw Massacre in de polder lijkt het
De eerste 18+ horrorfilm uit Nederland ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219187502

Niet al te hoge verwachtingen maar ben blij dat er nog eens een echte kersthorror komt
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator / Redactie FP maandag 3 november 2025 @ 20:55:05 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219187852
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]

Niet al te hoge verwachtingen maar ben blij dat er nog eens een echte kersthorror komt
Ik moet nog steeds Sint eens kijken :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219188436
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik moet nog steeds Sint eens kijken :D
Voor Nederlands doen best een goede film
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Forum Admin zaterdag 8 november 2025 @ 11:18:51 #8
35723 crew  GGMM
pi_219220499
Frankenstein 2025
7/10.
Einde was een beetje meh, maar had zelf ook niet beters geweten.
De hele film was bijzonder mooi gemaakt ik ben erg gevoelig voor mooie shots enzo dus deze film krijgt van mij een dikke 7! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')