Hebben wij een gemeenschappelijke vriend? Ik neem niet aan dat er meer paupers bestaan die dit posten.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Hebben wij een gemeenschappelijke vriend? Ik neem niet aan dat er meer paupers bestaan die dit posten.
Derde een S ?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:11 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Bij mij ook iemand met een J haha. Tweede letter een E?
Precies dezelfde afbeelding.
Die van mij ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:11 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Bij mij ook iemand met een J haha. Tweede letter een E?
Precies dezelfde afbeelding.
Dit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:05 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ja, kopieer dan! Anders heb je geen hart!
Wat ik ook zo erg vind is dat veel mensen op Facebook nauwelijks Nederlands kunnen schrijven, laat staan behoorlijk Engels. Maar wel van de vage Engelstalige quotes op hun Timeline plaatsen, alsof ze het zelf bedacht hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
Dat Engels van de meeste mensen op Facebook. Vrijwel iedereen schrijft dingen als:
- "What a beautifull day today."![]()
- "Chilling with the lady's."
- "Be my quest."![]()
En het Nederlands reikt vaak niet verder dan: "Dus dat." als fotobijschrift.![]()
quote:Watching Ukraine vs. France. What a game! Fast, no nonsense, offensive, good defences... the Dutch can learn from both teams! Action and speed from both sides. What a relief to see that some teams can play soccer the way it's meant... :-))
Ga ik ook een keer bij iemand doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:21 schreef magneetstrip het volgende:
Wtf iemand heeft op mijn FB aangeklikt dat ik me voordoe als iemand anders en nu moet ik mijn id opsturen
Hahahahahahahaha echt grappig, ik ga denk ik ook wat nepaccounts maken en daarmee anderen beschuldigen van identiteitsdiefstalquote:
WTF.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:21 schreef magneetstrip het volgende:
Wtf iemand heeft op mijn FB aangeklikt dat ik me voordoe als iemand anders en nu moet ik mijn id opsturen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar wel die status leuk vinden
Scherp gezien herenquote:
Na 1x gebeurt dit al?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:21 schreef magneetstrip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |