Hij bleef aan de rim hangen, dat is altijd een violation..quote:Op zondag 10 juni 2012 02:59 schreef BDIL het volgende:
Al 2 calls tegen Heat ... Uitbal en die zogenaamde putback terwijl de bal buiten de cilinder was :S
http://www.sportlemon.tv/v-4/0/164/v-416560.htmlquote:Op zondag 10 juni 2012 04:04 schreef Assassin92 het volgende:
Fuck, link is dood. Iemand nog een link die sowieso werkt?
Nu ook Pierce..quote:Op zondag 10 juni 2012 04:02 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami brengt zichzelf in de problemen door onnodige turnovers vroeg in de shotclock.
Tweede helft moet Lebron direct op Garnett driven om die vierde fout te veroorzaken.
Niet alleen bij Miami maar bij velen andere, en niet alleen in basketbal maar ook in veel andere sporten.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:00 schreef Shivo het volgende:
Balen zeg, eerste helft was prima maar nu lijkt het toch wel over voor de Celtics.
Een ding over dat Miami publiek - zodra het minder gaat is het muisstil daar in dat stadium. Wordt alleen gejuicht als het goed gaat.
Juist bij Miami, en niet bij teams waar de "fans" ook in mindere tijden naar het stadion komen. Ging voor het eerst naar de Garden in 2006 (toevallig tegen de Heat, met Shaq en een fenomenale Wade) maar ook toen was het publiek fanatiek.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet alleen bij Miami maar bij velen andere, en niet alleen in basketbal maar ook in veel andere sporten.
Ze waren wel op tijd toen het begon, was wel eens anders geweest ondanks druktequote:Op zondag 10 juni 2012 05:00 schreef Shivo het volgende:
Balen zeg, eerste helft was prima maar nu lijkt het toch wel over voor de Celtics.
Een ding over dat Miami publiek - zodra het minder gaat is het muisstil daar in dat stadium. Wordt alleen gejuicht als het goed gaat.
Meeste ''fans'' die bijgekomen zijn met het aantrekken van the big 3, en naar hun wedstrijden gaan doen het omdat ze nu hoge verwachtingen hebben. Daardoor zijn ze meestal stil als het fout gaat omdat zij nooit de harde kern van supporters hebben gevormd.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:05 schreef Shivo het volgende:
[..]
Juist bij Miami, en niet bij teams waar de "fans" ook in mindere tijden naar het stadion komen. Ging voor het eerst naar de Garden in 2006 (toevallig tegen de Heat, met Shaq en een fenomenale Wade) maar ook toen was het publiek fanatiek.
Ze zijn een beetje verwendquote:Op zondag 10 juni 2012 05:14 schreef BDIL het volgende:
BTW denk dat Garnett nu wel ophoud met spelen na dit seizoen, ben alleen benieuwt waar Allen naartoe zal gaan
Schandalig dat Rondo etc geen felicitaties geven maar voordat het klaar is al weglopen, echt een top sporters mentaliteit
Eens, Garnett ook, dat hoort niet bij een kampioen. Pierce, Allen, Doc schudden wel netjes handjes.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:14 schreef BDIL het volgende:
Schandalig dat Rondo etc geen felicitaties geven maar voordat het klaar is al weglopen, echt een top sporters mentaliteit
James heeft een grote fout gemaakt door die mediahype bijna 2 jaar geleden, heeft toegegeven dat 't fout was. Wade niet, blijft een sukkel. (vraag z'n kinderen en ex eensquote:Op zondag 10 juni 2012 05:16 schreef Doublepain het volgende:
Hier trainen ze samen en volgende week tegen elkaar
Hebben we ooit eerder zo'n goede matchup in de Finals gehad op dezelfde positie?quote:Op zondag 10 juni 2012 05:16 schreef Doublepain het volgende:
Hier trainen ze samen en volgende week tegen elkaar
Zon succesvolle sporter heeft dit soort gedrag niet nodig, vooral omdat dit hoogstwaarschijnlijk zijn laatste wedstrijd is. Mooi is idd om te zien dat de meesten wel blijven en zo respect tonen maar ook afdwingen van hun tegenstander.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:20 schreef Shivo het volgende:
[..]
Eens, Garnett ook, dat hoort niet bij een kampioen. Pierce, Allen, Doc schudden wel netjes handjes.
Zijn houding is soms ook een beetje raar, staat dan lomp met zijn handen in zijn zij te kijken terwijl Pierce hem voorbij rent met de bal en hem erin schiet..quote:Op zondag 10 juni 2012 05:22 schreef popolon het volgende:
[..]
James heeft een grote fout gemaakt door die mediahype bijna 2 jaar geleden, heeft toegegeven dat 't fout was. Wade niet, blijft een sukkel. (vraag z'n kinderen en ex eens) Jammer dat zoveel NBA spelers zulke klojo's blijken en blijven.
Tja het is ook z'n houding, gewoon een vervelende vent. Heb wat dingen buiten de sport over Wade gezien de afgelopen jaren en ik ben geen fan.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn houding is soms ook een beetje raar, staat dan lomp met zijn handen in zijn zij te kijken terwijl Pierce hem voorbij rent met de bal en hem erin schiet..
Vond die fastbreak dunk van James ook wel mooi, of die van hem in de 4e kwart toen hij langs iedereen wasquote:
2 van de gemaakte Battier 3's waren open, de andere 2 kan ik me zo niet herinneren. Battier raakte ze deze playoffs niet goed, maar het is en blijft een goede schutter dus ooit komt het wel weer (zoals gisteren). En tja Bosh 4-20 zegt natuurlijk niets, soms kan je niet anders ivm schotklok bijvoorbeeld. Hij heeft wel de touch en een behoorlijke range, en als je eenmaal het goede gevoel hebt dan raak je ze ook wel iets buiten je range.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:31 schreef TheGOAT het volgende:
Pfoe wat een wedstrijd zeg, die is er een for the ages...
Boston kwam sterk uit de startblokken. Miami (vooral Wade:')) was sloppy met passes, 10 TO's in de 1e helft. Toen kwam de run, waarvan je wist dat ie zou komen in het 3e kwart maar Rondo was fenomenaal en hield Boston in de race. Toen kwam het 4e kwart waarin Miami weer alles raak leek te schieten.
Natuurlijk ben ik partijdig, en ik zal zeker niet zeggen dat Miami de wedstrijd gestolen heeft. Maar met Battier die z'n contested 3'tjes erin schiet, en Bosh die er 3 3'tjes inknalt, waar hij 4-20 voor z'n carriere was, heeft Miami wel veel geluk gehad. Maarja het blijft een miss-or-make league natuurlijk.
Precies, als je er absoluut geen zin in hebt doe het dan ook niet. Al heb ik wel wat meer respect voor spelers die wel op kunnen brengen, op een of andere manier hoort het er toch bij.quote:Wat ik verder niet snapte, was waarom Bass zo dicht op James verdedigde. Keer op keer ging hij er lagns en werd het een open 3'tje of een drive en dan vaak 2 FT's. Ik denk dat beide teams verdienden om te winnen. Aan het begin van het 4e kwart was de stand ook gelijk.
En zeggen dat KG en Rondo geen handjes schudden en dus slechte mentaliteit hebben, ik kan me LeBron James herrineren, die zeg maar, precies hetzelfde deed
Voor mij is Miami ook de favoriet tegen OKC.quote:Boston was zo ontzettend teleurgesteld, wat ik me goed kan voorstellen. KG zal er mee kappen waarschijnlijk.
En ooh, Ray Allen zal nooit, nooit van z'n leven naar Miami gaan, daar ben ik 10000% van overtuigd.
En Finals; Miami in 6. Iedereen zegt dat OKC de favoriet is, maar ik denk dat Miami beter is (unfortunately).
+quote:
Het is een teken van respect en wordt in elke ander sport gewoon gehanteerd, maakt niet uit in welke situatie. Als je wint ben je blij want je hebt ervoor gestreden en als je verliest ben je kapot maar dan reageer je dat niet op een laffe manier richting je tegenstander door ze geen hand te geven. Je feliciteert je tegenstander en gaat zelf weer verder met de dagelijkse routine. Als je hebt verloren betekent het dat er fouten waren binnen jouw team, je kan je beter daarop richten dan in een depressie te eindigen omdat je de conference finals hebt verloren.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:57 schreef TheGOAT het volgende:
Mwaah ik vind dat handen schudden altijd zo overrated. Een goede sporter heeft een winnaarsmentaliteit en is devestated als hij verliest, helemaal als je zo dichtbij bent. Om dan te zeggen 'goed gedaan' tegen diegene die net jou droom aan diggelen schiet en hem te knuffelen, na 7 wedstrijden tot het uiterste gegaan te zijn? Alsof het uberhaupt allemaal gemeend is, die handjes enzo zijn altijd zo symbolisch
Kerel... zeker nooit competitief sport op niveau gespeeldquote:Op zondag 10 juni 2012 16:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is een teken van respect en wordt in elke ander sport gewoon gehanteerd, maakt niet uit in welke situatie. Als je wint ben je blij want je hebt ervoor gestreden en als je verliest ben je kapot maar dan reageer je dat niet op een laffe manier richting je tegenstander door ze geen hand te geven. Je feliciteert je tegenstander en gaat zelf weer verder met de dagelijkse routine. Als je hebt verloren betekent het dat er fouten waren binnen jouw team, je kan je beter daarop richten dan in een depressie te eindigen omdat je de conference finals hebt verloren.
Ik heb zelf basketbal op Rayon niveau in Nederland gespeeld en voetbal in de hoofdklasse. Natuurlijk voelt het kut als je verliest en wil je zo graag winnen. Tijdens de wedstrijd probeer je team op een zo hoog mogelijk mentaal niveau te krijgen zodat iedereen een passie heeft om elke keer tot het uiterste te gaan om te winnen. Maar als het eenmaal niet lukt of meezit dan ga ik toch niet opgefokt tegenover de tegenstander doen... Gewoon handje geven, goed gespeeld succes verder en klaar. Je hoeft er geen vriendelijke emotie bij te hebben zolang je maar je sportieve plicht voldoet.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:33 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Kerel... zeker nooit competitief sport op niveau gespeeld
Rondo moest even afkoelen, speelde weer geweldig en wint dan niet. Die moest even tot rust komen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:56 schreef Burrito het volgende:
Inderdaad, heb zelfrespect een geef de ander een hand.
Dat is gewoon een slechte verliezer en is verder ook een hele irritante speler. Meerdere keren in deze series gebleken en voorgaande jaren....ik wil hem straks wel eens zien met wat slechtere spelers om hem heen. Kijken of hij dan nog zo een grote kerel is zonder KG en co achter hem.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rondo moest even afkoelen, speelde weer geweldig en wint dan niet. Die moest even tot rust komen.
Rondo is een van de meest geniale speler dit moment. Tenminste op de PG positie. Zijn visie is zoooo goed. Echt hoe hij het soms voor elkaar krijgt om de bal te passen naar iemand. Ik ben echt blijf dat zijn shot is verbeterd en zijn FT. Hopelijk volgend seizoen 1 of 2 3pters elke wedstrijd. Hij heeft volgensmij Jordan en Lebron bij elkaar ingehaald met triple-doubles. Dat zegt wat over hem en slechte verliezer neequote:Op maandag 11 juni 2012 17:04 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Dat is gewoon een slechte verliezer en is verder ook een hele irritante speler. Meerdere keren in deze series gebleken en voorgaande jaren....ik wil hem straks wel eens zien met wat slechtere spelers om hem heen. Kijken of hij dan nog zo een grote kerel is zonder KG en co achter hem.
Want?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef emokid het volgende:
Als je op Rondo gaat haten heb je alle objectiviteit in de sport gewoon verloren.
LOLquote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef emokid het volgende:
Als je op Rondo gaat haten heb je alle objectiviteit in de sport gewoon verloren. Het is en blijft een fenomenale speler.
DIT.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:56 schreef D-Wade het volgende:
[..]
LOL
Wat heb je dan te zeggen over de LEBRON JAMES haters????
Hetzelfde eigenlijk, dat lijkt mij vrij logisch. Wat kun je inbrengen tegen de reigning MVP? Dat wil overigens niet direct zeggen dat hij ook geliefd moet zijn, dat zijn twee compleet verschillende dingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:56 schreef D-Wade het volgende:
[..]
LOL
Wat heb je dan te zeggen over de LEBRON JAMES haters????
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef emokid het volgende:
Als je op Rondo gaat haten heb je alle objectiviteit in de sport gewoon verloren. Het is en blijft een fenomenale speler.
Je spreekt jezelf tegen. Als iemand Rondo haat zegt dat toch niet per se wat over zijn mening over de kwaliteiten van Rondo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat wil overigens niet direct zeggen dat hij ook geliefd moet zijn, dat zijn twee compleet verschillende dingen.
Ik spreek mijzelf niet tegen. Je kunt best een hekel hebben aan Lebron of Rondo, maar haten gaat te ver. Ik zie in objectiviteit het erkennen en op zijn minst respect hebben voor het spel dat zij brengen in de NBA. Bij haat, gaat dat verloren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Als iemand Rondo haat zegt dat toch niet per se wat over zijn mening over de kwaliteiten van Rondo.
Je kan best haten op de karakter van een sporter of zijn trekjes, ik vond dat push-up gedoe van Garnett laag en dan Rondo die erna precies hetzelfde doetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik spreek mijzelf niet tegen. Je kunt best een hekel hebben aan Lebron of Rondo, maar haten gaat te ver. Ik zie in objectiviteit het erkennen en op zijn minst respect hebben voor het spel dat zij brengen in de NBA. Bij haat, gaat dat verloren.
Voor zover je kunt haten op beroemde sporters.
Of LeBron die een hoop krijtstof in de lucht moet spuwen als ritueel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan best haten op de karakter van een sporter of zijn trekjes, ik vond dat push-up gedoe van Garnett laag en dan Rondo die erna precies hetzelfde doetDat is geen entertainment maar arrogantie en wanneer je een hand hoort te geven gewoon weglopen voordat de wedstrijd is afgelopen
Echt een topsporter mentaliteit....
Moet ik iemand credit's geven om van hem te houdenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:11 schreef TheGOAT het volgende:
Nou nu zeg je dus dingen over zijn persoon en karakter voor zover je hem kent, plus je geeft hen nooit credits en praat over dingen als geluk etc. (44-8-10 in een PO game tegen de vice-kampioen in de ECF...) om hun prestaties af te doen, dus praat je ook gelijk over hun spel en haat je daarop. En dat weet je zelf net zo goed pipo
Stoer man, voegt veel toe aan je postquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Van Sport Amerika bedoel je?
Kun je die nog ergens beluisteren?
Is inderdaad leuk initiatief die site, ken toevallig de hoofdredacteur een beetje.
Net als die engelse termen van jou zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Stoer man, voegt veel toe aan je post
Ik ga die discussie niet weer voeren, ik heb al eerder gezegd dat veel woorden niet te vertalen zijn of hun waarde verliezen als je ze vertaalt, ik gebruik ze niet 'om het gebruiken'. Maar goed als je een beetje basketbal snapt dan begrijp je waarom ik ze gebruik..quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Net als die engelse termen van jou zeker?
Ok sorry!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Stoer man, voegt veel toe aan je post
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ok sorry!
Wilde alleen duidelijk maken dat ik het hem wel gunde, maar blijkbaar maak jij de dienst uit in dit topic (of meer waarschijnlijk, je leeft in die waan).
Zeker je best gedaan met zoeken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]Je gunde het hem? Dat zeg je door te zeggen 'leuk initiatief, ken toevallig die hoofdredacteur een beetje?'
Rondo die geen handje schud? Ik had het daarna over James die geen handje schud, hier nog een video
Nee hoor, ik wist nog dat hij dat toen niet deed, ga naar youtube, typ in 'lebron james doesn't shake hands' en het is het 1e filmpje. Omdat er zo gehaat wordt op Rondo, maar ik niemand hoor over James die exact hetzelfde deedquote:
Tis maar waar je je druk om maakt!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]Je gunde het hem? Dat zeg je door te zeggen 'leuk initiatief, ken toevallig die hoofdredacteur een beetje?'
Je haalt lebron er meteen bij want?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:43 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wist nog dat hij dat toen niet deed, ga naar youtube, typ in 'lebron james doesn't shake hands' en het is het 1e filmpje. Omdat er zo gehaat wordt op Rondo, maar ik niemand hoor over James die exact hetzelfde deed
Ben bang dat die het weer op snelheid moet afleggen. Als zo'n speler het op zijn heupen heeft doe je daar vrijwel niks aan. Zelfde voor James natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:09 schreef Doublepain het volgende:
Kan Miami niet beter Bosh op Durant zetten? Aangezien hij bijna de enige is die het dichstbij komt als Durant gaat schieten. De rest komt niet zo hoog, lieten ze gisteren mooi zien
Nou, vertaal jij m'n post dan maar eens zonder engelse termen, benieuwd hoe het eruit zal zijnquote:
Leonard is een bruut.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:44 schreef TheGOAT het volgende:
Lol, Bosh op Durant? Dan zal Durant er elke keer langs gaan, die speelt hem helemaal zoek. Durant is niet te stoppen, de beste kans die je hebt tegen hem is een lang iemand met quickness, dus een Leonard of een LeBron James. PF zijn veel te sloom voor hem. Maar zelfs dan schiet hij over de top van je omdat hij zo'n hoog release-point heeft waar JvG het over had. Beste wat je IMO kan doen is hem dubbelen of de kant van het veld waar hij staat overloaden om hem te weerhouden om te driven.. Je kan vanaf Westbrook af 'saggen' omdat hij geen goede spot-up 3-point shooter is.
Haat maar weer op het engels
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:58 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou te maken met dat mijn post te engels is?
Dat was sarcastisch.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:01 schreef TheGOAT het volgende:
Jaaa, logisch, whatever man... Zeg dan ook niet dat niet engels moet praten
Lol no...quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:09 schreef Doublepain het volgende:
Kan Miami niet beter Bosh op Durant zetten?
Dit is gewoon het beste team ooit. En dan praat ik niet eens over alleen basketbal maar over alle sporten gezien.quote:
Ditquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit is gewoon het beste team ooit. En dan praat ik niet eens over alleen basketbal maar over alle sporten gezien.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:48 schreef DUK het volgende:
Helaas werkt die link niet meer. Iemand met een andere optie?
Binnenhalen duurt eeuwen zie ik..
Je hebt gelijk over de extreem slechte start, maar ik reken meer Miami toe.Door slechte defense en te gehaaste shots waardoor ze OKC nu al voor de 2e keer hebben laten terugkomen. Durant open laten terwijl je weet waartoe hij instaat is en elke keer maar meteen een shot nemen ipv wat tijd te nemen en zo ook tijd op de klok af te snoepen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 05:43 schreef popolon het volgende:
Toch nog aardig teruggekomen maar 't was niet genoeg. En nu is OKC met dat 2-3-2 systeem behoorlijk in het nadeel.
-edit-
En met dat ik zeg scoren ze er 5 in een paar seconden.Maar niet genoeg.
Thunder moet echt wat doen aan die extreem slechte start elke keer. Terugkomen is leuk maar 't lukt niet altijd.
Weet iemand of dit na Detroit in 2004 nog een team gelukt is? Games 3,4 en 5 winnen thuis..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zou toch een prestatie wezen als ze dit gelijk afmaken.
Oja klopt idd...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:34 schreef TheGOAT het volgende:
Miami in 2006 deed het volgens mij, maar verder niemand.
OKC moet minimaal 1 keer winnen in Miami, en misschien wel 2 keer. Een biiiig road win voor Miami, het is een wereld van verschil, 2-0 of 1-1. Niet alleen in de Finals maar uberhaupt in de PO's, (en ook bij tennis bijvoorbeeld)
Iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zou toch een prestatie wezen als ze dit gelijk afmaken.
Ligt denk ik aan jezelf..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:40 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks dat ik best de NBA kan pruimen betrap ik mij erop dat ik tot nu
toe helemaal niet de finale gevolgd heb,iets dat ik normaliter wel doe.
Iemand een idee of dit te maken heeft met beide finalisten of gewoon
met dat voor ons Europeanen een EK en straks een OS aan de gang
is?
Hierom gok ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:45 schreef TheGOAT het volgende:
misschien omdat ik OKC en Miami beide niet support.
Ik vind dat je OKC tekort doet met ze Big 3 te noemen. Ja die zijn bepalend, maar je hebt daarnaast DPY in je team, plus nog een superverdediger in sefalosha. Het is meer een team dan Miami maar ben het met je eens dat het een minder team is als Dalles vorig jaar of Boston dit jaar. Maar het is echt wel meer dan een big 3quote:Op zondag 17 juni 2012 03:48 schreef TheGOAT het volgende:
Vorig jaar was het Dallas (ultimate team met Dirk als front-runner) vs. ultimate individual (Miami) met LeBron en Wade. Nu is het big 3 vs. Big 3
Dat had ik eerst ook, maar nu denk ik; 'het zal wel, als ze winnen winnen ze verdiend, en OKC zie ik ook niet graag winnen, omdat ik een team, waar Russell Westbrook 2e/1e optie is nooit als winnaar/kampioen zal zien. Westbrook lijkt zo vaak het spel niet te snappen en 'gets by on talent alone', wat ook weer inspeelt op de 1-on-1 / Big 3 / Isolation etc. Weinig slimheid, veel athletisiscmquote:Op zondag 17 juni 2012 15:08 schreef LuieSurinamer het volgende:
Boston ligt eruit, nu boeien de finals mij totaal niet meer.
Maar zoalng Miami niet wint ben ik blij..
Mee eens dat Westbrook een niet al te hoog Basketbal IQ heeft. Maar voor zijn enorme athletische vermogen heb ik alleen maar respect. Zelfde als voor James. Wat een ongelovelijk capaciteiten heeft hij. Maar als je een het hebt over opties. Tja, Dalles ging toch ook vaak voor een optie naar Nowitziki of Terry waarbij Kidd ook nog wel eens een 3 schoot. Marion kreeg niet heel veel opties en Chandler was er vooral voor de putback. Boston is een ander verhaal.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:33 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook, maar nu denk ik; 'het zal wel, als ze winnen winnen ze verdiend, en OKC zie ik ook niet graag winnen, omdat ik een team, waar Russell Westbrook 2e/1e optie is nooit als winnaar/kampioen zal zien. Westbrook lijkt zo vaak het spel niet te snappen en 'gets by on talent alone', wat ook weer inspeelt op de 1-on-1 / Big 3 / Isolation etc. Weinig slimheid, veel athletisiscm
Volgens mij had jij het vorige keer over dat Westbrook weer teveel shots forceert en dat het bepalend is. In deze series zie je dat zwaar terug, ik snap niet dat hij daar niet op wordt aangesproken door de coach of medespelers zoals Durant. Elke keer drive naar de basket en in mid-range een shot proberenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:05 schreef TheGOAT het volgende:
Miami speelde goed in de 1e helft maar de Thunder hebben het compleet aan zichzelf te wijten dat ze verloren. 2 fouten op rij op 3-punt schieters in het 3e kwart, gaat de lead van 10 naar 4. FT's gemist, en de laatste paar plays waren echt niet goed uitgevoerd. Westbrook die dan alsnog een 3 voor de tie mist, daarna die TO van Sefelosha. Miami speelde ok maar OKC had deze wedstrijd echt kunnen winnen. Had het idee dat Miami meer op de top van z'n kunnen speelde dan OKC.
Laat hem, nog 2x zo en ik ben happyquote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Volgens mij had jij het vorige keer over dat Westbrook weer teveel shots forceert en dat het bepalend is. In deze series zie je dat zwaar terug, ik snap niet dat hij daar niet op wordt aangesproken door de coach of medespelers zoals Durant. Elke keer drive naar de basket en in mid-range een shot proberen
Kijk meerquote:Op maandag 18 juni 2012 15:20 schreef Stansfield het volgende:
De eerste 2 wedstrijden heb ik bekeken tijdens mijn vakantie in NY. Maar wat blijft het toch een vette sport. Maar al die reclames zijn wel ff wennen.
Snachts kijken blijft toch lastig. En ik heb geen sport1. Hoe kijken jullie het? Is er een stream via internet ofzo?quote:
Na de Spurs zijn ze ook al kansloos vs Miami na 2 losses? In een best-of-seven series?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:13 schreef popolon het volgende:
Game over voor OKC. 't Zou me verbazen als de Heat dit niet op 3-1 gaat zetten.
Ik kijk 's nachts ook nooit, moet elke ochtend om half 7 op, check dan eerst altijd effe de scores en de mooiste plays van de nacht. Dan als ik thuis kom zoek ik nog een beetje verderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Snachts kijken blijft toch lastig. En ik heb geen sport1. Hoe kijken jullie het? Is er een stream via internet ofzo?
Hier ook, in Nederland is het toch niet zo moeilijk om de uitslagen 'te ontlopen'. Dus meestal de avond na de wedstrijd kijk ik hem terug.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef TheGOAT het volgende:
Ik kijk via league pass, als ik game wil kijken de volgende dag check ik nooit scores. Ideaal, je gaat naar internet, logt in, reclames spoel je door, 2 uur genieten, zittend op het puntje van je stoel, opspringend bij harde plays etc.
Vanavond game 4 natuurlijk, morgen genieten weer dus
Prima dusquote:Op woensdag 20 juni 2012 03:35 schreef BDIL het volgende:
Na 1 kwart heb ik al het gevoel dat dit 2-2 gaat wordenAls je 3 open 3 pointers mist en Westbrook slecht verdedigt dan verwacht ik niks beters vanavond.
17 puntenquote:Op woensdag 20 juni 2012 04:25 schreef popolon het volgende:
Nu wordt het toch snel crunchtime voor OKC, Miam komt van 15 achter terug.
Je hebt veel vertrouwen in de Heat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 03:35 schreef BDIL het volgende:
Na 1 kwart heb ik al het gevoel dat dit 2-2 gaat wordenAls je 3 open 3 pointers mist en Westbrook slecht verdedigt dan verwacht ik niks beters vanavond.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef Doublepain het volgende:
Deron, gordon, lopez, nash allemaal FA
Ik heb veel vetrouwen alleen een 17 punten achterstand tegen een ploeg als OKC die goed verdedigt is in principe moeilijk goed te maken. Miami bewees de tegendeel door in 4 minuten alles weg te werkenquote:
Vergeet Kaman niet. Die gast gaat een loonstrook krijgen dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef Doublepain het volgende:
Deron, gordon, lopez, nash allemaal FA
Eerlijk gezegd zag ik voor de series al begon Miami winnen. OKC gaan er nog zeker komen maar ze hebben te veel flaws nu. Om te beginnen met Westbrook..quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb veel vetrouwen alleen een 17 punten achterstand tegen een ploeg als OKC die goed verdedigt is in principe moeilijk goed te maken. Miami bewees de tegendeel door in 4 minuten alles weg te werken
Technisch gezien vrij weinig teams, maar marketing-technisch, veeeel teams. Een team als Toronto, Cleveland. Kleine, small-market teams, zonder echte uitstraling, zonder een échte superstar. Westbrook is een gevestigde naam, en met z'n flash en highlights trekt hij veel mensen naar het stadion. Je gaat eerder voor hem naar het stadion dan voor Jose Calderon. Je moet nooit het belang onderschatten voor een eigenaar van een superstar. Melo in NY is op het veld misschien dramatisch, maar buiten het veld geweldig. Shirts, tickets, sponsors, er komen bakken met geld binnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zag ik voor de series al begon Miami winnen. OKC gaan er nog zeker komen maar ze hebben te veel flaws nu. Om te beginnen met Westbrook..
Kunnen ze die gozer traden? En wie zou hem realistisch gezien goed kunnen gebruiken? Welk team in de NBA zou technisch gezien kunnen profiteren van een Westbrook type speler? (serieuze vragen)
Wat een onzin, ik heb zeker 10 plays gezien waar de call onterecht in het voordeel ging van OKC. De refs zaten er gewoon aan beide kanten een aantal keer goed naast.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
En die refs waren duidelijk geinstrueerd om Miami de calls te geven, heb minstens 7 of 8 calls gezien die nergens op sloegen of zomaar de andere kant op hadden kunnen gaan..
Bosh voor Howard is mogelijk zie ik..quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:07 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Technisch gezien vrij weinig teams, maar marketing-technisch, veeeel teams. Een team als Toronto, Cleveland. Kleine, small-market teams, zonder echte uitstraling, zonder een échte superstar. Westbrook is een gevestigde naam, en met z'n flash en highlights trekt hij veel mensen naar het stadion. Je gaat eerder voor hem naar het stadion dan voor Jose Calderon. Je moet nooit het belang onderschatten voor een eigenaar van een superstar. Melo in NY is op het veld misschien dramatisch, maar buiten het veld geweldig. Shirts, tickets, sponsors, er komen bakken met geld binnen.
En Kaman gaat denk ik niet zo'n groot contract krijgen hoor. Is veel geblesseerd geweest de laatste jaren, en NO wilde hem traden maar niemand kregen ze bereid om hem te nemen.
Denk eerder dat Hibbert een mega-contract gaat krijgen. Hetzij in Indiana, hetzij ergens anders. Als Marc Gasol 58 miljoen voor 4 jaar kan krijgen, en DeAndre Jordan 43 miljoen voor 4 jaar, moet Hibbert zeker ook 60 miljoen kunnen krijgen, en misschien dat een team hem nog wel 65-70 voor 4 jaar zal aanbieden. Erg benieuwd waar Nash en Deron Williams landen.
http://hoopshype.com/salaries.htm
Bij die link staan alle salarissen, van teams en spelers, kun je wat rondneuzen (niet je = jij maar iedereen)
http://espn.go.com/nba/tradeMachine
Bij de trade machine kun je zelf trades invoeren en kijken of ze fiancieel mogelijk zijn
Tuurlijk kunnen ze hem traden, probleem is dat hij denkt door elke game zelf 40 punten te maken het hem automatisch een topspeler maakt terwijl je faalt in overzicht en om goede play's uit te spelen. Ik vond zelf dat Durant gister veel meer de bal moest hebben om te schieten, hij en James zijn toch wel een van de beste spelers op dit moment in de NBA. Iedereen in het team van OKC is een team player, maar hij is dat niet met zijn houding en Basketbal IQ.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zag ik voor de series al begon Miami winnen. OKC gaan er nog zeker komen maar ze hebben te veel flaws nu. Om te beginnen met Westbrook..
Kunnen ze die gozer traden? En wie zou hem realistisch gezien goed kunnen gebruiken? Welk team in de NBA zou technisch gezien kunnen profiteren van een Westbrook type speler? (serieuze vragen)
Dude, de 1e 3 games was dat zo, maar gister JUIST niet. Westbrook was 20-32, 62,5% is dat. Hij scoorde 13 punten op rij in het 4e kwart. Als er iemand meer schoten had moeten krijgen, wat het misschien Westbrook geweest. Looool, Durant in game 4 meer schoten moeten hebben, goeie grap manquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze hem traden, probleem is dat hij denkt door elke game zelf 40 punten te maken het hem automatisch een topspeler maakt terwijl je faalt in overzicht en om goede play's uit te spelen. Ik vond zelf dat Durant gister veel meer de bal moest hebben om te schieten, hij en James zijn toch wel een van de beste spelers op dit moment in de NBA. Iedereen in het team van OKC is een team player, maar hij is dat niet met zijn houding en Basketbal IQ.
Volgens mij ligt hij ook niet al te bijzonder binnen het team, als je docu van Durant kijkt tijdens lockout zie je dat hij met veel spelers gaat basketballen etc. maar dat Westbrook niet een van de OKC players was waarmee hij toen omging.
Hahaha CONGOquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:20 schreef Sasman het volgende:
Ik hoop dat Dj Mbenga ergens naar toe kan gaan. CONGO CASH BABY CONGO CASH
Je zegt het zelf de 1e 3 games was het zo, dat hij nu ineens jumpers raakt maakt het allemaal goed? Hij is een slechtere shooter dan Durant en het is zijn taak niet al PG om elke keer een jumpshot te nemen voordat hij de paint ingaat. Hij is een PG geen fucking SG. Bovendien heeft hij drie 3 punters geschoten en gemist wat forced shots waren en dat kost je gewoon de overwinning. RW is gewoon niet een constante shooter dus daar kan je niet op bouwen, zeker niet in deze series.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:19 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dude, de 1e 3 games was dat zo, maar gister JUIST niet. Westbrook was 20-32, 62,5% is dat. Hij scoorde 13 punten op rij in het 4e kwart. Als er iemand meer schoten had moeten krijgen, wat het misschien Westbrook geweest. Looool, Durant in game 4 meer schoten moeten hebben, goeie grap man
bt.davka.infoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Waar kan je zo'n wedsrijd (gratis) downloaden? Dan kan ik hem morgen helemaal zien.
Of bij Youtube zoeken en dan zoeken op datum.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Waar kan je zo'n wedsrijd (gratis) downloaden? Dan kan ik hem morgen helemaal zien.
Ook de uitslag ja, moet wel spannend blijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of bij Youtube zoeken en dan zoeken op datum.
Dan zie je ze.
Tuurlijk niet ,want jij kan geen ongelijk hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef TheGOAT het volgende:
Lol ik ga er niet eens meer op reageren
Als Heat wint dan kijk ik terug. Als ze verliezen dan doe ik dat liever niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook de uitslag ja, moet wel spannend blijven
Achja veel wedstrijden zat het zwaar tegen en OKC moet niet naar de refs kijken maar naar hoe ze nu aan het spelen zijn. Offensive laten ze niks zien en defence is dramatisch, 19 point lead laat genoeg zien.quote:
LOL alleen vanwege die onterechte flagrant? Al die flops van Harden, Durant die gespaard werd voor zijn derde fout, en zo kan ik nog wel even doorgaanquote:
Helemaal mee eens. Geweldig wat James gedaan heeft deze serie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 06:02 schreef popolon het volgende:
James nam dit team toch echt op sleeptouw hoor, vanavond weer met voornamelijk veel hustle plays. Een alleskunner.
OKC horen we nog wel wat van in de toekomst.
Die staat voor lulquote:Op vrijdag 22 juni 2012 05:08 schreef BDIL het volgende:
Hhahahah RW 2x geblokt en schiet 4/16 fg, waar blijft theGOAT nu met zijn slimme opmerkingenDurant al 2e keer turnover na behind the back move en Miami is OKC aan het verpletteren.
Lijkt mij dat hij gewoon een punt had. Als Westbrook hot is, moet hij er gewoon voor gaan. Net zoals Mike Miller vandaag en Chalmers en Battier de vorige dagen... afgaande op zijn vorige westrijden hadden zij de bal niet eens aan mogen raken.quote:
Maar goed, ik kan er verder weinig inhoudelijks over zeggen aangezien ik op een radioverslag aangewezen ben.quote:Ik vond zelf dat Durant gister veel meer de bal moest hebben om te schieten, hij en James zijn toch wel een van de beste spelers op dit moment in de NBA.
doe 's normaal, 't VBL forum is verderop.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 05:08 schreef BDIL het volgende:
Hhahahah RW 2x geblokt en schiet 4/16 fg, waar blijft theGOAT nu met zijn slimme opmerkingenDurant al 2e keer turnover na behind the back move en Miami is OKC aan het verpletteren.
Dit is echt laag man, achteraf praten. Niet doen.quote:
+1quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef SteveBudin het volgende:
Heat fans van voor 2010 gefeliciteerd. Fans van na 2010 kan en neem ik niet serieus, iets met bandwagon, glory hunters![]()
.
Wtfquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:00 schreef emokid het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt laag man, achteraf praten. Niet doen.
Verder, leuk voor de Heat dat ze kampioen zijn. Hartstikke verdiend natuurlijk als je kijkt naar hoe ze gespeeld hebben. Ze hebben echter voor het minst spannende NBA seizoen ooit gezorgd. Volgend jaar weer kampioen. En het jaar erop. De meest voorspelbare sport van Amerika. Gelukkig is de NBA niet 'mijn' sport, dat is de NHL, waar tevens meer dan één titelkandidaat is, en zoveel interesseert het mij niet om mij er druk over te maken.
Je had een punt, totdat je de Knicks noemt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wtf
De Heat gaat het volgend seizoen lastig krijgen door de Thunder, die gaan zeker wat prijzen pakken als ze westbrook traden. Dan heb je nog de Bulls, als DRose terugkomt op zijn oude niveau. Zijn genoeg teams. Celtics, Knicks, Clippers etc.
Die zijn niet goed? Ik kon er wel van genieten hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:54 schreef emokid het volgende:
[..]
Je had een punt, totdat je de Knicks noemt.
Oh, ik ook zeker. Maar er rust een vloek op die franchise. Ze hebben elk jaar weer nieuwe pech waardoor ze het niet halen. Ik kan alleen maar hopen dat ze eens in de Finals staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zijn niet goed? Ik kon er wel van genieten hoor
Dat is eigenlijk het meest positieve aan dit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef mrstylo het volgende:
R.I.P LeBron James No Ring Jokes 2003-2012
Het is ook wel een paardelul, die kerel die tegen over hem zit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 06:07 schreef popolon het volgende:
Mark Cuban Just DESTROYED ESPN Talking Head Skip Bayless
Wat een eigenaar.
Klopt. Die Skip is zo irritant.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is ook wel een paardelul, die kerel die tegen over hem zit.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is ook wel een paardelul, die kerel die tegen over hem zit.
Datzelfde zou natuurlijk ook voor OKC fans gelden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef SteveBudin het volgende:
Heat fans van voor 2010 gefeliciteerd. Fans van na 2010 kan en neem ik niet serieus, iets met bandwagon, glory hunters![]()
.
Hahahjaaquote:
Denk dat t er een stuk minder zijn dan Heat "fans" denk je niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:48 schreef SlamD het volgende:
[..]
Datzelfde zou natuurlijk ook voor OKC fans gelden.
Bynum/Howard trade is mogelijk idd maar denk dat ik op dit moment liever Bynum dan Howard heb...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:09 schreef joeftw het volgende:
Denken jullie dat er een kans bestaat dat Howard voor de Lakers zal gaan spelen? Als in een trade met Bynum, nog iemand - wie weet een pick? Zou zo beest zijn als Howard naar de Lakers gaat - Steve Nash signen en we hebben een potentiele Heat killer.
Nash > Chalmers
Kobe <> Wade
MWP < LBJ
Gasol <> Bosh
D12 > Wie dan ook op C staat.
Of fantaseer ik teveel.
Zou inderdaad jammer zijn als hij zonder ring zijn carriere beeindigt..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef Sasman het volgende:
Als er 1 speler is die een ring verdient is het wel Steve Nash. Maakt me zelfs niet uit waar.
Detroit gaat bouwen rond Monroe en Knight? Dan zijn het goede zetten met veel cap space.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:10 schreef popolon het volgende:
Let the trades begin.
Ben Gordon + 1st round protected pick naar de Bobcats voor Maggette. Ik durf te wedden dat Maggette nooit een Pistons shirt zal draaien. Detroit zit volgend jaar met een enorm bedrag aan cap space, ik zie ze CV ook nog wel amnesty geven.
Die pick vind ik wel jammer maar goed.
Clippers zijn bezig met Odom.
Denk dat MKG eerder weg is, maar het zou inderdaad een perfecte fit zijn voor de Kings. Ben wel benieuwd wie de gok Drummond neemtquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef Sasman het volgende:
Ik hoop dat de Kings Michael Kidd-Gilchrist draften. Hebben ze misschien eindelijk iemand die defense kan spelen. Type Kawhi Leonard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |