TS en een eerste date?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon niet zo bijzonder als jij denkt. Maarja, een tip: Misschien is het een idee om op een eerste "date" niet te roepen "ik hou van je", dan maak je wat meer kans.
Ik dacht dat die bitches wel een natte la kregen als je die woorden zou uitspreken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon niet zo bijzonder als jij denkt. Maarja, een tip: Misschien is het een idee om op een eerste "date" niet te roepen "ik hou van je", dan maak je wat meer kans.
ik was 11 toen mijn tante zich aan mij vergreep.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Anno 2012 ben je best een nerd als je nog maagd bent op je 13de.
Je moet het bijltje er ook niet bij neergooien. Streef naar perfectie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon niet zo bijzonder als jij denkt.
Nee ik zit niet meer op het VMBO en waarom zou ik geen zelfvertrouwen hebben. Ik vraag hier aan de mensen hoe oud ze waren toen zij ontmaagd werden en dan heeft het geen nut om over "zelf vertrouwen te hebben" dat is helaas een heel ander verhaal...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef CruellaDeVil het volgende:
Denken dat vrouwen echt een maagdenvlies hebben.
Je zorgen maken of je niet raar bent wanneer je op je 16e nog maagd bent. Zit je soms op het vmbo?
TS is een beïnvloedbaar knaapje zonder zelfvertrouwen.
Rukken telt niet.quote:
Hij geeft het advies wel blijkbaar: leuk meisje...quote:
Doe ik ook niet hoor, met de jaren wordt het enkel beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je moet het bijltje er ook niet bij neergooien. Streef naar perfectie.
Zoek gewoon een weesmeisje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bitches wel een natte la kregen als je die woorden zou uitspreken.
dat moet een fantastische belevenis zijn geweest.quote:
Kan ja. Mag ik ook nog maagd zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En toch meer geneukt dan Trutloze Tony.
Dat was het zeker. Ik zou het TS zeer aanbevelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat moet een fantastische belevenis zijn geweest.
lol. Echt wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet toen je de TT schreef.
Wie is TS?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt dat TS een smerige pedofiel is. Ook zijn antwoorden in andere topics doen mij dat vermoeden
Dus TS wordt ontmaagd door een pot?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef o.us het volgende:
Ik stem voor dat wij een speciaal potje voor TS gaan openen zodat hij naar de hoeren kan.
Als hij dat wilt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Dus TS wordt ontmaagd door een pot?
Ja verlaat dat geloof want het slaat werkelijk nergens op dat je als 25-jarige nog steeds niet geneukt hebt...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik ben 26 en nog maagd. Maar ik ben dan ook een Jehova's Getuige. Heb je nog tips voor mij, TS?
Ofniet ja, klopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:44 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Sommige mensen wel jah. Maar dan nog. Forum's zijn voor mensen makkelijkere om informatie op te zoeken. En daarvoor is ook juist een forum gemaakt, ofniet?
Het mbo is net zo triest schat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:55 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Nee ik zit niet meer op het VMBO en waarom zou ik geen zelfvertrouwen hebben. Ik vraag hier aan de mensen hoe oud ze waren toen zij ontmaagd werden en dan heeft het geen nut om over "zelf vertrouwen te hebben" dat is helaas een heel ander verhaal...
Mijn god, wat een slecht advies.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:55 schreef LompeHork het volgende:
Hij geeft het advies wel blijkbaar: leuk meisje...
Proest.quote:Je kijkt haar aan en houd haar haar lichaam vast, geef haar heel voorzichtig een kus op haar lippen. Sluit vooral je ogen als je haar lippen aanraakt.
Veel meisjes vallen voor zo'n romantische uiting.
Nee want ik kan best een jaartje wachten. En op je 13e ontmaagd worden is wel zéér vroeg..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Er zijn 12 en 13-jarigen die eerder zijn ontmaagd en het reeds 300x hebben gedaan.
Schaaaaaaam je kerel![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |