quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:13 schreef Mylene het volgende:
Zo'n kind groeit ook op met het idee dat alleen het uiterlijke telt.
In één van de T&T-afleveringen is er een meisje dat letterlijk zegt "Facial beauty is the most important thing in life!".quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:16 schreef nutoj het volgende:
kijk maar eens een paar afleveringen van Toddlers and Tiaras op TLC...
zieklijke lui zijn het
En dat heeft met dit topic te maken omdat...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:17 schreef Yi-Long het volgende:
Ja, het is 'ziek', maar goed, je kind 3-4 dagen de hele dag dumpen op een creche vind ik persoonlijk ook niet echt geweldig qua opvoeding...
En je kind elke dag het huis door slaan is nog veel erger dan beide tezamen genomen. Je punt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:17 schreef Yi-Long het volgende:
Ja, het is 'ziek', maar goed, je kind 3-4 dagen de hele dag dumpen op een creche vind ik persoonlijk ook niet echt geweldig qua opvoeding...
Dit.quote:
Een kind van 3 jaar is bezig met een spray-on om een bruin kleurtje te krijgen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:16 schreef SpecialK het volgende:
Tsja wat doe je er als ouder tegen, hé. Het is niet alsof je in de hand hebt waar zo'n 3-jarige zich allemaal mee bezig houd.
Dat je van veel zaken wel kunt zeggen dat het 'ziek' is, wanneer je niet opgroeit in een omgeving waar dat soort zaken als 'normaal' gezien worden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En dat heeft met dit topic te maken omdat...
Ben niet aan het trollen als ik het sarcastisch bedoel. Dit is wat mij betreft even kwalijk als die 4 jarige die kettingroker was. En dan maar als ouders je schouders ophalen en de vermoorde onschuld uithangen. Deze ouders doen dit expres en vandaar mijn comment.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een kind van 3 jaar is bezig met een spray-on om een bruin kleurtje te krijgen?
troll
Nou, het was vooral quasi sarcastisch bedoeld denk ik zo.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
troll
Geen troll, sarcasmequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
troll
Okay, sorry dat ik je beschuldigde van trollen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ben niet aan het trollen als ik het sarcastisch bedoel. Dit is wat mij betreft even kwalijk als die 4 jarige die kettingroker was. En dan maar als ouders je schouders ophalen en de vermoorde onschuld uithangen. Deze ouders doen dit expres en vandaar mijn comment.
Pasgeboren jongens die al meteen een voetbalshirt met de club van papa aan moeten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen troll, sarcasme![]()
Dit vinden we verschrikkelijk natuurlijk maar hoe zit het met de jochies van 3-4 die van pappa persé moeten voetballen?
Met zo'n vader die langs de lijn staat te schreeuwen "ga door, Wesley/Jordi/Sjonnie/een willekeurige andere jongensnaam eindigend op een I/Y/IE.."
Of kindsterretjes die goed zijn in een sport of het bespelen van een klassiek instrument en meteen na school urenlang moeten oeffenen zodat ze later een talent worden?
Het wordt allemaal met de beste bedoelingen gedaan..
De supporters zijn voor mij de grootste reden om voetbal geen leuke sport te vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pasgeboren jongens die al meteen een voetbalshirt met de club van papa aan moeten.![]()
Le pauperesse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |