Dat is met deze persoon ook.. Vol bombarie een studie begonnen, uiteraard ook de gehele zoektocht naar een kamer kunnen volgen via FB, en dan opeens er mee stoppen. Nu woont ze weer "hier" en werkt ze als fotograaf. Nu komen er dus dagelijks van die vreselijk geposeerde kinderfoto's langs, iets wat ik echt dodelijk vind...quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb ook iemand in mn lijst die de hele dag van die domme spreuken op dr FB zet![]()
Madam moet de hele dag laten weten hoe interessant ze is; ze rookt sigaren, doet net of ze alleen maar dure wijn drinkt, doet alsof ze enorm hooggeschoold is (en dat moet dan ook nog eens tig x per dag op FB verteld worden jaja!) en dat terwijl ze al een hele handvol opleidingen versleten heeft en ze nog niks afgemaakt heeftMBO maakt ze nog niet eens af omg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get this guy a jockstrap and a cookie!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:01 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vandaag een gast die na 5 jaar studeren op een leeftijd van 24 eindelijk zijn propedeuse heeft gehaald bij HBO communicatie.. Vol trots op facebook melden, 84 ''likes'' en 20 reacties met gefeliciteerd, geweldig gedaan etc![]()
dat zie zo lang mocht door gaan. Normaal mag je na 1 jaar vertrekken als je je P niet hebtquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:01 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vandaag een gast die na 5 jaar studeren op een leeftijd van 24 eindelijk zijn propedeuse heeft gehaald bij HBO communicatie.. Vol trots op facebook melden, 84 ''likes'' en 20 reacties met gefeliciteerd, geweldig gedaan etc![]()
Is toch mooi manquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:01 schreef Mister_Bojangles het volgende:
171 likesquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:23 schreef ZuidGrens het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA GESLAAGD YEAAAHHH JEUJJJ
Flikker op. En al die lekkere wijven hebben 85 likes en de qua uiterlijk minder bedeelden max 20
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:01 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Echt he.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef Palomar het volgende:
Irritant die mensen die alles liken. Ook posts die public zijn, zodat ik ook in mijn timeline zie dat de vader van de broer van de fiets van de bakker een nieuw ikea-kastje heeft
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Echt he.
Krijg je honderd keer achter elkaar:
'X vindt status Y leuk'
'Y vindt status X leuk'
En mijn ex is ook erg irritant op Facebook. Heel de tijd zeggen wat voor hekel ze aan aandachtszoekers ze heeft, terwijl ze zelf de grootste aandachtszoeker van allemaal is met bijna 1000 (!) vrienden en weet-ik-het hoeveel foto's. Om nog maar te zwijgen over die statussen mbt hoe goed ze wel niet bezig is en hoe gelukkig ze wel niet 'love my life', maar op je 20e wel twee keer in de week bij de psycholoog zitten
Of van die mensen die na vijf jaar mbo eindelijk na het hbo mogen en dan van de statussen posten: 'voor alle haters, IK GA NAAR HET HBO'
Man, die mensen hopen gewoon dat het ze niet gegund wordt of zo.
Geen zin om op die mensen te trollen dan?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Echt he.
Krijg je honderd keer achter elkaar:
'X vindt status Y leuk'
'Y vindt status X leuk'
En mijn ex is ook erg irritant op Facebook. Heel de tijd zeggen wat voor hekel ze aan aandachtszoekers ze heeft, terwijl ze zelf de grootste aandachtszoeker van allemaal is met bijna 1000 (!) vrienden en weet-ik-het hoeveel foto's. Om nog maar te zwijgen over die statussen mbt hoe goed ze wel niet bezig is en hoe gelukkig ze wel niet 'love my life', maar op je 20e wel twee keer in de week bij de psycholoog zitten
Of van die mensen die na vijf jaar mbo eindelijk na het hbo mogen en dan van de statussen posten: 'voor alle haters, IK GA NAAR HET HBO'
Man, die mensen hopen gewoon dat het ze niet gegund wordt of zo.
Jawel! Maar dat is de volgende ergenis... Je kunt het niet anoniem doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:33 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Geen zin om op die mensen te trollen dan?!
Je hebt een vreemde definitie van sarcasme. Zo'n reactie van jouw kant zou ik ook links laten liggen. Daarnaast, vind je het nu werkelijk een issue dat mensen in hun eigen taal een status posten? Dan vind je het zeker ook heel erg dat Nederlanders dat doen. Ik vind het juist enorm pretentieus gebrabbel om een conversatie tussen Nederlanders op facebook te zien die dan in het gebrekkig Engels gaat, 'omdat ik zoveel buitenlandse vrienden heb'. Als ik mijn buitenlandse vrienden wat wil laten weten, stuur ik ze wel een bericht in mijn Google Translate Noorsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:23 schreef drakin het volgende:
**Wat ik wel erg leuk vind is geschreven verhalen door kundige verhalenvertellers(zitten een paar goede schrijvers en vertellers tussen mijn mede FB-ers en vrinden/kenissen
Maar als je complete veldslagen en zware ontberingen moet doorstaan ter vergelijking van een af te leggen examen? En dit elke dag?
Even een tekstvoorbeeldje want diegene schrijft leuk hoor:
Onze vijanden van gisteren waren sterker dan verwacht, oh examenkandidaten. Een groot aantal van ons zijn ernstig gewond geraakt en hebben zich te pletter gegooid tegen de klippen van onheil. Daar kregen zij, terwijl zij creperend op de grond lagen, handen toegestoken. Handen van medekrijgers, die hen hielpen op te staan en verder te gaan met het gevecht.
Dan reageer ik gewoon even droog met:
Bij dit soort berichten denk ik echt, wanneer krijgt deze jongen zijn eerste baardhaar? niks gewend zeg! Het is gewoon een examen pfff...
(dit is gewoon sarcasme) Maar dan gaat die persoon er niet op in, kan hij nou echt niet tegen een beetje sarcasme?
*En dan waarvoor ik eigenlijk op facebook begonnen ben, al die mensen waar ik contact mee wil houden uit Scandinavie, Duitsland en Spanje. Al hun statussen zetten ze natuurlijk in hun eigen taal, en ik wil niet elk zinnetje door de vertaler halen
Vooral Denen, Noren en Zweden zijn lastig, die talen hou ikzelf niet uit elkaar en vergeet dan bij een paar welke taal ik moet selecteren. Ik sla dus daardoor heel vaak hun statussen over.
Ook zoiets ja, eentje bij mij doet dat ook steeds. Waarom zou je je eigen status liken? Je post het toch al omdát je iets leuks/interessants hebt meegemaakt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:23 schreef drakin het volgende:
*Mensen die constant hun eigen status leuk vinden
Hebben wij een gemeenschappelijke vriend? Ik neem niet aan dat er meer paupers bestaan die dit posten.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Hebben wij een gemeenschappelijke vriend? Ik neem niet aan dat er meer paupers bestaan die dit posten.
Derde een S ?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:11 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Bij mij ook iemand met een J haha. Tweede letter een E?
Precies dezelfde afbeelding.
Die van mij ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:11 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Bij mij ook iemand met een J haha. Tweede letter een E?
Precies dezelfde afbeelding.
Dit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:05 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ja, kopieer dan! Anders heb je geen hart!
Wat ik ook zo erg vind is dat veel mensen op Facebook nauwelijks Nederlands kunnen schrijven, laat staan behoorlijk Engels. Maar wel van de vage Engelstalige quotes op hun Timeline plaatsen, alsof ze het zelf bedacht hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
Dat Engels van de meeste mensen op Facebook. Vrijwel iedereen schrijft dingen als:
- "What a beautifull day today."![]()
- "Chilling with the lady's."
- "Be my quest."![]()
En het Nederlands reikt vaak niet verder dan: "Dus dat." als fotobijschrift.![]()
quote:Watching Ukraine vs. France. What a game! Fast, no nonsense, offensive, good defences... the Dutch can learn from both teams! Action and speed from both sides. What a relief to see that some teams can play soccer the way it's meant... :-))
Ga ik ook een keer bij iemand doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:21 schreef magneetstrip het volgende:
Wtf iemand heeft op mijn FB aangeklikt dat ik me voordoe als iemand anders en nu moet ik mijn id opsturen
Hahahahahahahaha echt grappig, ik ga denk ik ook wat nepaccounts maken en daarmee anderen beschuldigen van identiteitsdiefstalquote:
WTF.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:21 schreef magneetstrip het volgende:
Wtf iemand heeft op mijn FB aangeklikt dat ik me voordoe als iemand anders en nu moet ik mijn id opsturen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar wel die status leuk vinden
Scherp gezien herenquote:
Na 1x gebeurt dit al?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:21 schreef magneetstrip het volgende:
Nee hoor, dat plaatje heeft iemand uit mijn vriendenlijst gepostquote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee hoor, dat plaatje heeft iemand uit mijn vriendenlijst gepost
En bovendien heb ik geen iPhone.
Kut voor je.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:21 schreef magneetstrip het volgende:
Ja het is anoniemquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kut voor je.
Maar wel een idee voor iemand die mij begint te irriteren.
Is het trouwens anoniem?
Dit is geen bewijs, dit kan een kleuter nog in photoshop of een dergelijk programma makenquote:
Wat jij wilquote:Op zondag 17 juni 2012 00:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dit is geen bewijs, dit kan een kleuter nog in photoshop of een dergelijk programma maken
Zoiets valt bij mij in de zelfde catogorie mensen die op maandag alweer roepen dat ze toe zijn aan weekend.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:41 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenste is net 4 weken geleden terug van een 14 daagse vakantie(rijke ouders).
Onderste moet bij elk bericht even melden dat ze bij haar kanjers thuis zit (pa, ma, vriend en der hond).
Valt me mee dat ze niet roept, even naar het schijthuis, maar wel lekker met mijn 5 kanjers.
Wat is der 5e kanjer, aangezien de eerste 4 der pa, ma, vriend en hond zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:41 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Onderste moet bij elk bericht even melden dat ze bij haar kanjers thuis zit (pa, ma, vriend en der hond).
Valt me mee dat ze niet roept, even naar het schijthuis, maar wel lekker met mijn 5 kanjers.
Wat kunnen we daaraan zien?quote:
die is duidelijk niet op de hoogte van de goudprijs op dit moment.quote:
Moest honden zijn, ze heeft twee kuttenlikkers, 3 met haar vriend meegerekend.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:21 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Wat is der 5e kanjer, aangezien de eerste 4 der pa, ma, vriend en hond zijn.
een tasmaanse duivel ofzo
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is het probleem?
Gaat toch echt over hun vriendquote:Op maandag 18 juni 2012 01:27 schreef Opoefiets het volgende:
Ventje klinkt alsof ze het over hun kind hebben
Liking your own status, is like high-fiving yourself in publicquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:23 schreef drakin het volgende:
*Mensen die constant hun eigen status leuk vinden
Ik ga ook maar eens gebruik maken van deze optie...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:53 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ja het is anoniemIk ga nu ook even wat mensen te grazen nemen xx
Ahw, Vreselijk idd.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Meiden die het over hun 'ventje' hebben als ze het over hun vriend hebben
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is het probleem?
oeps, zie het nu pas. Gisteravond iets teveel drankjes genuttigd. Dacht dat de klacht was dat hij baalde dat Rusland eruit was.quote:
maar dan wel boos zijn als je ze vrouwtje noemt zekerquote:Op maandag 18 juni 2012 01:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gaat toch echt over hun vriendop mijn FB zijn er een stuk of 4 meiden die vaak 'ventje' posten en ik weet 100% zeker dat die geen kinderen hebben
En met de context is het ook logischer dat het over hun vriend gaat
Ik zou daarvoor toch niet boos zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:11 schreef Matty___ het volgende:
[..]
maar dan wel boos zijn als je ze vrouwtje noemt zeker
kreeg er laatst toch commentaar van een vrouw omdat ik het over " dat vrouwtje ging vervolgens..." had.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:17 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik zou daarvoor toch niet boos zijn.
Wot? Als het nu nog een scheldnaam was of zo..quote:Op maandag 18 juni 2012 14:36 schreef Matty___ het volgende:
[..]
kreeg er laatst toch commentaar van een vrouw omdat ik het over " dat vrouwtje ging vervolgens..." had.
Ze vond dat kleinerend.
nou ja, vrouwtje is een verkleinwoordquote:Op maandag 18 juni 2012 14:36 schreef Matty___ het volgende:
[..]
kreeg er laatst toch commentaar van een vrouw omdat ik het over " dat vrouwtje ging vervolgens..." had.
Ze vond dat kleinerend.
Me mannetje.. daar krijg ik werkelijk de rillingen van.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:55 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik heb twee dames op FB die het verschil tussen "me" en "mijn/m'n" niet zo begrijpen... me mannetje, me zus, me werk, me buik (zijn beide ook nog eens zwanger), en een van de twee gebruikt nooit een N achter een woord als het eindigd op ...en.
Zoooo bloedirritant om te lezen.
Daarnaast klagen ze ook steen en been over hun zwangerschapskwaaltjes...
Echt van die oerdegelijke burgelijkheid... Heb ook zo iemand op FB: "Appelkaneelcake staat in de over, nu het huisje poetsen en wachten tot me mannetje thuiskomt".quote:
Een collega van me (die goed verdient en een man heeft die ook goed verdient) vertelde dat ze vandaag zeven jaar getrouwd was. Ze gingen met zijn tweeen eten bij een restaurant in de buurt waar ze een kortingsbon van hadden. Konden ze voor 34,50 euro met z'n tweeën eten.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Echt van die oerdegelijke burgelijkheid... Heb ook zo iemand op FB: "Appelkaneelcake staat in de over, nu het huisje poetsen en wachten tot me mannetje thuiskomt".
Ik krijg daar gewoon koude rillingen van...
Dat zijn er 4quote:Op zondag 17 juni 2012 01:41 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |