abonnement Unibet Coolblue
pi_113527004
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:50 schreef HAL9000S het volgende:
Deze maar in de download gezet, geen idee of het wat is.

[ afbeelding ]
Is niks. :N
  donderdag 28 juni 2012 @ 23:10:45 #102
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_113537494
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Is niks. :N
Mooi dan kan ik die skippen. Vandaag The loved ones op bluray binnen gekregen, snel maar opnieuw kijken :Y
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 29 juni 2012 @ 07:35:58 #103
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113544896
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2012 23:10 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Mooi dan kan ik die skippen. Vandaag The loved ones op bluray binnen gekregen, snel maar opnieuw kijken :Y
Ja die is O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_113547773
Loved ones is awesome :)

Ik heb laatst Deadgirl gekeken ook aan te raden voor de mensen die een beetje van een arthouse achtige inslag houden.


http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=147
  vrijdag 29 juni 2012 @ 10:29:11 #105
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113547929
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 10:22 schreef maniace het volgende:
Loved ones is awesome :)

Ik heb laatst Deadgirl gekeken ook aan te raden voor de mensen die een beetje van een arthouse achtige inslag houden.


http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=147
Ja die is vreemd he :D Niet iedereen kon 'm waarderen, maar ik wel.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_113548091
Nee kan ik me voorstellen maar ik vond hem wel echt de moeite waard in ieder geval.
pi_113551565
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 10:22 schreef maniace het volgende:
Loved ones is awesome :)

Ik heb laatst Deadgirl gekeken ook aan te raden voor de mensen die een beetje van een arthouse achtige inslag houden.


http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=147
Die kon ik ook wel waarderen. :)
pi_113553471
"The tunnel" heb ik al een tijdje in huis, maar nog niet gekeken, ben blij dat ik hier net pas weer kom en er een hoop spoilertjes geplaatst zijn :P (Al moet ik nu wel mijn nieuwsgierigheid op de proef stellen)

En die "The squad" (met een d scheelde een hoop zoekwerk inderdaad, hehe) is ook binnen, maar ik vind de kwaliteit prima hoor. Engelse ondertiteling erin; niks mis mee.

Ook "Pulse" binnen gehengeld en een klein stukje gezien; zag er vet uit. Zijn deel 2 en 3 ook de moeite?!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:00:54 #109
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_113553599
Ik heb alleen het Japanse origineel van Puls gezien, Kairo en die vond ik erg goed. Geen behoefte om de remake te zien en deel 2 en 3 dus automatisch ook niet.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_113553753
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:00 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb alleen het Japanse origineel van Puls gezien, Kairo en die vond ik erg goed. Geen behoefte om de remake te zien en deel 2 en 3 dus automatisch ook niet.
Mwah, ik vond de remake van Dark water (overigens een klote film, daar niet van) minder klote dan het Japanse origineel. Van "The ring" vond ik de remake ook beter. Er werd veel meer uitgediept in de Amerikaanse versie. Met "Shutter" en andere Aziatische films ben ik het helemaal met je eens.

Maar nu weet ik eigenlijk nog niks, hehe. Trouwens nu "deadgirl" aan het opvissen! Spannende trailer!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:16:47 #111
148823 znarch
ondertitel
pi_113554238
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 10:22 schreef maniace het volgende:
Loved ones is awesome :)

Ik heb laatst Deadgirl gekeken ook aan te raden voor de mensen die een beetje van een arthouse achtige inslag houden.


http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=147
Die gaat op mijn watchlist! Thx
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_113554501
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Mwah, ik vond de remake van Dark water (overigens een klote film, daar niet van) minder klote dan het Japanse origineel. Van "The ring" vond ik de remake ook beter. Er werd veel meer uitgediept in de Amerikaanse versie. Met "Shutter" en andere Aziatische films ben ik het helemaal met je eens.

Maar nu weet ik eigenlijk nog niks, hehe. Trouwens nu "deadgirl" aan het opvissen! Spannende trailer!
Serieus The Ring remake beter dan het origineel? ..... Vergeet echter niet Deadgirl kent een traag begin het blijft een arthouse achtige film verwacht geen bloedbad met guts and glory.
pi_113555255
Hebben jullie Noroi ook gezien?

http://www.imdb.com/title/tt0930083/


De cgi is niet al te best, maar vond 'm verder erg cool!
pi_113556020
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef maniace het volgende:
Serieus The Ring remake beter dan het origineel? ..... Vergeet echter niet Deadgirl kent een traag begin het blijft een arthouse achtige film verwacht geen bloedbad met guts and glory.
Jep, serieus :Y Vergeet niet dat ik een meisje ben heh (haha 8)7 ) Nee, vond hem gewoon net wat minder vaag, waardoor het bij mijn wat logischer overkwam. Misschien was het origineel wel enger, dat wel, maar enger maakt bij mij niet per definitie beter.

Ik hou van veel vormen van horror, dus dat komt met deadgirl wel goed. *O*
pi_113557234
Ook al ben ik een groot voorstander/fan van originele (aziatische) horrorfilms, ook ik moet eerlijk bekennen dat ik The Ring beter vond dan Ringu (ik had denk ik te hoge verwachtingen van die film na alle aanbevelingen van mijn vrienden uit Azië die mij die film toendertijd hadden aangeraden waarbij een meid met lange zwarte haren daar dus voor veel angst blijkt te zorgen).
pi_113557823
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef maniace het volgende:

[..]

Serieus The Ring remake beter dan het origineel? ..... Vergeet echter niet Deadgirl kent een traag begin het blijft een arthouse achtige film verwacht geen bloedbad met guts and glory.
Ik vind het origineel ook beter en dat geldt ook voor Dark Water. Komt misschien ook doordat ik het origineel eerder gezien heb en bij de remake al een beetje weet wat er ging gebeuren.
signatuurloos
pi_113565741
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef Smeich het volgende:
Ook al ben ik een groot voorstander/fan van originele (aziatische) horrorfilms, ook ik moet eerlijk bekennen dat ik The Ring beter vond dan Ringu (ik had denk ik te hoge verwachtingen van die film na alle aanbevelingen van mijn vrienden uit Azië die mij die film toendertijd hadden aangeraden waarbij een meid met lange zwarte haren daar dus voor veel angst blijkt te zorgen).
Fieuw, dacht al dat het aan het feit lag dat ik 'een meisje' ben. Ik deel over de eerste helft van de eerste zin overigens ook je mening.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik vind het origineel ook beter en dat geldt ook voor Dark Water. Komt misschien ook doordat ik het origineel eerder gezien heb en bij de remake al een beetje weet wat er ging gebeuren.
De volgorde is inderdaad vaak bepalend. Ik kan me alleen bij "The ring" niet meer herinneren welke ik eerder zag, denk eigenlijk wel de Amerikaanse ja, not sure. Maar mij ging het vooral om de inhoud van het verhaal, die was in Ringu veel vager naar mijn idee...

ps: deadgirl is binnen! :P
pi_113572848
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:49 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Fieuw, dacht al dat het aan het feit lag dat ik 'een meisje' ben.
Maak je nou een grapje? Wat heeft geslacht met voorkeur voor bepaalde horrorfilms te maken?
signatuurloos
pi_113573832
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Maak je nou een grapje? Wat heeft geslacht met voorkeur voor bepaalde horrorfilms te maken?
Spanning versus gore ofzo? Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. :)
pi_113576180
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Spanning versus gore ofzo? Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. :)
Dat lijken me meer subgenres, misschien dat geslacht de voorkeur hiervoor wel kan (mede)bepalen. Daarentegen, ik hou ook meer van spanninng (paranormal activity) dan gore/slashing (zombie flicks). A l'interieur en martyrs vond ik echter wel vet en bevatten beide behoorlijk wat gore.

Maar, om even op de vergelijking terug te komen, the ring en ringu verschillen ook niet zoveel wat betreft deze aspecten volgens mij?
pi_113578309
Ik ben ook meer van de suspense. Ik vind gore niet erg zo lang het functioneel is, en niet dat het daar alleen maar om draait. Daarentegen vind ik zombie films wel weer cool, maar dat heeft ook met het post apocalytpische survival aspect te maken wat me erg trekt.
pi_113578925
Vandaag The Woman In Black gekeken. Wel mooi gefilmd, maar had weinig nieuws. Zelfs het einde deed me wel erg denken aan een andere film.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 23:36:23 #123
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_113579396
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2012 04:38 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Die heb ik op LP 8-)
Ik ook :)
The Light Is Leaving Us All
  vrijdag 29 juni 2012 @ 23:39:45 #124
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_113579561
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:49 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Fieuw, dacht al dat het aan het feit lag dat ik 'een meisje' ben. Ik deel over de eerste helft van de eerste zin overigens ook je mening.

[..]

De volgorde is inderdaad vaak bepalend. Ik kan me alleen bij "The ring" niet meer herinneren welke ik eerder zag, denk eigenlijk wel de Amerikaanse ja, not sure. Maar mij ging het vooral om de inhoud van het verhaal, die was in Ringu veel vager naar mijn idee...

Ik kan je het boek aanraden. Verklaard ook de tape veel beter en wie/wat Sadako eigenlijk is. De rest van de boeken (Spiral en Loop) gaan nog veel verder de weirde kant op heb ik gehoord, maar deel 1 is erg cool.
The Light Is Leaving Us All
pi_113579572
The Woman en Fertile Ground heb ik na wat skippen van ellende allebei maar verwijderd...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')