Mike heeft meer olie op het vuur gegooid wat Nout betreft.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
En Nina trapt weer in Maxime's oude streken. Maar ja, ze heeft wel gelijk...
Maar in GTST laten ze het kind wel wat zeggen. Het kind moet van de regisseur "mama" zeggen, of "ik wil naar papa toe". Peuters snappen daar geen hol van.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je moet het kind zelf ook niks laten zeggen. Gewoon aan je hand houden en ervoor zorgen dat ze niet horen wat er gezegd wordt aan de balie.
Alsof die medewerker gaat vragen hou oud ze is. En dan het kind op haar woord geloofd.
Mijn dochter zegt ook weleens dat ze vijf is, terwijl ze dat nog niet is. En toen ze drie was zei ze ook weleens dat ze vier was.
Ja, dat kan.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maar in GTST laten ze het kind wel wat zeggen. Het kind moet van de regisseur "mama" zeggen, of "ik wil naar papa toe". Peuters snappen daar geen hol van.
Haha, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Ik bedoelde ook in het fraude verhaal van je ouders.
Dus de volgende keer, als je dat zelf met je eigen kind wil doet, moet je ervoor zorgen dat ze niks kan zeggen...
Ouders...wat moeten die mensen soms nog veel lerenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor de tip!Ik was toen twaalf ofzo en ik had ook door dat m'n ouders achterlijk bezig waren.
True.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel kut, betaal je al die jaren premie MeerDela en dan dit...
Dat dus! Maar ik ben we wel klaar voor! Nuran zonder hoofddoekquote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is allemaal in het verlengde van Rik en Nuran die om elkaar heen draaien, Riks relatie met die Yvon zal uiteindelijk wel mislukken net als Nurans relatie met die Bilal zodat ze heel romantisch elkaar toch vinden. Ondertussen zijn we dan wel 2 seizoenen verder denk ik.
Dat is eigenlijk al zo sinds Maxime erin zit, vind ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Ludo.![]()
Zijn IQ is dit seizoen echt met 50 "punten" gedaald ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Idd, hier is de muziek weer verrassend goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Vanaf 2:00
Echt, ik vindt dit zó ongelooflijk mooi gemaakt.Die muziek er ook bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:45 schreef Blondgirl21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat mag niet
Jammer dat er in de aflevering zelf weer zo'n vast cliff muziekje achteraan kwam, terwijl deze muziek perfect was zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Idd, hier is de muziek weer verrassend goed
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:38 schreef purebliss het volgende:
dat werd tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die typische cliffsamples van Merkies komen echt mijn strot uitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Jammer dat er in de aflevering zelf weer zo'n vast cliff muziekje achteraan kwam, terwijl deze muziek perfect was zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het past vaak ook totaal niet bij de cliffhangers. Ineens die overgang.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die typische cliffsamples van Merkies komen echt mijn strot uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Preview gezien.Maxime zegt NEE, maar niet heus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |