Oh sorry, dat staat in de OP inderdaad, maar het lijkt mij dat je zoiets niet uit liefdadigheid opent.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:12 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Zoals ik al beschreef: Dit topic is aangemaakt vóór mensen die deze informatie nodig heeft. Niet voor mij dus ^^
Ja ik heb er in ieder geval veel van geleerd, ik blijf sexueel verkennen op mijn eigen tempo. dat is het belangrijkste he of niet, ieder zijn eigen talenten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:12 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Zoals ik al beschreef: Dit topic is aangemaakt vóór mensen die deze informatie nodig heeft. Niet voor mij dus ^^
Voor haar heb ik het over. Ze woont mij ook zo lekker uit van achterenquote:
Dat advies sloeg nergens op natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:13 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor talenten? Behalve kuttopics openen en tergend slecht advies geven?
Je meent het.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:16 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Dat advies sloeg nergens op natuurlijk...
Zoals ik al 5000x zei: Ik wacht op mn tijd en ga er geen druk achter zettenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh sorry, dat staat in de OP inderdaad, maar het lijkt mij dat je zoiets niet uit liefdadigheid opent.
Wanneer denk je zelf ontmaagd te worden als ik vragen mag? Want de adviezen die je geeft zijn nou niet echt om van de daken te schreeuwen.
Met zo'n instelling blijf je maagd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:16 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Zoals ik al 5000x zei: Ik wacht op mn tijd en ga er geen druk achter zetten
pff. Wat leer je anders met biologie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En jij denkt dat vrouwen daadwerkelijk een maagdenvlies hebben?
Ach ja, mbo.
Tony is toevallig wel sjoelbak- en befkoning.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:16 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je meent het.
Wat heb jij dan wel voor 'talenten'?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je niet betalen, kiddo. Ik krijg ook nog geld van je, voor die fleshlight die je nooit besteld hebt.
Idd;)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ja ik heb er in ieder geval veel van geleerd, ik blijf sexueel verkennen op mijn eigen tempo. dat is het belangrijkste he of niet, ieder zijn eigen talenten.
Euh moet jij dat weten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:16 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je meent het.
Wat heb jij dan wel voor 'talenten'?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:17 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
pff. Wat leer je anders met biologie?
Zeker niet goed opgelet...
Hij zal het ergens vandaan moeten halen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:20 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Neuh, er zal vast wel een leuk ernstig zwakbegaafde meisje voor TS te vinden zijn.
Idd xDquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef OnweersComplex het volgende:
Dit is wel een kwaiteitstopic geworden
Omdat je hier loopt te roepen dat je andere talenten hebt en als mensen vragen wat die talenten zijn is het stil.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mn real leven aan jou uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |