Welkom in 2012quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:00 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
o,0 zie me nichtje al neuken van 12.
Dat is nog een regelrecht kind man!
Tussen de lakens niet meer hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:00 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
o,0 zie me nichtje al neuken van 12.
Dat is nog een regelrecht kind man!
goede postquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik word elke dag meerdere keren ontmaagd. Tja, mannen betalen gewoon meer als ze denken dat je nog maagd bent.
Ik jank niet over me UN-Ontmaagdheid want ik verklaar zelf meerde keren dat het me geen reed scheelt en dat ik best een jaartje kan wachten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij want jij loopt te janken dat je nog maagd bent in een topic erover die jij zelf hebt geopend.
TS moet een troll zijn toch? Zelfs een mbo-knaapje geeft niet serieus zulk belachelijk slecht advies...quote:
Best een jaartje wachten? Nou dat denk ik niet. Erg stoer zullen jouw vriendjes het getal 17 niet vindenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ik jank niet over me UN-Ontmaagdheid want ik verklaar zelf meerde keren dat het me geen reed scheelt en dat ik best een jaartje kan wachten.
En wat denk je eigenlijk te gaan doen met de resultaten? Van je diepgaand onderzoek.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ik jank niet over me UN-Ontmaagdheid want ik verklaar zelf meerde keren dat het me geen reed scheelt en dat ik best een jaartje kan wachten.
En kan deze klere hond-kat gejank stoppen?? Dit topic is gemaakt om te vragen aan de mensen hoe oud ze waren toen ze ontmaagd werden. Verdere commentaar is niet gewenst. Ik heb nog maar zo'n 5 serieuze antwoorden gekregen...
Je helpt anders je eigen topic perfect om zeep.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
En kan deze klere hond-kat gejank stoppen?? Dit topic is gemaakt om te vragen aan de mensen hoe oud ze waren toen ze ontmaagd werden. Verdere commentaar is niet gewenst. Ik heb nog maar zo'n 5 serieuze antwoorden gekregen...
Heeft idd wel effect..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bitches wel een natte la kregen als je die woorden zou uitspreken.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik was 11 toen mijn tante zich aan mij vergreep.
ik zie dat toch gewoon als mijn ontmaagdingsleeftijd.
ontmaagding heeft verder niets met leeftijd van doen. de ene is 13 en er aan toe (of het gebeurt), de ander komt er pas met zn 18e aan toe.
Ik wil eigenlijk wel het verslag zien van het onderzoek.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En wat denk je eigenlijk te gaan doen met de resultaten? Van je diepgaand onderzoek.
Lijkt mij ook. Maar dat TS een troll is blijkt al uit wat hij post in dit topic.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
TS moet een troll zijn toch? Zelfs een mbo-knaapje geeft niet serieus zulk belachelijk slecht advies...
Diepgaand onderzoek? eerder oppervlakkig, want TS is er nog geeneens in geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En wat denk je eigenlijk te gaan doen met de resultaten? Van je diepgaand onderzoek.
Jij bepaalt niet of verdere commentaar gewenst is of niet, wij leven ten eerste niet in China en ten tweede heb je dit anders aan jezelf te dankenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Whaha. Ik zoek wel een normaal iemand om ontmaagd door te wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Dat was het zeker. Ik zou het TS zeer aanbevelen
Tja alleen ik denk wel dat je dan geen normale "deeltjes" in je hoofd hebt zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Moofasah het volgende:
Maar even serieus. Wat is toch altijd dat gekut over het maagd zijn. Who cares. Ik ben 19 en nog maagd, en heb zelf helemaal geen behoefte aan seks. Waarschijnlijk ben ik nog maagd op mijn 40e. Wat de rest van de wereld daarvan vind zal me worst wezen.
Wat volg je? Biologie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ieder zijn talenten. En MBO 4 kan helemaal niet slecht zijn ...
je kan het beter opgeven, want dit ga je hier niet winnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef Tony4434 het volgende:
[..]
Ieder zijn talenten. En MBO 4 kan helemaal niet slecht zijn ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |