Mogguh Soempie.quote:
Je bedoelt te zeggen dat de stukjes binnen blijven?quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik niet moest werken was vandaag een goede dag
quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat de stukjes binnen blijven?
Jojo for president!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[zeuren]
oh, en ze moeten bejaarden een reisverbod geven tussen 06:00 - 09:00 en 16:00 - 19:00.
Een permanent inhaalverbod voor vrachtwagen zou ook niet verkeerd zijn.
En als ik dan toch bezig ben. 40 km autotjes mogen niet op wegen komen met een maximale snelheid > 60 km/u
[/zeuren]
Hebben ze Maurice de Hond eindelijk te pakken genomen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en niet eens last van onder viaducten uitgereden peilers, waar ik een beetje bang voor was
Ik heb juist laatst m'n doelen bijgewerkt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
(al een paar weken geen last meer van gehad)
Heb je je blog trouwens weer aan de wilgen gehangen?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:23 schreef wyccie het volgende:
Mental image van Wg en zijn slurf.
Hoe moet ik nou gaan slapen?
Spannend!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:38 schreef MaJo het volgende:
er is lekker doorgepost vannacht
zo de trekking van de loterij
Geen idee. MaJo is nu onderweg om de trekking te regelen.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:04 schreef iamredleader het volgende:
Overigens is het hier gebruikelijk dat nieuwe posters heel kort iets over zichzelf vertellen
Ik zag je je slurf optillen en in bed hangen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:35 schreef Whiteguy het volgende:
jij zag mij nootjes van de grond rapen ?
quote:
Ah, een optreden van GWARquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:53 schreef wyccie het volgende:
Overigens heb ik daar niet over gedroomd, wel iets anders vaags. Iets met bloed en kots.
Leuke filmquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:20 schreef wyccie het volgende:
Is dat nou zo'n goede film, ik hoor er veel over. En freaky shit? Is het een enge film?
aanmelden voor mijnpostnl of zoiets. Dan krijg je wel een tijd en je kunt ook aangeven dat ze het direct bij een postbalie naar keuze bezorgenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:31 schreef wyccie het volgende:
Ah, voorloper van Alien, altijd goed.
Zo verelend, ik moet thuisblijven voor de postbezorger en de Track & Trace geeft geen tijdstip aan.
Ik gok een portemonnee van 5 euro ofzo. Ik ga nu kijken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:03 schreef MaJo het volgende:
De uitslag staat online! En ik heb een prijs gewonnen. Kijk maar in de lijst en zoek de stomste prijs uit, die heb ik gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders was ik wel zuur omdat je de loten van mij hebt gekocht
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht ik alanders was ik wel zuur omdat je de loten van mij hebt gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |