Ik zou dat juist niet doen, omdat die mensen die je kent, met vrienden zijn , die zeggen misschien even gedag, maar die zien je dan zielig alleen staan.. .quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:37 schreef nosmo_king het volgende:
1) je bent nooit te oud om te gaan stappen
2) ben je al eens op zoek geweest naar mensen die in hetzelfde schuitje zitten als jij?
3) ja, alleen stappen moet je gewoon doen,maar dan wel in een plaats waar je mensen kent.
succes
Nou, en dan? Lekker boeiend wat ze van je denken, als jij 't leuk vind daar is 't toch goed?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:38 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik zou dat juist niet doen, omdat die mensen die je kent, met vrienden zijn , die zeggen misschien even gedag, maar die zien je dan zielig alleen staan.. .
Dat vind ik redelijk voorschut staan, vandaar dat ik juist de grote stad opzoek, waar je anoniem bent.
nee joh, gewoon een praatje gaan maken. niet te lang, en dan zelf weer doorlopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:38 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik zou dat juist niet doen, omdat die mensen die je kent, met vrienden zijn , die zeggen misschien even gedag, maar die zien je dan zielig alleen staan.. .
Dat vind ik redelijk voorschut staan, vandaar dat ik juist de grote stad opzoek, waar je anoniem bent.
Jal ijkt me ook, gewoon lol hebben, zal die mensen worst zijn of jij autistisch bent of anaffabeetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
De portier (uitsmijter) weigert je niet zolang je je normaal gedraagt. Tenzij 't vol is.
Zoals je op 't einde zegt, je leeft nu. Wacht er niet mee. En morgenavond speelt oranje. 1 groot feest. Dus trek wat oranje troep aan en ga de kroeg in!
Ik heb toch neergezet dat ze liever niet willen dat ik mee ga, dat staat haast letterlijk in mijn tekst.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:46 schreef Kandijfijn het volgende:
''Ik ben nooit mee gevraagd''
Waarom vraag je niet gewoon een keertje wie er gaan stappen dit weekend en als je mee mag. Dat slachtoffer-gedoe altij.
Juistquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar serieus, probeer het morgen, voetbal kijken is sowieso een moment van verbroedering van de bezoekers van de kroeg. Ik zou het op z'n minst proberen. Probeer eerst eens naar een gewone kroeg te gaan voor je gelijk naar een discotheek in Amsterdam gaat.
Ik zou nooit ergens in een kroeg alleen gaan zitten, en dan proberen in een groep te komen, dat is inderdaad best zielig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:18 schreef Taurus het volgende:
Alleen uitgaan vind ik echt kneuzig. Zeker als je zo onzeker bent als jij, straalt dat waarschijnlijk wel van je af in je eentje in de kroeg.Je hoeft niet te wachten tot je gevraagd wordt, je kunt ook zelf wat vragen he? 'Zullen we een drankje doen na het werk', aan je collega's.
Ik zou eerder daaraan werken en je daartoe zetten als je dat niet durft, dan dat je in je eentje een kroeg in gaat waar je niemand kent. Niets zo treurig als mensen die in hun eentje een drankje bestellen en dan contact gaan proberen te maken met mensen die wel gewoon hun vrienden bij zich hebben.
Ik houd wel van alles, van bleus muziek, tot elvis presley, tot nederlands talige rap, tot Jannes, en piratenmuziek / geheimezender. en hiphop, vrij breed dus, en frauenatzen, een Duitse band.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Juist.
Wat is je smaak? Dan zoeken we de Meppeler kroeg er wel bij.
Ik ben 21 , ik ga is kijken in dat topic, Dank je wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:34 schreef mangler_fcu het volgende:
Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #5
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14
Ik weet niet hoe oud je precies bent, dus vandaar allebei.
Daar heb je gelijk in, als ik eenmaal met een meisje praat die van zich zelf spontaan is, dan is mijn angst helemaal weg, en zelfs nieuwe collega's die mij nog niet zo lang kennen, merken niet eens dat ik een stoornis heb..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:08 schreef daftme het volgende:
Lastig natuurlijk, maar probeer wat losser te worden. Dan zullen je collega's ook wel beter over je denken. Ze zullen nu misschien denken dat je saai bent, omdat je verlegen bent en niet zo'n prater.
Maar ik kan me voorstellen dat als je eenmaal los bent en in een vertrouwde omgeving bent het je prima afgaat. Ook bij de meiden.
Ik ga proberen om morgen naar Zwolle te rijden, of ik daadwerkelijk ergens binnen stap lijkt mij vrij klein... maar ik zeg altijd dat de kans vrij klein is, en dan doe ik het toch..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:53 schreef Jealous het volgende:
Inderdaad, lekker de stad in morgen. Je komt zo mensen tegen! Iedereen is super gezellig dan en helemaal als Nederland wint natuurlijk haha! Maar dat gaat helemaal goed komen dan
Precies, anderen gaan gewoon zonder géne naar binnen, alleen in een kroeg! Wat maakt het toch uit dat je alleen bent? Ze gaan je echt niet in een cirkeltje staan uitlachen ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:31 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik ga proberen om morgen naar Zwolle te rijden, of ik daadwerkelijk ergens binnen stap lijkt mij vrij klein... maar ik zeg altijd dat de kans vrij klein is, en dan doe ik het toch..
net zoals op de Wallen, ik zei.. ik ga niet echt daadwerkelijk naar binnen bij een prostituee, maar ik deed het toch op het eind van de avond, en op het Wallen gebied zitten veel café's waar ook mensen in hun eentje een biertje drinken, wel zijn ze vaak ouder als ik, maar toch is het daar geheel anoniem, en kan je daar best een leuke avond hebben.
Dank je wel voor je positieve reactie, ik ben er echt blij mee, dat doet me echt goed!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, anderen gaan gewoon zonder géne naar binnen, alleen in een kroeg! Wat maakt het toch uit dat je alleen bent? Ze gaan je echt niet in een cirkeltje staan uitlachen ofzo
Wat je inderdaad zegt, het is een deel van mijn autisme..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:42 schreef pietkanarie het volgende:
Ben je zo onzeker door die diagnose van autisme? Of speelt dat niet zo'n rol? Kan me voorstellen dat het deel uitmaakt van je identiteit. Maar ik denk dat je je op sociaal gebied beter zou kunnen redden dan je denkt. Denk dat de onzekerheid je meer in de weg staat dan dat het autisme dat doet. Sowieso vind ik die diagnoses bij lichte varianten een risico. Je praat mensen bepaalde onmogelijkheden aan, min of meer.
Ik heb geen mensen om mee uit te gaanquote:
Balen zeg, of vermaak jij je ook met een goed boek thuis en een wit wijntje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen mensen om mee uit te gaan
Ze wonen allemaal zo ver weg, en ik werk 6 avonden in de week dus erheen gaan is ook nauwelijks een optie.
Ik vermaak me niet nee, maar ik overleef het wel. Ik ben bijna weer student, hopen dat ik het deze keer lang volhoud dan twee maandenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:54 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Balen zeg, of vermaak jij je ook met een goed boek thuis en een wit wijntje?
Succes dan!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vermaak me niet nee, maar ik overleef het wel. Ik ben bijna weer student, hopen dat ik het deze keer lang volhoud dan twee maanden
Dat word ik ook nooit hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:06 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Succes dan!!
Studeren heb ik nooit gekunt, maar soms droom ik er wel van hoor..
Dat ik zo'n yup ben, met half lang blond haar, een wit blousje aan, zo'n luxe zonnebril op, een lichtblauwe broek, en ik zo praat ''Sowieso gaan we nog een biertje pakken met Marnix,''
Maar dat zou ik nooit worden, zo'n student van bv de windesheim
Ik las te vluchtigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:47 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik heb toch neergezet dat ze liever niet willen dat ik mee ga, dat staat haast letterlijk in mijn tekst.
Tijd heb ik wel vrienden gehad, maar het werd mij te veel, en steeds als we wat deden, koste het geld.. dat had ik niet, en ik betaalde altijd voor hun.. lekker makkelijk Freddie betaald wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik las te vluchtig, excuus daarvoor.
Misschien moet je gewoon eens beginnen met de basis en een gezond sociaal leven opbouwen. Sportclub, hobbyclub en op verjaardagen etc. gewoon nieuwe mensen spreken.
Klinkt een beetje....apart zeg maar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:50 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Wat je inderdaad zegt, het is een deel van mijn autisme..
Maarrrr.. als ik eenmaal iemand goed ken, dan ben ik echt heel erg anders.
Met mijn vriendin waarmee ik een hele tijd een relatie mee had gehad, had ik nooit last van mijn stoornis.
Ik ben ontzettend romantisch, nouja...dat kan ik zijn.
Ik nam haar mee naar een hotel, overal roze blaadjes, kaarsjes, en ik had een slagroombus mee, en spoot haar helemaal onder en heb haar helemaal afgelikt behalve haar spleet expres om te plagen, ik was altijd haar held, Fredje mijn heldje.
Het is vooral bij onbekende, dat ik zo terughoudend ben, en als er meer collega's bij elkaar zitten, vind ik het moeilijk om met de groep mee te praten, en dan verstop ik mij achter een donald duck in de pauze, en mijn telefoon. ik vind het zo moeilijk een gesprek met meerdere tegelijk, daarom ziet men mij als een verlegen grijze muis,
Ja misschien Kevin, alleen die heb ik ook al in geen honderd jaar gesproken, maar het was echt een goede schoolvriend, en toen ik van school was.. hebben we nog 2 keer wat leuks gedaan, en dat jaar na zogezegd mijn laatste schooljaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:12 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Klinkt een beetje....apart zeg maar.
Heb je overigens ook geen oud-schoolvrienden die in een (vast) cafe zitten waar je is een keer langs kunt gaan?
En alleen uitgaan is zo een gaar adviesTypisch FOK!
Probeer het, heb je facebook? Spreek hem daar is een keer op bijvoorbeeld. Lekker laagdrempelig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ja misschien Kevin, alleen die heb ik ook al in geen honderd jaar gesproken, maar het was echt een goede schoolvriend, en toen ik van school was.. hebben we nog 2 keer wat leuks gedaan, en dat jaar na zogezegd mijn laatste schooljaar.
Ik zou best wel even contact kunnen opnemen, om is wat leuks te doen, alleen geen idee hoe hij reageerd, en of hij daar nog wel zin in heeft na al die jaren.
het enigste wat ik van hem heb, is zijn facebook, en ik zie altijd uitnodigingen van tiental spelletjes online, wat ik altijd wegklik, maar dit is een heel goed advies waar ik wel is wat aan zou kunnen hebben!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:16 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Probeer het, heb je facebook? Spreek hem daar is een keer op bijvoorbeeld. Lekker laagdrempelig.
Als je eenmaal weer één iemand hebt om mee op te trekken dan ontmoet je automatisch meer mensen.
je haalt de woorden uit mijn mond..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:28 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik ga volgend weekend ook maar alleen uit, in Amsterdam, als dat toch zo normaal is waarom niet!
Als jij denkt dat het niet zielig is kun je gewoon gaan natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:26 schreef Ghettofredje het volgende:
Wat vinden jullie bijvoorbeeld om naar bv de Ascape in Amsterdam te gaan, waar het zo druk is, dat men er niet eens op let , of je alleen uit je dak gaat of dat er een maat naast danst..
die ene Kevin die heeft een hekel aan dansen namelijk, en dan moet je alsnog hem alleen laten, en zelf dansen, kroeg is leuk, alleen ik wil ook is echt losgaan.
Wat vinden jullie dus ervan, om alleen in een drukke discotheek los te gaan?
Dat is toch niet zo erg ''zielig'' etc?
Wat is denk je dan het grootste minpunt eraan? de reactie's van anderen etc?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:31 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het niet zielig is kun je gewoon gaan natuurlijk!
Ikzelf zou het alleen niet aanraden.
Nee, niet de reacties van anderen dat boeit geen hol.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:32 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Wat is denk je dan het grootste minpunt eraan? de reactie's van anderen etc?
Ah oke, dank je wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:33 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Nee, niet de reacties van anderen dat boeit geen hol.
Meer dat het gewoon een stuk saaier is
Daar was je toch echt zelf bijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:12 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Tijd heb ik wel vrienden gehad, maar het werd mij te veel, en steeds als we wat deden, koste het geld.. dat had ik niet, en ik betaalde altijd voor hun.. lekker makkelijk Freddie betaald wel.
het waren geen echte vrienden, en ik heb mij toen teruggetrokken, en nooit meer wat laten horen.
Het waren geen echte vrienden, ik weet gewoon dat ze mij gebruikte, ik moest altijd als we iets kochte betalen, en de helmen meesjouwen van hun scooters.. als we het winkelcentrum in gingen
Echter was ik toen 16 en ik zocht vrienden, en toen belande ik met die jongens..
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:48 schreef Skitzofrenix het volgende:
toen ik nog uitging in utrecht, zag ik steeds dezelfde man in dezelfde kroeg helemaal uit z'n dak gaan, heb hem een keer aangesproken en hij blijkt altijd alleen uit te gaan en ging als meeste uit z'n dak echt geweldig, zo iemand kijk ik best tegen op. Ik zou het niet durven, maar ik ben ook een vrouw en dat wordt helaas zielig gevonden. Ook al ben ik best koos vriendloos op dit moment, ik zal zo alleen uit willen gaan, gaat mij ook alleen maar om het dansen en de sfeer, net als naar festivals, ik zal zo graag willen gaan ,zelfs in m'n eentje, maar dat 'hoort' niet. en hier wordt (inderdaad typisch fok tip) gezegd dat het helemaal niet gek is, maar aan de andere kant als je een topic aan maakt omdat je eigenlijk op dat moment niemand heb om aan te vragen en je het hier opent wordt je ook als zielig aan gezien, door sommige.
De mens is tegenstrijdig!
wholla ga mee naar die fissa bij amenth mattie ew gaan die bier drinke brdda je moetg gewoon loesoe doen gquote:
Daar heb je gelijk in, maar ik ben gewoon echt niet zo erg sociaal, en heb meer de behoefte in lekker uit gaan en los gaan, dan vrienden.. ik weet dat je dat moet opbouwen, om een echt goed sociaal leven te krijgen, dus ik ga er aan werken, dankje nog maals!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Daar was je toch echt zelf bij,..
Iedereen heeft ''vrienden'' gehad die achteraf helemaal geen goede vrienden bleken te zijn. Is tis fucked up maar in dit geval heb je de juiste keuze gemaakt.
Maar tis niet goed genoeg om mijn eerder gegeven advies de lucht in te slaan. Sport, hobbyclubs, etc. er is meer dan genoeg te doen.
Dan ga je gewoon een keer heen, om los te gaan lekker te dansen. Wie weet heb je geluk en ontmoet je nog eens nieuwe mensen. Gebeurd dat niet, heb je een goede avond gehad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:00 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik ben gewoon echt niet zo erg sociaal, en heb meer de behoefte in lekker uit gaan en los gaan, dan vrienden.. ik weet dat je dat moet opbouwen, om een echt goed sociaal leven te krijgen, dus ik ga er aan werken, dankje nog maals!
Grappige opmerkingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef Skitzofrenix het volgende:
Maar hé, je kan ook gewoon gaan en als het dan niet leuk is fok de schuld geven, want hun zeiden dat dat leuk is!
Inderdaad, en ik heb internet sinds kort op mijn gsm, dus ik kan altijd op een lounge bank, in dit topic posten, en als ik gewoon druk op mijn mobiel bezig ben, dan ben ik zelfs nog ''hip en modern'' bezig ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon een keer heen, om los te gaan lekker te dansen. Wie weet heb je geluk en ontmoet je nog eens nieuwe mensen. Gebeurd dat niet, heb je een goede avond gehad.
Zit iedereen er zo niet bij tegenwoordig, ondertussen op facebook zeggen hoe geweldig het wel niet is?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef Kandijfijn het volgende:
Mjah, dat bevorderd dan weer niet echt contact met de buitenwereld ofzo
Je hebt ze er wel bij hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:32 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Zit iedereen er zo niet bij tegenwoordig, ondertussen op facebook zeggen hoe geweldig het wel niet is?
Het is enige. Verder niet meer gelezen. Suc6 ermee. Of gecondoleerd of gefeliciteerd of waar je topic ook over gaat verder.quote:alleen ben ik de enigste die een beetje buiten de boot valt,
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is enige. Verder niet meer gelezen. Suc6 ermee. Of gecondoleerd of gefeliciteerd of waar je topic ook over gaat verder.
Aanschouw: een persoon die niet begrijpt wat autisme isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:18 schreef Taurus het volgende:
Alleen uitgaan vind ik echt kneuzig. Zeker als je zo onzeker bent als jij, straalt dat waarschijnlijk wel van je af in je eentje in de kroeg.Je hoeft niet te wachten tot je gevraagd wordt, je kunt ook zelf wat vragen he? 'Zullen we een drankje doen na het werk', aan je collega's.
Ik zou eerder daaraan werken en je daartoe zetten als je dat niet durft, dan dat je in je eentje een kroeg in gaat waar je niemand kent. Niets zo treurig als mensen die in hun eentje een drankje bestellen en dan contact gaan proberen te maken met mensen die wel gewoon hun vrienden bij zich hebben.
Ik zie mezelf ook nog niet echt, voor de deur staan van zo'n disco tussen allemaal groepen jeugd.. Je hebt wel een groot punt. Alleen op het wallen gebied in die café's zou ik het wel durven, dat heb ik ook wel is eerder gedaan vroeger.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:49 schreef Nomadd het volgende:
Het advies om alleen uit te gaan lijkt me echt rampzalig voor zo iemand als TS.
Wat denk je dat er gebeurd? Dat hij opeens met mensen gaat praten en het naar z'n zin gaat hebben?
Nee dat wordt een traumatische ervaring waardoor hij helemaal niks meer durft.
Ik zou eerst proberen wat vrienden te maken en erg assertief zijn in het maken van afspraken. Dan zo hopen dat er wat uitrolt betreft uitgaan etc.
Een grote stap, maar het overwegen uiteraard waard, ik slaap er een nachtje over.quote:
Net had je het nog over de escape, die zit toch niet op de wallen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:51 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook nog niet echt, voor de deur staan van zo'n disco tussen allemaal groepen jeugd.. Je hebt wel een groot punt. Alleen op het wallen gebied in die café's zou ik het wel durven, dat heb ik ook wel is eerder gedaan vroeger.
nee, ik dacht op het rembrandplein ik ben een beetje wisselvallig, ik ben echt een twijfelaar, wat ik nou wil.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Net had je het nog over de escape, die zit toch niet op de wallen?
En gelukkig. Als je als autist behandeld wil worden wens ik je veel succes in deze wereld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Aanschouw: een persoon die niet begrijpt wat autisme is
Alleen door deze zin vind ik je al een baas.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:34 schreef Ghettofredje het volgende:
Hallo,
Ik ben Fred, en door mijn autisme en verlegenheid heb ik geen vrienden..
Gewoon alleen gaan, is juist de kans om nieuwe mensen te leren kennen. Vaker doen en dat gebeurt vanzelf wel.quote:Mijn eerste vraag:
Zouden jullie of alleen thuis zitten of
Gewoon van je leven genieten, en uitgaan zonder vrienden.
Ja, en het lijkt me nog leuk om een keer te doen ook. Gewoon zien waar je belandt en wie je leert kennen. En wanneer mensen je vragen 'met wie ben je hier' dan wijs je ergens in de verte of zeg je doodleuk 'met jou'. Serieus, ze geven geen neuk en hebben het al druk genoeg met zichzelf. En ookal zouden ze op een avond er wat van zeggen of ookal zou je niemand leren kennen, wat heb je te verliezen? Echt, man. Bekijk het eens zo. Als je inderdaad in een 'sociaal isolement' zit, dan is dit tenminste een stap in de goede richting. Elke keer dat je het doet gaat het je makkelijker af, zelfs jij. Die comfortzone verschuift vanzelf wel, voor de een gaat dat gewoon wat sneller dan voor de ander, that's all.quote:Tweede vraag:
Zouden jullie alleen uitgaan durven, in een grotere stad waar je anoniem bent?
je eerste vraag: op een gegeven moment wel gewoon uitgaan, ook al is het alleen. als je alleen thuis blijft doen je geen nieuwe ervaringen op. life = experience: of het nou alleen is of samen met anderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:34 schreef Ghettofredje het volgende:
Mijn eerste vraag:
Tweede vraag:
Ik zit er ontzettend mee, want ik wil ook is een keer uitgaan, en ik ben er best om gefrustreerd, straks ben ik te oud, en dan heb ik heel mijn leven verspeelt, om met een biertje naar buiten te staren elke zaterdagavond.
Dat denk ik ja!!quote:Op zondag 10 juni 2012 19:29 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Haha lachen dit. Ik had het al een poosje gevolgd dus ik vind het leuk om te lezen hoe (goed) het ging.
Over dat meisje met die jongen die haar kneep: misschien kende ze hem en kon ze het daardoor van hem hebben? Of anders zaten ze elkaar gewoon een beetje te plagen evt? Hier moet je nooit zo op letten. Je kent die mensen niet en in het donker is het lastig om nuances in emoties te zien.
Ik heb zelf een poosje terug besloten om mijn standaard-vriendengroep adieu te zeggen. Dus alle tips over creatief uitgaan zijn in deze tussenperiode zeker welkom!
Ontzettend bedankt voor je berichtje, ik vind het machtig mooi dat je zoveel energie ook steekt om mij alles te leren van het vak, echt dank je wel topper!!quote:Op zondag 10 juni 2012 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
![]()
Goed om te horen dat je de stap gemaakt hebt en het naar je zin hebt gehad! Ga dit vaker doen en je wordt er vanzelf gemakkelijker mee.
En dat met die meisjes, voor mij is het zo dat ik eigenlijk nog wel meer succes heb wanneer ik er juist NIET mee bezig ben en het gewoon naar mijn zin heb met anderen. Je hoeft niet te 'jagen' zoals jij dat noemde, veel meisjes zitten ook niet te wachten op dat lompe en opdringerige gedoe. Natuurlijk kun je met iemand actief zoeken en een rondje maken door de locatie en dan 'toevallig' aan de praat raken met een ander tweetal/groepje, maar zodra je het signaal gaat afgeven dat je wanhopig op zoek bent naar 'wat leuks' dan jaag je ze weg.Zou je zelf ook niet tof vinden natuurlijk.
Wel leuk om meisjes te 'redden' van dat soort gasten, "ik zie dat je de plaatselijke casanova's allemaal naar je toe trekt, leer me dat" / "mijn vriend hier is homo, hij is nog op zoek naar een stel. Ik neem ze wel over, gaat je wel wat kosten" / "het zijn wel volhouders zeg" / "hoe lang ga je dit nog volhouden?". Flauw, maar je snapt het wel.Zeg wat in je op komt. 9 van de 10 keer zijn ze dan alleen al blij dat ze 'gered' worden van die vervelende gasten, en als je dan nog ze gewoon aan het lachen kunt maken en zelfverzekerd overkomt dan ben je binnen. Vriendelijk, cool en niet-wanhopig zijn.
Gare openingszinnen moet je niet aan beginnen, behalve als je het overduidelijk als 'flauw' kunt overbrengen, want dan is het nog wel eens leuk.Gewoon jezelf vermaken met anderen, dat werkt voor mij nog het allerbeste. Worden ze vanzelf nieuwsgierig. En als het ijs eenmaal gebroken is, spontaan een beetje met ze praten, flauwe grap hier en daar en vooral niet bang zijn ze aan te raken. Beetje vechten, tikken en optillen werkt ook altijd goed zolang je niet opdringerig/doordringend wordt. Kun je meteen je buffe armen en BEARMODE strength showen. Als je een groepje aanspreekt, dan je aandacht wel verdelen over alle personen, inclusief de jongens. Niemand wil buitengesloten worden en je wil niemand tegen je in het harnas jagen, gewoon zorgen dat je lol maakt met iedereen.
Het is namelijk mooi ruk wanneer de vrienden/vriendinnen van je 'doelwit' je gaan tegenwerken, uit jaloezie/afgunst, 'hey kijk ik ben er ook nog', 'je steelt mijn beste vriendin', etc.
Dat zou je zelf ook niet tof vinden, right?
Bottomline van het hele verhaal is: zorg dat je lol maakt met iedereen en je trekt de meisjes vanzelf naar je toe. Vanaf daar kun je een keuze maken wie je uit eindelijk wil 'hebben', maar val dan niet in de valkuil dat je alleen die nog aandacht gaat geven. Voor de rest gewoon vaker vaker en vaker doen, elke keer leer je weer en wordt het 'natuurlijker'. Onderschat niet hoeveel 'vloeiender' je in één avond kunt worden.
Heel veel plezier & succes bij je vervolg-avonden en laat nog eens wat van je horen.
Zeer inspirerende post deze, nu heb ik echt zin om uit mijn isolement te stappenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef Ghettofredje het volgende:
Ik begin bij het begin...
Ik kreeg als tip op het FOK forum, om weer is contact te zoeken met die oude schoolgenoot.
Dat had ik dus gedaan... 2 dagen lang geen reactie terug gehad... dus ik had niet gedacht dat hij nog zin had om mij is te zien.
OPEENS kreeg ik een berichtje gisteravond, dat hij ging stappen in een discotheek met zijn vrienden en hij het leuk zou vinden als ik ook mee zou gaan!!!!!
het was ZO GEWELDIG
Het was best apart, om hem te zien... ik ken hem nog als 16 jarige.. hij is nog even druk, en alles alleen hij heeft echt een volwassen gezicht gekregen, en wat was het geweldig om hem weer te zien, het klikte ook super met die vrienden!
ik was lekker ontspannen na wat drank en zo ik was lekker ontspannen! (eerst gedronken voor dat ik naar hem ging)
Ik moest mijn jas afgeven bij een balie, en ik kreeg een kaartje mee met een nummer, en we konden naar binnen
EN wat was het geweldig!
Slam fm was er ook....en zoveel mooie dames!!!!!
Een meisje, die een soort jurk of zo aan had, tot over haar kont.. en hele mooie blote slanke benen, het leek wel het paradijs!
Ik heb de allermooiste nacht gehad van mijn leven
DANKZIJ JULLIE!!
Ik heb gezegt zo dankbaar te zijn dat ik mee mocht, en ik heb ook wel veel voor hem betaald, en hij vond het top dat ik hem steeds een drankje gaf!
Alleen nu is mijn volgende vraag..
Freddie danste wel, alleen toen gingen al mijn ''vrienden''/kenissenlachen heel hard, omdat ik zo houterig danste, daar raakte ik zo onzeker over... dat ik toen ben gestopt met dansen
Maar ik zie dat er heel erg word ''gejaagd'op vrouwen in zo'n tent..
Een jongen kneep in een meisjes bil, dat meisje gaf hem een kwaad vingertje.. liep naar hem toe, deed haar hoofd tegen zijn hoofd EN toen gingen ze zoenen.. HUH
Daar snapte ik al helemaal niks van,
Ik zou nooit een meisje aan durven spreken, en een maakte oogcontact, en zei wat.. alleen ik deed net alsof ik het niet hoorde, ik voelde mij onzeker.
terwijl mijn vriend wel, stond te schuren met een meisje..
Hoe moet ik dit aanpakken/
Ik ben bang dat vrouwen niet zitten te wachten op mannen die versieren.. .aangezien bijna alle jongens dat al doen.........
hoe moet ik dit aanpakken, hoe kan ik het beste een meisje versieren, dat ze het niet hinderlijk vinden.
Ik ben ZO blij, ik ben gelijk mijn hele ex vergeten die avond effe!!!!
Dankzij jullie raad!
Het is voor herhaling vatbaar, ik mag vaker mee..
Wat facebook je wel niet voor geluk kan brengen en FOK natuurlijk!
Top dankje, en alvast ontzettend bedankt voor jullie advies betreft het versieren.
Groeten Fred, en ik ben heel blij!
Waarom wil je van je vriendengroep af?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:29 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Haha lachen dit. Ik had het al een poosje gevolgd dus ik vind het leuk om te lezen hoe (goed) het ging.
Over dat meisje met die jongen die haar kneep: misschien kende ze hem en kon ze het daardoor van hem hebben? Of anders zaten ze elkaar gewoon een beetje te plagen evt? Hier moet je nooit zo op letten. Je kent die mensen niet en in het donker is het lastig om nuances in emoties te zien.
Ik heb zelf een poosje terug besloten om mijn standaard-vriendengroep adieu te zeggen. Dus alle tips over creatief uitgaan zijn in deze tussenperiode zeker welkom!
Gewoon doen! Kan alleen maar beter worden! Hoe kom je in je isolement?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:14 schreef truenorwegianblackmetal het volgende:
[..]
Zeer inspirerende post deze, nu heb ik echt zin om uit mijn isolement te stappen
Ik heb je bericht met een glimlach gelezen!quote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef Ghettofredje het volgende:
Ik kreeg als tip op het FOK forum, om weer is contact te zoeken met die oude schoolgenoot.
Dat had ik dus gedaan... 2 dagen lang geen reactie terug gehad... dus ik had niet gedacht dat hij nog zin had om mij is te zien.
OPEENS kreeg ik een berichtje gisteravond, dat hij ging stappen in een discotheek met zijn vrienden en hij het leuk zou vinden als ik ook mee zou gaan!!!!!
het was ZO GEWELDIG
Het was best apart, om hem te zien... ik ken hem nog als 16 jarige.. hij is nog even druk, en alles alleen hij heeft echt een volwassen gezicht gekregen, en wat was het geweldig om hem weer te zien, het klikte ook super met die vrienden!
ik was lekker ontspannen na wat drank en zo ik was lekker ontspannen! (eerst gedronken voor dat ik naar hem ging)
Ik moest mijn jas afgeven bij een balie, en ik kreeg een kaartje mee met een nummer, en we konden naar binnen
EN wat was het geweldig!
Een meisje, die een soort jurk of zo aan had, tot over haar kont.. en hele mooie blote slanke benen, het leek wel het paradijs!
DANKZIJ JULLIE!!
Ik heb gezegt zo dankbaar te zijn dat ik mee mocht, en ik heb ook wel veel voor hem betaald, en hij vond het top dat ik hem steeds een drankje gaf!
Freddie danste wel, alleen toen gingen al mijn ''vrienden''/kenissenlachen heel hard, omdat ik zo houterig danste, daar raakte ik zo onzeker over... dat ik toen ben gestopt met dansen
Een jongen kneep in een meisjes bil, dat meisje gaf hem een kwaad vingertje.. liep naar hem toe, deed haar hoofd tegen zijn hoofd EN toen gingen ze zoenen.. HUH
Ik zou nooit een meisje aan durven spreken, en een maakte oogcontact, en zei wat.. alleen ik deed net alsof ik het niet hoorde, ik voelde mij onzeker.
Ik ben bang dat vrouwen niet zitten te wachten op mannen die versieren.. .aangezien bijna alle jongens dat al doen.........
hoe moet ik dit aanpakken, hoe kan ik het beste een meisje versieren, dat ze het niet hinderlijk vinden.
Dankzij jullie raad!
Top dankje, en alvast ontzettend bedankt voor jullie advies betreft het versieren.
Graag gedaan man, ik vind het ook mooi om te lezen hoe goed het ging & hoe enthousiast je bent.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt voor je berichtje, ik vind het machtig mooi dat je zoveel energie ook steekt om mij alles te leren van het vak, echt dank je wel topper!!
Toen ik nog 16 was en heel af en toe uitging, was ik is in Rotterdam en ik danste daar in een soort kooi, en toen kwam er een meisje naar mij toe, die vroeg: wow, waar heb jij zo goed leren dansen?
Ook toen zat ik met grote onzekerheid al met mijzelf, en toen vroeg ik of ze het sarcastisch bedoelde, en toen zei zij: (ja ik weet het nog als de dag van gisteren)
tuurlijk was het niet sarcatisch gekkie,
Toen had ik minuten lang samen met haar in die kooi aan zo'n paal gedanst, maar plots... kwamen er 2 jongens aan, die haar echt bij haar arm letterlijk pakte, en meenamen.![]()
(wellicht een van die jongens was haar vriend?)
En plezier maken inderdaad, als ze zien dat jij echt heerlijk aan het dansen ben, dan komen ze van zelf dichter in de buurt, en ik ben van mij zelf al erg bescheiden, en dat waarderen ze denk ik ook wel ja!
Echt al die tips kloppen als een bus, en ik heb het idee dat ik nu pas echt ga beginnen met leven!
Ik voelde me eerst een soort kasplantje, en nu voel ik mij gewoon echt weer jong, en dat geeft ook een boost aan zelfvertrouwen terug!
Groetjes fred
Dat was omdat ik merkte dat het contact altijd van mij uit moest gaan. Zeker nadat ik iets verderop verhuisd was ( 30 km ) en iedereen aan het studeren ging. Toen heb ik als test een poosje niks van me laten horen en hoorde daarna niks meer. Toen was het me wel duidelijk. Maar ik ben alweer zoveel leuke mensen tegengekomen op mn nieuwe opleiding! Maar toch is dit nog even een tussenfase, omdat ik nog thuis woon maar volgend jaar op mezelf ga. Dat was het wel. Maar dit is Fred zn topic, dus laten we het niet door de war schoppenquote:Waarom wil je van je vriendengroep af?
Het heeft een hoop voordelen, vooral als je naar een andere plek wil, en je bent met meerdere mensen is dat altijd zo'n onderneming, de ene heeft geen zin, de ander is nog in gesprek en de ander heeft nog een biertje die op moet. In je eentje kan je zo hop naar de volgende kroeg, waar je zin in hebt.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb niet heel je OP gelezen.
Maar even een puntje. Ik ga juist het liefst alleen stappen. Ik ontmoet nieuwe mensen doe nieuwe ervaringen op en kan los gaan waar en wanneer ik wil. Niks te maken met anderen en kan dus lekker doen wat ik wil.![]()
Koning, het mag gezegd worden.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef Ghettofredje het volgende:
het was ZO GEWELDIG
EN wat was het geweldig!
DANKZIJ JULLIE!!
Dankzij jullie raad!
Thuis blijven zitten is geen optie, omdat je daar blijkbaar niet gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:34 schreef Ghettofredje het volgende:
Als een Fokker aanbied om is een biertje te drinken.. ja, ik durf dat gewoon niet, dus dat is ook vrijwel uitgesloten.
Mijn eerste vraag:
Tweede vraag:
Ik zit er ontzettend mee, want ik wil ook is een keer uitgaan, en ik ben er best om gefrustreerd, straks ben ik te oud, en dan heb ik heel mijn leven verspeelt, om met een biertje naar buiten te staren elke zaterdagavond.
er is een hoop veranderd sinds vrijdagquote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Thuis blijven zitten is geen optie, omdat je daar blijkbaar niet gelukkig van wordt.
Dus kappen met zo'n angsthaas te zijn en wél met mensen afspreken. Onderneem iets.
De rest is gewoon details invullen. Durf je niks, blijf je inderdaad alleen. Simpel.
Dan nog blijft het advies overeind.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er is een hoop veranderd sinds vrijdag
Pas je gewoon aan daar, petje op, dikke ketting om, broek op je enkels en lopen of je moet poepen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Ghettofredje het volgende:
- UPDATE -
Ik ga a.s zaterdag stappen in Rotterdam!!!
Ik vind het aan de ene kant wel eng, omdat je vaak negatieve berichtgevingen over deze gemeente hoort, maar ook heb ik er wel hele erge zin in!!
Groeten uit Meppel
Ik kom maar niet op de klompen aan, haha!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Pas je gewoon aan daar, petje op, dikke ketting om, broek op je enkels en lopen of je moet poepen.
Doe datquote:en zondag post ik het hier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |