Koffie melk en verse jus in een shaker. Berg ijsblokjes er bij, shaken en je hebt een heerlijk shotje dat naar de naam splitje luisterd!quote:Op maandag 11 juni 2012 12:43 schreef Myraela het volgende:
Dan zou ik iets van drank doen. Goede fles likeur 43.
Of samen genieten van een kippeborstje of koeienkont in de avond, om de dag samen te beginnen met een onbevrucht ei met varkensvlees en vet.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:47 schreef 2LiterKaraf het volgende:
Bloemen geven... toch raar dat mensen elkaar de geurige geslachtsdelen van planten geven als cadeau eigenlijk
Door haar gewoon eens te benaderen?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb zo'n leuk meisje in me hoofd de hele tijd van school maar straks vakantie, hoe moet haar uit mijn hoofd zetten want zo wil ik de vakantie niet in gaan
Afsprekennnnquote:Op maandag 11 juni 2012 16:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja ik praat ook regelmatig met haar... En ook soms online maar dan zie ik haar 2 maanden niet
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja ik praat ook regelmatig met haar... En ook soms online maar dan zie ik haar 2 maanden niet
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Simpeler dan dat kunnen we het niet maken.quote:
Hoe banger je bent hoe meer je groeit. Je moet zelf het koude water in springen, just goooooquote:Op maandag 11 juni 2012 19:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
Maar ik ben bang en weet geeneens of ze mij leuk vind..
Ja ik weetquote:Op maandag 11 juni 2012 19:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe banger je bent hoe meer je groeit. Je moet zelf het koude water in springen, just gooooo
Hou je ondertussen ook bezig met zoveel mogelijk andere vrouwen.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja ik weet![]()
al zovaak dat advies gekregen
Maar ja dat is denk ik wel de enige optie.
CAREquote:Op maandag 11 juni 2012 19:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
Maar ik ben bang en weet geeneens of ze mij leuk vind..
nee, zij is serieus het enige echte leuke meisje, de rest is te makkelijk of te arrogant.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hou je ondertussen ook bezig met zoveel mogelijk andere vrouwen.
Wil je der of niet? Maak er werk van voordat je spijt krijgt dat je het nooit gedaan hebt. Ik weet niet hoe oud je bent?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, zij is serieus het enige echte leuke meisje, de rest is te makkelijk of te arrogant.
Maar sommie zijn wel aardig, niks meer.
16, je hebt gelijk.....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je der of niet? Maak er werk van voordat je spijt krijgt dat je het nooit gedaan hebt. Ik weet niet hoe oud je bent?
16... Ik zie het licht verder ook pas sinds ergens in de 19quote:
Zorg ervoor dat je ook op andere plekken meiden ontmoet. Ook al zijn ze alleen fysiek aantrekkelijk, ga er ook voor.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, zij is serieus het enige echte leuke meisje, de rest is te makkelijk of te arrogant.
Maar sommie zijn wel aardig, niks meer.
Yayquote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
16... Ik zie het licht verder ook pas sinds ergens in de 19Wat dat betreft doe je het tov mij erg goed.
Jep is goed thanks voor je advies!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je ook op andere plekken meiden ontmoet. Ook al zijn ze alleen fysiek aantrekkelijk, ga er ook voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |