Je doet nu net alsof je geen recht van spreken heb wanneer je iemand afwijst...quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind het wel grappig, roepen dat men niet weet waarom ze nóóit aandacht krijgen, en wel iemand afwijzen. Dan is dat geen kwestie van nooit aandacht, maar geen wederzijdse interesse
Intermilan hoe heb je het contact verbroken? Radiostilte ingelast? Of duidelijk geweest over je intenties? Zo niet dan is dat de eerste stap, zeg dat je geen interesse hebt, laat haar de keuze. Geen gedraai. Maar geen interesse tonen omdat je denkt dat dat zo hoort
Kan het niet ook gewoon een kwestie van wennen zijn?quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat later gaat. Op het moment heb ik niet bepaald de behoefte om een relatie aan te gaan, maar toch.. het speelt wel in m'n hoofd.. hoe en wat..
Het probleem waar ik altijd tegen aan loop is dat mijn karakter en manier van een band opbouwen zo verschrikkelijk anders is, vergeleken met de rest van de mensheid. Ik vind uitgaan bijvoorbeeld ronduit verschrikkelijk om te doen. Te veel mensen, te veel geluid en iedereen is druk. Ik kan daar gewoon niet tegen en vind het eigenlijk ook doodsaai. Ook ben ik heel terughoudend met fysiek contact. Ik zou bijvoorbeeld nooit met een jongen kunnen zoenen die ik net een paar keer heb ontmoet (laat staan de eerste keer). Ik heb wel een paar keer meegemaakt dat iemand het probeerde, maar dan is het voor mij echt einde oefening. Na zo'n actie is voor mij dan ook gelijk elke mogelijkheid tot benadering van mijn kant onmogelijk.
Voor mij staat fysiek contact dan ook echt in direct verband met de mate van vertrouwen in die persoon en niet om 'lust' gevoelens of iets dergelijks. Intimiteit, al is het maar een klein iets, is echt puur mijn manier om te zeggen: Ik vertrouw jou en waardeer jou, daarom ben ik graag dicht bij je.
Vind maar eens een man die daar bij aan kan sluiten, en vind vervolgens maar een man die ook nog verder qua karakter bij je past. Als ze er al zijn, waar vind je ze dan ooit?
Ik heb meer dan genoeg ervaring op fysiek gebied om uit te kunnen sluiten dat het niet meer om wennen gaat. Het is dan ook niet het aanraken op sommige plekken, maar het aanraken an sich. Als ik bijvoorbeeld een jongen zou ontmoeten in een of andere club en hij zou met me dansen en daarbij zijn armen om m'n midden houden.. dat alleen al is voor mij zo'n aantasting van mijn 'privacy' en, naja, gewoon, mijn persoon.quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan het niet ook gewoon een kwestie van wennen zijn?
En het is toch niet raar dat je het niet leuk vindt als mannen je op sommige plekken aanraken.
En buiten uitgaan is er genoeg te doen toch?
Ik douche ook altijd toevallig met vriendinnen van mij, heel normaalquote:Op donderdag 14 juni 2012 02:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg ervaring op fysiek gebied om uit te kunnen sluiten dat het niet meer om wennen gaat. Het is dan ook niet het aanraken op sommige plekken, maar het aanraken an sich. Als ik bijvoorbeeld een jongen zou ontmoeten in een of andere club en hij zou met me dansen en daarbij zijn armen om m'n midden houden.. dat alleen al is voor mij zo'n aantasting van mijn 'privacy' en, naja, gewoon, mijn persoon.
Terwijl aan de andere kant, ik er totaal geen problemen mee zou hebben als ik met iemand die ik werkelijk een vriend van me kan noemen, bijvoorbeeld samen zou douchen en dat diegene mij dan zou inzepen etc, als die situatie toevallig zo uitkomt. En dat zonder dat ik er ook maar enig seksueel gevoel bij heb.
Dat zeer zeker niet. er ontbrak trouwens een zin. Ik wilde meer aangeven dat er niet echt iets mis was met je maar dat de wederzijdse interesse ontbrak.quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:03 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof je geen recht van spreken heb wanneer je iemand afwijst...
Zij wilt seks en jij vind het zielig voor haar? ...quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:03 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof je geen recht van spreken heb wanneer je iemand afwijst...
Als je aandacht krijgt van mensen die je eigenlijk niet ziet zitten, dan is dat niet heel bevredigend. Het doet weinig met je, en raakt al snel weer op de achtergrond, omdat je er zelf weinig gevoel bij hebt....Er is feitelijk gezien dus wel aandacht, maar in de realiteit voelt het nagenoeg hetzelfde als het niet krijgen van aandacht, omdat het niet afkomt van mensen die je leuk vindt, en het dus eigenlijk weinig met je doet......
Mocht je het overigens echt interesseren, ik heb haar op een avond verteld dat het gewoon niets ging worden tussen ons. Daarna stond zij nog open voor een soort ''seksrelatie'', maar ik had mijn twijfels erbij of dit wel helemaal eerlijk was...
Nu ik er zo over nadenk kom ik tot de conclusie dat de laatste keer dat we elkaar spraken eigenlijk alweer 6 maanden geleden is, met oud en nieuw... Daarna ben ik me wat afstandelijker op gaan stellen omdat ik mezelf ook schuldig zou voelen als ik haar alleen zou gebruiken om zo nu en dan mijn seksuele behoeftes eens op los te laten, ookal stond zij daar wel voor open...
Het klinkt meer als een wanhoopsdaad vanuit haar punt. Van als hij geen relatie met me wil dan wil hij misschien later wel een relatie als ik met hem naar bed gaan. Of dat ze hem gewoon wil blijven zien en dat haar niet uit maakt of er puur geneukt wordt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zij wilt seks en jij vind het zielig voor haar? ...
Verkeerde oogpunt... Je kan het ook zien dat ze blij kan zijn met seks met jou. Tenminste als je seks met haar wilt.
Als hij het niet doet, dan doet een andere gozer het wel. Ze moet toch ook een keer die levensles leren (al is wanhoop niet echt een aantrekkelijke eigenschap). Ik ben in ieder geval van mening dat je vanuit jezelf moet uitgaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:38 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Het klinkt meer als een wanhoopsdaad vanuit haar punt. Van als hij geen relatie met me wil dan wil hij misschien later wel een relatie als ik met hem naar bed gaan. Of dat ze hem gewoon wil blijven zien en dat haar niet uit maakt of er puur geneukt wordt.
Gewoon doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:38 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Het klinkt meer als een wanhoopsdaad vanuit haar punt. Van als hij geen relatie met me wil dan wil hij misschien later wel een relatie als ik met hem naar bed gaan. Of dat ze hem gewoon wil blijven zien en dat haar niet uit maakt of er puur geneukt wordt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als hij het niet doet, dan doet een andere gozer het wel. Ze moet toch ook een keer die levensles leren (al is wanhoop niet echt een aantrekkelijke eigenschap). Ik ben in ieder geval van mening dat je vanuit jezelf moet uitgaan.
Misschien ben ik niet egoistisch genoeg daarvoor.quote:
Succes en sterkte.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:15 schreef richard_prf het volgende:
In september mijn kaakoperatie en in oktober consultancy met 3 plastische chirurgen. Mijn laatste poging om mijn uiterlijk te verbeteren om niet direct te worden afgewezen op uiterlijk door 50% van de bevolking in mijn leeftijdscategorie. Mijn laatste poging om mijn innerlijk te kunnen tonen.
waarom ging die in mei niet door?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:15 schreef richard_prf het volgende:
In september mijn kaakoperatie en in oktober consultancy met 3 plastische chirurgen. Mijn laatste poging om mijn uiterlijk te verbeteren om niet direct te worden afgewezen op uiterlijk door 50% van de bevolking in mijn leeftijdscategorie. Mijn laatste poging om mijn innerlijk te kunnen tonen.
Omdat er minstens een half jaar tussen moet zitten tussen een narcose dus moest het verzet worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waarom ging die in mei niet door?
Ik ben wel benieuwd naar die foto's dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
Richard, ik vind het heel jammer dat je de werkelijkheid uit het oog bent verloren...
Je hebt genoeg dingen met vrouwen meegemaakt en je bent niet lelijk op die foto's van je die ik gezien heb hier....
The fuck, je wordt alleen maar lelijker van die operaties.
Ja dat denk ik dus....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die foto's dan.
Of het is trollgedrag, of er zit een ernstig psychisch (geen lichamelijk) probleem.
Zoiets als anorexia of mensen die hun eigen lichaamsdelen niet meer herkennen en ervanafwillen (geen idee hoe dat heet). Een psychiater lijkt me een betere medicus in dit geval dan een (plastisch) chirurg.
Bij hem zit het puur tussen zijn oren, dat heeft hij al heel vaak gehoord. Of hij is een beetje een aandachtshoer, of hij is echt ontzettend onzeker (of hij heeft gewoon een verkeerd zelfbeeld) of een troll.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die foto's dan.
Of het is trollgedrag, of er zit een ernstig psychisch (geen lichamelijk) probleem.
Zoiets als anorexia of mensen die hun eigen lichaamsdelen niet meer herkennen en ervanafwillen (geen idee hoe dat heet). Een psychiater lijkt me een betere medicus in dit geval dan een (plastisch) chirurg.
Okay...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:28 schreef richard_prf het volgende:
Als dat zo is dan ga ik dat te horen krijgen van de plastische chirurgen. Aan alle 3 ga ik de vraag voor leggen wat zij zouden veranderen aan mijn gezicht om het esthetisch aantrekkelijker te maken.
Denk je echt dat dat zo werkt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:28 schreef richard_prf het volgende:
Als dat zo is dan ga ik dat te horen krijgen van de plastische chirurgen. Aan alle 3 ga ik de vraag voor leggen wat zij zouden veranderen aan mijn gezicht om het esthetisch aantrekkelijker te maken.
Je bent hier dan ook op het internet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:32 schreef richard_prf het volgende:
Ik merk het alweer, bijna alleen maar kritiek in plaats van aanmoedigingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |