quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:48 schreef DUK het volgende:
Helaas werkt die link niet meer. Iemand met een andere optie?
Binnenhalen duurt eeuwen zie ik..
Je hebt gelijk over de extreem slechte start, maar ik reken meer Miami toe.Door slechte defense en te gehaaste shots waardoor ze OKC nu al voor de 2e keer hebben laten terugkomen. Durant open laten terwijl je weet waartoe hij instaat is en elke keer maar meteen een shot nemen ipv wat tijd te nemen en zo ook tijd op de klok af te snoepen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 05:43 schreef popolon het volgende:
Toch nog aardig teruggekomen maar 't was niet genoeg. En nu is OKC met dat 2-3-2 systeem behoorlijk in het nadeel.
-edit-
En met dat ik zeg scoren ze er 5 in een paar seconden.Maar niet genoeg.
Thunder moet echt wat doen aan die extreem slechte start elke keer. Terugkomen is leuk maar 't lukt niet altijd.
Weet iemand of dit na Detroit in 2004 nog een team gelukt is? Games 3,4 en 5 winnen thuis..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zou toch een prestatie wezen als ze dit gelijk afmaken.
Oja klopt idd...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:34 schreef TheGOAT het volgende:
Miami in 2006 deed het volgens mij, maar verder niemand.
OKC moet minimaal 1 keer winnen in Miami, en misschien wel 2 keer. Een biiiig road win voor Miami, het is een wereld van verschil, 2-0 of 1-1. Niet alleen in de Finals maar uberhaupt in de PO's, (en ook bij tennis bijvoorbeeld)
Iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zou toch een prestatie wezen als ze dit gelijk afmaken.
Ligt denk ik aan jezelf..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:40 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks dat ik best de NBA kan pruimen betrap ik mij erop dat ik tot nu
toe helemaal niet de finale gevolgd heb,iets dat ik normaliter wel doe.
Iemand een idee of dit te maken heeft met beide finalisten of gewoon
met dat voor ons Europeanen een EK en straks een OS aan de gang
is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |