Mogguh Soempie.quote:
Je bedoelt te zeggen dat de stukjes binnen blijven?quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik niet moest werken was vandaag een goede dag
quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat de stukjes binnen blijven?
Jojo for president!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[zeuren]
oh, en ze moeten bejaarden een reisverbod geven tussen 06:00 - 09:00 en 16:00 - 19:00.
Een permanent inhaalverbod voor vrachtwagen zou ook niet verkeerd zijn.
En als ik dan toch bezig ben. 40 km autotjes mogen niet op wegen komen met een maximale snelheid > 60 km/u
[/zeuren]
Hebben ze Maurice de Hond eindelijk te pakken genomen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en niet eens last van onder viaducten uitgereden peilers, waar ik een beetje bang voor was
Ik heb juist laatst m'n doelen bijgewerkt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
(al een paar weken geen last meer van gehad)
Heb je je blog trouwens weer aan de wilgen gehangen?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:23 schreef wyccie het volgende:
Mental image van Wg en zijn slurf.
Hoe moet ik nou gaan slapen?
Spannend!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:38 schreef MaJo het volgende:
er is lekker doorgepost vannacht
zo de trekking van de loterij
Geen idee. MaJo is nu onderweg om de trekking te regelen.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:04 schreef iamredleader het volgende:
Overigens is het hier gebruikelijk dat nieuwe posters heel kort iets over zichzelf vertellen
Ik zag je je slurf optillen en in bed hangen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:35 schreef Whiteguy het volgende:
jij zag mij nootjes van de grond rapen ?
quote:
Ah, een optreden van GWARquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:53 schreef wyccie het volgende:
Overigens heb ik daar niet over gedroomd, wel iets anders vaags. Iets met bloed en kots.
Leuke filmquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:20 schreef wyccie het volgende:
Is dat nou zo'n goede film, ik hoor er veel over. En freaky shit? Is het een enge film?
aanmelden voor mijnpostnl of zoiets. Dan krijg je wel een tijd en je kunt ook aangeven dat ze het direct bij een postbalie naar keuze bezorgenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:31 schreef wyccie het volgende:
Ah, voorloper van Alien, altijd goed.
Zo verelend, ik moet thuisblijven voor de postbezorger en de Track & Trace geeft geen tijdstip aan.
Ik gok een portemonnee van 5 euro ofzo. Ik ga nu kijken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:03 schreef MaJo het volgende:
De uitslag staat online! En ik heb een prijs gewonnen. Kijk maar in de lijst en zoek de stomste prijs uit, die heb ik gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders was ik wel zuur omdat je de loten van mij hebt gekocht
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht ik alanders was ik wel zuur omdat je de loten van mij hebt gekocht
quote:
Ik zat ook al te denkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:20 schreef wyccie het volgende:
Ik weet wat Ophelia van MaJo gaat krijgen.
Door de bank genomen wel ja. En mensen die ontkennen kakker te zijn maar het wel zijn.quote:
Een geurkaars van ¤12.50! Dat zal ik nooit begrijpen.quote:
Wil jij een gegeven paard in de bek kijken?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed eigenlijk deze klassiekers:quote:
Ja, die vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:23 schreef wyccie het volgende:
Die vijf patatjes vind ik nog best leuk, hoor.
Jij ook niks?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
A heeft trouwens ook niets gewonnen. Die zat er wel een paar keer maar 1 nummertje naast.
Nieuwequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg MaYo, die 5 patatjes...zijn dat die van vorig jaar?
Of nieuwe?
Dit is volgens mij de we ananaste keerquote:
Daar hebben we een week de tijd voor gehadquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nieuwedie andere moeten we nog een keer scoren
En mijn boekje was ruk inderdaad
Nee, ik ook niets. Zal ik doenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij ook niks?
Vraag gelijk even of hij het geld naar me overmaakt
Die heb je zeker bij de Hema in de Klooster Leuterstraat gekocht?quote:
Ja dat is waarquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar hebben we een week de tijd voor gehad
Blijft een leuke straatnaam voor buitenstaandersquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:29 schreef wyccie het volgende:
Ik word gek van jullie ananassen.
[..]
Die heb je zeker bij de Hema in de Klooster Leuterstraat gekocht?![]()
Had je broer vorige week nog de uitslag gekregen, is het TBC?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:31 schreef MaJo het volgende:
Nee hij heeft geen tbc, ze denken nu aan sarcoidose
Shit, de postbode is nog niet geweest.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:03 schreef MaJo het volgende:
De uitslag staat online! En ik heb een prijs gewonnen. Kijk maar in de lijst en zoek de stomste prijs uit, die heb ik gewonnen
Dat is klote.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:31 schreef MaJo het volgende:
Nee hij heeft geen tbc, ze denken nu aan sarcoidose
Dat zou inderdaad flink balen zijn. Maar we moeten de onderzoeken eerst nog maar even afwachtenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:33 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dat geeft inderdaad een beetje dezelfde verschijnselen. Daar is hij dan mooi klaar mee, kut is dat, hoor.
Oeh spannend!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, de postbode is nog niet geweest.
Dat lijkt me best vreemdquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is klote.
Ik zat net op een site te kijken over sarcoidose, zie ik nog een bericht van m'n zus staan. Zij had het ook.
Ja, was wel gek om te lezen. Ze is overleden aan kanker, niet aan sarcoïdose.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me best vreemdis ze daar ook aan overleden?
Ik vind het wel eng maar heb ook zoiets van we moeten eerst de onderzoeken maar afwachten.
Ja, zal ik wakker blijf tot ik de lootjes heb of ga ik slapen en zie ik het vannacht wel?quote:
Als je nu gaat slapen dan kun je er nog even over dromen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, zal ik wakker blijf tot ik de lootjes heb of ga ik slapen en zie ik het vannacht wel?
Omdat ze hoger en hoger!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom schrijven tegenwoordig ook mensen die je toch nog wel redelijk hoog had zitten me ipv mijn?
Omdat ze diep zijn gezonken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom schrijven tegenwoordig ook mensen die je toch nog wel redelijk hoog had zitten me ipv mijn?
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:
Goed plan. Ik ga maffen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je nu gaat slapen dan kun je er nog even over dromen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ze diep zijn gezonken?
Ik was het toch niet, hè?
Nee, dan was ik wel iets directer geweest.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht.
Ja, ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zal ik je weer pm'en over mijn gore droom?
dan moet je je broek optrekken.quote:
Nee, afgestudeerd moederquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:08 schreef Soempie het volgende:
ursus: SOW-PWB3010 - Data-analyse
Toets: Tentamen
Toetsdatum: 25-05-2012
Resultaat: 8
Misschien is die andere toch handigerquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:13 schreef Soempie het volgende:
Nem, wat wil je doen, deze zaterdag of toch die andere dag? Ook ivm maandag?
Prima.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien is die andere toch handiger
Ook omdat ik ondertussen voor zaterdagavond iets heb toegezegd
Per ongeluk verder leren?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:37 schreef Soempie het volgende:
Dank jullie.![]()
Ga nu echt m'n boeken opbergen. Zojuist alweer drie keer per ongeluk begonnen met hoofdstuk 5.Terwijl ik iets leuks kan gaan doen.
Geweldig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
OMGHet einde is echt heel grappig
http://www.vkmag.com/maga(...)e_lulu_doet_auditie/
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
OMGHet einde is echt heel grappig
http://www.vkmag.com/maga(...)e_lulu_doet_auditie/
Shit, heb ik je wakker gemaakt? Sorry.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ok! Wie stuurde mij dat smsje dat ik Soempie moet feliciteren? Ik lag net te slapen.
Maar bij deze. Soempie!!! Gefeliciteerd!!!![]()
Oh, ok. Geen probleem dan. Ik ga weer verder slapen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, heb ik je wakker gemaakt? Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:
17 juliquote:
Goei!!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:08 schreef Soempie het volgende:
cursus: SOW-PWB3010 - Data-analyse
Toets: Tentamen
Toetsdatum: 25-05-2012
Resultaat: 8
IARL vanochtend, maar toen lag ik al te slapen.quote:
Die zegt ook dat het hartstikke leuk is om 2 kinderen te hebben, maar ik betwijfel datquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IARL vanochtend, maar toen lag ik al te slapen.
Met zijn allen portemonneegesprekken hebben is wel tof, was ook zijn idee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die zegt ook dat het hartstikke leuk is om 2 kinderen te hebben, maar ik betwijfel dat
Maar hoi, stel je eens voor zou ik zeggen
Cobra heeft geen kinderen...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi, ik ben DW, het FOK!-kind van C4.
HOAX!quote:
quote:
Lees.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met zijn allen portemonneegesprekken hebben is wel tof, was ook zijn idee.
Geen probleem, ik kan met C4 prima door één deur...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Kijk maar uit, straks stuur ik mijn pappa op je af.
Just kiddin'...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat moet ik zeggen dan? Ik ga geen complete biografie schrijven.
Niet al te oud dus, schat ik zo in...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kom uit Friesland. Ik ben op het moment werk en schoolloos, maar dat doet er verder niet toe.
Eiffeltoren bezocht?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:11 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb een stel zere poten trouwens, vandaag heb ik denk ik 50 trappen op en af gelopen
Nee, 1 woning tig keerquote:
't is hier nog droog, daar dus al regen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Iets zegt mij dat een honkbalwedstrijd met deze weersomstandigheden niet door gaat...
Ik wist niet dat C4 Kinderfokker was.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog net niet, maar buienradar voorspelt niet veel goeds..quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
't is hier nog droog, daar dus al regen?
21.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet al te oud dus, schat ik zo in...
Vriendinnetje/bekende van C4 dus?
Ah...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
21.
Jep. Ook een bekende van iarl.
Hangt van the cashflow af en de precieze datum. Ik kan waarschijnlijk alleen de 15e. 29e is te dicht bij mijn tattoeerafspraak (dus weinig geld), 5 augustus is Sneekweek.quote:
Schreeuwen die 2 heren niet altijd als eerste om 'Pics'?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:26 schreef Soempie het volgende:
Ik was de topics in je postgeschiedenis aan het aflopen om na te gaan waar je Cobra en IARL dan van kent. Kom op de eerste pagina niks tegen en op de tweede 'sexy en gewaagd'.![]()
Maar volgens mij is het niet door dat topic.
Ja, daarom.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schreeuwen die 2 heren niet altijd als eerste om 'Pics'?
fotoboek checktquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:26 schreef Soempie het volgende:
Ik was de topics in je postgeschiedenis aan het aflopen om na te gaan waar je Cobra en IARL dan van kent. Kom op de eerste pagina niks tegen en op de tweede 'sexy en gewaagd'.![]()
Komt omdat je ABO-topics niet kan zienquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:26 schreef Soempie het volgende:
C4 ken ik van ABO, iarl en ik gaan way back, 2007 of iets dergelijks. Toen het goedemorgentopic nog een slowchat was.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:26 schreef Soempie het volgende:
Bartje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt omdat je ABO-topics niet kan zien.
En mij vergeet je even?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
21.
Jep. Ook een bekende van iarl.
Hé, stokpaardje weer gevonden?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, oke.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
kataklop kataklopquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was hem nooit kwijt, bedoel je...
ik hoorde hem aankomenquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
= achterstevoren polkatak polkatak
Ik dacht dat je onze relatie geheim wou houden?quote:
Ergens aan het begin van mijn posthistory.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, oke.![]()
En ik was inderdaad ook al aan het kijken of ik een 'goedemorgentopic' zag. Dat is wel echt IARL.
Volgens mij weet iedereen het al.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onze relatie geheim wou houden?
Die ken ik van Toddlers & Tiaras...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:33 schreef Soempie het volgende:
3-jarige mini-miss aan de ’spray -tan’
Gestoord mens.
Goed punt. Hoj.quote:
Ja he? Ik had er alleen een andere moeder bij in gedachten, maar ik herken ze ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik van Toddlers & Tiaras...
Ik kijk juist vanwege die geflipte moeders, alleemaal hobbezakken die kennelijk iets wat ze zelf missen bij hun kind willen terugzien...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja he? Ik had er alleen een andere moeder bij in gedachten, maar ik herken ze ook.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat voor tattoo gaat het worden, als ik mag vragen?
Scandinavie, omdat supermooi.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:41 schreef MadMaster het volgende:
En als iemand nog onderbouwde tips heeft voor een vakantiebestemming (geen islamitische en aanverwante landen!!), dan houd ik me aanbevolen...
Meerdere vrienden van me zijn lyrisch over Costa Rica.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:41 schreef MadMaster het volgende:
En als iemand nog onderbouwde tips heeft voor een vakantiebestemming (geen islamitische en aanverwante landen!!), dan houd ik me aanbevolen...
Ja, ook goede verhalen over gehoord van vrienden die er geweest zijn, maar schijnt niet een land te zijn waar je makkelijk op jezelf kan roundtouren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meerdere vrienden van me zijn lyrisch over Costa Rica.
Dat is niet de ervaring die vrienden van mij delen. Die hebben niets anders gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook goede verhalen over gehoord van vrienden die er geweest zijn, maar schijnt niet een land te zijn waar je makkelijk op jezelf kan roundtouren.
Hmmmm, ga eens verder kijken in die hoek dan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet de ervaring die vrienden van mij delen. Die hebben niets anders gedaan.
Brazilie? Of regent het dan alweer daar?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, eens, maar ik wil in oktober met wat zon.
Vergeten te melden...
Endorfine. Alfa endorfine om precies te zijn.quote:
Omdat het een supertof verslavend stofje isquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maarre, waarom deze 'bandenafdruk in de sneeuw'?
Geen idee, maar trekt me niet echt met die ghetto's...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Brazilie? Of regent het dan alweer daar?
Je kan voortaan dus je eigen arm/been/whatever likken voor dat stofje...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat het een supertof verslavend stofje is
Nee, komt op mijn rugquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar trekt me niet echt met die ghetto's...
[..]
Je kan voortaan dus je eigen arm/been/whatever likken voor dat stofje...
Fins Lapland is ook een aanrader begreep ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee, maar trekt me niet echt met die ghetto's...
Ben ik geweest in december rond de Kerst, wel 4 uur schemer per dag...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fins Lapland is ook een aanrader begreep ik.
Een van de weinige plekken waar het mooi kan. Hij wordt vrij groot namelijk, omdat er vrij veel detail in zit wat anders verloren gaat.quote:
Van boven naar beneden op je been dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een van de weinige plekken waar het mooi kan. Hij wordt vrij groot namelijk, omdat er vrij veel detail in zit wat anders verloren gaat.
Dan zat je toch alleen het lijstje met aminozurenquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een van de weinige plekken waar het mooi kan. Hij wordt vrij groot namelijk, omdat er vrij veel detail in zit wat anders verloren gaat.
Ja, dat is veels te laat om daarheen te gaanquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet dat ik veel bestemmingen afwijs, maar dat is ook het probleem, we vinden veel niet leuk/interessant.
En hoewel we misschien richting Yellowstone Park zouden gaan, blijkt dat ook al deels 'afgelsoten' te zijn in oktober/november, dus dat wordt het waarschijnlijk ook niet.
Daar wordt hij te breed voor en cellulitisbenenquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van boven naar beneden op je been dan?
Als een soort naad van een kous op de achterkant?
Gewoon de molecuulformule.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:00 schreef ß het volgende:
[..]
Dan zat je toch alleen het lijstje met aminozuren
Wat gaan ze vandaag doen? Of is het nog steeds afwachten?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Feli Soemp![]()
![]()
Net gehoord dat ik nog een nacht moet blijven. En het is nog maar 11 uur 's ochtends
Vandaag krijgen we resultaten, maar ze vinden dat ik nog niet beter genoeg ben en ze willen er zeker van zijn dat ik niet terug hoef te komen en dat ik kan reizen. Maar ik ben best teleur gesteld.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat gaan ze vandaag doen? Of is het nog steeds afwachten?
Ja, als je verwacht dat je naar huis kunt, dan komt dat wel aan. Kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vandaag krijgen we resultaten, maar ze vinden dat ik nog niet beter genoeg ben en ze willen er zeker van zijn dat ik niet terug hoef te komen en dat ik kan reizen. Maar ik ben best teleur gesteld.
Ja er komen zeker weer mensen vandaag, heb boek, iPod, laptop...quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, als je verwacht dat je naar huis kunt, dan komt dat wel aan. Kan ik me voorstellen.Genoeg afleiding zoeken dan maar... Komen er nog mensen langs? Heb je er tijdschriften/ boeken/ muziek/ enz?
Jij was niet zo van het oostblok he?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Faal.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Potverdrie! Werkt deze?
[ afbeelding ]
Gelukkig is het slechts een reclame. Maar ik snap dat het stom is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zie ik net een schijtirritante reclame van Werters.
Daar heeft de hoofdpersoon het over een karamelwinkel. Heb je ooooit een karamelwinkel gezien? Een winkel waar ze alleen maar karamel verkopen?
Ik heb er eentje voor je in Kopenhagen gevonden: http://karamelleriet.dk/Page.aspquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zie ik net een schijtirritante reclame van Werters.
Daar heeft de hoofdpersoon het over een karamelwinkel. Heb je ooooit een karamelwinkel gezien? Een winkel waar ze alleen maar karamel verkopen?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:54 schreef ß het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voor je in Kopenhagen gevonden: http://karamelleriet.dk/Page.asp
Van wat ik begreep werk antibiotica in mijn geval tegen ipv dat het helpt. Kweek is nog niet afquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:05 schreef wyccie het volgende:
Heb je dan geen nieuwe antibiotica gekregen? Niks gekweekt?
Ze hadden je waarschijnlijk eerst een algemeen, breed-spectrum antibioticum gegeven. Hopelijk is de kweek er een beetje snel, dan kunnen ze je beter/specifieker behandelen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Van wat ik begreep werk antibiotica in mijn geval tegen ipv dat het helpt. Kweek is nog niet af
nog een paar uur...quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze hadden je waarschijnlijk eerst een algemeen, breed-spectrum antibioticum gegeven. Hopelijk is de kweek er een beetje snel, dan kunnen ze je beter/specifieker behandelen.
Beperkt...quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij was niet zo van het oostblok he?
Ben je ook vriendloosquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kom uit Friesland. Ik ben op het moment werk en schoolloos, maar dat doet er verder niet toe.
Nou, dat sterretje is wel groter dan een kwartjequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Open sollicitatie?![]()
IJsbeer sloopt ruitje![]()
Moest ik gelijk aan denkenquote:
We worden oud he, ik schrok er ook vanquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moest ik gelijk aan denken
Maar jaren 90?
Kan kloppen, maar dan wel eindquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jaren 90?
Moet wel eind jaren 90 geweest zijn, want ik weet nog wel dat het op TV was.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jaren 90?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:10 schreef Soempie het volgende:
Whooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Een 8 ook nog.
Sorry, ik had Wiebel gebeld, maar die is niet te bereiken nu.
Die was ik alweer vergeten, maar erg leuk!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moest ook gelijk weer aan deze denken
Omdat ik niets moet hebben van de islamitische cultuur en het geloof.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:15 schreef MaJo het volgende:
Waarom wil je per se niet naar een moslimlandMarokko is fantastisch en heeft ook goed weer in oktober
en het eten is lekker
Verder ben ik erg fan van de Balkan maar denk dat dat dan ook niet jouw ding is
Oh, dus je woont toch in de buurt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:47 schreef MadMaster het volgende:
En als ik toch een zwak moment heb op dit gebied, dan neem ik de bus wel en paar haltes hier en dan zit ik ook in het Midden-Oosten...
Een rumproeverij?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:48 schreef Mark het volgende:
Al eens in Cuba geweest? Welke interesses heb je?
Bij jou?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus je woont toch in de buurt?
Staat wel op de to-do list, maar dit jaar niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:48 schreef Mark het volgende:
Al eens in Cuba geweest? Welke interesses heb je?
Leuk, maar ben net even meer van de whisky.quote:
Ga dan naar Nova Scotia rond de Indian Summer en ga de Cabbot Trail doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat wel op de to-do list, maar dit jaar niet.
Ik hou van zelfstandig rondtouren door landen waar een bepaalde luxe wel aanwezig is en waar de cultuur niet te veel afwijkt van 'onze' cultuur. Beland daardoor veelal in de USA, wat ik op zich ook niet vervelend vind.
Duitsland.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat wel op de to-do list, maar dit jaar niet.
Ik hou van zelfstandig rondtouren door landen waar een bepaalde luxe wel aanwezig is en waar de cultuur niet te veel afwijkt van 'onze' cultuur. Beland daardoor veelal in de USA, wat ik op zich ook niet vervelend vind.
Nog geen nieuw nieuws, komt later. En vriendin is nog aan het onderhandelen. Ze vond wel eerdere vluchten maar dat zou weer extra kosten... Ze belt ambassade en maatschappijen ze is echt geweldigquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
En PS, laat ze je maar goed oplappen in het ziekenhuis joh. Met koorts thuis is ook niks. Weet je al meer over die massa? Ik las waarschijnlijk onschuldig, maar is er al meer nieuws?
En fijn dat D-Day wel doorgaatIs het je vriendin nog gelukt om je vlucht te vervroegen?
Verder ben ik nu mn taart aan het afmaken, dus zonder verder bij te lezen ga ik weer terug naar de keuken
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Die zegt ook dat het hartstikke leuk is om 2 kinderen te hebben, maar ik betwijfel dat
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
de vraag is toch waarom ze er altijd eerder in liggen dan krokodillen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom gaan konijntjes altijd vroeg naar bed?
Doet ie het weer!quote:
Is het antwoord ook hetzelfde?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de vraag is toch waarom ze er altijd eerder in liggen dan krokodillen?
tenzij jij veel krokodillen kent met 2 of minder tandenquote:
O jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
C4 ken ik van ABO, iarl en ik gaan way back, 2007 of iets dergelijks. Toen het goedemorgentopic nog een slowchat was.
Lief, zo'n vriend(in)quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog geen nieuw nieuws, komt later. En vriendin is nog aan het onderhandelen. Ze vond wel eerdere vluchten maar dat zou weer extra kosten... Ze belt ambassade en maatschappijen ze is echt geweldig
Gisteravond nog vreselijk gelachen om deel 1quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben zo bij u terug, eerst weer eens Llamas with hats kijken
Deel 2 of 3 is mijn favoriet. Ik denk 3quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gisteravond nog vreselijk gelachen om deel 1
het maken oefen ik zo nu en dan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het een keertje
Ik zie een grap aankomen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het maken oefen ik zo nu en dan.
En m'n neefje van 5 komt in t weekend regelmatig bij ons langs,
Aaaawwwwquote:dat is voor een paar uur prima, daarna is het weer lekker rustig zonder kind
Deze 2 bovenstaande zinnen hebben verder geen enkel verband
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een grap aankomen!
[..]
Aaaawwww
waar?quote:
Dat is beter dan de modjes van sport, ik heb maandag gevraagd of ze een TT wilden aanpassen, is nog steeds niet gebeurd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik maakte een tr om de text onderaan het topic aan te passen, was binnen no time gedaan
Sowieso, MENquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef ß het volgende:
Dat is beter dan de modjes van sport, ik heb maandag gevraagd of ze een TT wilden aanpassen, is nog steeds niet gebeurd.Zo slecht zijn de modjes hier nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |