Dit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
eerste keer....
ik dacht dat je maar één keer ontmaagd wordt.
Anale ontmaagding dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
eerste keer....
Niet als je bi bent bijvoorbeeld, of als je anderszins neukt en geneukt wordt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
eerste keer....
Ook dit nog. The good stuff.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
eerste keer....
Arme drommel.quote:
Euh ik ben geen meisje maar ben nog wel maagd.quote:
Ik heb echt nooit een maagdenvlies gehad hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Euh ik ben geen meisje maar ben nog wel maagd.
Correctie: Iedereen heeft die >>>> Alleen meisjes hebben een maagdenvlies. Jongens kunnen nog wel maagd zijn.
Sommige mensen wel jah. Maar dan nog. Forum's zijn voor mensen makkelijkere om informatie op te zoeken. En daarvoor is ook juist een forum gemaakt, ofniet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:41 schreef RenRen- het volgende:
En hoe helpt de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd een puber of tiener met deze informatie? Staat er online geen gemiddelde ontmaagdingsleeftijd? Of ben je te lui om te googlen?
Weer die pijn en al dat bloed?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef trovey het volgende:
Heel lang geleden TS....ik verheug me echter wel op de tweede keer.
13e?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Anno 2012 ben je best een nerd als je nog maagd bent op je 13de.
xD Daarom zei ik ook: Correctiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Kun je die bij een jongen even aanwijzen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef trovey het volgende:
Heel lang geleden TS....ik verheug me echter wel op de tweede keer.
Jij bent erger dan een nerdquote:
Je kan maar 1x in je leven ONTmaagd worden... Dus ik denk dat hij met de "tweede keer" een tweede keer seks bedoeld...quote:
Hoohoohooooolyyy shit!quote:
Ja ok, maar zo lang?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen doen er wat langer over
Meid toch...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Je kan maar 1x in je leven ONTmaagd worden... Dus ik denk dat hij met de "tweede keer" een tweede keer seks bedoeld...
Man, mijn opa had op zijn 16e al 17 kinderen en was 9 keer uit de kast gekomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen doen er wat langer over
Ik ben anders niet de enige. Uit onderzoek is gebleken dat het tussen de 16 en 17e vaak gebeurd. Dus uhh.. afwachten dan maar :pquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij bent erger dan een nerdIk kan het niet eens verwoorden.
Maagd zijn op je 16de, dat kan écht niet.
Zeker weer zo'n malafide onderzoek.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ik ben anders niet de enige. Uit onderzoek is gebleken dat het tussen de 16 en 17e vaak gebeurd. Dus uhh.. afwachten dan maar :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ik ben anders niet de enige. Uit onderzoek is gebleken dat het tussen de 16 en 17e vaak gebeurd. Dus uhh.. afwachten dan maar :p
Hij?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Je kan maar 1x in je leven ONTmaagd worden... Dus ik denk dat hij met de "tweede keer" een tweede keer seks bedoeld...
Onzin. Allemaal christelijke propaganda.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
27, maar ik blijf de rest van mijn leven wel maagd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
En hoe oud ben je... als ikvragen mag?
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA Lullo dat kan niet eens. Een kind doet er 9 maanden over. Dan had hij al zeker 2 kinderen toen hij 2 jaar oud was.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Man, mijn opa had op zijn 16e al 17 kinderen en was 9 keer uit de kast gekomen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA Lullo dat kan niet eens. Een kind doet er 9 maanden over. Dan had hij al zeker 2 kinderen toen hij 2 jaar oud was.
WHAHAHAHAHAHAHH Zeg dan liever niks als je niet zonder liegen kan :p
Hij is maagd zegt hij toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
En hoe oud was je dan (als ik vragen mag?)
Helemaal met je eensquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef Fuszy het volgende:
Net alsof het ook maar een fuck geeft wanneer je ontmaagd bent. Toch leuk, je vrienden zeggen dat ze op hun 13de of 14de ontmaagd zijn en jij voelt een groepsdruk, want ja jij bent nog niet ontmaagd. Je moet gewoon net zo lang wachten totdat je iemand vindt waar je het mee wil doen, en natuurlijk ook wederzijds. Geen druk voelen en geen fuck geven om de rest die het eerder hebben gedaan.
Daar kan je later alleen maar spijt van krijgen, wanneer je zoiets te geforceerd doet.
Hierbij mijn te serieuze post in een totaal niet serieus topic
Hemeltje lief zeg... Hij had die kinderen bij verschillende vrouwen natuurlijk, prutser!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA Lullo dat kan niet eens. Een kind doet er 9 maanden over. Dan had hij al zeker 2 kinderen toen hij 2 jaar oud was.
[..]
Ben je nog maagd ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef Fuszy het volgende:
Net alsof het ook maar een fuck geeft wanneer je ontmaagd bent. Toch leuk, je vrienden zeggen dat ze op hun 13de of 14de ontmaagd zijn en jij voelt een groepsdruk, want ja jij bent nog niet ontmaagd. Je moet gewoon net zo lang wachten totdat je iemand vindt waar je het mee wil doen, en natuurlijk ook wederzijds. Geen druk voelen en geen fuck geven om de rest die het eerder hebben gedaan.
Daar kan je later alleen maar spijt van krijgen, wanneer je zoiets te geforceerd doet.
Hierbij mijn te serieuze post in een totaal niet serieus topic
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef Moofasah het volgende:
13 toen ik voor het eerst ontmaagd werd, 16 toen ik voor het tweedst ontmaagd werd, en 19 toen ik voor het dertst ontmaagd werd.uhu, je kan maar 1x ontmaagd worden neef...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch meer geneukt dan Trutloze Tony.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
pff. Kan ik er wat aan doen dat je 12 bent..?
Dat wist je nog niet toen je de TT schreef.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
uhu, je kan maar 1x ontmaagd worden neef...
Ongetwijfeld vmbo.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
uhu, je kan maar 1x ontmaagd worden neef...
Wanhopig? Nee dat is het verkeerde woord...quote:
Pedofielen vallen op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt dat TS een smerige pedofiel is. Ook zijn antwoorden in andere topics doen mij dat vermoeden
Ja hoor Tony. Je mag er zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Wanhopig? Nee dat is het verkeerde woord...
Wat mij betreft kan ik nog best een jaartje wachten hoor.
Er zit geen druk achter.
Het is sneu als je PERSEE ontmaagd wil worden vóór je 16e. Omdat je anders een buitenbeetje bent.
Wie is hier dan een beetje wanhopig?
Wat nou Christelijk...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Onzin. Allemaal christelijke propaganda.
Er zijn 12 en 13-jarigen die eerder zijn ontmaagd en het reeds 300x hebben gedaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
pff. Kan ik er wat aan doen dat je 12 bent..?
Wat ben je als je op kinderen valt zonder primaire geslachtskenmerken?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Pedofielen vallen op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.
Een paar jaar geleden was ik 12.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
En hoe oud was je dan (als ik vragen mag?)
Jij want jij loopt te janken dat je nog maagd bent in een topic erover die jij zelf hebt geopend.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Wanhopig? Nee dat is het verkeerde woord...
Wat mij betreft kan ik nog best een jaartje wachten hoor.
Er zit geen druk achter.
Het is sneu als je PERSEE ontmaagd wil worden vóór je 16e. Omdat je anders een buitenbeetje bent.
Wie is hier dan een beetje wanhopig?
Uhm, de seks ging niet goed ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
27, maar ik blijf de rest van mijn leven wel maagd.
Ik werd ontmaagd op mijn 15e, geloof ik, bijzonder was het niet in ieder geval.
Provocateur.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Wat ben je als je op kinderen valt zonder primaire geslachtskenmerken?
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet toen je de TT schreef.
Het mooiste leeftijdsverschilquote:
Nee, het is gewoon niet zo bijzonder als jij denkt. Maarja, een tip: Misschien is het een idee om op een eerste "date" niet te roepen "ik hou van je", dan maak je wat meer kans.quote:
Dikke pedo dus. ^^quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hemeltje lief zeg... Hij had die kinderen bij verschillende vrouwen natuurlijk, prutser!
Maagd EN imbeciel
TS en een eerste date?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon niet zo bijzonder als jij denkt. Maarja, een tip: Misschien is het een idee om op een eerste "date" niet te roepen "ik hou van je", dan maak je wat meer kans.
Ik dacht dat die bitches wel een natte la kregen als je die woorden zou uitspreken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon niet zo bijzonder als jij denkt. Maarja, een tip: Misschien is het een idee om op een eerste "date" niet te roepen "ik hou van je", dan maak je wat meer kans.
ik was 11 toen mijn tante zich aan mij vergreep.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Anno 2012 ben je best een nerd als je nog maagd bent op je 13de.
Je moet het bijltje er ook niet bij neergooien. Streef naar perfectie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon niet zo bijzonder als jij denkt.
Nee ik zit niet meer op het VMBO en waarom zou ik geen zelfvertrouwen hebben. Ik vraag hier aan de mensen hoe oud ze waren toen zij ontmaagd werden en dan heeft het geen nut om over "zelf vertrouwen te hebben" dat is helaas een heel ander verhaal...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef CruellaDeVil het volgende:
Denken dat vrouwen echt een maagdenvlies hebben.
Je zorgen maken of je niet raar bent wanneer je op je 16e nog maagd bent. Zit je soms op het vmbo?
TS is een beïnvloedbaar knaapje zonder zelfvertrouwen.
Rukken telt niet.quote:
Hij geeft het advies wel blijkbaar: leuk meisje...quote:
Doe ik ook niet hoor, met de jaren wordt het enkel beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je moet het bijltje er ook niet bij neergooien. Streef naar perfectie.
Zoek gewoon een weesmeisje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bitches wel een natte la kregen als je die woorden zou uitspreken.
dat moet een fantastische belevenis zijn geweest.quote:
Kan ja. Mag ik ook nog maagd zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En toch meer geneukt dan Trutloze Tony.
Dat was het zeker. Ik zou het TS zeer aanbevelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat moet een fantastische belevenis zijn geweest.
lol. Echt wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet toen je de TT schreef.
Wie is TS?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt dat TS een smerige pedofiel is. Ook zijn antwoorden in andere topics doen mij dat vermoeden
Dus TS wordt ontmaagd door een pot?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef o.us het volgende:
Ik stem voor dat wij een speciaal potje voor TS gaan openen zodat hij naar de hoeren kan.
Als hij dat wilt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Dus TS wordt ontmaagd door een pot?
Ja verlaat dat geloof want het slaat werkelijk nergens op dat je als 25-jarige nog steeds niet geneukt hebt...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik ben 26 en nog maagd. Maar ik ben dan ook een Jehova's Getuige. Heb je nog tips voor mij, TS?
Ofniet ja, klopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:44 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Sommige mensen wel jah. Maar dan nog. Forum's zijn voor mensen makkelijkere om informatie op te zoeken. En daarvoor is ook juist een forum gemaakt, ofniet?
Het mbo is net zo triest schat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:55 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Nee ik zit niet meer op het VMBO en waarom zou ik geen zelfvertrouwen hebben. Ik vraag hier aan de mensen hoe oud ze waren toen zij ontmaagd werden en dan heeft het geen nut om over "zelf vertrouwen te hebben" dat is helaas een heel ander verhaal...
Mijn god, wat een slecht advies.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:55 schreef LompeHork het volgende:
Hij geeft het advies wel blijkbaar: leuk meisje...
Proest.quote:Je kijkt haar aan en houd haar haar lichaam vast, geef haar heel voorzichtig een kus op haar lippen. Sluit vooral je ogen als je haar lippen aanraakt.
Veel meisjes vallen voor zo'n romantische uiting.
Nee want ik kan best een jaartje wachten. En op je 13e ontmaagd worden is wel zéér vroeg..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Er zijn 12 en 13-jarigen die eerder zijn ontmaagd en het reeds 300x hebben gedaan.
Schaaaaaaam je kerel![]()
![]()
Sinterklaas is net zo echt als het vrouwelijke orgasme.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:59 schreef Fuszy het volgende:
Sinterklaas heeft ook nog niet geneukt zei die de vorige keer tegen me. En hij is al heeeuuul oud. Dan is hij zeker ook triest?terwijl hij je altijd cadeautjes geeft.
Beter te vroeg geneukt, dan nooit geneuktquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:59 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Nee want ik kan best een jaartje wachten. En op je 13e ontmaagd worden is wel zéér vroeg..
Hey we leven in 2012 niet in 1999 met je 13 is zeer vroeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:59 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Nee want ik kan best een jaartje wachten. En op je 13e ontmaagd worden is wel zéér vroeg..
En laat mbo nou het vervolgonderwijs van het vmbo zijn. Het valt dus in precies dezelfde categorie.quote:
Welkom in 2012quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:00 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
o,0 zie me nichtje al neuken van 12.
Dat is nog een regelrecht kind man!
Tussen de lakens niet meer hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:00 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
o,0 zie me nichtje al neuken van 12.
Dat is nog een regelrecht kind man!
goede postquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik word elke dag meerdere keren ontmaagd. Tja, mannen betalen gewoon meer als ze denken dat je nog maagd bent.
Ik jank niet over me UN-Ontmaagdheid want ik verklaar zelf meerde keren dat het me geen reed scheelt en dat ik best een jaartje kan wachten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij want jij loopt te janken dat je nog maagd bent in een topic erover die jij zelf hebt geopend.
TS moet een troll zijn toch? Zelfs een mbo-knaapje geeft niet serieus zulk belachelijk slecht advies...quote:
Best een jaartje wachten? Nou dat denk ik niet. Erg stoer zullen jouw vriendjes het getal 17 niet vindenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ik jank niet over me UN-Ontmaagdheid want ik verklaar zelf meerde keren dat het me geen reed scheelt en dat ik best een jaartje kan wachten.
En wat denk je eigenlijk te gaan doen met de resultaten? Van je diepgaand onderzoek.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ik jank niet over me UN-Ontmaagdheid want ik verklaar zelf meerde keren dat het me geen reed scheelt en dat ik best een jaartje kan wachten.
En kan deze klere hond-kat gejank stoppen?? Dit topic is gemaakt om te vragen aan de mensen hoe oud ze waren toen ze ontmaagd werden. Verdere commentaar is niet gewenst. Ik heb nog maar zo'n 5 serieuze antwoorden gekregen...
Je helpt anders je eigen topic perfect om zeep.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
En kan deze klere hond-kat gejank stoppen?? Dit topic is gemaakt om te vragen aan de mensen hoe oud ze waren toen ze ontmaagd werden. Verdere commentaar is niet gewenst. Ik heb nog maar zo'n 5 serieuze antwoorden gekregen...
Heeft idd wel effect..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bitches wel een natte la kregen als je die woorden zou uitspreken.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik was 11 toen mijn tante zich aan mij vergreep.
ik zie dat toch gewoon als mijn ontmaagdingsleeftijd.
ontmaagding heeft verder niets met leeftijd van doen. de ene is 13 en er aan toe (of het gebeurt), de ander komt er pas met zn 18e aan toe.
Ik wil eigenlijk wel het verslag zien van het onderzoek.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En wat denk je eigenlijk te gaan doen met de resultaten? Van je diepgaand onderzoek.
Lijkt mij ook. Maar dat TS een troll is blijkt al uit wat hij post in dit topic.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
TS moet een troll zijn toch? Zelfs een mbo-knaapje geeft niet serieus zulk belachelijk slecht advies...
Diepgaand onderzoek? eerder oppervlakkig, want TS is er nog geeneens in geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En wat denk je eigenlijk te gaan doen met de resultaten? Van je diepgaand onderzoek.
Jij bepaalt niet of verdere commentaar gewenst is of niet, wij leven ten eerste niet in China en ten tweede heb je dit anders aan jezelf te dankenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Whaha. Ik zoek wel een normaal iemand om ontmaagd door te wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Dat was het zeker. Ik zou het TS zeer aanbevelen
Tja alleen ik denk wel dat je dan geen normale "deeltjes" in je hoofd hebt zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Moofasah het volgende:
Maar even serieus. Wat is toch altijd dat gekut over het maagd zijn. Who cares. Ik ben 19 en nog maagd, en heb zelf helemaal geen behoefte aan seks. Waarschijnlijk ben ik nog maagd op mijn 40e. Wat de rest van de wereld daarvan vind zal me worst wezen.
Wat volg je? Biologie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ieder zijn talenten. En MBO 4 kan helemaal niet slecht zijn ...
je kan het beter opgeven, want dit ga je hier niet winnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens 19.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik word elke dag meerdere keren ontmaagd. Tja, mannen betalen gewoon meer als ze denken dat je nog maagd bent.
Mag ik je ontmaagden?quote:
Och god. Ben ik de einddatum al met ene jaar gepasseerdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Tja alleen ik denk wel dat je dan geen normale "deeltjes" in je hoofd hebt zitten.
Elk mens is geschapen met gevoelens voor een ander. Ook voor seks. En dat kan op je 15e zijn maar ook op je 18e...
Haha :pquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:00 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Beter te vroeg geneukt, dan nooit geneukt
Zal wel ICT zijn net zoals 90% van de mbo'ers doet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ieder zijn talenten. En mbo 4 kan helemaal niet slecht zijn ...
pas maar op. Nog even en ze penetreert je met een flinke strap-onquote:
Alleen als je betaalt.quote:
Fuckiefuckie 5 eurie?quote:
Ja, maar niet in een club ofzo. Ik adverteer via het internet.quote:
En is het een beetje wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar niet in een club ofzo. Ik adverteer via het internet.
Dat zou ik nooit durven, ben ik veel te verlegen voor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:09 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
pas maar op. Nog even en ze penetreert je met een flinke strap-on
dat is gewoon een heel eerzaam beroep hoor.quote:
Hihi je doet t goed hoor mopquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit durven, ben ik veel te verlegen voor.
Ik ben niet zo'n sneu persoon die niet buiten wil vallen door zijn / haar vriendengroep als hij / zij voor een een bepaalde leeftijd niet geneukt heeft.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Best een jaartje wachten? Nou dat denk ik niet. Erg stoer zullen jouw vriendjes het getal 17 niet vinden
Zoals ik al beschreef: Dit topic is aangemaakt vóór mensen die deze informatie nodig heeft. Niet voor mij dus ^^quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan je niet betalen, kiddo. Ik krijg ook nog geld van je, voor die fleshlight die je nooit besteld hebt.quote:
Wacht jij maar rustig jongen. Als man blijf je toch altijd de groene blaadjes achterna zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n sneu persoon die niet buiten wil vallen door zijn / haar vriendengroep als hij / zij voor een een bepaalde leeftijd niet geneukt heeft.
Ik wacht rustig op m'n tijd;)
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je niet betalen, kiddo. Ik krijg ook nog geld van je, voor die fleshlight die je nooit besteld hebt.
[..]
Kan je niet betalen, kiddo. Ik krijg ook nog geld van je, voor die fleshlight die je nooit besteld hebt.
[..]
Als je daar twee nullen achter zet, heb je een nacht met mij.quote:
Wat heb jij dan voor talenten? Behalve kuttopics openen en tergend slecht advies geven?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Wacht maar lekker. Het zit er dik in dat die tijd nog lang op zich laat wachtenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n sneu persoon die niet buiten wil vallen door zijn / haar vriendengroep als hij / zij voor een een bepaalde leeftijd niet geneukt heeft.
Ik wacht rustig op m'n tijd;)
Niets alleen is het de waarheidquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:07 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Och god. Ben ik de einddatum al met ene jaar gepasseerd
Wie ben jij om voor mij in te vullen waarvoor ik geschapen ben?
Oh sorry, dat staat in de OP inderdaad, maar het lijkt mij dat je zoiets niet uit liefdadigheid opent.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:12 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Zoals ik al beschreef: Dit topic is aangemaakt vóór mensen die deze informatie nodig heeft. Niet voor mij dus ^^
Ja ik heb er in ieder geval veel van geleerd, ik blijf sexueel verkennen op mijn eigen tempo. dat is het belangrijkste he of niet, ieder zijn eigen talenten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:12 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Zoals ik al beschreef: Dit topic is aangemaakt vóór mensen die deze informatie nodig heeft. Niet voor mij dus ^^
Voor haar heb ik het over. Ze woont mij ook zo lekker uit van achterenquote:
Dat advies sloeg nergens op natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:13 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor talenten? Behalve kuttopics openen en tergend slecht advies geven?
Je meent het.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:16 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Dat advies sloeg nergens op natuurlijk...
Zoals ik al 5000x zei: Ik wacht op mn tijd en ga er geen druk achter zettenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh sorry, dat staat in de OP inderdaad, maar het lijkt mij dat je zoiets niet uit liefdadigheid opent.
Wanneer denk je zelf ontmaagd te worden als ik vragen mag? Want de adviezen die je geeft zijn nou niet echt om van de daken te schreeuwen.
Met zo'n instelling blijf je maagd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:16 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Zoals ik al 5000x zei: Ik wacht op mn tijd en ga er geen druk achter zetten
pff. Wat leer je anders met biologie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En jij denkt dat vrouwen daadwerkelijk een maagdenvlies hebben?
Ach ja, mbo.
Tony is toevallig wel sjoelbak- en befkoning.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:16 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je meent het.
Wat heb jij dan wel voor 'talenten'?
[..]
Idd;)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ja ik heb er in ieder geval veel van geleerd, ik blijf sexueel verkennen op mijn eigen tempo. dat is het belangrijkste he of niet, ieder zijn eigen talenten.
Euh moet jij dat weten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:16 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je meent het.
Wat heb jij dan wel voor 'talenten'?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:17 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
pff. Wat leer je anders met biologie?
Zeker niet goed opgelet...
Hij zal het ergens vandaan moeten halen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:20 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Neuh, er zal vast wel een leuk ernstig zwakbegaafde meisje voor TS te vinden zijn.
Idd xDquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef OnweersComplex het volgende:
Dit is wel een kwaiteitstopic geworden
Omdat je hier loopt te roepen dat je andere talenten hebt en als mensen vragen wat die talenten zijn is het stil.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mn real leven aan jou uitleggen?
Ga je nu weg?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:20 schreef Tony4434 het volgende:
Oke Guy's Dit is hond-kat gezeik naar elkaar.
Wat de einduitslag is dat mensen niet normaal met elkaar kunnen praten over wanneer ze ontmaagd zijn.
Waarom zou je iemand's leeftijd om ontmaagd te zijn niet respecteren?
Ieder kan op welke leeftijd ontmaagd worden en ga er niet over in discussie.
Het topic wordt helaas verwijdert omdat teveel mensen vinden dat ze alles een beetje in het roet moeten gooien...
Helaas
Nadat jij er om vroegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat je hier loopt te roepen dat je andere talenten hebt en als mensen vragen wat die talenten zijn is het stil.
Wordt hij verwijderd? Hoe ga je dat doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:20 schreef Tony4434 het volgende:
Wat de einduitslag is dat mensen niet normaal met elkaar kunnen praten over wanneer ze ontmaagd zijn.
Het topic wordt helaas verwijdert omdat teveel mensen vinden dat ze alles een beetje in het roet moeten gooien...
Helaas
Er kunnen prima normale discussies over gevoerd worden, maar niet met zo'n sukkeltje als jij bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:20 schreef Tony4434 het volgende:
En hoe denk jij dat te zullen doen?quote:Het topic wordt helaas verwijdert omdat teveel mensen vinden dat ze alles een beetje in het roet moeten gooien...
Helaas
Hij gaat jou dreigen met de ontmaagding, zodat je dit topic wel MOET verwijderenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wordt hij verwijderd? Hoe ga je dat doen?
Oh noquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Hij gaat jou dreigen met de ontmaagding, zodat je dit topic wel MOET verwijderen
TS sleept zijn browser naar de prullenbakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat te zullen doen?
Ja nou? Kom op met die talenten dan? Muisje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Nadat jij er om vroeg
Nu jij weer kat.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
TS sleept zijn browser naar de prullenbak
Hij heeft talenten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe je naam eer aan. REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:20 schreef Tony4434 het volgende:
Helaas
Ik wordt geroepen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja nou? Kom op met die talenten dan? Muisje.
0quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een meid je zolderkamer binnen komt lopen en even op je gaat zitten?
Oja kon niet :pquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stam zonder T.quote:
Tenzij jij vroeger (toen je 5 was) op spele.nl of wat dan ook hond/kat hebt gespeeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Heeft er iemand een mbo-woordenboek?
XDquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
TS sleept zijn browser naar de prullenbak
er komt natuurlijk een deel 2quote:
- doe zelf normaal -quote:
Ik weet zeker dat ik een stuk intelligenter ben dan jij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:25 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Tenzij jij vroeger (toen je 5 was) op spele.nl of wat dan ook hond/kat hebt gespeeld.
Onee, daar was je te dom voor...
Howw abouttt...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
er komt natuurlijk een deel 2
mensen maken typfoutenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Stam zonder T.
Maar ja, fijn dat je er bent.
Bwhehehe, die stekelkop.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:26 schreef o.us het volgende:
[..]!!!
Nogmaals:
wie van de onderstaande is TS?
[ afbeelding ]
quote:
Mooi. ieder zijn talenten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:26 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik een stuk intelligenter ben dan jij.
Ik doe in ieder geval geen mbo.
Wat is er mis met mijn vrienden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:26 schreef o.us het volgende:
[..]!!!
Nogmaals:
[ afbeelding ]
HaHaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:26 schreef OnweersComplex het volgende:
Ergens ben ik TS wel dankbaar. Dankzij dit topic is mijn middag goed
Fixedquote:
WHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:26 schreef o.us het volgende:
[..]!!!
Nogmaals:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Stam zonder T.
Maar ja, fijn dat je er bent.
Helaas MOET ik het wel noemenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:27 schreef LompeHork het volgende:
Nee, maar even serieus mensen, vind niemand het nou vreemd, verdacht en totaal bizar dat TS steeds begint over honden en katten over een topic omtrent ontmaagding?
Dat viel me ook al op.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar geen talenten gezien een antwoord op wat jouw talenten dan zijn uitblijft.
...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar geen talenten gezien een antwoord op wat jouw talenten dan zijn uitblijft.
quote:
Neem je SOA spaarkaart mee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop volgend jaar een keer, dan ga ik naar Lorret del Mar op vakantie
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef Dimens het volgende:
Het zou mij niets verbazen als DevilsWhore ook echt een hoer is.
Ja, verdient goed.quote:
Ik neem aids mee, mag dat ook?quote:
[..]
topquote:
TS?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:30 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik bied mijn maagdenvlies aan. Wie wil>
Ik stuur m wel op.quote:
Jammer dat Aids niet zeldzaam is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu nog meisjes vinden die gewillig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |