quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is het probleem?
Gaat toch echt over hun vriendquote:Op maandag 18 juni 2012 01:27 schreef Opoefiets het volgende:
Ventje klinkt alsof ze het over hun kind hebben
Liking your own status, is like high-fiving yourself in publicquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:23 schreef drakin het volgende:
*Mensen die constant hun eigen status leuk vinden
Ik ga ook maar eens gebruik maken van deze optie...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:53 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ja het is anoniemIk ga nu ook even wat mensen te grazen nemen xx
Ahw, Vreselijk idd.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Meiden die het over hun 'ventje' hebben als ze het over hun vriend hebben
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is het probleem?
oeps, zie het nu pas. Gisteravond iets teveel drankjes genuttigd. Dacht dat de klacht was dat hij baalde dat Rusland eruit was.quote:
maar dan wel boos zijn als je ze vrouwtje noemt zekerquote:Op maandag 18 juni 2012 01:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gaat toch echt over hun vriendop mijn FB zijn er een stuk of 4 meiden die vaak 'ventje' posten en ik weet 100% zeker dat die geen kinderen hebben
En met de context is het ook logischer dat het over hun vriend gaat
Ik zou daarvoor toch niet boos zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:11 schreef Matty___ het volgende:
[..]
maar dan wel boos zijn als je ze vrouwtje noemt zeker
kreeg er laatst toch commentaar van een vrouw omdat ik het over " dat vrouwtje ging vervolgens..." had.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:17 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik zou daarvoor toch niet boos zijn.
Wot? Als het nu nog een scheldnaam was of zo..quote:Op maandag 18 juni 2012 14:36 schreef Matty___ het volgende:
[..]
kreeg er laatst toch commentaar van een vrouw omdat ik het over " dat vrouwtje ging vervolgens..." had.
Ze vond dat kleinerend.
nou ja, vrouwtje is een verkleinwoordquote:Op maandag 18 juni 2012 14:36 schreef Matty___ het volgende:
[..]
kreeg er laatst toch commentaar van een vrouw omdat ik het over " dat vrouwtje ging vervolgens..." had.
Ze vond dat kleinerend.
Me mannetje.. daar krijg ik werkelijk de rillingen van.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:55 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik heb twee dames op FB die het verschil tussen "me" en "mijn/m'n" niet zo begrijpen... me mannetje, me zus, me werk, me buik (zijn beide ook nog eens zwanger), en een van de twee gebruikt nooit een N achter een woord als het eindigd op ...en.
Zoooo bloedirritant om te lezen.
Daarnaast klagen ze ook steen en been over hun zwangerschapskwaaltjes...
Echt van die oerdegelijke burgelijkheid... Heb ook zo iemand op FB: "Appelkaneelcake staat in de over, nu het huisje poetsen en wachten tot me mannetje thuiskomt".quote:
Een collega van me (die goed verdient en een man heeft die ook goed verdient) vertelde dat ze vandaag zeven jaar getrouwd was. Ze gingen met zijn tweeen eten bij een restaurant in de buurt waar ze een kortingsbon van hadden. Konden ze voor 34,50 euro met z'n tweeën eten.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Echt van die oerdegelijke burgelijkheid... Heb ook zo iemand op FB: "Appelkaneelcake staat in de over, nu het huisje poetsen en wachten tot me mannetje thuiskomt".
Ik krijg daar gewoon koude rillingen van...
Dat zijn er 4quote:Op zondag 17 juni 2012 01:41 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenste is net 4 weken geleden terug van een 14 daagse vakantie(rijke ouders).
Onderste moet bij elk bericht even melden dat ze bij haar kanjers thuis zit (pa, ma, vriend en der hond).
Valt me mee dat ze niet roept, even naar het schijthuis, maar wel lekker met mijn 5 kanjers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |