quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef trovey het volgende:
Heel lang geleden TS....ik verheug me echter wel op de tweede keer.
Jij bent erger dan een nerdquote:
Je kan maar 1x in je leven ONTmaagd worden... Dus ik denk dat hij met de "tweede keer" een tweede keer seks bedoeld...quote:
Hoohoohooooolyyy shit!quote:
Ja ok, maar zo lang?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen doen er wat langer over
Meid toch...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Je kan maar 1x in je leven ONTmaagd worden... Dus ik denk dat hij met de "tweede keer" een tweede keer seks bedoeld...
Man, mijn opa had op zijn 16e al 17 kinderen en was 9 keer uit de kast gekomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen doen er wat langer over
Ik ben anders niet de enige. Uit onderzoek is gebleken dat het tussen de 16 en 17e vaak gebeurd. Dus uhh.. afwachten dan maar :pquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij bent erger dan een nerdIk kan het niet eens verwoorden.
Maagd zijn op je 16de, dat kan écht niet.
Zeker weer zo'n malafide onderzoek.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ik ben anders niet de enige. Uit onderzoek is gebleken dat het tussen de 16 en 17e vaak gebeurd. Dus uhh.. afwachten dan maar :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ik ben anders niet de enige. Uit onderzoek is gebleken dat het tussen de 16 en 17e vaak gebeurd. Dus uhh.. afwachten dan maar :p
Hij?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Je kan maar 1x in je leven ONTmaagd worden... Dus ik denk dat hij met de "tweede keer" een tweede keer seks bedoeld...
Onzin. Allemaal christelijke propaganda.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
27, maar ik blijf de rest van mijn leven wel maagd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
En hoe oud ben je... als ikvragen mag?
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA Lullo dat kan niet eens. Een kind doet er 9 maanden over. Dan had hij al zeker 2 kinderen toen hij 2 jaar oud was.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Man, mijn opa had op zijn 16e al 17 kinderen en was 9 keer uit de kast gekomen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA Lullo dat kan niet eens. Een kind doet er 9 maanden over. Dan had hij al zeker 2 kinderen toen hij 2 jaar oud was.
WHAHAHAHAHAHAHH Zeg dan liever niks als je niet zonder liegen kan :p
Hij is maagd zegt hij toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
En hoe oud was je dan (als ik vragen mag?)
Helemaal met je eensquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef Fuszy het volgende:
Net alsof het ook maar een fuck geeft wanneer je ontmaagd bent. Toch leuk, je vrienden zeggen dat ze op hun 13de of 14de ontmaagd zijn en jij voelt een groepsdruk, want ja jij bent nog niet ontmaagd. Je moet gewoon net zo lang wachten totdat je iemand vindt waar je het mee wil doen, en natuurlijk ook wederzijds. Geen druk voelen en geen fuck geven om de rest die het eerder hebben gedaan.
Daar kan je later alleen maar spijt van krijgen, wanneer je zoiets te geforceerd doet.
Hierbij mijn te serieuze post in een totaal niet serieus topic
Hemeltje lief zeg... Hij had die kinderen bij verschillende vrouwen natuurlijk, prutser!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA Lullo dat kan niet eens. Een kind doet er 9 maanden over. Dan had hij al zeker 2 kinderen toen hij 2 jaar oud was.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |