Maar in GTST laten ze het kind wel wat zeggen. Het kind moet van de regisseur "mama" zeggen, of "ik wil naar papa toe". Peuters snappen daar geen hol van.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je moet het kind zelf ook niks laten zeggen. Gewoon aan je hand houden en ervoor zorgen dat ze niet horen wat er gezegd wordt aan de balie.
Alsof die medewerker gaat vragen hou oud ze is. En dan het kind op haar woord geloofd.
Mijn dochter zegt ook weleens dat ze vijf is, terwijl ze dat nog niet is. En toen ze drie was zei ze ook weleens dat ze vier was.
Ja, dat kan.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maar in GTST laten ze het kind wel wat zeggen. Het kind moet van de regisseur "mama" zeggen, of "ik wil naar papa toe". Peuters snappen daar geen hol van.
Haha, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Ik bedoelde ook in het fraude verhaal van je ouders.
Dus de volgende keer, als je dat zelf met je eigen kind wil doet, moet je ervoor zorgen dat ze niks kan zeggen...
Ouders...wat moeten die mensen soms nog veel lerenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor de tip!Ik was toen twaalf ofzo en ik had ook door dat m'n ouders achterlijk bezig waren.
True.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel kut, betaal je al die jaren premie MeerDela en dan dit...
Dat dus! Maar ik ben we wel klaar voor! Nuran zonder hoofddoekquote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is allemaal in het verlengde van Rik en Nuran die om elkaar heen draaien, Riks relatie met die Yvon zal uiteindelijk wel mislukken net als Nurans relatie met die Bilal zodat ze heel romantisch elkaar toch vinden. Ondertussen zijn we dan wel 2 seizoenen verder denk ik.
Dat is eigenlijk al zo sinds Maxime erin zit, vind ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Ludo.![]()
Zijn IQ is dit seizoen echt met 50 "punten" gedaald ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Idd, hier is de muziek weer verrassend goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Vanaf 2:00
Echt, ik vindt dit zó ongelooflijk mooi gemaakt.Die muziek er ook bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:45 schreef Blondgirl21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat mag niet
Jammer dat er in de aflevering zelf weer zo'n vast cliff muziekje achteraan kwam, terwijl deze muziek perfect was zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Idd, hier is de muziek weer verrassend goed
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:38 schreef purebliss het volgende:
dat werd tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die typische cliffsamples van Merkies komen echt mijn strot uitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Jammer dat er in de aflevering zelf weer zo'n vast cliff muziekje achteraan kwam, terwijl deze muziek perfect was zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het past vaak ook totaal niet bij de cliffhangers. Ineens die overgang.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die typische cliffsamples van Merkies komen echt mijn strot uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Preview gezien.Maxime zegt NEE, maar niet heus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Heb nog niets gevonden. Zet ze normaal direct op mijn eigen blog/forumquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh, waar komen tegenwoordig de nieuwste spoilers te staan? Die van volgende week moeten al bekend zijn toch?
Dit dus, ik heb het gedurende die 4500e aflevering weer even actief gevolgd, maar zet het nu op een lager pitje totdat dat Nuran-gezeik over is, net als dat Nina-Mike gezever en Maxime al iets verder is met haar wraakplannen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al zo sinds Maxime erin zit, vind ik.
Ze hebben al zoveel confrontaties gehad met elkaar. Waarin ze gezworen hebben elkaar kapot te maken.
De schrijvers weten niet wat ze moeten doen. Waardoor de verhaallijnen maar weer herhaald worden.
Dan is het inderdaad beter dat je vanavond niet kijkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit dus, ik heb het gedurende die 4500e aflevering weer even actief gevolgd, maar zet het nu op een lager pitje totdat dat Nuran-gezeik over is, net als dat Nina-Mike gezever en Maxime al iets verder is met haar wraakplannen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]Interfacen is dat toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens: wat is dit voor meuk? Jack heeft nog minder vermogen om zich in te leven in Lorena dan de gemiddelde stoeptegel.![]()
QFT.quote:
dat was juist het enige leukequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef Klipnap het volgende:
Die Lorenascenes waren weer overbodig.
Meik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De nieuwe slechterik. Hij zal concurreren met Ludo door schapen te fokken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Laat die pa van Bilal maar een schurkenrol krijgen, hij heeft er de kop wel voor.
Laat dat alsjeblieft een troll zijn.quote:Van Der Meule Ayse
nina moed bij noud blijfen mike wil haar afpaken
ongeveer een uur geleden
Optie 1: dyslectischquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Laat dat alsjeblieft een troll zijn.
idd zeg! T lijkt bassie&adriaan welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef MissJ het volgende:
dat gare muziekje steeds bij Lorena en Jack scenes![]()
![]()
quote:Wat ik niet snap: als de cliff nu op 6 juli wordt uitgezonden, wat ze dan nog een week gaan uitzennden tussen 9 juli en 13 juli. 16 juli begint namelijk de vervanging van gtst, Ik kom bij je eten! Dat zij Quinty Trusvol zelf.
Dat ze dat "zij"!quote:
twitter:TonV_ twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 17:24:52@laincha Pas je op Ronald Verkerk :-)) prettige wedstrijd reageer retweet
twitter:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:TonV_ twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 17:24:52@laincha Pas je op Ronald Verkerk :-)) prettige wedstrijd reageer retweet
twitter:![]()
Op wikipedia staat dat Marcus deze maand terugkomt. Is dat onzin of echt waar?
plus 1quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:32 schreef vencodark het volgende:
Weetje, zo'n semi-bezorgde, overdreven, 'goede vriend' als Mike zou ik kunnen missen als kiespijn. Nina is weer eens walgelijk hoerig met haar gesloerie met Mike. Ik zou kotsen op zo'n meid als ik Noud was.
Vorige week woensdag dacht ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:37 schreef cleany het volgende:
Ik heb die afscheidsscene van Nick helemaal gemist...of Ronald Verkerkwanneer was dat?
Nou had je beter niet kunnen doen. Weggegooid geldquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Deze junk is nu de aflevering van vanavond aan het kijken.
quote:
Ah godver. Natuurlijk moet de wedstrijd net vandaag een kwartier eerder beginnen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:07 schreef Gulmez het volgende:
Gtst is van:
20 t.m 20:30
Voetval begint om 20:30 dus eigenlijk valt het toch wel te combineren, alleen begint volgens mij de westrijd altijd iets eerder. volkslied enzo.
Prioriteiten stellenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ah godver. Natuurlijk moet de wedstrijd net vandaag een kwartier eerder beginnen.
Sorry misschien heb je gelijk ja, ik hoorde van een bekende half 9 , alleen die kan er natuurlijk naast zitten!quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:12 schreef zakpatat90 het volgende:
20.45 begint het toch gewoon? Het voetbal?
Op andere dagen begint het om 20:35, dus die 5 minuten extra zullen voorspellingen zijn of een gesprek over de opstelling van Nederland en Duitsland. Het spelen zelf begint natuurlijk om 20:45.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Op rtl.nl/service/gids staat 20:30 uur, maar dan moeten ze waarschijnlijk nog het veld op, de volksliederen laten horen, etc.
Kan ik in ieder geval GTST afkijken.
Ik ook niet, maar die film is inmiddels ook al 9 jaar oud.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:03 schreef fotostarter het volgende:
Die Yvonne zag ik laatst in die telefilm Loverboys. Nooit geweten dat ze daarin heeft meegespeeld
Oh, dat vond ik nog wel logisch eigenlijk, door al dat gemanipuleer ergert ze zich aan Noud, en ze heeft duidelijk gevoelens voor Mike. Hoerig, Mike zoende haar. Poeh poeh, wat hoerig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:32 schreef vencodark het volgende:
Weetje, zo'n semi-bezorgde, overdreven, 'goede vriend' als Mike zou ik kunnen missen als kiespijn. Nina is weer eens walgelijk hoerig met haar gesloerie met Mike. Ik zou kotsen op zo'n meid als ik Noud was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarschijnlijk wel ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was spannender dan heel dit seizoen samenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Toen was het nog spannend. Ik voel de spanning al in de scènes ook al ben ik al de details vergeten.
Wanneer?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:03 schreef fotostarter het volgende:
Die Yvonne zag ik laatst in die telefilm Loverboys. Nooit geweten dat ze daarin heeft meegespeeld
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers 18 t/m 22 juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zo! Wat een stap voorwaarts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Blondgirl21 op 14-06-2012 17:41:02 ]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:14 schreef Blondgirl21 het volgende:
Spoilers 25 t/m 29 JuniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Blondgirl21 op 14-06-2012 17:41:21 ]
Wijzig de [\spoiler] in [/spoiler]. Zo moeilijk is het niet, gewoon een ander haakje aanhouden...quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:15 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Oeps sorry er ging weer eens wat mis bij mij kan iemand hier zo'n spoiler ding neerzetten
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:14 schreef Blondgirl21 het volgende:
Spoilers 25 t/m 29 JuniIs dit serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is altijd maar de vraagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |