quote:
Ik zit ook met mn Oranje-shirt aan, maar wel gewoon binnen ...Dat is best te doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:40 schreef Againzender het volgende:
Axel en Marc zijn niet uit hun oranje shirt te krijgen ondanks dit weer.
Ik heb gewoon een trui aan.
Lekker Bluezzquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga de kip snijden en de wraps maken, eten jullie ook mee?
Ik heb al pizza opquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga de kip snijden en de wraps maken, eten jullie ook mee?
Ja echt he ... Niet te gelovenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Op Belgie : Graeme Rutjes
Op de BBC Seedorf
Op de ARD Erik Meijer
en de NOS heeft Kenneth Perez![]()
Nopequote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Bos en Boor hebben jullie wel oranje pizza op
Ik doe mn Ronaldo pakje dan wel aan, moet ook toch nog even naar de kapperquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk alvast mijn oranje polo uit trekken en mijn Mannschaft shirtje aantrekken![]()
Ik kan dat hier in Duitsland maar beter ook doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk alvast mijn oranje polo uit trekken en mijn Mannschaft shirtje aantrekken![]()
Koekoekquote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef Againzender het volgende:
Pff, wat is het nos verslag weer slecht.
Leve de Belg.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef Againzender het volgende:
Pff, wat is het nos verslag weer slecht.
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:39 schreef borisz het volgende:
Robert Thornton wint de UK-Open darts door in de finale Taylor met 11-5 te verslaan
De radio1 Sportzomerquote:Op maandag 11 juni 2012 15:42 schreef tong80 het volgende:
Bossie ik kan het sportzomer topic van Radio-1 niet vinden.
Gordon zou het gezegd kunnen hebben.quote:
Ok. Gaat lekker doodbloeden dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:16 schreef borisz het volgende:
Het is nieuws en sport... Dus dacht dan gewoon aan het TV/radioforum.
eerst zeiken om de half 1 wedstrijden, nu spelen ze later is het nog niet goedquote:Op maandag 11 juni 2012 15:06 schreef borisz het volgende:
Ajax speelt van de eerste vier duels drie om 16.30.
die held kennen ze over de hele wereldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:48 schreef Bos81 het volgende:
Zeljko Petrovic op Sporza![]()
Ik wist niet dat ze hem in België kennen?
gaaf, de Eftelingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Zo vandaag naar de Efteling geweest. Geweldige dag, helemaal niet druk afgezien van irritante schoolkinderen in het sprookjesbos. Droomvlucht zo rond vijf uur gewoon meteen doorlopen en instappen![]()
en 2 keer achter elkaar in Joris en de Draak geweest. Dat was zooo prachtig, super adrenaline kick na afloop, vergelijkbaar met het einde van PSV-AZ afgelopen seizoen..
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Zo vandaag naar de Efteling geweest. Geweldige dag, helemaal niet druk afgezien van irritante schoolkinderen in het sprookjesbos. Droomvlucht zo rond vijf uur gewoon meteen doorlopen en instappen![]()
en 2 keer achter elkaar in Joris en de Draak geweest. Dat was zooo prachtig, super adrenaline kick na afloop, vergelijkbaar met het einde van PSV-AZ afgelopen seizoen..
Axel en Marc waren er vorige week maandag met de complete school. Ongeveer 650 kinderen, ja we houden van grote scholen in dit land.... dus wat die irritante schoolkinderen betreft...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Maar natuurlijk. Staat al in het opvoedingsplan hier! En Axel leest als een eind 4de groeper las ik gisteren, leuk voor eind 3de groepquote:
'Leeft Van Basten eigenlijk nog?'quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
'Leeft Van Basten eigenlijk nog?'
Zinvolle les dit
Mogguh tongquote:
Die grap is al van eergisteren tong.....quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:45 schreef tong80 het volgende:
Vond het net ook leuk te zien hier in de stad. Alles Oranje. Kinderen in shirtjes en pruiken. Erg leuk.
Toen begon het idd te kriebelen.
Hoorde net op de radio een mop van een Duitser.
Cipier tegen gevange :'Ik heb slecht en goed nieuws voor je. Je wordt morgen doodgeschoten.
Het goede nieuws is Arjen Robben schiet.'
en deze is van 2 jaar geleden....quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:52 schreef borisz het volgende:
Wat doet men in Nederland als ze kampioen zijn geworden?
Dan zet men de spelcomputer uit.
Ook een Duitse grap
dat liedjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bij de Waterlelies in het sprookjesbos
Ja dat is toch stiekem wel beter dan Carnaval Festivalquote:
yup, weg ermeequote:Op woensdag 13 juni 2012 21:26 schreef Bos81 het volgende:
Welke clubs zoeken nog een trainer voor komend ? Ik denk dat Bert van Marwijk wel mag solliciteren onder hand--![]()
![]()
![]()
2-0 voor Duitslandquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:35 schreef chufi het volgende:
Hoeveel staat ... ik keek Yolanthe .... met Silvie
Ja, (dacht ik, wat wel weer gunstig is voor mijn pool)quote:
ook voor de mijnequote:Op woensdag 13 juni 2012 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, (dacht ik, wat wel weer gunstig is voor mijn pool)
Ach met Gert-Jan Verbeek als bondscoach komt het helemaal goedquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:38 schreef borisz het volgende:
Ik vrees nu al voor Turkije in september.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:04 schreef borisz het volgende:
Bert bedankt voor plek twee, maar het is genoeg nu. Tijd voor een nieuwe bondstrainer.
Goede vraag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
wie zou dat in hemelsnaam moeten worden?
1quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Goede vraag..
Maar goed:
1. Willems meenemen en geen Emanuelson en/of Anita.
2. Geen Huntelaar in de spits.
3. De Jong eruit halen tegen Denemarken en niet van Bommel.
4. Robben op rechts opstellen.
5. Afellay zo snel na een blessure laten spelen.
6. Bouma meenemen naar het EK.
7. Vasthouden aan 4-2-3-1.
8. Commentaar na afloop: Ja we hebben de eerste 20 minuten goed gespeeld.
= ExitBert
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:20 schreef Againzender het volgende:
Lucky man, mooie afsluiter. Want wat heb ik een mazzel als ik zo boven in de bedden kijk.
zo mooiquote:
quote:
zijn ze failliet?quote:
zouden al veel meer clubs moeten zijn als je naar sommige schulden kijkt.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:49 schreef Againzender het volgende:
De visboer is blij met ons. Axel en Marc hebben een partij makreel weggewerkt, en Roel een complete haring.
Geen tong ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:49 schreef Againzender het volgende:
De visboer is blij met ons. Axel en Marc hebben een partij makreel weggewerkt, en Roel een complete haring.
Ach soms moet je even slikken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
tong valt niet weg te werken en dat weet je zelf ook wel
Vincent Bijlo heeft mee ook niet gezien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan laat je je maar door andere weg werken ... mee niet gezien
hij heeft mij ook niet gezien, ookal stond ik tegenover hemquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vincent Bijlo heeft mee ook niet gezien.
is juist wel kindervoedsel. Heel veel jonge kinderen die je een stuk haring geeft vreten het direct op en willen meer. Tenminste, dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]Meestal geen kindervoedsel
Maar wel grappig
Ik denk dat het met de opvoeding te maken heeft en wat je je kinderen laat eten, maar zeker in de opgroeifase leren ze van allerlei smaken kennen en dan kan het gebeuren dat ze de haring niet meer lusten idd...quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
is juist wel kindervoedsel. Heel veel jonge kinderen die je een stuk haring geeft vreten het direct op en willen meer. Tenminste, dat is mijn ervaring.
En als ze een jaar of 4 zijn willen ze het opeens niet meer.
Heel lang geleden speelde hij volgens mij Stevie Wonder op het huwelijksfeest van mn zus.. Daar heeft ie mij ook niet gezienquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vincent Bijlo heeft mee ook niet gezien.
klopt, en een paar jaar later willen ze het weer wel. Onze oudste is gek op oesters overigensquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de opvoeding te maken heeft en wat je je kinderen laat eten, maar zeker in de opgroeifase leren ze van allerlei smaken kennen en dan kan het gebeuren dat ze de haring niet meer lusten idd...
Op oesters? Die glibberige rauwe dingen die je dan naar binnen laat glijden ... Wow De mijne vond mosselen heerlijk dat dan weer wel op wat latere leeftijd (maar half Spaanse roots ..quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt, en een paar jaar later willen ze het weer wel. Onze oudste is gek op oesters overigens
Ja denk ook dat dat er iets mee te maken heeft ... bij mij vroeger thuis in de veenkolonien was het gewoon altijd vlees wat de pot schafte....quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:32 schreef borisz het volgende:
Vis & Bijna alles wat eruit de zee komt. Maar goed ik kom niet voor niets uit IJmuiden
ik dacht dat protestanten altijd zo zuinig warenquote:
mosselen zijn ze helemaal gek op, komt misschien ook door de frieten die er altijd bij komenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Op oesters? Die glibberige rauwe dingen die je dan naar binnen laat glijden ... Wow De mijne vond mosselen heerlijk dat dan weer wel op wat latere leeftijd (maar half Spaanse roots ..) Ik heb er niet zo veel mee met seafood ... alhoewel net wel Calamares besteld ...
dubbelopquote:Op zaterdag 16 juni 2012 03:00 schreef tong80 het volgende:
Ole, ik zag je net wel strompelend. En niet door je enkel
Ja erg kort. Zag net dat ik om 5 uur vannacht nog heb gepost. Wist het me niet te herinneren.quote:
Wilde je eigenlijk mij quoten ?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops ja dat soort dingen gebeuren soms ....
Moet je de 24-uurs van Le Mans ook niet volgen ?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:05 schreef borisz het volgende:
Ipad staat nu ook in een andere hoek, maar ik word er niet gek van.
Heb werkelijk niets met auto en motorsportquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je de 24-uurs van Le Mans ook niet volgen ?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb werkelijk niets met auto en motorsport. laat ik lekker aan mij voorbij gaan.
Ga naar Belgiëquote:
Daarom en anders hebben we nog bier en pizzaquote:Op zondag 17 juni 2012 12:04 schreef rubbereend het volgende:
Mensen die er niet meer in geloven moeten gewoon maar niet kijken vind ik
Het gaat gewoon goed komen
hahaha zeer terecht iddquote:
Koekwaus numero unoquote:
Ja, sorry.... maarrrrrrquote:
Ik wel. Echt... Je zou hem moeten schorsen voor Wimbledon.quote:
OMGquote:Op zondag 17 juni 2012 19:00 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja, sorry.... maarrrrrr
de ATP heeft een vuistdik boek met regels die ze niet allemaal hanteren, waarom deze wel?
Kortom, hij vond het nog raar ook dat hij gediskwalificeerd werd
niet te geloven die speech. Had gewoon als een vent je fout onderkend.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:00 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja, sorry.... maarrrrrr
de ATP heeft een vuistdik boek met regels die ze niet allemaal hanteren, waarom deze wel?
Kortom, hij vond het nog raar ook dat hij gediskwalificeerd werd
Zoietsquote:Op zondag 17 juni 2012 21:59 schreef chufi het volgende:
Heeft ie weer op de verkeerde banner geklikt?
Dat bestaat niet meer, helaas, dus ik ben bang dat ik je niet wijzer kan maken.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
waar dan? Liep ff naar het ban forum te zoeken maar kon het zo snel niet vinden
quote:
Ik had het zelf nog niet geprobeerd eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 22:57 schreef borisz het volgende:
Eén van de eerste google hits op Heitinga.....
Ik denk dat ik hem al weet.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het zelf nog niet geprobeerd eigenlijkEven doen.
gewoon ff in zijn notes kijkenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Je kan wel zien aan iemands profiel of de desbetreffende geband is. Dan staat er een streep door de naam.
tong80
Alleen staat de duur er niet bij..
quote:
Oh diequote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef Bos81 het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=8926
op 23 seconden links bovenaan![]()
wat deed hij?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:01 schreef borisz het volgende:
Overigens De Jong bij aankomst op schiphol.
Met koptelefoon op stoïcijns doorlopen. Waar Persie en Sneijder iig nog wat handtekeningen uitdeelde.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Met koptelefoon op stoïcijns doorlopen. Waar Persie en Sneijder iig nog wat handtekeningen uitdeelde.
Nog niet open om 9 uurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef borisz het volgende:
Verkapt verzoek van de kroeg of je koffie wilde komen drinken.
Ik ben altijd lief. Dacht dat die foto wel kon.quote:
Mods kunnen helemaal niet bannen of unbannenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Als tong het je lief gevraagd heeft, hoef vast maar simpel te klikken en klaar
OK dat verhaal ook weer uit de wereldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Mods kunnen helemaal niet bannen of unbannenDus nee, al krijg ik steekpenningen, dan nog zou het niet kunnen.
De Wilde Wereldquote:
Vertelquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:17 schreef borisz het volgende:
Gullit-gate krijgt wellicht een verrassend nieuw hoofdstuk.
Dat worden nog heel wat delen smullen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Estelle zou zwanger zijn van Badr Hari
quote:
LWL is belangrijkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:57 schreef borisz het volgende:
Zeg eend. Doe TDF ook eens open. LWL is al open terwijl dat pas in augustus is
en een andere is 2 geworden vandaagquote:
Waarom dit linkje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:03 schreef tong80 het volgende:
Stel vast voor mishandelen en besnijden kinderen.
Ik vind het drie keer niets, wat ik er van heb gehoord.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:28 schreef rubbereend het volgende:
geinig maar ik vind ze een beetje te overdreven. Maar optreden is wel vermakelijk om eens te zien.
Ik heb het gevoel nu dat ze niet eens meegedaan hebben. Maar van het Oranjegezeik krijg ik gelukkig ook niet veel mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Studiosportzomer faalt wel wat mij betreft. Waarom blijven we doorzaniken over Oranje, we zijn er uit, we zuigden punt. Nu praten we over de wedstrijden die nog komen..
de kijkcijfers zijn niet voor niets zo'n dramaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Studiosportzomer faalt wel wat mij betreft. Waarom blijven we doorzaniken over Oranje, we zijn er uit, we zuigden punt. Nu praten we over de wedstrijden die nog komen..
Ja waarom eerder, we hebben toch allemaal gekeken , nabeschouwing niet echt nodig ..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:55 schreef tong80 het volgende:
Ach ik kijk nu VI en na 3 kwartier hebben ze het over Duitsland Griekenland
10-9 voor VI.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kijkcijfers zijn niet voor niets zo'n drama
Ik kijk nu volgens mij bedoel je dat er altijd weer iets aan de hand is bij Nederland.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:16 schreef mitt het volgende:
Ik kijk nu SS terug maar het gaat over 96 en 98 en dat het 2 jaar later wel of niet goed kan gaan.
ehh?
Zin in. Wil de deur niet uit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Hier deed de snackbar weer goed zijn werk
Volgens mij moest jij juist rondjes lopen buitenquote:
Slecht he ?quote:
jaquote:
Gisteren vond ik nog wel aardig, vergeleken met vandaag.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jade kwartfinales houden niet over
daarmee zeg je het precies goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gisteren vond ik nog wel aardig, vergeleken met vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |