SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esses pareltjes:
[DEF] LR #1 | We love Rave_NL
Skeerekip pareltjes:
Dreigen het huis uit te meppen
Naar politie voor fietsen op de stoep
Bureau Halt.
Puma pareltjes:
Houding Nederland tijdens WO1
Tas gezocht
Gouwe ouwe: Duitsland won de 2e Wereldoorlog.
Telefoon noob
ThaBoel pareltjes:
Net zo veel als z'n maten zussen hebben
Hoogvlieger Pareltjes:
[GEZ] Partij opblaaskrokodillen
Kansloze verkeersboetes
Samthegreat5 pareltjes:
Snap het niet helemaal
Sam kan je alweer normaal zitten?
Geneeskunde # 90: Intoxicated '88
Erwinrommel is soms ook slim:
LG Flatscreen TV van kast geflikkerd door ons katertje
Is het nu een wapenstok of een ploertendoder erwin?
[DEF] SC#359 Troostjongetjes en koperen buksen
Wijnand_Bierenstein pareltjes:
Krassen in lcd tv
Marktplaats kopers
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCBlood Sugar Sex Magik
Toch wel een leeg blik?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:10 schreef jankaas020 het volgende:
voetbal, das met bier, toch? dan maar ff een blik werpen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:45 schreef Esses het volgende:
Pff thesystem.. experts? Voetbal? Man, als het iets serieus was zou ik het idd expert noemen. Voetbal is daarentegen geldverspilling. In alle vormen.
Eindelijk... damn riep 2 dagen terug al op dat men moest kappen met die achterlijke gekte, geen auto op de weg. Geen mens in de supermarkt. Waarvoor?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:51 schreef thesystem het volgende:
[..]Eindelijk een medestander gevonden!
voor een X aantal overbetaalde balletjes trappersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Eindelijk... damn riep 2 dagen terug al op dat men moest kappen met die achterlijke gekte, geen auto op de weg. Geen mens in de supermarkt. Waarvoor?
Jah, dat oranje spelers niet kunnen voetballen hebben ze het dan niet over eh xDquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:46 schreef Erasmo het volgende:
Ah ik zie dat het kankeren op de scheid alweer begonnen is
Het zou me niks verbazen als het EK BV Nederland meer oplevert dan het kost.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:45 schreef Esses het volgende:
Pff thesystem.. experts? Voetbal? Man, als het iets serieus was zou ik het idd expert noemen. Voetbal is daarentegen geldverspilling. In alle vormen.
BV Nederland? Ja, aan geld verkwisting, door alcohol ziekgemelde medewerkers en knok- en vechtpartijen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als het EK BV Nederland meer oplevert dan het kost.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:56 schreef Esses het volgende:
[..]
BV Nederland? Ja, aan geld verkwisting, door alcohol ziekgemelde medewerkers en knok- en vechtpartijen.
Yups, moraalridder. Klopt. Sorry dat ik de lol niet in zie van in een kroeg de bende kapot rammen als men verliest. Mezelf zo kapot zuipen dat ik me de volgende dag ziek moet melden enz. enz.quote:
Overdrijven is ook een vak...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Yups, moraalridder. Klopt. Sorry dat ik de lol niet in zie van in een kroeg de bende kapot rammen als men verliest. Mezelf zo kapot zuipen dat ik me de volgende dag ziek moet melden enz. enz.
Nee, sorry, zie ik echt geen plezier in.
Ander referentiekader misschien?quote:
Jij maakt je druk om de TT, nu weer over een EK, over twee jaar over het WK, tussendoor weer ff over de TT... Hoe oud denk je te worden?quote:
Ik maak mij niet druk om de TT. Ik geef alleen aan dat het me niet verbaasd door het type volk wat daar op af komt. Buitenlandse evenementen zoals afgelopen weekend zijn gewoon veel leuker. EK, och. Ik vind voetbal gewoon standaard nr 1 bezuinigingspost. Kappen met de subsidie op 5 clubs in een kleine omgeving. Boeiend of het nu oranje is of een kleine club maar zolang er geen commercieel bedrijf zonder belastinggeld rechtstreeks de rekening betaald mag je het van mij afschaffen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om de TT, nu weer over een EK, over twee jaar over het WK, tussendoor weer ff over de TT... Hoe oud denk je te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |