abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juni 2012 @ 21:25:50 #101
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_112711143
^O^ Leuk om te lezen!
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
  zondag 10 juni 2012 @ 22:07:36 #102
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_112714235
quote:
Waarom wil je van je vriendengroep af?
Dat was omdat ik merkte dat het contact altijd van mij uit moest gaan. Zeker nadat ik iets verderop verhuisd was ( 30 km ) en iedereen aan het studeren ging. Toen heb ik als test een poosje niks van me laten horen en hoorde daarna niks meer. Toen was het me wel duidelijk. Maar ik ben alweer zoveel leuke mensen tegengekomen op mn nieuwe opleiding! Maar toch is dit nog even een tussenfase, omdat ik nog thuis woon maar volgend jaar op mezelf ga. Dat was het wel. Maar dit is Fred zn topic, dus laten we het niet door de war schoppen :s)
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_112716906
Super dit!

Is er ook een modseal-of-feelgood-topic-approval op FOK!?

Tranen van blijdschap hier! :D :'( O+

_O_ ^O^ *O*
pi_112717501
Vis een optie?
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2012 @ 23:27:54 #105
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_112719238
Geweldig Fred! Wat een enorme stap moet dit voor je zijn. Trots! ^O^

Mijn enige tip is alleen dat je niet te veel moet trakteren omdat je dan het risico loopt dat mensen misbruik van je gaan maken, vooral mensen die je nog maar net kent :).

Denk je dat je nog een keer met deze groep kan stappen? Dat ze je uitlachten om je dansmoves is wel wat minder, maar het kan ook horen bij hoe zij met elkaar omgaan sowieso, in sommige vriendengroepen is het de norm om elkaar belachelijk te maken.

En dan nog, ga gewoon dansen, het is belangrijker dat jij lekker in je vel zit en door te dansen kan je ook loskomen en meer energie krijgen, als je een paar biertjes d'r bij drinkt en de muziek is lekker dan kom je in een soort uitgaanssfeertje, dat is in ieder geval wat jij ervaarde en zo enthousiast over was!
Mensen kijken eerder naar je als je helemaal niet danst (komt over alsof je het niet naar je zin hebt, boos bent/chagrijnig) dan dat je 'slecht' danst.

[ Bericht 36% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 10-06-2012 23:44:06 ]
:')
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2012 @ 23:47:27 #106
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_112720277
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb niet heel je OP gelezen. :@

Maar even een puntje. Ik ga juist het liefst alleen stappen. Ik ontmoet nieuwe mensen doe nieuwe ervaringen op en kan los gaan waar en wanneer ik wil. Niks te maken met anderen en kan dus lekker doen wat ik wil. *O* O+
Het heeft een hoop voordelen, vooral als je naar een andere plek wil, en je bent met meerdere mensen is dat altijd zo'n onderneming, de ene heeft geen zin, de ander is nog in gesprek en de ander heeft nog een biertje die op moet. In je eentje kan je zo hop naar de volgende kroeg, waar je zin in hebt.
Ik ga zelf nooit alleen uit maar koppel me wel eens los van de groep, of als mijn vrienden eerder weggaan ga ik nog wel eens in mijn eentje verder, het geeft een gevoel van vrijheid ergens :Y
:')
pi_112720308
Ik wil even zeggen dat ik heel vrolijk word van dit topic. Heel erg leuk :Y

Over je houterige dansen: maak je er niet te druk over. Niet iedereen kan goed dansen, het gaat er om dat je jezelf vermaakt en dat je het naar je zin hebt. Doe gewoon waar jij je lekker bij voelt, kijk een beetje rond, geniet van de muziek en de mensen met wie je op stap bent.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:53:33 #108
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_112745777
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef Ghettofredje het volgende:
Ik begin bij het begin...

Ik kreeg als tip op het FOK forum, om weer is contact te zoeken met die oude schoolgenoot.

Dat had ik dus gedaan... 2 dagen lang geen reactie terug gehad... dus ik had niet gedacht dat hij nog zin had om mij is te zien.

OPEENS kreeg ik een berichtje gisteravond, dat hij ging stappen in een discotheek met zijn vrienden en hij het leuk zou vinden als ik ook mee zou gaan!!!!!
het was ZO GEWELDIG

Het was best apart, om hem te zien... ik ken hem nog als 16 jarige.. hij is nog even druk, en alles alleen hij heeft echt een volwassen gezicht gekregen, en wat was het geweldig om hem weer te zien, het klikte ook super met die vrienden!

ik was lekker ontspannen na wat drank en zo ik was lekker ontspannen! (eerst gedronken voor dat ik naar hem ging)
Ik moest mijn jas afgeven bij een balie, en ik kreeg een kaartje mee met een nummer, en we konden naar binnen

EN wat was het geweldig!
Slam fm was er ook....en zoveel mooie dames!!!!!

Een meisje, die een soort jurk of zo aan had, tot over haar kont.. en hele mooie blote slanke benen, het leek wel het paradijs!

Ik heb de allermooiste nacht gehad van mijn leven

DANKZIJ JULLIE!!
Ik heb gezegt zo dankbaar te zijn dat ik mee mocht, en ik heb ook wel veel voor hem betaald, en hij vond het top dat ik hem steeds een drankje gaf!

Alleen nu is mijn volgende vraag..

Freddie danste wel, alleen toen gingen al mijn ''vrienden''/kenissen :P lachen heel hard, omdat ik zo houterig danste, daar raakte ik zo onzeker over... dat ik toen ben gestopt met dansen :P

Maar ik zie dat er heel erg word ''gejaagd'op vrouwen in zo'n tent..

Een jongen kneep in een meisjes bil, dat meisje gaf hem een kwaad vingertje.. liep naar hem toe, deed haar hoofd tegen zijn hoofd EN toen gingen ze zoenen.. HUH
Daar snapte ik al helemaal niks van,

Ik zou nooit een meisje aan durven spreken, en een maakte oogcontact, en zei wat.. alleen ik deed net alsof ik het niet hoorde, ik voelde mij onzeker.

terwijl mijn vriend wel, stond te schuren met een meisje..

Hoe moet ik dit aanpakken/
Ik ben bang dat vrouwen niet zitten te wachten op mannen die versieren.. .aangezien bijna alle jongens dat al doen.........
hoe moet ik dit aanpakken, hoe kan ik het beste een meisje versieren, dat ze het niet hinderlijk vinden.

Ik ben ZO blij, ik ben gelijk mijn hele ex vergeten die avond effe!!!!
Dankzij jullie raad!

Het is voor herhaling vatbaar, ik mag vaker mee..

Wat facebook je wel niet voor geluk kan brengen en FOK natuurlijk!

Top dankje, en alvast ontzettend bedankt voor jullie advies betreft het versieren.

Groeten Fred, en ik ben heel blij!
Koning, het mag gezegd worden.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_112748042
Woehoeeee ben blij voor je!!
pi_112759882
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:34 schreef Ghettofredje het volgende:
Als een Fokker aanbied om is een biertje te drinken.. ja, ik durf dat gewoon niet, dus dat is ook vrijwel uitgesloten.

Mijn eerste vraag:
Zouden jullie of alleen thuis zitten of
Gewoon van je leven genieten, en uitgaan zonder vrienden.

Tweede vraag:
Zouden jullie alleen uitgaan durven, in een grotere stad waar je anoniem bent?

Ik zit er ontzettend mee, want ik wil ook is een keer uitgaan, en ik ben er best om gefrustreerd, straks ben ik te oud, en dan heb ik heel mijn leven verspeelt, om met een biertje naar buiten te staren elke zaterdagavond.
Thuis blijven zitten is geen optie, omdat je daar blijkbaar niet gelukkig van wordt.

Dus kappen met zo'n angsthaas te zijn en wél met mensen afspreken. Onderneem iets.

De rest is gewoon details invullen. Durf je niks, blijf je inderdaad alleen. Simpel.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:08:38 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112762295
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Thuis blijven zitten is geen optie, omdat je daar blijkbaar niet gelukkig van wordt.

Dus kappen met zo'n angsthaas te zijn en wél met mensen afspreken. Onderneem iets.

De rest is gewoon details invullen. Durf je niks, blijf je inderdaad alleen. Simpel.
er is een hoop veranderd sinds vrijdag ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112765322
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

er is een hoop veranderd sinds vrijdag ;)
Dan nog blijft het advies overeind.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_112794475
Ontzettend bedankt voor alle reacties!! :)
Echt fantastisch om te horen!

Ik ga mijn best doen om het contact met die vriend niet weer te laten verwateren, en hopelijk word het een vriend waarmee ik echt een beetje een vaste stap vriend aan heb.

Over een tijdje stuur ik hem weer een berichtje naar hem, ik wil niet te snel weer, want dan komt het misschien opdringerig over, wat ik absoluut niet wil!

Ik vind het echt fantastisch al die aardige berichten en vol met tips :)

Mijn volgende stapavond vermeld ik uiteraard weer. en ik had afgelopen zaterdag ook met hem besproken dat we dit vaker gingen doen!

Nogmaals, dank voor alles!!!
Groet Fred
pi_112876129
Neem altijd een taser mee, soms heb je van die hindes die niet van ophouden weten. Zeker als je alleen bent kan een dergelijk wapen van onschatbare waarde zijn.
pi_113064141
- UPDATE -

Ik ga a.s zaterdag stappen in Rotterdam!!!

Ik vind het aan de ene kant wel eng, omdat je vaak negatieve berichtgevingen over deze gemeente hoort, maar ook heb ik er wel hele erge zin in!!
Groeten uit Meppel :)
  maandag 18 juni 2012 @ 19:42:42 #116
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_113064871
Met die oude schoolvriend? Of met jezelf?
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  maandag 18 juni 2012 @ 19:45:24 #117
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_113065011
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Ghettofredje het volgende:
- UPDATE -

Ik ga a.s zaterdag stappen in Rotterdam!!!

Ik vind het aan de ene kant wel eng, omdat je vaak negatieve berichtgevingen over deze gemeente hoort, maar ook heb ik er wel hele erge zin in!!
Groeten uit Meppel :)
Pas je gewoon aan daar, petje op, dikke ketting om, broek op je enkels en lopen of je moet poepen.
pi_113065241
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Pas je gewoon aan daar, petje op, dikke ketting om, broek op je enkels en lopen of je moet poepen.
Ik kom maar niet op de klompen aan, haha!
Nee ik zou er nooit asociaal bij gaan lopen, en dat wekt voor die jongen lui alleen maar aanleiding op, om bv. dingen te roepen, grijze muizen vallen immers minder op.

Maar ik ben ontzettend benieuwd hoe het verloopt, en zondag post ik het hier!
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:42:06 #119
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_113279940
quote:
en zondag post ik het hier!
Doe dat ;)
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_113452718
ik vind het echt een goede stap wat je hebt gemaakt en ben eigenlijk wel benieuwd naar afgelopen zaterdag!
speciaal voor jou heb ik maar eens een account aangemaakt!
melk is goed voor elk
-imikethat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')