Moet ik iemand credit's geven om van hem te houdenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:11 schreef TheGOAT het volgende:
Nou nu zeg je dus dingen over zijn persoon en karakter voor zover je hem kent, plus je geeft hen nooit credits en praat over dingen als geluk etc. (44-8-10 in een PO game tegen de vice-kampioen in de ECF...) om hun prestaties af te doen, dus praat je ook gelijk over hun spel en haat je daarop. En dat weet je zelf net zo goed pipo
Stoer man, voegt veel toe aan je postquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Van Sport Amerika bedoel je?
Kun je die nog ergens beluisteren?
Is inderdaad leuk initiatief die site, ken toevallig de hoofdredacteur een beetje.
Net als die engelse termen van jou zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Stoer man, voegt veel toe aan je post
Ik ga die discussie niet weer voeren, ik heb al eerder gezegd dat veel woorden niet te vertalen zijn of hun waarde verliezen als je ze vertaalt, ik gebruik ze niet 'om het gebruiken'. Maar goed als je een beetje basketbal snapt dan begrijp je waarom ik ze gebruik..quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Net als die engelse termen van jou zeker?
Ok sorry!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Stoer man, voegt veel toe aan je post
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ok sorry!
Wilde alleen duidelijk maken dat ik het hem wel gunde, maar blijkbaar maak jij de dienst uit in dit topic (of meer waarschijnlijk, je leeft in die waan).
Zeker je best gedaan met zoeken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]Je gunde het hem? Dat zeg je door te zeggen 'leuk initiatief, ken toevallig die hoofdredacteur een beetje?'
Rondo die geen handje schud? Ik had het daarna over James die geen handje schud, hier nog een video
Nee hoor, ik wist nog dat hij dat toen niet deed, ga naar youtube, typ in 'lebron james doesn't shake hands' en het is het 1e filmpje. Omdat er zo gehaat wordt op Rondo, maar ik niemand hoor over James die exact hetzelfde deedquote:
Tis maar waar je je druk om maakt!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]Je gunde het hem? Dat zeg je door te zeggen 'leuk initiatief, ken toevallig die hoofdredacteur een beetje?'
Je haalt lebron er meteen bij want?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:43 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wist nog dat hij dat toen niet deed, ga naar youtube, typ in 'lebron james doesn't shake hands' en het is het 1e filmpje. Omdat er zo gehaat wordt op Rondo, maar ik niemand hoor over James die exact hetzelfde deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |