Heb nog niets gevonden. Zet ze normaal direct op mijn eigen blog/forumquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh, waar komen tegenwoordig de nieuwste spoilers te staan? Die van volgende week moeten al bekend zijn toch?
Dit dus, ik heb het gedurende die 4500e aflevering weer even actief gevolgd, maar zet het nu op een lager pitje totdat dat Nuran-gezeik over is, net als dat Nina-Mike gezever en Maxime al iets verder is met haar wraakplannen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al zo sinds Maxime erin zit, vind ik.
Ze hebben al zoveel confrontaties gehad met elkaar. Waarin ze gezworen hebben elkaar kapot te maken.
De schrijvers weten niet wat ze moeten doen. Waardoor de verhaallijnen maar weer herhaald worden.
Dan is het inderdaad beter dat je vanavond niet kijkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit dus, ik heb het gedurende die 4500e aflevering weer even actief gevolgd, maar zet het nu op een lager pitje totdat dat Nuran-gezeik over is, net als dat Nina-Mike gezever en Maxime al iets verder is met haar wraakplannen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]Interfacen is dat toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens: wat is dit voor meuk? Jack heeft nog minder vermogen om zich in te leven in Lorena dan de gemiddelde stoeptegel.![]()
QFT.quote:
dat was juist het enige leukequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef Klipnap het volgende:
Die Lorenascenes waren weer overbodig.
Meik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De nieuwe slechterik. Hij zal concurreren met Ludo door schapen te fokken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Laat die pa van Bilal maar een schurkenrol krijgen, hij heeft er de kop wel voor.
Laat dat alsjeblieft een troll zijn.quote:Van Der Meule Ayse
nina moed bij noud blijfen mike wil haar afpaken
ongeveer een uur geleden
Optie 1: dyslectischquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Laat dat alsjeblieft een troll zijn.
idd zeg! T lijkt bassie&adriaan welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef MissJ het volgende:
dat gare muziekje steeds bij Lorena en Jack scenes![]()
![]()
quote:Wat ik niet snap: als de cliff nu op 6 juli wordt uitgezonden, wat ze dan nog een week gaan uitzennden tussen 9 juli en 13 juli. 16 juli begint namelijk de vervanging van gtst, Ik kom bij je eten! Dat zij Quinty Trusvol zelf.
Dat ze dat "zij"!quote:
twitter:TonV_ twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 17:24:52@laincha Pas je op Ronald Verkerk :-)) prettige wedstrijd reageer retweet
twitter:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |