Nee hoor, dat plaatje heeft iemand uit mijn vriendenlijst gepostquote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee hoor, dat plaatje heeft iemand uit mijn vriendenlijst gepost
En bovendien heb ik geen iPhone.
Kut voor je.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:21 schreef magneetstrip het volgende:
Wtf iemand heeft op mijn FB aangeklikt dat ik me voordoe als iemand anders en nu moet ik mijn id opsturen
Ja het is anoniemquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kut voor je.
Maar wel een idee voor iemand die mij begint te irriteren.
Is het trouwens anoniem?
Dit is geen bewijs, dit kan een kleuter nog in photoshop of een dergelijk programma makenquote:
Wat jij wilquote:Op zondag 17 juni 2012 00:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dit is geen bewijs, dit kan een kleuter nog in photoshop of een dergelijk programma maken
Zoiets valt bij mij in de zelfde catogorie mensen die op maandag alweer roepen dat ze toe zijn aan weekend.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:41 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenste is net 4 weken geleden terug van een 14 daagse vakantie(rijke ouders).
Onderste moet bij elk bericht even melden dat ze bij haar kanjers thuis zit (pa, ma, vriend en der hond).
Valt me mee dat ze niet roept, even naar het schijthuis, maar wel lekker met mijn 5 kanjers.
Wat is der 5e kanjer, aangezien de eerste 4 der pa, ma, vriend en hond zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:41 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenste is net 4 weken geleden terug van een 14 daagse vakantie(rijke ouders).
Onderste moet bij elk bericht even melden dat ze bij haar kanjers thuis zit (pa, ma, vriend en der hond).
Valt me mee dat ze niet roept, even naar het schijthuis, maar wel lekker met mijn 5 kanjers.
Wat kunnen we daaraan zien?quote:
die is duidelijk niet op de hoogte van de goudprijs op dit moment.quote:
Moest honden zijn, ze heeft twee kuttenlikkers, 3 met haar vriend meegerekend.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:21 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Wat is der 5e kanjer, aangezien de eerste 4 der pa, ma, vriend en hond zijn.
een tasmaanse duivel ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |