Dat is eigenlijk het meest positieve aan dit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef mrstylo het volgende:
R.I.P LeBron James No Ring Jokes 2003-2012
Het is ook wel een paardelul, die kerel die tegen over hem zit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 06:07 schreef popolon het volgende:
Mark Cuban Just DESTROYED ESPN Talking Head Skip Bayless
Wat een eigenaar.
Klopt. Die Skip is zo irritant.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is ook wel een paardelul, die kerel die tegen over hem zit.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is ook wel een paardelul, die kerel die tegen over hem zit.
Datzelfde zou natuurlijk ook voor OKC fans gelden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef SteveBudin het volgende:
Heat fans van voor 2010 gefeliciteerd. Fans van na 2010 kan en neem ik niet serieus, iets met bandwagon, glory hunters![]()
.
Hahahjaaquote:
Denk dat t er een stuk minder zijn dan Heat "fans" denk je niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:48 schreef SlamD het volgende:
[..]
Datzelfde zou natuurlijk ook voor OKC fans gelden.
Bynum/Howard trade is mogelijk idd maar denk dat ik op dit moment liever Bynum dan Howard heb...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:09 schreef joeftw het volgende:
Denken jullie dat er een kans bestaat dat Howard voor de Lakers zal gaan spelen? Als in een trade met Bynum, nog iemand - wie weet een pick? Zou zo beest zijn als Howard naar de Lakers gaat - Steve Nash signen en we hebben een potentiele Heat killer.
Nash > Chalmers
Kobe <> Wade
MWP < LBJ
Gasol <> Bosh
D12 > Wie dan ook op C staat.
Of fantaseer ik teveel.
Zou inderdaad jammer zijn als hij zonder ring zijn carriere beeindigt..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef Sasman het volgende:
Als er 1 speler is die een ring verdient is het wel Steve Nash. Maakt me zelfs niet uit waar.
Detroit gaat bouwen rond Monroe en Knight? Dan zijn het goede zetten met veel cap space.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:10 schreef popolon het volgende:
Let the trades begin.
Ben Gordon + 1st round protected pick naar de Bobcats voor Maggette. Ik durf te wedden dat Maggette nooit een Pistons shirt zal draaien. Detroit zit volgend jaar met een enorm bedrag aan cap space, ik zie ze CV ook nog wel amnesty geven.
Die pick vind ik wel jammer maar goed.
Clippers zijn bezig met Odom.
Denk dat MKG eerder weg is, maar het zou inderdaad een perfecte fit zijn voor de Kings. Ben wel benieuwd wie de gok Drummond neemtquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef Sasman het volgende:
Ik hoop dat de Kings Michael Kidd-Gilchrist draften. Hebben ze misschien eindelijk iemand die defense kan spelen. Type Kawhi Leonard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |