Ah oke, dank je wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:33 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Nee, niet de reacties van anderen dat boeit geen hol.
Meer dat het gewoon een stuk saaier is
Daar was je toch echt zelf bijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:12 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Tijd heb ik wel vrienden gehad, maar het werd mij te veel, en steeds als we wat deden, koste het geld.. dat had ik niet, en ik betaalde altijd voor hun.. lekker makkelijk Freddie betaald wel.
het waren geen echte vrienden, en ik heb mij toen teruggetrokken, en nooit meer wat laten horen.
Het waren geen echte vrienden, ik weet gewoon dat ze mij gebruikte, ik moest altijd als we iets kochte betalen, en de helmen meesjouwen van hun scooters.. als we het winkelcentrum in gingen
Echter was ik toen 16 en ik zocht vrienden, en toen belande ik met die jongens..
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:48 schreef Skitzofrenix het volgende:
toen ik nog uitging in utrecht, zag ik steeds dezelfde man in dezelfde kroeg helemaal uit z'n dak gaan, heb hem een keer aangesproken en hij blijkt altijd alleen uit te gaan en ging als meeste uit z'n dak echt geweldig, zo iemand kijk ik best tegen op. Ik zou het niet durven, maar ik ben ook een vrouw en dat wordt helaas zielig gevonden. Ook al ben ik best koos vriendloos op dit moment, ik zal zo alleen uit willen gaan, gaat mij ook alleen maar om het dansen en de sfeer, net als naar festivals, ik zal zo graag willen gaan ,zelfs in m'n eentje, maar dat 'hoort' niet. en hier wordt (inderdaad typisch fok tip) gezegd dat het helemaal niet gek is, maar aan de andere kant als je een topic aan maakt omdat je eigenlijk op dat moment niemand heb om aan te vragen en je het hier opent wordt je ook als zielig aan gezien, door sommige.
De mens is tegenstrijdig!
wholla ga mee naar die fissa bij amenth mattie ew gaan die bier drinke brdda je moetg gewoon loesoe doen gquote:
Daar heb je gelijk in, maar ik ben gewoon echt niet zo erg sociaal, en heb meer de behoefte in lekker uit gaan en los gaan, dan vrienden.. ik weet dat je dat moet opbouwen, om een echt goed sociaal leven te krijgen, dus ik ga er aan werken, dankje nog maals!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Daar was je toch echt zelf bij,..
Iedereen heeft ''vrienden'' gehad die achteraf helemaal geen goede vrienden bleken te zijn. Is tis fucked up maar in dit geval heb je de juiste keuze gemaakt.
Maar tis niet goed genoeg om mijn eerder gegeven advies de lucht in te slaan. Sport, hobbyclubs, etc. er is meer dan genoeg te doen.
Dan ga je gewoon een keer heen, om los te gaan lekker te dansen. Wie weet heb je geluk en ontmoet je nog eens nieuwe mensen. Gebeurd dat niet, heb je een goede avond gehad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:00 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik ben gewoon echt niet zo erg sociaal, en heb meer de behoefte in lekker uit gaan en los gaan, dan vrienden.. ik weet dat je dat moet opbouwen, om een echt goed sociaal leven te krijgen, dus ik ga er aan werken, dankje nog maals!
Grappige opmerkingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef Skitzofrenix het volgende:
Maar hé, je kan ook gewoon gaan en als het dan niet leuk is fok de schuld geven, want hun zeiden dat dat leuk is!
Inderdaad, en ik heb internet sinds kort op mijn gsm, dus ik kan altijd op een lounge bank, in dit topic posten, en als ik gewoon druk op mijn mobiel bezig ben, dan ben ik zelfs nog ''hip en modern'' bezig ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon een keer heen, om los te gaan lekker te dansen. Wie weet heb je geluk en ontmoet je nog eens nieuwe mensen. Gebeurd dat niet, heb je een goede avond gehad.
Zit iedereen er zo niet bij tegenwoordig, ondertussen op facebook zeggen hoe geweldig het wel niet is?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef Kandijfijn het volgende:
Mjah, dat bevorderd dan weer niet echt contact met de buitenwereld ofzo
Je hebt ze er wel bij hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:32 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Zit iedereen er zo niet bij tegenwoordig, ondertussen op facebook zeggen hoe geweldig het wel niet is?
Het is enige. Verder niet meer gelezen. Suc6 ermee. Of gecondoleerd of gefeliciteerd of waar je topic ook over gaat verder.quote:alleen ben ik de enigste die een beetje buiten de boot valt,
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is enige. Verder niet meer gelezen. Suc6 ermee. Of gecondoleerd of gefeliciteerd of waar je topic ook over gaat verder.
Aanschouw: een persoon die niet begrijpt wat autisme isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:18 schreef Taurus het volgende:
Alleen uitgaan vind ik echt kneuzig. Zeker als je zo onzeker bent als jij, straalt dat waarschijnlijk wel van je af in je eentje in de kroeg.Je hoeft niet te wachten tot je gevraagd wordt, je kunt ook zelf wat vragen he? 'Zullen we een drankje doen na het werk', aan je collega's.
Ik zou eerder daaraan werken en je daartoe zetten als je dat niet durft, dan dat je in je eentje een kroeg in gaat waar je niemand kent. Niets zo treurig als mensen die in hun eentje een drankje bestellen en dan contact gaan proberen te maken met mensen die wel gewoon hun vrienden bij zich hebben.
Ik zie mezelf ook nog niet echt, voor de deur staan van zo'n disco tussen allemaal groepen jeugd.. Je hebt wel een groot punt. Alleen op het wallen gebied in die café's zou ik het wel durven, dat heb ik ook wel is eerder gedaan vroeger.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:49 schreef Nomadd het volgende:
Het advies om alleen uit te gaan lijkt me echt rampzalig voor zo iemand als TS.
Wat denk je dat er gebeurd? Dat hij opeens met mensen gaat praten en het naar z'n zin gaat hebben?
Nee dat wordt een traumatische ervaring waardoor hij helemaal niks meer durft.
Ik zou eerst proberen wat vrienden te maken en erg assertief zijn in het maken van afspraken. Dan zo hopen dat er wat uitrolt betreft uitgaan etc.
Een grote stap, maar het overwegen uiteraard waard, ik slaap er een nachtje over.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |