Oh, dat vond ik nog wel logisch eigenlijk, door al dat gemanipuleer ergert ze zich aan Noud, en ze heeft duidelijk gevoelens voor Mike. Hoerig, Mike zoende haar. Poeh poeh, wat hoerig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:32 schreef vencodark het volgende:
Weetje, zo'n semi-bezorgde, overdreven, 'goede vriend' als Mike zou ik kunnen missen als kiespijn. Nina is weer eens walgelijk hoerig met haar gesloerie met Mike. Ik zou kotsen op zo'n meid als ik Noud was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarschijnlijk wel ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was spannender dan heel dit seizoen samenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Toen was het nog spannend. Ik voel de spanning al in de scènes ook al ben ik al de details vergeten.
Wanneer?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:03 schreef fotostarter het volgende:
Die Yvonne zag ik laatst in die telefilm Loverboys. Nooit geweten dat ze daarin heeft meegespeeld
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers 18 t/m 22 juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zo! Wat een stap voorwaarts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Blondgirl21 op 14-06-2012 17:41:02 ]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:14 schreef Blondgirl21 het volgende:
Spoilers 25 t/m 29 JuniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Blondgirl21 op 14-06-2012 17:41:21 ]
Wijzig de [\spoiler] in [/spoiler]. Zo moeilijk is het niet, gewoon een ander haakje aanhouden...quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:15 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Oeps sorry er ging weer eens wat mis bij mij kan iemand hier zo'n spoiler ding neerzetten
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:14 schreef Blondgirl21 het volgende:
Spoilers 25 t/m 29 JuniIs dit serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |