abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112974974
Ik heb hetzelfde, en dat komt voor mij doordat het zon super random-seizoen was door de lockout. Veel blessures etc. Daardoor heb ik t regularseason niet echt intens gevolgd, wat ik normaal wel doe. En daarom waarschijnlijk ook niet zoveel beleving in de playoffs. Al heb ik wel een leaguepass gekocht en kijk ik bijna alles terug.
pi_112975355
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:45 schreef TheGOAT het volgende:
misschien omdat ik OKC en Miami beide niet support.
Hierom gok ik
pi_112975899
TheGOAT heeft wel een punt dat het dit jaar veel meer individueel gericht is, dan teamsport. Wat uiterst jammer is.
pi_112994867
Vorig jaar was het Dallas (ultimate team met Dirk als front-runner) vs. ultimate individual (Miami) met LeBron en Wade. Nu is het big 3 vs. Big 3
Only the strong survive
  zondag 17 juni 2012 @ 12:42:47 #155
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_112999693
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 03:48 schreef TheGOAT het volgende:
Vorig jaar was het Dallas (ultimate team met Dirk als front-runner) vs. ultimate individual (Miami) met LeBron en Wade. Nu is het big 3 vs. Big 3
Ik vind dat je OKC tekort doet met ze Big 3 te noemen. Ja die zijn bepalend, maar je hebt daarnaast DPY in je team, plus nog een superverdediger in sefalosha. Het is meer een team dan Miami maar ben het met je eens dat het een minder team is als Dalles vorig jaar of Boston dit jaar. Maar het is echt wel meer dan een big 3
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_113000359
Miami laat toch ook goed team defense zien hoor (niet altijd). En met al die vrije schoten van Chalmers en Battier is toch ook wel te zien dat ze bij vlagen best goed als team spelen aanvallend gezien. En er zijn jaren genoeg geweest waarin de winnaar van de NBA gewooon een low post player had, dan bij dubbel team open man vinden (Shaq, Duncan), maar of dat nu zo geweldig team basketbal is.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_113000426
Je kan wel goed spelen als een team, maar dat betekent toch niet dat je niet allereerst uitgaat van je individuele kwaliteiten... Miami doet alles banuit 1-op-1, alles komt van individuele klasse en ingevingen. OKC in feite net zo. Alles is drive and kick, draw the double team, etc. Er wordt geen één play voor Ibaka of Perkins gecalld. Net als voor Bosh misschien maar een paar per wedstrijd. Dat is natuurlijk ook de grootste sterkte van deze teams, maar ik vind dat niet heel fijn om naar te kijken, omdat het heel statisch is vaak; 1 op 1 aan de linkerkant van het veld en de rest aan de andere kant
Only the strong survive
pi_113005169
Boston ligt eruit, nu boeien de finals mij totaal niet meer.
Maar zoalng Miami niet wint ben ik blij..
The Older I Get, The Better I Was
pi_113006217
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:08 schreef LuieSurinamer het volgende:
Boston ligt eruit, nu boeien de finals mij totaal niet meer.
Maar zoalng Miami niet wint ben ik blij..
Dat had ik eerst ook, maar nu denk ik; 'het zal wel, als ze winnen winnen ze verdiend, en OKC zie ik ook niet graag winnen, omdat ik een team, waar Russell Westbrook 2e/1e optie is nooit als winnaar/kampioen zal zien. Westbrook lijkt zo vaak het spel niet te snappen en 'gets by on talent alone', wat ook weer inspeelt op de 1-on-1 / Big 3 / Isolation etc. Weinig slimheid, veel athletisiscm
Only the strong survive
  zondag 17 juni 2012 @ 15:40:59 #160
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_113006492
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:33 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Dat had ik eerst ook, maar nu denk ik; 'het zal wel, als ze winnen winnen ze verdiend, en OKC zie ik ook niet graag winnen, omdat ik een team, waar Russell Westbrook 2e/1e optie is nooit als winnaar/kampioen zal zien. Westbrook lijkt zo vaak het spel niet te snappen en 'gets by on talent alone', wat ook weer inspeelt op de 1-on-1 / Big 3 / Isolation etc. Weinig slimheid, veel athletisiscm
Mee eens dat Westbrook een niet al te hoog Basketbal IQ heeft. Maar voor zijn enorme athletische vermogen heb ik alleen maar respect. Zelfde als voor James. Wat een ongelovelijk capaciteiten heeft hij. Maar als je een het hebt over opties. Tja, Dalles ging toch ook vaak voor een optie naar Nowitziki of Terry waarbij Kidd ook nog wel eens een 3 schoot. Marion kreeg niet heel veel opties en Chandler was er vooral voor de putback. Boston is een ander verhaal.
Heat speelt heel veel isolations, zeker in crunchtime. OKC speelt, wat ik heb gezien, dan toch veel meer een teamplay. Waarbij meerdere opties genomen kunnen worden. En ja, Ibaka en perkins krijgen niet veel opties. Maar zij zijn dan aanvallend ook niet heel sterk. En als ze het een avond wel hebben, dan krijgen ze ook meer opties.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_113038184
Sefalosha!
pi_113038187
Damn, Thunder met een 5 pt streak in de laatste minuten. Miami staan op het punt een 6 pt voorsprong te verspelen. Nog 2 minuten.
pi_113038196
Ah, nevermind. Harden. :N

Leuke pot.
pi_113038642
_O_
pi_113052101
Miami speelde goed in de 1e helft maar de Thunder hebben het compleet aan zichzelf te wijten dat ze verloren. 2 fouten op rij op 3-punt schieters in het 3e kwart, gaat de lead van 10 naar 4. FT's gemist, en de laatste paar plays waren echt niet goed uitgevoerd. Westbrook die dan alsnog een 3 voor de tie mist, daarna die TO van Sefelosha. Miami speelde ok maar OKC had deze wedstrijd echt kunnen winnen. Had het idee dat Miami meer op de top van z'n kunnen speelde dan OKC.
Only the strong survive
pi_113052702
De eerste 2 wedstrijden heb ik bekeken tijdens mijn vakantie in NY. Maar wat blijft het toch een vette sport. Maar al die reclames zijn wel ff wennen.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:25:50 #167
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_113055852
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:05 schreef TheGOAT het volgende:
Miami speelde goed in de 1e helft maar de Thunder hebben het compleet aan zichzelf te wijten dat ze verloren. 2 fouten op rij op 3-punt schieters in het 3e kwart, gaat de lead van 10 naar 4. FT's gemist, en de laatste paar plays waren echt niet goed uitgevoerd. Westbrook die dan alsnog een 3 voor de tie mist, daarna die TO van Sefelosha. Miami speelde ok maar OKC had deze wedstrijd echt kunnen winnen. Had het idee dat Miami meer op de top van z'n kunnen speelde dan OKC.
Volgens mij had jij het vorige keer over dat Westbrook weer teveel shots forceert en dat het bepalend is. In deze series zie je dat zwaar terug, ik snap niet dat hij daar niet op wordt aangesproken door de coach of medespelers zoals Durant. Elke keer drive naar de basket en in mid-range een shot proberen :')
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_113061488
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef BDIL het volgende:

[..]

Volgens mij had jij het vorige keer over dat Westbrook weer teveel shots forceert en dat het bepalend is. In deze series zie je dat zwaar terug, ik snap niet dat hij daar niet op wordt aangesproken door de coach of medespelers zoals Durant. Elke keer drive naar de basket en in mid-range een shot proberen :')
Laat hem, nog 2x zo en ik ben happy
pi_113064185
Mwaah Westbrook speelde gisteren best goed vond ik. Het punt is dat OKC teveel op iso's gericht speelt. Als KD de bal niet kan krijgen zijn er nog maar 10 seconden op de klok, staat alles stil en wordt het 1-op-1. Miami gaat dan tenminste nog in de post met James/Wade, en die maken random cuts waardoor je nog uit niets offense creert. Westbrook neemt opzich best aardige schoten, maar hij mist gewoon veel te veel. En ik snap niet dat Durant geen 25 of 30 schoten neemt. Durant schiet 57% in de finals :')
Only the strong survive
  maandag 18 juni 2012 @ 20:01:28 #170
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_113065873
Tevens weet iemand wat Chalmers om dat terrein staat te doen? Het is toch wel vrij duidelijk dat Wade bij Miami de pg is.
Trotse Belg.
pi_113078405
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:20 schreef Stansfield het volgende:
De eerste 2 wedstrijden heb ik bekeken tijdens mijn vakantie in NY. Maar wat blijft het toch een vette sport. Maar al die reclames zijn wel ff wennen.
Kijk meer ;)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:13:24 #172
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_113109200
Game over voor OKC. 't Zou me verbazen als de Heat dit niet op 3-1 gaat zetten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_113112084
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:49 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Kijk meer ;)
Snachts kijken blijft toch lastig. En ik heb geen sport1. Hoe kijken jullie het? Is er een stream via internet ofzo?
pi_113112484
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:13 schreef popolon het volgende:
Game over voor OKC. 't Zou me verbazen als de Heat dit niet op 3-1 gaat zetten.
Na de Spurs zijn ze ook al kansloos vs Miami na 2 losses? In een best-of-seven series?

:')

Deze match-up zal keer op keer close games opleveren, zeg voor het gemak maar 50-50. Dan mag je zelf bedenken hoe groot de kans is dat Miami drie op rij wint of zelfs 4 op rij. Als ze terug naar OKC gaan, en dat acht ik niet onwaarschijnlijk, geef ik ze een goede kans. Die overreacties ook altijd. :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:36:44 #175
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_113112779
Ik verwacht een fenomenale prestatie van LeBron.
Trotse Belg.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:38:44 #176
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_113112875
Ach zo voelt het gewoon na het zien vd 2 games. Hoop dat het anders wordt maar als Durant in foutenlast blijft komen, twee keer nu al, dan gaat 't heel lastig worden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_113113613
Het is Lebron zijn jaar heb ik het gevoel en zijn cijfers liegen er niet om
pi_113116207
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:22 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Snachts kijken blijft toch lastig. En ik heb geen sport1. Hoe kijken jullie het? Is er een stream via internet ofzo?
Ik kijk 's nachts ook nooit, moet elke ochtend om half 7 op, check dan eerst altijd effe de scores en de mooiste plays van de nacht. Dan als ik thuis kom zoek ik nog een beetje verder ^O^
En in het weekend zijn er nog wel eens wedstrijden die om 19:00/21:30 beginnen.
pi_113123642
Ik kijk via league pass, als ik game wil kijken de volgende dag check ik nooit scores. Ideaal, je gaat naar internet, logt in, reclames spoel je door, 2 uur genieten, zittend op het puntje van je stoel, opspringend bij harde plays etc.

Vanavond game 4 natuurlijk, morgen genieten weer dus :Y
Only the strong survive
pi_113124125
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef TheGOAT het volgende:
Ik kijk via league pass, als ik game wil kijken de volgende dag check ik nooit scores. Ideaal, je gaat naar internet, logt in, reclames spoel je door, 2 uur genieten, zittend op het puntje van je stoel, opspringend bij harde plays etc.

Vanavond game 4 natuurlijk, morgen genieten weer dus :Y
Hier ook, in Nederland is het toch niet zo moeilijk om de uitslagen 'te ontlopen'. Dus meestal de avond na de wedstrijd kijk ik hem terug.
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')