abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112634919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:33 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

Nee, niet de reacties van anderen dat boeit geen hol.

Meer dat het gewoon een stuk saaier is :')
Ah oke, dank je wel.
Misschien trek ik mij zo veel aan wat anderen denken, dat dit juist mijn zelfvetrouwen beïnvloed, en mijn gedrag hierop dat ik onzeker overkom, en het makkelijk is om mij te kwetsen dan als iemand zegt ah wat zielig dat je alleen bent etc etc
pi_112635089
En ik ben echt een beetje een einzelgänger, dus misschien vind ik het ook wel prettiger, ik leef heel erg in mezelf, en alleen uitgaan in Amsterdam vind ik prettiger dan die vriend een berichtje sturen of we is naar een kroeg gaan hier in de buurt... ik vind daarom fok ook wel een uitkomst, geeft ook een stuk gezelligheid.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:48:00 #53
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_112635628
toen ik nog uitging in utrecht, zag ik steeds dezelfde man in dezelfde kroeg helemaal uit z'n dak gaan, heb hem een keer aangesproken en hij blijkt altijd alleen uit te gaan en ging als meeste uit z'n dak echt geweldig, zo iemand kijk ik best tegen op. Ik zou het niet durven, maar ik ben ook een vrouw en dat wordt helaas zielig gevonden. Ook al ben ik best koos vriendloos op dit moment, ik zal zo alleen uit willen gaan, gaat mij ook alleen maar om het dansen en de sfeer, net als naar festivals, ik zal zo graag willen gaan ,zelfs in m'n eentje, maar dat 'hoort' niet. en hier wordt (inderdaad typisch fok tip) gezegd dat het helemaal niet gek is, maar aan de andere kant als je een topic aan maakt omdat je eigenlijk op dat moment niemand heb om aan te vragen en je het hier opent wordt je ook als zielig aan gezien, door sommige.
De mens is tegenstrijdig!
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:48:25 #54
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_112635655

[ Bericht 100% gewijzigd door Skitzofrenix op 08-06-2012 21:48:34 ]
pi_112636213
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:12 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Tijd heb ik wel vrienden gehad, maar het werd mij te veel, en steeds als we wat deden, koste het geld.. dat had ik niet, en ik betaalde altijd voor hun.. lekker makkelijk Freddie betaald wel.
het waren geen echte vrienden, en ik heb mij toen teruggetrokken, en nooit meer wat laten horen.

Het waren geen echte vrienden, ik weet gewoon dat ze mij gebruikte, ik moest altijd als we iets kochte betalen, en de helmen meesjouwen van hun scooters.. als we het winkelcentrum in gingen
Echter was ik toen 16 en ik zocht vrienden, en toen belande ik met die jongens..
Daar was je toch echt zelf bij :),..

Iedereen heeft ''vrienden'' gehad die achteraf helemaal geen goede vrienden bleken te zijn. Is tis fucked up maar in dit geval heb je de juiste keuze gemaakt.

Maar tis niet goed genoeg om mijn eerder gegeven advies de lucht in te slaan. Sport, hobbyclubs, etc. er is meer dan genoeg te doen :).
pi_112636238
Ik kreeg van amenth dit te horen:

stuur nie van zullke lange dnge bong je mag wel mee feunen holly roffa als je normaal uitziet anders denke ze dat k met sjappies hang en ga agwn hossele dan gaan mense vanzelf naar je opkijken en chimeids zyn dan makkelijker te fixe dus gwn je ding doen en da heb k nie over wiet verkope alhoewel ken je wel mee begnne al je geen grotere dnge kan verznne

:N 8)7
pi_112636346
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:48 schreef Skitzofrenix het volgende:
toen ik nog uitging in utrecht, zag ik steeds dezelfde man in dezelfde kroeg helemaal uit z'n dak gaan, heb hem een keer aangesproken en hij blijkt altijd alleen uit te gaan en ging als meeste uit z'n dak echt geweldig, zo iemand kijk ik best tegen op. Ik zou het niet durven, maar ik ben ook een vrouw en dat wordt helaas zielig gevonden. Ook al ben ik best koos vriendloos op dit moment, ik zal zo alleen uit willen gaan, gaat mij ook alleen maar om het dansen en de sfeer, net als naar festivals, ik zal zo graag willen gaan ,zelfs in m'n eentje, maar dat 'hoort' niet. en hier wordt (inderdaad typisch fok tip) gezegd dat het helemaal niet gek is, maar aan de andere kant als je een topic aan maakt omdat je eigenlijk op dat moment niemand heb om aan te vragen en je het hier opent wordt je ook als zielig aan gezien, door sommige.
De mens is tegenstrijdig!
Inderdaad!!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:00:28 #58
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112636402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:59 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Inderdaad!!
wholla ga mee naar die fissa bij amenth mattie ew gaan die bier drinke brdda je moetg gewoon loesoe doen g
pi_112636426
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:57 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Daar was je toch echt zelf bij :),..

Iedereen heeft ''vrienden'' gehad die achteraf helemaal geen goede vrienden bleken te zijn. Is tis fucked up maar in dit geval heb je de juiste keuze gemaakt.

Maar tis niet goed genoeg om mijn eerder gegeven advies de lucht in te slaan. Sport, hobbyclubs, etc. er is meer dan genoeg te doen :).
Daar heb je gelijk in, maar ik ben gewoon echt niet zo erg sociaal, en heb meer de behoefte in lekker uit gaan en los gaan, dan vrienden.. ik weet dat je dat moet opbouwen, om een echt goed sociaal leven te krijgen, dus ik ga er aan werken, dankje nog maals!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:01:46 #60
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112636481
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:48 schreef Skitzofrenix het volgende:

Riiiight
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:08:14 #61
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_112636851
Maar hé, je kan ook gewoon gaan en als het dan niet leuk is fok de schuld geven, want hun zeiden dat dat leuk is!
pi_112636924
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:00 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar ik ben gewoon echt niet zo erg sociaal, en heb meer de behoefte in lekker uit gaan en los gaan, dan vrienden.. ik weet dat je dat moet opbouwen, om een echt goed sociaal leven te krijgen, dus ik ga er aan werken, dankje nog maals!
Dan ga je gewoon een keer heen, om los te gaan lekker te dansen. Wie weet heb je geluk en ontmoet je nog eens nieuwe mensen. Gebeurd dat niet, heb je een goede avond gehad.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:12:25 #63
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112637091
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef Skitzofrenix het volgende:
Maar hé, je kan ook gewoon gaan en als het dan niet leuk is fok de schuld geven, want hun zeiden dat dat leuk is!
Grappige opmerking
pi_112637221
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Dan ga je gewoon een keer heen, om los te gaan lekker te dansen. Wie weet heb je geluk en ontmoet je nog eens nieuwe mensen. Gebeurd dat niet, heb je een goede avond gehad.
Inderdaad, en ik heb internet sinds kort op mijn gsm, dus ik kan altijd op een lounge bank, in dit topic posten, en als ik gewoon druk op mijn mobiel bezig ben, dan ben ik zelfs nog ''hip en modern'' bezig ook! :P
pi_112638369
Mjah, dat bevorderd dan weer niet echt contact met de buitenwereld ofzo :P
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:32:15 #66
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_112638460
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef Kandijfijn het volgende:
Mjah, dat bevorderd dan weer niet echt contact met de buitenwereld ofzo :P
Zit iedereen er zo niet bij tegenwoordig, ondertussen op facebook zeggen hoe geweldig het wel niet is?
pi_112638704
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:32 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

Zit iedereen er zo niet bij tegenwoordig, ondertussen op facebook zeggen hoe geweldig het wel niet is?
Je hebt ze er wel bij hoor :),.. mijn vriendengroep gelukkig nog heel normaal. Alleen soms heb je in ene keer een Facebook/Twitter/App momentje i.p.v. rookmomentje ofzo :'). Dat duurt dan 2 minuut en dan is weer bier drinken.
pi_112638875
quote:
alleen ben ik de enigste die een beetje buiten de boot valt,
Het is enige. Verder niet meer gelezen. Suc6 ermee. Of gecondoleerd of gefeliciteerd of waar je topic ook over gaat verder.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:39:40 #69
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112638905
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:39 schreef vosss het volgende:

[..]

Het is enige. Verder niet meer gelezen. Suc6 ermee. Of gecondoleerd of gefeliciteerd of waar je topic ook over gaat verder.
:')
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112639314
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:18 schreef Taurus het volgende:
Alleen uitgaan vind ik echt kneuzig. Zeker als je zo onzeker bent als jij, straalt dat waarschijnlijk wel van je af in je eentje in de kroeg. :') Je hoeft niet te wachten tot je gevraagd wordt, je kunt ook zelf wat vragen he? 'Zullen we een drankje doen na het werk', aan je collega's.

Ik zou eerder daaraan werken en je daartoe zetten als je dat niet durft, dan dat je in je eentje een kroeg in gaat waar je niemand kent. Niets zo treurig als mensen die in hun eentje een drankje bestellen en dan contact gaan proberen te maken met mensen die wel gewoon hun vrienden bij zich hebben.
Aanschouw: een persoon die niet begrijpt wat autisme is :')
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_112639463
Het advies om alleen uit te gaan lijkt me echt rampzalig voor zo iemand als TS.
Wat denk je dat er gebeurd? Dat hij opeens met mensen gaat praten en het naar z'n zin gaat hebben?
Nee dat wordt een traumatische ervaring waardoor hij helemaal niks meer durft.

Ik zou eerst proberen wat vrienden te maken en erg assertief zijn in het maken van afspraken. Dan zo hopen dat er wat uitrolt betreft uitgaan etc.
pi_112639558
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:49 schreef Nomadd het volgende:
Het advies om alleen uit te gaan lijkt me echt rampzalig voor zo iemand als TS.
Wat denk je dat er gebeurd? Dat hij opeens met mensen gaat praten en het naar z'n zin gaat hebben?
Nee dat wordt een traumatische ervaring waardoor hij helemaal niks meer durft.

Ik zou eerst proberen wat vrienden te maken en erg assertief zijn in het maken van afspraken. Dan zo hopen dat er wat uitrolt betreft uitgaan etc.
Ik zie mezelf ook nog niet echt, voor de deur staan van zo'n disco tussen allemaal groepen jeugd.. Je hebt wel een groot punt. Alleen op het wallen gebied in die café's zou ik het wel durven, dat heb ik ook wel is eerder gedaan vroeger.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:09:22 #73
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112640534
Wat vind je van mijn advies trouwens?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112640736
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:09 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat vind je van mijn advies trouwens?
Een grote stap, maar het overwegen uiteraard waard, ik slaap er een nachtje over. :)

Fijne avond!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:14:52 #75
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112640787
Hetzelfde :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')