abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112729327
Geef geen bloemen, bloemen zijn voor bejaarden. Ik zou het advies van Myraela volgen: geef iets persoonlijks en/of grappigs. Een andere tip is misschien oorbellen, meisjes waarderen het als je zelf een sieraad voor ze uitzoekt, en dan hoeft het nog niet eens duur te zijn. Als het een feest voor jongeren is, is het ook een idee om drank mee te nemen, dan is iedereen blij met je.
pi_112729344
dubbelpost
pi_112731281
Hoe meer moeite/je erbij nadenkt hoe meer waarde je eraan hecht = hoe meer je in je hoofd gaat zitten = hoe zenuwachtiger en voorbereid het wordt = hoe minder spontaan/relaxed je bent = hoe minder aantrekkelijk het is.

M.a.w. hou het lekker simpel zoals een flesje drank met een strikje omheen. Het gaat om jou, niet om wat je mee neemt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112732370
Nee is ook, ik kijk wel wat ik doe. ik ben trouwens 23 en ze zijn beide jarig geweest.
.
pi_112732878
Dan zou ik iets van drank doen. Goede fles likeur 43. :9
  maandag 11 juni 2012 @ 13:26:38 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112734509
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:43 schreef Myraela het volgende:
Dan zou ik iets van drank doen. Goede fles likeur 43. :9
Koffie melk en verse jus in een shaker. Berg ijsblokjes er bij, shaken en je hebt een heerlijk shotje dat naar de naam splitje luisterd!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 11 juni 2012 @ 14:47:07 #107
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112738034
Bloemen geven... toch raar dat mensen elkaar de geurige geslachtsdelen van planten geven als cadeau eigenlijk ;)
pi_112738161
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:47 schreef 2LiterKaraf het volgende:
Bloemen geven... toch raar dat mensen elkaar de geurige geslachtsdelen van planten geven als cadeau eigenlijk ;)
Of samen genieten van een kippeborstje of koeienkont in de avond, om de dag samen te beginnen met een onbevrucht ei met varkensvlees en vet. :P

De mens: een beetje vreemd, maar wel lekker.
pi_112738690
Ik heb zo'n leuk meisje in me hoofd de hele tijd van school maar straks vakantie, hoe moet haar uit mijn hoofd zetten want zo wil ik de vakantie niet in gaan ;(
pi_112741612
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb zo'n leuk meisje in me hoofd de hele tijd van school maar straks vakantie, hoe moet haar uit mijn hoofd zetten want zo wil ik de vakantie niet in gaan ;(
Door haar gewoon eens te benaderen?
pi_112741951
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Door haar gewoon eens te benaderen?
Ja ik praat ook regelmatig met haar... En ook soms online maar dan zie ik haar 2 maanden niet :'(
pi_112743289
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:23 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ja ik praat ook regelmatig met haar... En ook soms online maar dan zie ik haar 2 maanden niet :'(
Afsprekennnn
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112744250
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Afsprekennnn
Rustig aan.
  maandag 11 juni 2012 @ 18:16:39 #114
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112747000
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Afsprekennnn
Simpeler dan dat kunnen we het niet maken.
Verliefdheid is voor de dommen
pi_112749630
Maar ik ben bang en weet geeneens of ze mij leuk vind..
pi_112749906
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hoe banger je bent hoe meer je groeit. Je moet zelf het koude water in springen, just gooooo
pi_112749973
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe banger je bent hoe meer je groeit. Je moet zelf het koude water in springen, just gooooo
Ja ik weet ;( ;( al zovaak dat advies gekregen

Maar ja dat is denk ik wel de enige optie.
pi_112750154
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ja ik weet ;( ;( al zovaak dat advies gekregen

Maar ja dat is denk ik wel de enige optie.
Hou je ondertussen ook bezig met zoveel mogelijk andere vrouwen.
pi_112754102
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
CARE

''Hey heb je misschien zin om een keer af te spreken''

En je bent klaar.. Druk van de ketel :)
Rustig aan.
pi_112754218
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hou je ondertussen ook bezig met zoveel mogelijk andere vrouwen.
nee, zij is serieus het enige echte leuke meisje, de rest is te makkelijk of te arrogant.

Maar sommie zijn wel aardig, niks meer.
pi_112754414
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:20 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

nee, zij is serieus het enige echte leuke meisje, de rest is te makkelijk of te arrogant.

Wil je der of niet? Maak er werk van voordat je spijt krijgt dat je het nooit gedaan hebt. Ik weet niet hoe oud je bent?
Rustig aan.
pi_112754558
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wil je der of niet? Maak er werk van voordat je spijt krijgt dat je het nooit gedaan hebt. Ik weet niet hoe oud je bent?
16, je hebt gelijk.....
pi_112754962
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

16, je hebt gelijk.....
16... Ik zie het licht verder ook pas sinds ergens in de 19 :) Wat dat betreft doe je het tov mij erg goed.
Rustig aan.
pi_112756114
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:20 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Zorg ervoor dat je ook op andere plekken meiden ontmoet. Ook al zijn ze alleen fysiek aantrekkelijk, ga er ook voor.
pi_112756999
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

16... Ik zie het licht verder ook pas sinds ergens in de 19 :) Wat dat betreft doe je het tov mij erg goed.
Yay :D
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zorg ervoor dat je ook op andere plekken meiden ontmoet. Ook al zijn ze alleen fysiek aantrekkelijk, ga er ook voor.
Jep is goed thanks voor je advies!
  maandag 11 juni 2012 @ 21:08:26 #126
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112757730
Ik zoek het licht nog steeds. :P
pi_112759935
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Yay :D

[..]

Jep is goed thanks voor je advies!
Ik wil wel up-to-date gehouden blijven mbt dat meisje.
Rustig aan.
pi_112760157
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik wil wel up-to-date gehouden blijven mbt dat meisje.
Of course, jij bent de eerste die het hoort!
pi_112760204
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Of course, jij bent de eerste die het hoort!
*O*
Rustig aan.
pi_112771012
Af en toe heb ik echt van die baalmomentjes, er gebeurt al maanden lang helemaal niks in mijn liefdesleven...

Begin echt aan mezelf te twijfelen, wat is er mis? Ik vind mezelf toch best oke om naar te kijken, overschat ik mezelf? Ik hoef echt niet de meest populaire ''jongen van de klas'' bij de meiden te zijn, maar dit is echt wel heel erg dramatisch...

Als ik mezelf vergelijk met vrienden, huisgenoten, mannelijke collega's, is er eigenlijk niemand waarbij het liefdesleven zo stil ligt als bij mij, en voor wie dat wel zo is geldt dat ze autistisch zijn of 30 kilo overgewicht hebben...

Vooral nu ik op kamers woon, merk ik dat mijn andere 4 mannelijke huisgenoten toch zeker wel een paar keer per maand een meisje over de vloer hebben, of weet ik op zn minst dat ze al een tijdje aan het scharrelen zijn geweest. Ik ben van hen toch echt niet de lelijkste, ik ben het langste en het best getraind. Niet dat ik mezelf geweldig vind ofzo, maar heb echt wel zoiets van, wtf is wrong -O-
  dinsdag 12 juni 2012 @ 01:37:14 #131
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112773322
Herkenbaar gevoel helaas.
pi_112774216
Ik las vandaag dit artikel: http://postmasculine.com/why-its-so-hard. Volledige titel is "Why It’s So Hard: Dating For Modern Men"

Het gaat erover waarom wij mannen (soms) toch zoveel moeite hebben met vrouwen en daten. En hoe je daar het beste mee om kan gaan. Lang artikel, maar goed geschreven. Vooral dat einde over confronting your issues vond ik waardevol.

[ Bericht 2% gewijzigd door PMK111 op 12-06-2012 05:17:53 (zin toegevoegd) ]
pi_112774878
Alsof autistisch zijn gelijk staat aan geen relatie kunnen krijgen.
straal je dat wanhopige gevoel niet uit?
En ik kan er zo nog een paar noemen die helaas niet succesvol zijn maar wél erg leuk. is niet anders helaas
pi_112778075
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:13 schreef InterMilan het volgende:
Af en toe heb ik echt van die baalmomentjes, er gebeurt al maanden lang helemaal niks in mijn liefdesleven...

Begin echt aan mezelf te twijfelen, wat is er mis? Ik vind mezelf toch best oke om naar te kijken, overschat ik mezelf? Ik hoef echt niet de meest populaire ''jongen van de klas'' bij de meiden te zijn, maar dit is echt wel heel erg dramatisch...

Als ik mezelf vergelijk met vrienden, huisgenoten, mannelijke collega's, is er eigenlijk niemand waarbij het liefdesleven zo stil ligt als bij mij, en voor wie dat wel zo is geldt dat ze autistisch zijn of 30 kilo overgewicht hebben...

Vooral nu ik op kamers woon, merk ik dat mijn andere 4 mannelijke huisgenoten toch zeker wel een paar keer per maand een meisje over de vloer hebben, of weet ik op zn minst dat ze al een tijdje aan het scharrelen zijn geweest. Ik ben van hen toch echt niet de lelijkste, ik ben het langste en het best getraind. Niet dat ik mezelf geweldig vind ofzo, maar heb echt wel zoiets van, wtf is wrong -O-
Om goed/beter te worden met vrouwen moet je ze simpelweg ontmoeten. Niets mis mee om ze aan de lopende band te ontmoeten.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:19:57 #135
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112781873
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Om goed/beter te worden met vrouwen moet je ze simpelweg ontmoeten. Niets mis mee om ze aan de lopende band te ontmoeten.
Nou ja, daar staan meestal niet de meest charmante vrouwen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112784443
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nou ja, daar staan meestal niet de meest charmante vrouwen.
Waar is "daar?"
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:32:24 #137
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_112784644
quote:

jij en je gedrag en houding zijn wrong...autistisch, 30 kilo, langste, getraind...oh wat ben jij perfect...tis niet alleen het uiterlijk waar het om draait maat.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:35:09 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112784734
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waar is "daar?"
Op een lopende band, snuggere Henkie.
pi_112785807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:35 schreef twi het volgende:

[..]

Op een lopende band, snuggere Henkie.
Alsof je niet op de lopende band kwaliteit vrouwen kunt ontmoeten. Er lopen er honderden/duizenden op straat en in clubs.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:07:39 #140
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112785967
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alsof je niet op de lopende band kwaliteit vrouwen kunt ontmoeten. Er lopen er honderden/duizenden op straat en in clubs.
Ze zitten overal.
pi_112787820
quote:

Vraag het hun?
Rustig aan.
pi_112787843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 05:13 schreef PMK111 het volgende:
Ik las vandaag dit artikel: http://postmasculine.com/why-its-so-hard. Volledige titel is "Why It’s So Hard: Dating For Modern Men"

Het gaat erover waarom wij mannen (soms) toch zoveel moeite hebben met vrouwen en daten. En hoe je daar het beste mee om kan gaan. Lang artikel, maar goed geschreven. Vooral dat einde over confronting your issues vond ik waardevol.
Thx _O_
Rustig aan.
pi_112821118
Mja ik heb er ''gewoon'' last van dat het altijd een beetje awkward is met mij en meisjes..

Ze voelen zich nooit echt op hun gemak bij mij lijkt het wel. Ze zijn altijd zo voorkomend ofzo, alsof ze bang zijn om iets te doen/zeggen wat ik belachelijk vind...

Als ik het nu zo achteraf bekijk zijn de enige meisjes met wie ik ook wat intiemer contact heb gehad ook altijd degenen geweest die gewoon brutaal en bijdehand waren...

Merk wel heel vaak dat er vrouwen aan het kijken zijn, als ik ze aankijk dan snel weer wegkijken, om dit ritueel vervolgens nog een paar keer te herhalen maar of ze me echt zien zitten geen idee, kan ook komen omdat ik met mijn 1.96 gewoon opvallend lang ben...
pi_112821476
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 01:01 schreef JiggyJ het volgende:
Mja ik heb er ''gewoon'' last van dat het altijd een beetje awkward is met mij en meisjes..

Ze voelen zich nooit echt op hun gemak bij mij lijkt het wel. Ze zijn altijd zo voorkomend ofzo, alsof ze bang zijn om iets te doen/zeggen wat ik belachelijk vind...

Als ik het nu zo achteraf bekijk zijn de enige meisjes met wie ik ook wat intiemer contact heb gehad ook altijd degenen geweest die gewoon brutaal en bijdehand waren...

Merk wel heel vaak dat er vrouwen aan het kijken zijn, als ik ze aankijk dan snel weer wegkijken, om dit ritueel vervolgens nog een paar keer te herhalen maar of ze me echt zien zitten geen idee, kan ook komen omdat ik met mijn 1.96 gewoon opvallend lang ben...
:s)
There u go: Het snelle wegkijken van vrouwen.
Rustig aan.
pi_112829827
Even iets anders:

Hoe kun je je het beste opstellen naar vrouwen die je leuk vinden, maar die jij eigenlijk niet zo ziet zitten, althans niet op de manier waarop zij jou zien zitten?

Ik heb een tijdje geleden met een meisje ''gescharreld''... Zij wilde erg graag, was super lief voor me en wilde ook duidelijk meer dan alleen scharrelen, dat heeft ze ook gezegd..

Bij mij ging het juist omgekeerd, en hoe langer ik haar kende hoe meer ik begon te denken : Nee dit wordt het gewoon niet...

Ik heb toen het contact verbroken, maar soms stuurt ze me nog wel eens een berichtje. Ik heb verder helemaal geen problemen met haar, het is echt een schat van een meid. Soms heb ik wel eens het idee, moet ik niet eens wat interesse tonen? Onlangs heeft ze bijvoorbeeld een vast contract gekregen bij de werkgever waar ze toen al heel erg op hoopte..

Enerzijds wil ik haar dan feliciteren oid, maar ben bang dat ik dan wellicht weer gemixte signalen afgeef naar haar toe?
pi_112833291
Dan moet je dat kenbaar maken? :o
Rustig aan.
pi_112836899
Je eigen intenties volgen. "Wat wil ik?". Als je gedachten, woorden en acties maar op 1 lijn zitten.
pi_112841732
Ik vind het wel grappig, roepen dat men niet weet waarom ze nóóit aandacht krijgen, en wel iemand afwijzen. Dan is dat geen kwestie van nooit aandacht, maar geen wederzijdse interesse :+

Intermilan hoe heb je het contact verbroken? Radiostilte ingelast? Of duidelijk geweest over je intenties? Zo niet dan is dat de eerste stap, zeg dat je geen interesse hebt, laat haar de keuze. Geen gedraai. Maar geen interesse tonen omdat je denkt dat dat zo hoort
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:15:40 #149
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112870362
Ik krijg ook nooit aandacht. Heb ook nooit iemand afgewezen. Okee 4x op Lowlands maar daar moet je de mensen tegen zichzelf tegen zichzelf in bescherming nemen. :')
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:24:25 #150
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112870727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik krijg ook nooit aandacht. Heb ook nooit iemand afgewezen. Okee 4x op Lowlands maar daar moet je de mensen tegen zichzelf tegen zichzelf in bescherming nemen. :')
Ik kan me 2 zekere iemanden herinneren anders, Quinten, die jij genadeloos hebt afgewezen.
De ene had haar gewicht niet mee, zullen we maar zeggen. De andere voelde je echter geen klik bij.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_112872855
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind het wel grappig, roepen dat men niet weet waarom ze nóóit aandacht krijgen, en wel iemand afwijzen. Dan is dat geen kwestie van nooit aandacht, maar geen wederzijdse interesse :+

Intermilan hoe heb je het contact verbroken? Radiostilte ingelast? Of duidelijk geweest over je intenties? Zo niet dan is dat de eerste stap, zeg dat je geen interesse hebt, laat haar de keuze. Geen gedraai. Maar geen interesse tonen omdat je denkt dat dat zo hoort
Je doet nu net alsof je geen recht van spreken heb wanneer je iemand afwijst...

Als je aandacht krijgt van mensen die je eigenlijk niet ziet zitten, dan is dat niet heel bevredigend. Het doet weinig met je, en raakt al snel weer op de achtergrond, omdat je er zelf weinig gevoel bij hebt....Er is feitelijk gezien dus wel aandacht, maar in de realiteit voelt het nagenoeg hetzelfde als het niet krijgen van aandacht, omdat het niet afkomt van mensen die je leuk vindt, en het dus eigenlijk weinig met je doet......

Mocht je het overigens echt interesseren, ik heb haar op een avond verteld dat het gewoon niets ging worden tussen ons. Daarna stond zij nog open voor een soort ''seksrelatie'', maar ik had mijn twijfels erbij of dit wel helemaal eerlijk was...

Nu ik er zo over nadenk kom ik tot de conclusie dat de laatste keer dat we elkaar spraken eigenlijk alweer 6 maanden geleden is, met oud en nieuw... Daarna ben ik me wat afstandelijker op gaan stellen omdat ik mezelf ook schuldig zou voelen als ik haar alleen zou gebruiken om zo nu en dan mijn seksuele behoeftes eens op los te laten, ookal stond zij daar wel voor open...
pi_112873156
Ik ben wel benieuwd hoe dat later gaat. Op het moment heb ik niet bepaald de behoefte om een relatie aan te gaan, maar toch.. het speelt wel in m'n hoofd.. hoe en wat..

Het probleem waar ik altijd tegen aan loop is dat mijn karakter en manier van een band opbouwen zo verschrikkelijk anders is, vergeleken met de rest van de mensheid. Ik vind uitgaan bijvoorbeeld ronduit verschrikkelijk om te doen. Te veel mensen, te veel geluid en iedereen is druk. Ik kan daar gewoon niet tegen en vind het eigenlijk ook doodsaai. Ook ben ik heel terughoudend met fysiek contact. Ik zou bijvoorbeeld nooit met een jongen kunnen zoenen die ik net een paar keer heb ontmoet (laat staan de eerste keer). Ik heb wel een paar keer meegemaakt dat iemand het probeerde, maar dan is het voor mij echt einde oefening. Na zo'n actie is voor mij dan ook gelijk elke mogelijkheid tot benadering van mijn kant onmogelijk.

Voor mij staat fysiek contact dan ook echt in direct verband met de mate van vertrouwen in die persoon en niet om 'lust' gevoelens of iets dergelijks. Intimiteit, al is het maar een klein iets, is echt puur mijn manier om te zeggen: Ik vertrouw jou en waardeer jou, daarom ben ik graag dicht bij je.

Vind maar eens een man die daar bij aan kan sluiten, en vind vervolgens maar een man die ook nog verder qua karakter bij je past. Als ze er al zijn, waar vind je ze dan ooit?
pi_112873167
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 02:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat later gaat. Op het moment heb ik niet bepaald de behoefte om een relatie aan te gaan, maar toch.. het speelt wel in m'n hoofd.. hoe en wat..

Het probleem waar ik altijd tegen aan loop is dat mijn karakter en manier van een band opbouwen zo verschrikkelijk anders is, vergeleken met de rest van de mensheid. Ik vind uitgaan bijvoorbeeld ronduit verschrikkelijk om te doen. Te veel mensen, te veel geluid en iedereen is druk. Ik kan daar gewoon niet tegen en vind het eigenlijk ook doodsaai. Ook ben ik heel terughoudend met fysiek contact. Ik zou bijvoorbeeld nooit met een jongen kunnen zoenen die ik net een paar keer heb ontmoet (laat staan de eerste keer). Ik heb wel een paar keer meegemaakt dat iemand het probeerde, maar dan is het voor mij echt einde oefening. Na zo'n actie is voor mij dan ook gelijk elke mogelijkheid tot benadering van mijn kant onmogelijk.

Voor mij staat fysiek contact dan ook echt in direct verband met de mate van vertrouwen in die persoon en niet om 'lust' gevoelens of iets dergelijks. Intimiteit, al is het maar een klein iets, is echt puur mijn manier om te zeggen: Ik vertrouw jou en waardeer jou, daarom ben ik graag dicht bij je.

Vind maar eens een man die daar bij aan kan sluiten, en vind vervolgens maar een man die ook nog verder qua karakter bij je past. Als ze er al zijn, waar vind je ze dan ooit?
Kan het niet ook gewoon een kwestie van wennen zijn?

En het is toch niet raar dat je het niet leuk vindt als mannen je op sommige plekken aanraken.

En buiten uitgaan is er genoeg te doen toch?
pi_112873225
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juni 2012 02:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kan het niet ook gewoon een kwestie van wennen zijn?

En het is toch niet raar dat je het niet leuk vindt als mannen je op sommige plekken aanraken.

En buiten uitgaan is er genoeg te doen toch?
Ik heb meer dan genoeg ervaring op fysiek gebied om uit te kunnen sluiten dat het niet meer om wennen gaat. Het is dan ook niet het aanraken op sommige plekken, maar het aanraken an sich. Als ik bijvoorbeeld een jongen zou ontmoeten in een of andere club en hij zou met me dansen en daarbij zijn armen om m'n midden houden.. dat alleen al is voor mij zo'n aantasting van mijn 'privacy' en, naja, gewoon, mijn persoon.

Terwijl aan de andere kant, ik er totaal geen problemen mee zou hebben als ik met iemand die ik werkelijk een vriend van me kan noemen, bijvoorbeeld samen zou douchen en dat diegene mij dan zou inzepen etc, als die situatie toevallig zo uitkomt. En dat zonder dat ik er ook maar enig seksueel gevoel bij heb.
pi_112873593
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 02:45 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik heb meer dan genoeg ervaring op fysiek gebied om uit te kunnen sluiten dat het niet meer om wennen gaat. Het is dan ook niet het aanraken op sommige plekken, maar het aanraken an sich. Als ik bijvoorbeeld een jongen zou ontmoeten in een of andere club en hij zou met me dansen en daarbij zijn armen om m'n midden houden.. dat alleen al is voor mij zo'n aantasting van mijn 'privacy' en, naja, gewoon, mijn persoon.

Terwijl aan de andere kant, ik er totaal geen problemen mee zou hebben als ik met iemand die ik werkelijk een vriend van me kan noemen, bijvoorbeeld samen zou douchen en dat diegene mij dan zou inzepen etc, als die situatie toevallig zo uitkomt. En dat zonder dat ik er ook maar enig seksueel gevoel bij heb.
Ik douche ook altijd toevallig met vriendinnen van mij, heel normaal :)

Maarja... Ik zou iemand die over een grens heen gaat bij je niet gelijk afwijzen.. Gewoon een beetje scherp zijn zodat iemand voorzichtiger met je is lijkt me voldoende.
Rustig aan.
pi_112873871
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 02:03 schreef InterMilan het volgende:

[..]

Dat zeer zeker niet. er ontbrak trouwens een zin. Ik wilde meer aangeven dat er niet echt iets mis was met je maar dat de wederzijdse interesse ontbrak.

Hoezo mocht t me echt interesseren? anders vraag ik t toch niet ;) ik denk dat zij hoop bleef houden. Maar als ze alleen af e. toe een bericht stuurt én je bent duidelijk geweest kan t niet zoveel kwaad. Voel je alleen niet verplicht tot reageren. :)
pi_112877062
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 02:03 schreef InterMilan het volgende:

[..]

Als je aandacht krijgt van mensen die je eigenlijk niet ziet zitten, dan is dat niet heel bevredigend. Het doet weinig met je, en raakt al snel weer op de achtergrond, omdat je er zelf weinig gevoel bij hebt....Er is feitelijk gezien dus wel aandacht, maar in de realiteit voelt het nagenoeg hetzelfde als het niet krijgen van aandacht, omdat het niet afkomt van mensen die je leuk vindt, en het dus eigenlijk weinig met je doet......

Mocht je het overigens echt interesseren, ik heb haar op een avond verteld dat het gewoon niets ging worden tussen ons. Daarna stond zij nog open voor een soort ''seksrelatie'', maar ik had mijn twijfels erbij of dit wel helemaal eerlijk was...

Nu ik er zo over nadenk kom ik tot de conclusie dat de laatste keer dat we elkaar spraken eigenlijk alweer 6 maanden geleden is, met oud en nieuw... Daarna ben ik me wat afstandelijker op gaan stellen omdat ik mezelf ook schuldig zou voelen als ik haar alleen zou gebruiken om zo nu en dan mijn seksuele behoeftes eens op los te laten, ookal stond zij daar wel voor open...
Zij wilt seks en jij vind het zielig voor haar? ...

Verkeerde oogpunt... Je kan het ook zien dat ze blij kan zijn met seks met jou. Tenminste als je seks met haar wilt.
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:38:22 #158
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112899319
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zij wilt seks en jij vind het zielig voor haar? ...

Verkeerde oogpunt... Je kan het ook zien dat ze blij kan zijn met seks met jou. Tenminste als je seks met haar wilt.
Het klinkt meer als een wanhoopsdaad vanuit haar punt. Van als hij geen relatie met me wil dan wil hij misschien later wel een relatie als ik met hem naar bed gaan. Of dat ze hem gewoon wil blijven zien en dat haar niet uit maakt of er puur geneukt wordt.
pi_112930742
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:38 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Het klinkt meer als een wanhoopsdaad vanuit haar punt. Van als hij geen relatie met me wil dan wil hij misschien later wel een relatie als ik met hem naar bed gaan. Of dat ze hem gewoon wil blijven zien en dat haar niet uit maakt of er puur geneukt wordt.
Als hij het niet doet, dan doet een andere gozer het wel. Ze moet toch ook een keer die levensles leren (al is wanhoop niet echt een aantrekkelijke eigenschap). Ik ben in ieder geval van mening dat je vanuit jezelf moet uitgaan.
pi_112932605
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:38 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Gewoon doen :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:43:05 #161
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112943015
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als hij het niet doet, dan doet een andere gozer het wel. Ze moet toch ook een keer die levensles leren (al is wanhoop niet echt een aantrekkelijke eigenschap). Ik ben in ieder geval van mening dat je vanuit jezelf moet uitgaan.
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:04 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Gewoon doen :')
Misschien ben ik niet egoistisch genoeg daarvoor.
pi_112952794
In september mijn kaakoperatie en in oktober consultancy met 3 plastische chirurgen. Mijn laatste poging om mijn uiterlijk te verbeteren om niet direct te worden afgewezen op uiterlijk door 50% van de bevolking in mijn leeftijdscategorie. Mijn laatste poging om mijn innerlijk te kunnen tonen.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 23:16:50 #163
363701 Y_U_NO
schwarz-rot-gold.
pi_112952879
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:15 schreef richard_prf het volgende:
In september mijn kaakoperatie en in oktober consultancy met 3 plastische chirurgen. Mijn laatste poging om mijn uiterlijk te verbeteren om niet direct te worden afgewezen op uiterlijk door 50% van de bevolking in mijn leeftijdscategorie. Mijn laatste poging om mijn innerlijk te kunnen tonen.
Succes en sterkte.
pi_112952913
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:15 schreef richard_prf het volgende:
waarom ging die in mei niet door?
pi_112952917
Richard, ik vind het heel jammer dat je de werkelijkheid uit het oog bent verloren...

Je hebt genoeg dingen met vrouwen meegemaakt en je bent niet lelijk op die foto's van je die ik gezien heb hier....

The fuck, je wordt alleen maar lelijker van die operaties.
Rustig aan.
pi_112953084
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

waarom ging die in mei niet door?
Omdat er minstens een half jaar tussen moet zitten tussen een narcose dus moest het verzet worden.
pi_112953198
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
Richard, ik vind het heel jammer dat je de werkelijkheid uit het oog bent verloren...

Je hebt genoeg dingen met vrouwen meegemaakt en je bent niet lelijk op die foto's van je die ik gezien heb hier....

The fuck, je wordt alleen maar lelijker van die operaties.
Ik ben wel benieuwd naar die foto's dan.

Of het is trollgedrag, of er zit een ernstig psychisch (geen lichamelijk) probleem.

Zoiets als anorexia of mensen die hun eigen lichaamsdelen niet meer herkennen en ervanafwillen (geen idee hoe dat heet). Een psychiater lijkt me een betere medicus in dit geval dan een (plastisch) chirurg.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112953403
N
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:16 schreef Y_U_NO het volgende:

[..]

Succes en sterkte.
Thanks
pi_112953413
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Of het is trollgedrag, of er zit een ernstig psychisch (geen lichamelijk) probleem.

Zoiets als anorexia of mensen die hun eigen lichaamsdelen niet meer herkennen en ervanafwillen (geen idee hoe dat heet). Een psychiater lijkt me een betere medicus in dit geval dan een (plastisch) chirurg.
Ja dat denk ik dus.... :(
Dat verhaal met zijn oogziekte vind ik wel heel heftig etc en daar steun ik hem ook zeker wel in, vind het een begrijpelijke keuze die die toen maakte...

Maar verder vind ik niks mis aan zijn uiterlijk echt niet.
Rustig aan.
pi_112953556
Als dat zo is dan ga ik dat te horen krijgen van de plastische chirurgen. Aan alle 3 ga ik de vraag voor leggen wat zij zouden veranderen aan mijn gezicht om het esthetisch aantrekkelijker te maken.

Het is risico's nemen of accepteren om alleen te blijven. Ik ga eerst mijn uiterlijk veranderen voordat ik me er volledig bij neerleg.
pi_112953595
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij hem zit het puur tussen zijn oren, dat heeft hij al heel vaak gehoord. Of hij is een beetje een aandachtshoer, of hij is echt ontzettend onzeker (of hij heeft gewoon een verkeerd zelfbeeld) of een troll.
pi_112953620
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:28 schreef richard_prf het volgende:
Als dat zo is dan ga ik dat te horen krijgen van de plastische chirurgen. Aan alle 3 ga ik de vraag voor leggen wat zij zouden veranderen aan mijn gezicht om het esthetisch aantrekkelijker te maken.
Okay...

Tis niet niks richard...
Dat is wat je krijgt als je erin doorslaat.

Als er niks mis is met je gezicht moet je er niet aan zitten kutten.
Rustig aan.
pi_112953754
quote:
Denk je echt dat dat zo werkt?
Geloof me, volgens mij zouden ze (in ieder geval één van de drie) bij het knapste model nog wel iets zouden aanraden.
pi_112953758
Ik merk het alweer, bijna alleen maar kritiek in plaats van aanmoedigingen.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 23:33:26 #175
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112953808
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:32 schreef richard_prf het volgende:
Je bent hier dan ook op het internet.
pi_112953842
Plastische chirurgie lijkt me eerlijk gezegd nogal extreem. Als je nou echt misvormd was ofzo, maar daar is ook absoluut geen sprake van.
pi_112953876
quote:
Leer er mee omgaan, trol.

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112953992
quote:
Kritiek noem jij het...

Ik noem het positieve reflectie, ik laat mensen vrij in veel dingen, behalve als ik echt van mening ben dat ze zichzelf echt tekort doen met iets. Zoals jij nu.
Rustig aan.
pi_112954043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat er minstens een half jaar tussen moet zitten tussen een narcose dus moest het verzet worden.
welke had je een half jaar geledne, van je ogen?
pi_112954253
En richard, als jij onder het mes wilt moet je dat gewoon doen. Ik vind je niet heel lelijk, maar als jij je er beter door voelt.. Ik hoop dat het helpt maar er zal veel meer moeten gebeuren en veranderen
Kijk alleen wel of je een goede chirurg treft anders krijg je dit :+
pi_112954836
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:41 schreef Cassandra87 het volgende:
En richard, als jij onder het mes wilt moet je dat gewoon doen.MOET JE DAT HEEL ZEKER WETEN Ik vind je niet heel lelijk, maar als jij je er beter door voelt.. Ik hoop dat het helpt maar er zal veel meer moeten gebeuren en veranderen
Kijk alleen wel of je een goede chirurg treft anders krijg je dit :+
Rustig aan.
pi_112954860
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:33 schreef kutkloon7 het volgende:
Plastische chirurgie lijkt me eerlijk gezegd nogal extreem. Als je nou echt misvormd was ofzo, maar daar is ook absoluut geen sprake van.
Na mate de tijd vordert en succes uitblijft wordt het tijd om drastische maatregelen te nemen.
pi_112955144
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Na mate de tijd vordert en succes uitblijft wordt het tijd om drastische maatregelen te nemen.
Maar als je probleem niet je uiterlijk is zal plastische chirurgie niet veel helpen.
pi_112955408
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Een vliegticket Polen is goedkoper en levert je meer genot en minder pijn op dan een operatie.

Mits je het veilig doet.

pi_112955458
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een vliegticket Polen is goedkoper en levert je meer genot en minder pijn op dan een operatie.

Mits je het veilig doet.
Wat jij denkt wat ik wil is onjuist.
pi_112955502
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:05 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat jij denkt wat ik wil is onjuist.
Alsof jij ook maar enig idee hebt wat ik denk. :') x 666.

En dat dan nog "onjuist" noemen ook.

Trol.

pi_112955525
Versieren is niet zo moeilijk,gewoon bezopen voeren :P of als dat niet lukt is er altijd nog GHB

werkt feilloos :P
pi_112955585
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alsof jij ook maar enig idee hebt wat ik denk. :') x 666.

En dat dan nog "onjuist" noemen ook.

Trol.
"Polen" "genot" "mits je het veilig doet"
pi_112955635
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

"Polen" "genot" "mits je het veilig doet"
Ja, alsof je van lekkere seks niet de vrouw van je dromen kan ontmoeten! :')

pi_112955741
Sex is sowieso voor mij verboden, iemand die niet gewild is bij vrouwen mag zijn genen niet doorgeven. Ook een van de redenen dat ik nooit een hoer zou bezoeken.
pi_112955826
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:11 schreef richard_prf het volgende:
Sex is sowieso voor mij verboden, iemand die niet gewild is bij vrouwen mag zijn genen niet doorgeven. Ook een van de redenen dat ik nooit een hoer zou bezoeken.
Boek gelijk een weekendje psycholoog erbij. Het zal je goed doen.

De tering, wat een triest hoopje mens moet jij zijn. :W

pi_112955835
quote:
:')_!
pi_112955845
quote:
Want hoeren raken bij de vleet zwanger?

:')
pi_112956039
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Want hoeren raken bij de vleet zwanger?

:')
Nee maar DNA uitwisselen en genen doorgeven gaan tegen mijn principes in als je genen van slechte kwaliteit zijn.
pi_112956311
Je genen gaan inderdaad erg veranderen als je ineens positieve in plaats van slechts negatieve aandacht krijgt.

Doe bij die week Polen, het weekend psycholoogje ook maar gelijk een spoedcursus biologie, trol.

pi_112956716
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:23 schreef El_Matador het volgende:
Je genen gaan inderdaad erg veranderen als je ineens positieve in plaats van slechts negatieve aandacht krijgt.

Doe bij die week Polen, het weekend psycholoogje ook maar gelijk een spoedcursus biologie, trol.
Wie zegt dat?
pi_112956828
quote:

Het is risico's nemen of accepteren om alleen te blijven. Ik ga eerst mijn uiterlijk veranderen voordat ik me er volledig bij neerleg.
Laat je echt afhangen van die 3 mensen wat je aan jezelf gaat veranderen? En ben je nou echt oerdom dat je niet inziet dat het heel onverstandig is plastische chirurgie te doen als je nog last hebt van BDD?
pi_112956842
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
Dat impliceer je eigenlijk.. Want je wilt jezelf gewild maken, zodat je ogenschijnlijk meer succes krijgt bij de vrouwen... En een succesvol persoon mag wel seks hebben... Maar dat maakt je ''genen'' niet succesvoller.
Rustig aan.
pi_112956848
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Bij hem zit het puur tussen zijn oren, dat heeft hij al heel vaak gehoord. Of hij is een beetje een aandachtshoer, of hij is echt ontzettend onzeker (of hij heeft gewoon een verkeerd zelfbeeld) of een troll.
Alledrie.
pi_112956877

[ Bericht 50% gewijzigd door kingtoppie op 16-06-2012 00:43:16 ]
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')