quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:TonV_ twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 17:24:52@laincha Pas je op Ronald Verkerk :-)) prettige wedstrijd reageer retweet
twitter:
Op wikipedia staat dat Marcus deze maand terugkomt. Is dat onzin of echt waar?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

plus 1quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:32 schreef vencodark het volgende:
Weetje, zo'n semi-bezorgde, overdreven, 'goede vriend' als Mike zou ik kunnen missen als kiespijn. Nina is weer eens walgelijk hoerig met haar gesloerie met Mike. Ik zou kotsen op zo'n meid als ik Noud was.

Vorige week woensdag dacht ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:37 schreef cleany het volgende:
Ik heb die afscheidsscene van Nick helemaal gemist...of Ronald Verkerkwanneer was dat?

Nou had je beter niet kunnen doen. Weggegooid geldquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Deze junk is nu de aflevering van vanavond aan het kijken.

quote:

Ah godver. Natuurlijk moet de wedstrijd net vandaag een kwartier eerder beginnen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:07 schreef Gulmez het volgende:
Gtst is van:
20 t.m 20:30
Voetval begint om 20:30 dus eigenlijk valt het toch wel te combineren, alleen begint volgens mij de westrijd altijd iets eerder. volkslied enzo.

Prioriteiten stellenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ah godver. Natuurlijk moet de wedstrijd net vandaag een kwartier eerder beginnen.

Sorry misschien heb je gelijk ja, ik hoorde van een bekende half 9 , alleen die kan er natuurlijk naast zitten!quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:12 schreef zakpatat90 het volgende:
20.45 begint het toch gewoon? Het voetbal?

Op andere dagen begint het om 20:35, dus die 5 minuten extra zullen voorspellingen zijn of een gesprek over de opstelling van Nederland en Duitsland. Het spelen zelf begint natuurlijk om 20:45.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Op rtl.nl/service/gids staat 20:30 uur, maar dan moeten ze waarschijnlijk nog het veld op, de volksliederen laten horen, etc.
Kan ik in ieder geval GTST afkijken.

Ik ook niet, maar die film is inmiddels ook al 9 jaar oud.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:03 schreef fotostarter het volgende:
Die Yvonne zag ik laatst in die telefilm Loverboys. Nooit geweten dat ze daarin heeft meegespeeld

Oh, dat vond ik nog wel logisch eigenlijk, door al dat gemanipuleer ergert ze zich aan Noud, en ze heeft duidelijk gevoelens voor Mike. Hoerig, Mike zoende haar. Poeh poeh, wat hoerig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:32 schreef vencodark het volgende:
Weetje, zo'n semi-bezorgde, overdreven, 'goede vriend' als Mike zou ik kunnen missen als kiespijn. Nina is weer eens walgelijk hoerig met haar gesloerie met Mike. Ik zou kotsen op zo'n meid als ik Noud was.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.

quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarschijnlijk wel ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat was spannender dan heel dit seizoen samenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Toen was het nog spannend. Ik voel de spanning al in de scènes ook al ben ik al de details vergeten.

Wanneer?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:03 schreef fotostarter het volgende:
Die Yvonne zag ik laatst in die telefilm Loverboys. Nooit geweten dat ze daarin heeft meegespeeld

quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers 18 t/m 22 juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.

quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zo! Wat een stap voorwaarts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blondgirl21 op 14-06-2012 17:41:02 ]

quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:14 schreef Blondgirl21 het volgende:
Spoilers 25 t/m 29 JuniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Blondgirl21 op 14-06-2012 17:41:21 ]

Wijzig de [\spoiler] in [/spoiler]. Zo moeilijk is het niet, gewoon een ander haakje aanhouden...quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:15 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Oeps sorry er ging weer eens wat mis bij mij kan iemand hier zo'n spoiler ding neerzetten

quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:14 schreef Blondgirl21 het volgende:
Spoilers 25 t/m 29 JuniIs dit serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |