quote:
Dat is waarquote:Op zondag 10 juni 2012 09:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Die kereltje in het vorige deel van dezen topic
SOP SOP SOP
Dat is niet waarquote:
Ik heb het koudquote:
TUUUTJEquote:Op zondag 10 juni 2012 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het koud
Ik zag de zon, gooide meteen de balkondeur open maar het is best nog fris
Nog meer van die achterlijke tattoosquote:Op zondag 10 juni 2012 13:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Om onder te tekenen en belachelijk te maken ja
quote:
Ja min de tattoo's en de grafkopquote:Op zondag 10 juni 2012 15:01 schreef Renesite het volgende:
![]()
Maat als hij mij vraagt hem te geven dan doe ik dat heus![]()
'doe mij maar yolanthe' aldus pap
Hij kijkt alsof ie moet poepenquote:
Is het lijf lekker sportyquote:
Neuk je meteen met Yolanthe toch? Altijd die tattooquote:
Heb jij Sjerrul nog gezien vrijdag bij Norton?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuk je meteen met Yolanthe toch? Altijd die tattoo
Nee, vrijdag zat ik in het vliegtuig terug naar huis.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij Sjerrul nog gezien vrijdag bij Norton?
Met Katy Perry, was wel leuk, al is Katy wel een aandachtsgeil ding qua humor.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, vrijdag zat ik in het vliegtuig terug naar huis.
Ik zal het geluid uitzetten!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met Katy Perry, was wel leuk, al is Katy wel een aandachtsgeil ding qua humor.
Of alleen het huppeltje:
Is nodig bij het zingen ja, interview is leuk hoorquote:
Ik dacht al, waarom playbacken ze ook al bij het interview!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is nodig bij het zingen ja, interview is leuk hoor
Geweldigquote:Op zondag 10 juni 2012 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met Katy Perry, was wel leuk, al is Katy wel een aandachtsgeil ding qua humor.
Of alleen het huppeltje:
Ik ben ook van de 0 naar 85 gegaan, ik had deze helemaal goedquote:
Nee, maar lijkt me wel een goede film.quote:
Ja joepie dan werk ikquote:Op zondag 10 juni 2012 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen pas het vervolg van Nadal - Djokovic. (13.00 uur)
Ik zit te denken, ik heb niet zo'n zin in Ierland, dus vandaarquote:Op zondag 10 juni 2012 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt me wel een goede film.
Ja lijkt me ook niet echt een spannende wedstrijd verder.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit te denken, ik heb niet zo'n zin in Ierland, dus vandaar
Ik had vandaag vooraf meer spektakel van de 2e wedstrijd verwacht. Hopelijk krijg ik gelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit te denken, ik heb niet zo'n zin in Ierland, dus vandaar
Hey dat is al eens eerder gebeurd toch, paar jaar geleden?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Kally het volgende:
OMG
Onze meets zijn duidelijk te saai, ik lees net dat er fokkers zijn die het liggen te doen waar de rest dan gewoon bij zit_______________!!!!
Geen idee, ik hou het sexleven van fokkers niet zo bijquote:Op zondag 10 juni 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey dat is al eens eerder gebeurd toch, paar jaar geleden?
We hebben niveau.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Kally het volgende:
OMG
Onze meets zijn duidelijk te saai, ik lees net dat er fokkers zijn die het liggen te doen waar de rest dan gewoon bij zit_______________!!!!
Linkje?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey dat is al eens eerder gebeurd toch, paar jaar geleden?
Er was een topic over toen, ik twijfel of JJH er bij was...quote:Op zondag 10 juni 2012 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou het sexleven van fokkers niet zo bij
En ik lees hier en daar wel eens wat maar ik kan me in de meeste topics niet vinden
Oh ja in die tent jaquote:Op zondag 10 juni 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er was een topic over toen, ik twijfel of JJH er bij was...Zal wel een ONZ of GC meet geweest zijn, waar ze bleven slapen en iets met een bbq.
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Kally het volgende:
OMG
Geen ideequote:
Volgens mij waren er van die foto's, half in het donkerquote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ja in die tent ja
Nee dit is op een bilarttafel geloof ik, Reneetje Relaties en liefde SC post 120 of zoiets
Ja zoiets, serieus hoor denk even na ook gewoonquote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij waren er van die foto's, half in het donker
Ff zoekenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Kally het volgende:
Reneetje Relaties en liefde SC post 120 of zoiets
Mijn linkjesding werkt nietquote:
Daar ging het ook om, dat de rest zat mee te kijkenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb ook altijd seks op meets... merkt niemand wat van..
Die TTquote:Op zondag 10 juni 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
[SC Versieren moeilijk of niet #509] Met respect voor bevers
Waarom, ze zijn duidelijk aandachtsgeil dus vinden ze vast niet ergquote:Op zondag 10 juni 2012 20:22 schreef Lutte het volgende:
Wat zijn we slecht met z'n alle *insert Bella-smiley met handje voorde mond*
Uiteraardquote:
Oh daar twijfel ik niet aanquote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom, ze zijn duidelijk aandachtsgeil dus vinden ze vast niet erg
Naahh, we zuipen wel altijd goedquote:Op zondag 10 juni 2012 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben toch wel blij met onze relatief tamme meets.
Ik ookquote:Op zondag 10 juni 2012 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben toch wel blij met onze relatief tamme meets.
Ja daarom ook ''relatief.''quote:
Ik zit het sowieso met verbazing te lezenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:28 schreef roos85 het volgende:
HAHHAHAHAHAHAHAHAH een heeft het over dubbel C cup
Nee, wij kamasutraschommelen alleen!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja daarom ook ''relatief.''
Maar dat geneuk op biljarttafels enzo waar mensen bij zijn, kom op.
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, wij kamasutraschommelen alleen!
Zij zien elkaar ook vrij regelmatig, maar ja iets met meetlatjes en penisnijd denk ikquote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Alleen wij kunnen er allemaal vrij goed tegen en goed mee om gaan.
Daarnaast denk ik dat wij, gezien wel wij wel vaker gemeet hebben, geen bewijsdrang ofzo hebben waardoor we gewoon chill doen op een meet!
was een man dus die een vrouw met dubbel c zocht..quote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit het sowieso met verbazing te lezen
En we liggen allemaal bij elkaar in bed enzo, maar hey wel op zijn braafjesquote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, wij kamasutraschommelen alleen!
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
was een man dus die een vrouw met dubbel c zocht..
Tja...........quote:
Jaquote:
Jaaaquote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
En we liggen allemaal bij elkaar in bed enzo, maar hey wel op zijn braafjes
Whehehe.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Zij zien elkaar ook vrij regelmatig, maar ja iets met meetlatjes en penisnijd denk ik
Ik wil bij Kal in bedquote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
En we liggen allemaal bij elkaar in bed enzo, maar hey wel op zijn braafjes
Dan laat je gelijk een lekkere indruk achter manquote:Op zondag 10 juni 2012 20:34 schreef Renesite het volgende:
Was bij de intro van mijn opleidIng ook zo, op een hoogslaper. Was de hoeah van de klas.
quote:
Uhm die ligt altijd bij mij in mijn bedquote:
Ik ook, en zij ook wel eens bij mijquote:Op zondag 10 juni 2012 20:38 schreef Renesite het volgende:
Heb wel eens bij kally in haar bed gelegen
Ik tussen jou en Pat in in Pat's bedquote:Op zondag 10 juni 2012 20:38 schreef Renesite het volgende:
Heb wel eens bij kally in haar bed gelegen
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Zie je wel, onze meets zijn heul niet zo netjes
Dat ik op je kwam liggen, of naja, viel? Ik denk bij Kalquote:Op zondag 10 juni 2012 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
Op dat opblaasbed met Trique, was dat nou bij Tonny of bij Kal.
Bij Tonnyquote:Op zondag 10 juni 2012 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
Op dat opblaasbed met Trique, was dat nou bij Tonny of bij Kal.
4 augustusquote:Op zondag 10 juni 2012 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owjaa! In mijn bed is meer ruimte hoor
quote:
DAT WAS BIJ MIJ!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
Ik ging toen op iemand zotten, vaduz geloof ik. Of ik struikelde over hem heen?
Ja zijn enige meet met onsquote:
Ojaaaaaaquote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
OH, EN BEN TON OOK!Toen gingen we scharen!
Weet ik niet meer. Even de webcamopnames nagaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
Ik ging toen op iemand zotten, vaduz geloof ik. Of ik struikelde over hem heen?
Ik ook hoorquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Even de webcamopnames nagaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Dat doe je zelfquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:43 schreef Zeroku het volgende:
ToverheksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
ja lekker broodjes shoarma met knoflookquote:Op zondag 10 juni 2012 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, toen gingen we nog eten bij ToverheksMidden in de nacht, en 's ochtends gebakken eieren
ToverheksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HeksjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Ohjaquote:
Neequote:Op zondag 10 juni 2012 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
Lang niet gezien, komt heks hier ooit nog?
Ze is wel actief op FB!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
Die is helemaal druk met der kleinkindquote:Op zondag 10 juni 2012 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
Oja, das waar ook.quote:
Ik dacht dat jij meer van de MissJ was wink wink nudge nudgequote:Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar nu hebben we Roos toch? Lijkt me ook een stoot.
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de MissJ was wink wink nudge nudge
Daar weet ik al van dat dat een enorme babe is!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar weet ik al van dat dat een enorme babe is!
Ja, soms is het goed om elkaar los te laten om daarna nader te komen/Dr.Rossiquote:Op zondag 10 juni 2012 20:49 schreef Kally het volgende:
Ik heb jullie toch wel heel erg gemist
Al was die tijd even nodig
Ik ben er tooochquote:Op zondag 10 juni 2012 20:49 schreef Kally het volgende:
Ik heb jullie toch wel heel erg gemist
Al was die tijd even nodig
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, soms is het goed om elkaar los te laten om daarna nader te komen/Dr.Rossi
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, soms is het goed om elkaar los te laten om daarna nader te komen/Dr.Rossi
Joahquote:
Een stap achteruit kan een stap vooruit betekenen!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]![]()
Wel waar, even de sleur doorbreken
Wel 20 stappen vooruit in mijn gevalquote:Op zondag 10 juni 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een stap achteruit kan een stap vooruit betekenen!
Ik ga even kijken voor je Luttequote:Op zondag 10 juni 2012 20:52 schreef Lutte het volgende:
Die keeper rechts is wel een snoepje of niet?
Meestal meer vooruitquote:Op zondag 10 juni 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een stap achteruit kan een stap vooruit betekenen!
'Die keeper rechts'quote:Op zondag 10 juni 2012 20:52 schreef Lutte het volgende:
Die keeper rechts is wel een snoepje of niet?
BOOOHHHHquote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef Kally het volgende:
Sorry Bella heeft me verziekt voor mannelijk schoon na die foto's
Aanklagen, mooi verhaal, het ziekenhuisquote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef Laysa het volgende:
Even wat anders: ik heb een broodje eiersalade op in het ziekenhuis en nu ben ik me toch aan de poeperij
Ik zag het vanochtend op m'n mobiel, maar ik bleef hangen bij grote neusgatenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef Kally het volgende:
Oeiquote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef Laysa het volgende:
Even wat anders: ik heb een broodje eiersalade op in het ziekenhuis en nu ben ik me toch aan de poeperij
Nee die eventquote:
Ja ik zie je daar Siepquote:
Ja, kan niets tegen op.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef Kally het volgende:
Nee hij was echt om op te eten, of af te likken, wat je dan ook fijn vindtquote:Op zondag 10 juni 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag het vanochtend op m'n mobiel, maar ik bleef hangen bij grote neusgaten
Ohquote:
Ja bij keepers moet je andersom denken en ik wil natuurlijk niet het risico lopen dat ik aan het eind van het jaar tot User met de grootste wansmaak word uitgeroepen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
'Die keeper rechts'Lut, je bent normaal zo scherp
Both, both ofkors!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij was echt om op te eten, of af te likken, wat je dan ook fijn vindt
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop morgen minstens 5 kilo minder te wegen
Laysaquote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Both, both ofkors!
Ik ga even de foto's nu in het groot bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Neuhquote:
De euforiequote:Op zondag 10 juni 2012 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
Zou wel spannend zijn, om eindelijk Pisces haar gezicht te zien.
Ze heeft al bekend niet op Angelina Jolie te lijken. Ze heeft wel mooie handen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
Zou wel spannend zijn, om eindelijk Pisces haar gezicht te zien.
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[Hulk Room #1534] Groen worden en afvallen
Weer die neusgaten
Hijs van jullie, ik neem wel 2 of 3 uit de Azzurri's van net![]()
![]()
![]()
Zoiets:Glij, sop, glijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Weer die neusgaten
![]()
![]()
Zoiets:Zomaar foto's van Pat plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEEEEEEEEEEEEE, Why tell me Whyquote:Op zondag 10 juni 2012 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Boeit me niet hoe ze eruit ziet, als ze maar het nummer Jolene met me wil karaoken.
Weer die neusgaten
![]()
![]()
Zoiets:Waarom zet je een foto van mijn nieuwe film boys gone wet hiero?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waarom zet je een foto van mijn nieuwe film boys gone wet hiero?
Die erna. En daarna moet Mahtin Cyndi Lauper zingen.quote:
Yeahquote:
quote:
Ik sop er al 4 jaar in de wandelgangen opquote:Op zondag 10 juni 2012 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waarom zet je een foto van mijn nieuwe film boys gone wet hiero?
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sop er al 4 jaar in de wandelgangen op
quote:
Oei, britney.. ik heb slechte herinneringen van iemand anders die dat bij jou thuis HEEEEEEEEL vals zongquote:
Dat is knap, valser dan mij zingenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oei, britney.. ik heb slechte herinneringen van iemand anders die dat bij jou thuis HEEEEEEEEL vals zong
Whehe, je moet gewoon radio doenquote:
Ik hou van jouquote:
Uiteraardquote:
quote:
Neequote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit nu na te denken of ik ooit Britney heb gezongen bij Simone.
Ik ben niet bij haar thuis geweest, maar challenge accepted.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oei, britney.. ik heb slechte herinneringen van iemand anders die dat bij jou thuis HEEEEEEEEL vals zong
Sorry Lut!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
Ja bedankt hè, nou zit Why tell me why in m'n kop
Jij doet alleen maar mollen meppenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit nu na te denken of ik ooit Britney heb gezongen bij Simone.
Dat spel.quote:
Britney mag me altijd hitten. Behalve als ik met mijn kont op een spijkerbed zit.quote:
Ohjaquote:Op zondag 10 juni 2012 21:08 schreef Kally het volgende:
Of we zingen niet en drinken gewoon, en kijken slechte horror films
Britt moet met dr graftakken van ne afijvenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Britney mag me altijd hitten. Behalve als ik met mijn kont op een spijkerbed zit.
What the fuck!!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Britt moet met dr graftakken van ne afijven
Dan roep je Bella, die is goed met hamersquote:
In de sauna misschien, na een kwartiertje fins hout stoken.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de sauna misschien, na een kwartiertje fins hout stoken.
Ikke uhhh Jaquote:
Is Pat stil?quote:
?????quote:
Je bent welkom dat weet jequote:
Ik heb geen idee in de vijf w's.quote:
wie wat waar waarom wanneerquote:
Hmm?>quote:Op zondag 10 juni 2012 21:27 schreef Renesite het volgende:
- nog een dubbel luchtbed
- een leuke galajurk
- kotsbakje (of heb je emmers?)
- een setje leuke pumps
Hmmm... van te voren even aanschaffen.
Wat een geile pm, maar waarom die naaktfoto erin?quote:
STTUR DOORZquote:Op zondag 10 juni 2012 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een geile pm, maar waarom die naaktfoto erin?
ICT is niezo leuk meer? Schijnt helemaal niet gek te zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 21:33 schreef Pheno het volgende:
Ik zit serieus te denken aan een carrière-move. En dan heb ik een hekel aan het woord carrière
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:33 schreef Pheno het volgende:
Ik zit serieus te denken aan een carrière-move. En dan heb ik een hekel aan het woord carrière
Oeh, kan ook nog.quote:
Joh, is meer het bedrijf waar je werkt.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeh, kan ook nog.
Nee, geen idee, maar ik zit nu alweer iets langer dan een jaar in onzekerheid, eerst een jaarcontract, nu loopt eind juli mijn contract af (ik had een verlenging van drie hele maanden). Ik ben het een beetje zat allemaal, constant horen dat ze je wel willen aannemen, maar blabla, en dan gebeurt er nietsNu is er overal wel wat, maar toch,
Mwoa, ik ben ooit begonnen bij een klein ICT-bedrijf in hillywood, vanaf maand 1 ging het al mis (internetbubbel deed BAM). Sindsdien is het de ene achtbaan van fusie na de andere. Als ik hier tot eind dit jaar blijf ga ik die shit weer in. Grote kans dat ze de hele zooi alsnog eruit flikkerenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh, is meer het bedrijf waar je werkt.
Wordt zangerquote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ik ben ooit begonnen bij een klein ICT-bedrijf in hillywood, vanaf maand 1 ging het al mis (internetbubbel deed BAM). Sindsdien is het de ene achtbaan van fusie na de andere. Als ik hier tot eind dit jaar blijf ga ik die shit weer in. Grote kans dat ze de hele zooi alsnog eruit flikkeren
Een dagje pretpark is leuk, jaren achter elkaar niet meer.
Nou ja...quote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ik ben ooit begonnen bij een klein ICT-bedrijf in hillywood, vanaf maand 1 ging het al mis (internetbubbel deed BAM). Sindsdien is het de ene achtbaan van fusie na de andere. Als ik hier tot eind dit jaar blijf ga ik die shit weer in. Grote kans dat ze de hele zooi alsnog eruit flikkeren
Een dagje pretpark is leuk, jaren achter elkaar niet meer.
Ik las "wordt zwanger"quote:
Ik heb ook al een stuk of zes bedrijven op mijn cv staan. Ik ben 1x van baan veranderd, vorig jaarquote:Op zondag 10 juni 2012 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja...
Stage 1: ander bedrijf ging het overnemen
Stage 2: ICT problemen en shit
Stage 3: Bezuinigingen overheid, verandering dienstverlening
Bedrijf 1: leeftijd blabla (supermarkt)
Bedrijf 2: heletijdddd weer andere regels en steeds meer gejammer
Bedrijf 3: Zie 3!! (zelfde bedrijf)
In 7 jaar
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las "wordt zwanger"Al is dat waarschijnlijk succesvoller dan in de voetsporen van Dries Relvink stappen.
Positive thinkingquote:Op zondag 10 juni 2012 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook al een stuk of zes bedrijven op mijn cv staan. Ik ben 1x van baan veranderd, vorig jaarEr staat constant weer een fusie op stapel. Mocht ik dit jaar toch uitzingen, dan komt daar bedrijf #7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |