Hij bleef aan de rim hangen, dat is altijd een violation..quote:Op zondag 10 juni 2012 02:59 schreef BDIL het volgende:
Al 2 calls tegen Heat ... Uitbal en die zogenaamde putback terwijl de bal buiten de cilinder was :S
http://www.sportlemon.tv/v-4/0/164/v-416560.htmlquote:Op zondag 10 juni 2012 04:04 schreef Assassin92 het volgende:
Fuck, link is dood. Iemand nog een link die sowieso werkt?
Nu ook Pierce..quote:Op zondag 10 juni 2012 04:02 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami brengt zichzelf in de problemen door onnodige turnovers vroeg in de shotclock.
Tweede helft moet Lebron direct op Garnett driven om die vierde fout te veroorzaken.
Niet alleen bij Miami maar bij velen andere, en niet alleen in basketbal maar ook in veel andere sporten.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:00 schreef Shivo het volgende:
Balen zeg, eerste helft was prima maar nu lijkt het toch wel over voor de Celtics.
Een ding over dat Miami publiek - zodra het minder gaat is het muisstil daar in dat stadium. Wordt alleen gejuicht als het goed gaat.
Juist bij Miami, en niet bij teams waar de "fans" ook in mindere tijden naar het stadion komen. Ging voor het eerst naar de Garden in 2006 (toevallig tegen de Heat, met Shaq en een fenomenale Wade) maar ook toen was het publiek fanatiek.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet alleen bij Miami maar bij velen andere, en niet alleen in basketbal maar ook in veel andere sporten.
Ze waren wel op tijd toen het begon, was wel eens anders geweest ondanks druktequote:Op zondag 10 juni 2012 05:00 schreef Shivo het volgende:
Balen zeg, eerste helft was prima maar nu lijkt het toch wel over voor de Celtics.
Een ding over dat Miami publiek - zodra het minder gaat is het muisstil daar in dat stadium. Wordt alleen gejuicht als het goed gaat.
Meeste ''fans'' die bijgekomen zijn met het aantrekken van the big 3, en naar hun wedstrijden gaan doen het omdat ze nu hoge verwachtingen hebben. Daardoor zijn ze meestal stil als het fout gaat omdat zij nooit de harde kern van supporters hebben gevormd.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:05 schreef Shivo het volgende:
[..]
Juist bij Miami, en niet bij teams waar de "fans" ook in mindere tijden naar het stadion komen. Ging voor het eerst naar de Garden in 2006 (toevallig tegen de Heat, met Shaq en een fenomenale Wade) maar ook toen was het publiek fanatiek.
Ze zijn een beetje verwendquote:Op zondag 10 juni 2012 05:14 schreef BDIL het volgende:
BTW denk dat Garnett nu wel ophoud met spelen na dit seizoen, ben alleen benieuwt waar Allen naartoe zal gaan
Schandalig dat Rondo etc geen felicitaties geven maar voordat het klaar is al weglopen, echt een top sporters mentaliteit
Eens, Garnett ook, dat hoort niet bij een kampioen. Pierce, Allen, Doc schudden wel netjes handjes.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:14 schreef BDIL het volgende:
Schandalig dat Rondo etc geen felicitaties geven maar voordat het klaar is al weglopen, echt een top sporters mentaliteit
James heeft een grote fout gemaakt door die mediahype bijna 2 jaar geleden, heeft toegegeven dat 't fout was. Wade niet, blijft een sukkel. (vraag z'n kinderen en ex eensquote:Op zondag 10 juni 2012 05:16 schreef Doublepain het volgende:
Hier trainen ze samen en volgende week tegen elkaar
Hebben we ooit eerder zo'n goede matchup in de Finals gehad op dezelfde positie?quote:Op zondag 10 juni 2012 05:16 schreef Doublepain het volgende:
Hier trainen ze samen en volgende week tegen elkaar
Zon succesvolle sporter heeft dit soort gedrag niet nodig, vooral omdat dit hoogstwaarschijnlijk zijn laatste wedstrijd is. Mooi is idd om te zien dat de meesten wel blijven en zo respect tonen maar ook afdwingen van hun tegenstander.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:20 schreef Shivo het volgende:
[..]
Eens, Garnett ook, dat hoort niet bij een kampioen. Pierce, Allen, Doc schudden wel netjes handjes.
Zijn houding is soms ook een beetje raar, staat dan lomp met zijn handen in zijn zij te kijken terwijl Pierce hem voorbij rent met de bal en hem erin schiet..quote:Op zondag 10 juni 2012 05:22 schreef popolon het volgende:
[..]
James heeft een grote fout gemaakt door die mediahype bijna 2 jaar geleden, heeft toegegeven dat 't fout was. Wade niet, blijft een sukkel. (vraag z'n kinderen en ex eens) Jammer dat zoveel NBA spelers zulke klojo's blijken en blijven.
Tja het is ook z'n houding, gewoon een vervelende vent. Heb wat dingen buiten de sport over Wade gezien de afgelopen jaren en ik ben geen fan.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn houding is soms ook een beetje raar, staat dan lomp met zijn handen in zijn zij te kijken terwijl Pierce hem voorbij rent met de bal en hem erin schiet..
Vond die fastbreak dunk van James ook wel mooi, of die van hem in de 4e kwart toen hij langs iedereen wasquote:
2 van de gemaakte Battier 3's waren open, de andere 2 kan ik me zo niet herinneren. Battier raakte ze deze playoffs niet goed, maar het is en blijft een goede schutter dus ooit komt het wel weer (zoals gisteren). En tja Bosh 4-20 zegt natuurlijk niets, soms kan je niet anders ivm schotklok bijvoorbeeld. Hij heeft wel de touch en een behoorlijke range, en als je eenmaal het goede gevoel hebt dan raak je ze ook wel iets buiten je range.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:31 schreef TheGOAT het volgende:
Pfoe wat een wedstrijd zeg, die is er een for the ages...
Boston kwam sterk uit de startblokken. Miami (vooral Wade:')) was sloppy met passes, 10 TO's in de 1e helft. Toen kwam de run, waarvan je wist dat ie zou komen in het 3e kwart maar Rondo was fenomenaal en hield Boston in de race. Toen kwam het 4e kwart waarin Miami weer alles raak leek te schieten.
Natuurlijk ben ik partijdig, en ik zal zeker niet zeggen dat Miami de wedstrijd gestolen heeft. Maar met Battier die z'n contested 3'tjes erin schiet, en Bosh die er 3 3'tjes inknalt, waar hij 4-20 voor z'n carriere was, heeft Miami wel veel geluk gehad. Maarja het blijft een miss-or-make league natuurlijk.
Precies, als je er absoluut geen zin in hebt doe het dan ook niet. Al heb ik wel wat meer respect voor spelers die wel op kunnen brengen, op een of andere manier hoort het er toch bij.quote:Wat ik verder niet snapte, was waarom Bass zo dicht op James verdedigde. Keer op keer ging hij er lagns en werd het een open 3'tje of een drive en dan vaak 2 FT's. Ik denk dat beide teams verdienden om te winnen. Aan het begin van het 4e kwart was de stand ook gelijk.
En zeggen dat KG en Rondo geen handjes schudden en dus slechte mentaliteit hebben, ik kan me LeBron James herrineren, die zeg maar, precies hetzelfde deed
Voor mij is Miami ook de favoriet tegen OKC.quote:Boston was zo ontzettend teleurgesteld, wat ik me goed kan voorstellen. KG zal er mee kappen waarschijnlijk.
En ooh, Ray Allen zal nooit, nooit van z'n leven naar Miami gaan, daar ben ik 10000% van overtuigd.
En Finals; Miami in 6. Iedereen zegt dat OKC de favoriet is, maar ik denk dat Miami beter is (unfortunately).
+quote:
Het is een teken van respect en wordt in elke ander sport gewoon gehanteerd, maakt niet uit in welke situatie. Als je wint ben je blij want je hebt ervoor gestreden en als je verliest ben je kapot maar dan reageer je dat niet op een laffe manier richting je tegenstander door ze geen hand te geven. Je feliciteert je tegenstander en gaat zelf weer verder met de dagelijkse routine. Als je hebt verloren betekent het dat er fouten waren binnen jouw team, je kan je beter daarop richten dan in een depressie te eindigen omdat je de conference finals hebt verloren.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:57 schreef TheGOAT het volgende:
Mwaah ik vind dat handen schudden altijd zo overrated. Een goede sporter heeft een winnaarsmentaliteit en is devestated als hij verliest, helemaal als je zo dichtbij bent. Om dan te zeggen 'goed gedaan' tegen diegene die net jou droom aan diggelen schiet en hem te knuffelen, na 7 wedstrijden tot het uiterste gegaan te zijn? Alsof het uberhaupt allemaal gemeend is, die handjes enzo zijn altijd zo symbolisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |