Hierom gok ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:45 schreef TheGOAT het volgende:
misschien omdat ik OKC en Miami beide niet support.
Ik vind dat je OKC tekort doet met ze Big 3 te noemen. Ja die zijn bepalend, maar je hebt daarnaast DPY in je team, plus nog een superverdediger in sefalosha. Het is meer een team dan Miami maar ben het met je eens dat het een minder team is als Dalles vorig jaar of Boston dit jaar. Maar het is echt wel meer dan een big 3quote:Op zondag 17 juni 2012 03:48 schreef TheGOAT het volgende:
Vorig jaar was het Dallas (ultimate team met Dirk als front-runner) vs. ultimate individual (Miami) met LeBron en Wade. Nu is het big 3 vs. Big 3
Dat had ik eerst ook, maar nu denk ik; 'het zal wel, als ze winnen winnen ze verdiend, en OKC zie ik ook niet graag winnen, omdat ik een team, waar Russell Westbrook 2e/1e optie is nooit als winnaar/kampioen zal zien. Westbrook lijkt zo vaak het spel niet te snappen en 'gets by on talent alone', wat ook weer inspeelt op de 1-on-1 / Big 3 / Isolation etc. Weinig slimheid, veel athletisiscmquote:Op zondag 17 juni 2012 15:08 schreef LuieSurinamer het volgende:
Boston ligt eruit, nu boeien de finals mij totaal niet meer.
Maar zoalng Miami niet wint ben ik blij..
Mee eens dat Westbrook een niet al te hoog Basketbal IQ heeft. Maar voor zijn enorme athletische vermogen heb ik alleen maar respect. Zelfde als voor James. Wat een ongelovelijk capaciteiten heeft hij. Maar als je een het hebt over opties. Tja, Dalles ging toch ook vaak voor een optie naar Nowitziki of Terry waarbij Kidd ook nog wel eens een 3 schoot. Marion kreeg niet heel veel opties en Chandler was er vooral voor de putback. Boston is een ander verhaal.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:33 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook, maar nu denk ik; 'het zal wel, als ze winnen winnen ze verdiend, en OKC zie ik ook niet graag winnen, omdat ik een team, waar Russell Westbrook 2e/1e optie is nooit als winnaar/kampioen zal zien. Westbrook lijkt zo vaak het spel niet te snappen en 'gets by on talent alone', wat ook weer inspeelt op de 1-on-1 / Big 3 / Isolation etc. Weinig slimheid, veel athletisiscm
Volgens mij had jij het vorige keer over dat Westbrook weer teveel shots forceert en dat het bepalend is. In deze series zie je dat zwaar terug, ik snap niet dat hij daar niet op wordt aangesproken door de coach of medespelers zoals Durant. Elke keer drive naar de basket en in mid-range een shot proberenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:05 schreef TheGOAT het volgende:
Miami speelde goed in de 1e helft maar de Thunder hebben het compleet aan zichzelf te wijten dat ze verloren. 2 fouten op rij op 3-punt schieters in het 3e kwart, gaat de lead van 10 naar 4. FT's gemist, en de laatste paar plays waren echt niet goed uitgevoerd. Westbrook die dan alsnog een 3 voor de tie mist, daarna die TO van Sefelosha. Miami speelde ok maar OKC had deze wedstrijd echt kunnen winnen. Had het idee dat Miami meer op de top van z'n kunnen speelde dan OKC.
Laat hem, nog 2x zo en ik ben happyquote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Volgens mij had jij het vorige keer over dat Westbrook weer teveel shots forceert en dat het bepalend is. In deze series zie je dat zwaar terug, ik snap niet dat hij daar niet op wordt aangesproken door de coach of medespelers zoals Durant. Elke keer drive naar de basket en in mid-range een shot proberen
Kijk meerquote:Op maandag 18 juni 2012 15:20 schreef Stansfield het volgende:
De eerste 2 wedstrijden heb ik bekeken tijdens mijn vakantie in NY. Maar wat blijft het toch een vette sport. Maar al die reclames zijn wel ff wennen.
Snachts kijken blijft toch lastig. En ik heb geen sport1. Hoe kijken jullie het? Is er een stream via internet ofzo?quote:
Na de Spurs zijn ze ook al kansloos vs Miami na 2 losses? In een best-of-seven series?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:13 schreef popolon het volgende:
Game over voor OKC. 't Zou me verbazen als de Heat dit niet op 3-1 gaat zetten.
Ik kijk 's nachts ook nooit, moet elke ochtend om half 7 op, check dan eerst altijd effe de scores en de mooiste plays van de nacht. Dan als ik thuis kom zoek ik nog een beetje verderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Snachts kijken blijft toch lastig. En ik heb geen sport1. Hoe kijken jullie het? Is er een stream via internet ofzo?
Hier ook, in Nederland is het toch niet zo moeilijk om de uitslagen 'te ontlopen'. Dus meestal de avond na de wedstrijd kijk ik hem terug.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef TheGOAT het volgende:
Ik kijk via league pass, als ik game wil kijken de volgende dag check ik nooit scores. Ideaal, je gaat naar internet, logt in, reclames spoel je door, 2 uur genieten, zittend op het puntje van je stoel, opspringend bij harde plays etc.
Vanavond game 4 natuurlijk, morgen genieten weer dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |