abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juni 2012 @ 21:08:26 #126
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112757730
Ik zoek het licht nog steeds. :P
Verliefdheid is voor de dommen
pi_112759935
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Yay :D

[..]

Jep is goed thanks voor je advies!
Ik wil wel up-to-date gehouden blijven mbt dat meisje.
Rustig aan.
pi_112760157
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik wil wel up-to-date gehouden blijven mbt dat meisje.
Of course, jij bent de eerste die het hoort!
pi_112760204
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Of course, jij bent de eerste die het hoort!
*O*
Rustig aan.
pi_112771012
Af en toe heb ik echt van die baalmomentjes, er gebeurt al maanden lang helemaal niks in mijn liefdesleven...

Begin echt aan mezelf te twijfelen, wat is er mis? Ik vind mezelf toch best oke om naar te kijken, overschat ik mezelf? Ik hoef echt niet de meest populaire ''jongen van de klas'' bij de meiden te zijn, maar dit is echt wel heel erg dramatisch...

Als ik mezelf vergelijk met vrienden, huisgenoten, mannelijke collega's, is er eigenlijk niemand waarbij het liefdesleven zo stil ligt als bij mij, en voor wie dat wel zo is geldt dat ze autistisch zijn of 30 kilo overgewicht hebben...

Vooral nu ik op kamers woon, merk ik dat mijn andere 4 mannelijke huisgenoten toch zeker wel een paar keer per maand een meisje over de vloer hebben, of weet ik op zn minst dat ze al een tijdje aan het scharrelen zijn geweest. Ik ben van hen toch echt niet de lelijkste, ik ben het langste en het best getraind. Niet dat ik mezelf geweldig vind ofzo, maar heb echt wel zoiets van, wtf is wrong -O-
  dinsdag 12 juni 2012 @ 01:37:14 #131
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112773322
Herkenbaar gevoel helaas.
pi_112774216
Ik las vandaag dit artikel: http://postmasculine.com/why-its-so-hard. Volledige titel is "Why It’s So Hard: Dating For Modern Men"

Het gaat erover waarom wij mannen (soms) toch zoveel moeite hebben met vrouwen en daten. En hoe je daar het beste mee om kan gaan. Lang artikel, maar goed geschreven. Vooral dat einde over confronting your issues vond ik waardevol.

[ Bericht 2% gewijzigd door PMK111 op 12-06-2012 05:17:53 (zin toegevoegd) ]
pi_112774878
Alsof autistisch zijn gelijk staat aan geen relatie kunnen krijgen.
straal je dat wanhopige gevoel niet uit?
En ik kan er zo nog een paar noemen die helaas niet succesvol zijn maar wél erg leuk. is niet anders helaas
pi_112778075
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:13 schreef InterMilan het volgende:
Af en toe heb ik echt van die baalmomentjes, er gebeurt al maanden lang helemaal niks in mijn liefdesleven...

Begin echt aan mezelf te twijfelen, wat is er mis? Ik vind mezelf toch best oke om naar te kijken, overschat ik mezelf? Ik hoef echt niet de meest populaire ''jongen van de klas'' bij de meiden te zijn, maar dit is echt wel heel erg dramatisch...

Als ik mezelf vergelijk met vrienden, huisgenoten, mannelijke collega's, is er eigenlijk niemand waarbij het liefdesleven zo stil ligt als bij mij, en voor wie dat wel zo is geldt dat ze autistisch zijn of 30 kilo overgewicht hebben...

Vooral nu ik op kamers woon, merk ik dat mijn andere 4 mannelijke huisgenoten toch zeker wel een paar keer per maand een meisje over de vloer hebben, of weet ik op zn minst dat ze al een tijdje aan het scharrelen zijn geweest. Ik ben van hen toch echt niet de lelijkste, ik ben het langste en het best getraind. Niet dat ik mezelf geweldig vind ofzo, maar heb echt wel zoiets van, wtf is wrong -O-
Om goed/beter te worden met vrouwen moet je ze simpelweg ontmoeten. Niets mis mee om ze aan de lopende band te ontmoeten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:19:57 #135
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112781873
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Om goed/beter te worden met vrouwen moet je ze simpelweg ontmoeten. Niets mis mee om ze aan de lopende band te ontmoeten.
Nou ja, daar staan meestal niet de meest charmante vrouwen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112784443
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nou ja, daar staan meestal niet de meest charmante vrouwen.
Waar is "daar?"
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:32:24 #137
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_112784644
quote:

jij en je gedrag en houding zijn wrong...autistisch, 30 kilo, langste, getraind...oh wat ben jij perfect...tis niet alleen het uiterlijk waar het om draait maat.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:35:09 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112784734
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waar is "daar?"
Op een lopende band, snuggere Henkie.
pi_112785807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:35 schreef twi het volgende:

[..]

Op een lopende band, snuggere Henkie.
Alsof je niet op de lopende band kwaliteit vrouwen kunt ontmoeten. Er lopen er honderden/duizenden op straat en in clubs.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:07:39 #140
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112785967
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alsof je niet op de lopende band kwaliteit vrouwen kunt ontmoeten. Er lopen er honderden/duizenden op straat en in clubs.
Ze zitten overal.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112787820
quote:

Vraag het hun?
Rustig aan.
pi_112787843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 05:13 schreef PMK111 het volgende:
Ik las vandaag dit artikel: http://postmasculine.com/why-its-so-hard. Volledige titel is "Why It’s So Hard: Dating For Modern Men"

Het gaat erover waarom wij mannen (soms) toch zoveel moeite hebben met vrouwen en daten. En hoe je daar het beste mee om kan gaan. Lang artikel, maar goed geschreven. Vooral dat einde over confronting your issues vond ik waardevol.
Thx _O_
Rustig aan.
pi_112821118
Mja ik heb er ''gewoon'' last van dat het altijd een beetje awkward is met mij en meisjes..

Ze voelen zich nooit echt op hun gemak bij mij lijkt het wel. Ze zijn altijd zo voorkomend ofzo, alsof ze bang zijn om iets te doen/zeggen wat ik belachelijk vind...

Als ik het nu zo achteraf bekijk zijn de enige meisjes met wie ik ook wat intiemer contact heb gehad ook altijd degenen geweest die gewoon brutaal en bijdehand waren...

Merk wel heel vaak dat er vrouwen aan het kijken zijn, als ik ze aankijk dan snel weer wegkijken, om dit ritueel vervolgens nog een paar keer te herhalen maar of ze me echt zien zitten geen idee, kan ook komen omdat ik met mijn 1.96 gewoon opvallend lang ben...
pi_112821476
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 01:01 schreef JiggyJ het volgende:
Mja ik heb er ''gewoon'' last van dat het altijd een beetje awkward is met mij en meisjes..

Ze voelen zich nooit echt op hun gemak bij mij lijkt het wel. Ze zijn altijd zo voorkomend ofzo, alsof ze bang zijn om iets te doen/zeggen wat ik belachelijk vind...

Als ik het nu zo achteraf bekijk zijn de enige meisjes met wie ik ook wat intiemer contact heb gehad ook altijd degenen geweest die gewoon brutaal en bijdehand waren...

Merk wel heel vaak dat er vrouwen aan het kijken zijn, als ik ze aankijk dan snel weer wegkijken, om dit ritueel vervolgens nog een paar keer te herhalen maar of ze me echt zien zitten geen idee, kan ook komen omdat ik met mijn 1.96 gewoon opvallend lang ben...
:s)
There u go: Het snelle wegkijken van vrouwen.
Rustig aan.
pi_112829827
Even iets anders:

Hoe kun je je het beste opstellen naar vrouwen die je leuk vinden, maar die jij eigenlijk niet zo ziet zitten, althans niet op de manier waarop zij jou zien zitten?

Ik heb een tijdje geleden met een meisje ''gescharreld''... Zij wilde erg graag, was super lief voor me en wilde ook duidelijk meer dan alleen scharrelen, dat heeft ze ook gezegd..

Bij mij ging het juist omgekeerd, en hoe langer ik haar kende hoe meer ik begon te denken : Nee dit wordt het gewoon niet...

Ik heb toen het contact verbroken, maar soms stuurt ze me nog wel eens een berichtje. Ik heb verder helemaal geen problemen met haar, het is echt een schat van een meid. Soms heb ik wel eens het idee, moet ik niet eens wat interesse tonen? Onlangs heeft ze bijvoorbeeld een vast contract gekregen bij de werkgever waar ze toen al heel erg op hoopte..

Enerzijds wil ik haar dan feliciteren oid, maar ben bang dat ik dan wellicht weer gemixte signalen afgeef naar haar toe?
pi_112833291
Dan moet je dat kenbaar maken? :o
Rustig aan.
pi_112836899
Je eigen intenties volgen. "Wat wil ik?". Als je gedachten, woorden en acties maar op 1 lijn zitten.
pi_112841732
Ik vind het wel grappig, roepen dat men niet weet waarom ze nóóit aandacht krijgen, en wel iemand afwijzen. Dan is dat geen kwestie van nooit aandacht, maar geen wederzijdse interesse :+

Intermilan hoe heb je het contact verbroken? Radiostilte ingelast? Of duidelijk geweest over je intenties? Zo niet dan is dat de eerste stap, zeg dat je geen interesse hebt, laat haar de keuze. Geen gedraai. Maar geen interesse tonen omdat je denkt dat dat zo hoort
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:15:40 #149
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112870362
Ik krijg ook nooit aandacht. Heb ook nooit iemand afgewezen. Okee 4x op Lowlands maar daar moet je de mensen tegen zichzelf tegen zichzelf in bescherming nemen. :')
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:24:25 #150
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112870727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik krijg ook nooit aandacht. Heb ook nooit iemand afgewezen. Okee 4x op Lowlands maar daar moet je de mensen tegen zichzelf tegen zichzelf in bescherming nemen. :')
Ik kan me 2 zekere iemanden herinneren anders, Quinten, die jij genadeloos hebt afgewezen.
De ene had haar gewicht niet mee, zullen we maar zeggen. De andere voelde je echter geen klik bij.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')