abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112953842
Plastische chirurgie lijkt me eerlijk gezegd nogal extreem. Als je nou echt misvormd was ofzo, maar daar is ook absoluut geen sprake van.
pi_112953876
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:32 schreef richard_prf het volgende:
Ik merk het alweer, bijna alleen maar kritiek in plaats van aanmoedigingen.
Leer er mee omgaan, trol.

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112953992
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:32 schreef richard_prf het volgende:
Ik merk het alweer, bijna alleen maar kritiek in plaats van aanmoedigingen.
Kritiek noem jij het...

Ik noem het positieve reflectie, ik laat mensen vrij in veel dingen, behalve als ik echt van mening ben dat ze zichzelf echt tekort doen met iets. Zoals jij nu.
Rustig aan.
pi_112954043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat er minstens een half jaar tussen moet zitten tussen een narcose dus moest het verzet worden.
welke had je een half jaar geledne, van je ogen?
pi_112954253
En richard, als jij onder het mes wilt moet je dat gewoon doen. Ik vind je niet heel lelijk, maar als jij je er beter door voelt.. Ik hoop dat het helpt maar er zal veel meer moeten gebeuren en veranderen
Kijk alleen wel of je een goede chirurg treft anders krijg je dit :+
pi_112954836
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:41 schreef Cassandra87 het volgende:
En richard, als jij onder het mes wilt moet je dat gewoon doen.MOET JE DAT HEEL ZEKER WETEN Ik vind je niet heel lelijk, maar als jij je er beter door voelt.. Ik hoop dat het helpt maar er zal veel meer moeten gebeuren en veranderen
Kijk alleen wel of je een goede chirurg treft anders krijg je dit :+
Rustig aan.
pi_112954860
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:33 schreef kutkloon7 het volgende:
Plastische chirurgie lijkt me eerlijk gezegd nogal extreem. Als je nou echt misvormd was ofzo, maar daar is ook absoluut geen sprake van.
Na mate de tijd vordert en succes uitblijft wordt het tijd om drastische maatregelen te nemen.
pi_112955144
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Na mate de tijd vordert en succes uitblijft wordt het tijd om drastische maatregelen te nemen.
Maar als je probleem niet je uiterlijk is zal plastische chirurgie niet veel helpen.
pi_112955408
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Een vliegticket Polen is goedkoper en levert je meer genot en minder pijn op dan een operatie.

Mits je het veilig doet.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112955458
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een vliegticket Polen is goedkoper en levert je meer genot en minder pijn op dan een operatie.

Mits je het veilig doet.
Wat jij denkt wat ik wil is onjuist.
pi_112955502
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:05 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat jij denkt wat ik wil is onjuist.
Alsof jij ook maar enig idee hebt wat ik denk. :') x 666.

En dat dan nog "onjuist" noemen ook.

Trol.

pi_112955525
Versieren is niet zo moeilijk,gewoon bezopen voeren :P of als dat niet lukt is er altijd nog GHB

werkt feilloos :P
pi_112955585
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alsof jij ook maar enig idee hebt wat ik denk. :') x 666.

En dat dan nog "onjuist" noemen ook.

Trol.
"Polen" "genot" "mits je het veilig doet"
pi_112955635
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

"Polen" "genot" "mits je het veilig doet"
Ja, alsof je van lekkere seks niet de vrouw van je dromen kan ontmoeten! :')

pi_112955741
Sex is sowieso voor mij verboden, iemand die niet gewild is bij vrouwen mag zijn genen niet doorgeven. Ook een van de redenen dat ik nooit een hoer zou bezoeken.
pi_112955826
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:11 schreef richard_prf het volgende:
Sex is sowieso voor mij verboden, iemand die niet gewild is bij vrouwen mag zijn genen niet doorgeven. Ook een van de redenen dat ik nooit een hoer zou bezoeken.
Boek gelijk een weekendje psycholoog erbij. Het zal je goed doen.

De tering, wat een triest hoopje mens moet jij zijn. :W

pi_112955835
quote:
:')_!
pi_112955845
quote:
Want hoeren raken bij de vleet zwanger?

:')
pi_112956039
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Want hoeren raken bij de vleet zwanger?

:')
Nee maar DNA uitwisselen en genen doorgeven gaan tegen mijn principes in als je genen van slechte kwaliteit zijn.
pi_112956311
Je genen gaan inderdaad erg veranderen als je ineens positieve in plaats van slechts negatieve aandacht krijgt.

Doe bij die week Polen, het weekend psycholoogje ook maar gelijk een spoedcursus biologie, trol.

pi_112956716
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:23 schreef El_Matador het volgende:
Je genen gaan inderdaad erg veranderen als je ineens positieve in plaats van slechts negatieve aandacht krijgt.

Doe bij die week Polen, het weekend psycholoogje ook maar gelijk een spoedcursus biologie, trol.
Wie zegt dat?
pi_112956828
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:28 schreef richard_prf het volgende:
Als dat zo is dan ga ik dat te horen krijgen van de plastische chirurgen. Aan alle 3 ga ik de vraag voor leggen wat zij zouden veranderen aan mijn gezicht om het esthetisch aantrekkelijker te maken.

Het is risico's nemen of accepteren om alleen te blijven. Ik ga eerst mijn uiterlijk veranderen voordat ik me er volledig bij neerleg.
Laat je echt afhangen van die 3 mensen wat je aan jezelf gaat veranderen? En ben je nou echt oerdom dat je niet inziet dat het heel onverstandig is plastische chirurgie te doen als je nog last hebt van BDD?
pi_112956842
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
Dat impliceer je eigenlijk.. Want je wilt jezelf gewild maken, zodat je ogenschijnlijk meer succes krijgt bij de vrouwen... En een succesvol persoon mag wel seks hebben... Maar dat maakt je ''genen'' niet succesvoller.
Rustig aan.
pi_112956848
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Bij hem zit het puur tussen zijn oren, dat heeft hij al heel vaak gehoord. Of hij is een beetje een aandachtshoer, of hij is echt ontzettend onzeker (of hij heeft gewoon een verkeerd zelfbeeld) of een troll.
Alledrie.
pi_112956877

[ Bericht 50% gewijzigd door kingtoppie op 16-06-2012 00:43:16 ]
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')