quote:
Dat is waarquote:Op zondag 10 juni 2012 09:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Die kereltje in het vorige deel van dezen topic
SOP SOP SOP
Dat is niet waarquote:
Ik heb het koudquote:
TUUUTJEquote:Op zondag 10 juni 2012 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het koud
Ik zag de zon, gooide meteen de balkondeur open maar het is best nog fris
Nog meer van die achterlijke tattoosquote:Op zondag 10 juni 2012 13:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Om onder te tekenen en belachelijk te maken ja
quote:
Ja min de tattoo's en de grafkopquote:Op zondag 10 juni 2012 15:01 schreef Renesite het volgende:
![]()
Maat als hij mij vraagt hem te geven dan doe ik dat heus![]()
'doe mij maar yolanthe' aldus pap
Hij kijkt alsof ie moet poepenquote:
Is het lijf lekker sportyquote:
Neuk je meteen met Yolanthe toch? Altijd die tattooquote:
Heb jij Sjerrul nog gezien vrijdag bij Norton?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuk je meteen met Yolanthe toch? Altijd die tattoo
Nee, vrijdag zat ik in het vliegtuig terug naar huis.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij Sjerrul nog gezien vrijdag bij Norton?
Met Katy Perry, was wel leuk, al is Katy wel een aandachtsgeil ding qua humor.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, vrijdag zat ik in het vliegtuig terug naar huis.
Ik zal het geluid uitzetten!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met Katy Perry, was wel leuk, al is Katy wel een aandachtsgeil ding qua humor.
Of alleen het huppeltje:
Is nodig bij het zingen ja, interview is leuk hoorquote:
Ik dacht al, waarom playbacken ze ook al bij het interview!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is nodig bij het zingen ja, interview is leuk hoor
Geweldigquote:Op zondag 10 juni 2012 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met Katy Perry, was wel leuk, al is Katy wel een aandachtsgeil ding qua humor.
Of alleen het huppeltje:
Ik ben ook van de 0 naar 85 gegaan, ik had deze helemaal goedquote:
Nee, maar lijkt me wel een goede film.quote:
Ja joepie dan werk ikquote:Op zondag 10 juni 2012 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen pas het vervolg van Nadal - Djokovic. (13.00 uur)
Ik zit te denken, ik heb niet zo'n zin in Ierland, dus vandaarquote:Op zondag 10 juni 2012 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt me wel een goede film.
Ja lijkt me ook niet echt een spannende wedstrijd verder.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit te denken, ik heb niet zo'n zin in Ierland, dus vandaar
Ik had vandaag vooraf meer spektakel van de 2e wedstrijd verwacht. Hopelijk krijg ik gelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit te denken, ik heb niet zo'n zin in Ierland, dus vandaar
Hey dat is al eens eerder gebeurd toch, paar jaar geleden?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Kally het volgende:
OMG
Onze meets zijn duidelijk te saai, ik lees net dat er fokkers zijn die het liggen te doen waar de rest dan gewoon bij zit_______________!!!!
Geen idee, ik hou het sexleven van fokkers niet zo bijquote:Op zondag 10 juni 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey dat is al eens eerder gebeurd toch, paar jaar geleden?
We hebben niveau.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Kally het volgende:
OMG
Onze meets zijn duidelijk te saai, ik lees net dat er fokkers zijn die het liggen te doen waar de rest dan gewoon bij zit_______________!!!!
Linkje?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey dat is al eens eerder gebeurd toch, paar jaar geleden?
Er was een topic over toen, ik twijfel of JJH er bij was...quote:Op zondag 10 juni 2012 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou het sexleven van fokkers niet zo bij
En ik lees hier en daar wel eens wat maar ik kan me in de meeste topics niet vinden
Oh ja in die tent jaquote:Op zondag 10 juni 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er was een topic over toen, ik twijfel of JJH er bij was...Zal wel een ONZ of GC meet geweest zijn, waar ze bleven slapen en iets met een bbq.
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Kally het volgende:
OMG
Geen ideequote:
Volgens mij waren er van die foto's, half in het donkerquote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ja in die tent ja
Nee dit is op een bilarttafel geloof ik, Reneetje Relaties en liefde SC post 120 of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |