quote:
Ik zit ook met mn Oranje-shirt aan, maar wel gewoon binnen ...Dat is best te doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:40 schreef Againzender het volgende:
Axel en Marc zijn niet uit hun oranje shirt te krijgen ondanks dit weer.
Ik heb gewoon een trui aan.
Lekker Bluezzquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga de kip snijden en de wraps maken, eten jullie ook mee?
Ik heb al pizza opquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga de kip snijden en de wraps maken, eten jullie ook mee?
Ja echt he ... Niet te gelovenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Op Belgie : Graeme Rutjes
Op de BBC Seedorf
Op de ARD Erik Meijer
en de NOS heeft Kenneth Perez![]()
Nopequote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Bos en Boor hebben jullie wel oranje pizza op
Ik doe mn Ronaldo pakje dan wel aan, moet ook toch nog even naar de kapperquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk alvast mijn oranje polo uit trekken en mijn Mannschaft shirtje aantrekken![]()
Ik kan dat hier in Duitsland maar beter ook doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk alvast mijn oranje polo uit trekken en mijn Mannschaft shirtje aantrekken![]()
Koekoekquote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef Againzender het volgende:
Pff, wat is het nos verslag weer slecht.
Leve de Belg.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef Againzender het volgende:
Pff, wat is het nos verslag weer slecht.
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:39 schreef borisz het volgende:
Robert Thornton wint de UK-Open darts door in de finale Taylor met 11-5 te verslaan
De radio1 Sportzomerquote:Op maandag 11 juni 2012 15:42 schreef tong80 het volgende:
Bossie ik kan het sportzomer topic van Radio-1 niet vinden.
Gordon zou het gezegd kunnen hebben.quote:
Ok. Gaat lekker doodbloeden dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:16 schreef borisz het volgende:
Het is nieuws en sport... Dus dacht dan gewoon aan het TV/radioforum.
eerst zeiken om de half 1 wedstrijden, nu spelen ze later is het nog niet goedquote:Op maandag 11 juni 2012 15:06 schreef borisz het volgende:
Ajax speelt van de eerste vier duels drie om 16.30.
die held kennen ze over de hele wereldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:48 schreef Bos81 het volgende:
Zeljko Petrovic op Sporza![]()
Ik wist niet dat ze hem in België kennen?
gaaf, de Eftelingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Zo vandaag naar de Efteling geweest. Geweldige dag, helemaal niet druk afgezien van irritante schoolkinderen in het sprookjesbos. Droomvlucht zo rond vijf uur gewoon meteen doorlopen en instappen![]()
en 2 keer achter elkaar in Joris en de Draak geweest. Dat was zooo prachtig, super adrenaline kick na afloop, vergelijkbaar met het einde van PSV-AZ afgelopen seizoen..
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Zo vandaag naar de Efteling geweest. Geweldige dag, helemaal niet druk afgezien van irritante schoolkinderen in het sprookjesbos. Droomvlucht zo rond vijf uur gewoon meteen doorlopen en instappen![]()
en 2 keer achter elkaar in Joris en de Draak geweest. Dat was zooo prachtig, super adrenaline kick na afloop, vergelijkbaar met het einde van PSV-AZ afgelopen seizoen..
Axel en Marc waren er vorige week maandag met de complete school. Ongeveer 650 kinderen, ja we houden van grote scholen in dit land.... dus wat die irritante schoolkinderen betreft...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Maar natuurlijk. Staat al in het opvoedingsplan hier! En Axel leest als een eind 4de groeper las ik gisteren, leuk voor eind 3de groepquote:
'Leeft Van Basten eigenlijk nog?'quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
'Leeft Van Basten eigenlijk nog?'
Zinvolle les dit
Mogguh tongquote:
Die grap is al van eergisteren tong.....quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:45 schreef tong80 het volgende:
Vond het net ook leuk te zien hier in de stad. Alles Oranje. Kinderen in shirtjes en pruiken. Erg leuk.
Toen begon het idd te kriebelen.
Hoorde net op de radio een mop van een Duitser.
Cipier tegen gevange :'Ik heb slecht en goed nieuws voor je. Je wordt morgen doodgeschoten.
Het goede nieuws is Arjen Robben schiet.'
en deze is van 2 jaar geleden....quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:52 schreef borisz het volgende:
Wat doet men in Nederland als ze kampioen zijn geworden?
Dan zet men de spelcomputer uit.
Ook een Duitse grap
dat liedjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bij de Waterlelies in het sprookjesbos
Ja dat is toch stiekem wel beter dan Carnaval Festivalquote:
yup, weg ermeequote:Op woensdag 13 juni 2012 21:26 schreef Bos81 het volgende:
Welke clubs zoeken nog een trainer voor komend ? Ik denk dat Bert van Marwijk wel mag solliciteren onder hand--![]()
![]()
![]()
2-0 voor Duitslandquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:35 schreef chufi het volgende:
Hoeveel staat ... ik keek Yolanthe .... met Silvie
Ja, (dacht ik, wat wel weer gunstig is voor mijn pool)quote:
ook voor de mijnequote:Op woensdag 13 juni 2012 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, (dacht ik, wat wel weer gunstig is voor mijn pool)
Ach met Gert-Jan Verbeek als bondscoach komt het helemaal goedquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:38 schreef borisz het volgende:
Ik vrees nu al voor Turkije in september.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:04 schreef borisz het volgende:
Bert bedankt voor plek twee, maar het is genoeg nu. Tijd voor een nieuwe bondstrainer.
Goede vraag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
wie zou dat in hemelsnaam moeten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |