Badum tssquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:37 schreef Gillingham het volgende:
Nog een komediant erbij, dat kunnen we wel gebruiken hier...
The Dog Manquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:39 schreef Sands het volgende:
[..]deze is minder oud maar wel dezelfde regisseur en ook met John Hurt
ik geef opquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:39 schreef Sands het volgende:
Geen idee, maar ik ben geïnteresseerd. Watership Down is geweldig!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:39 schreef Sands het volgende:
Zoals zovaak word gezegd: Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomstquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben geïnteresseerd. Watership Down is geweldig!
quote:
Deze is ook erg goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben geïnteresseerd. Watership Down is geweldig!
Soms welquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zoals zovaak word gezegd: Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst
Toffe logline wel..quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:50 schreef wyccie het volgende:
Hehe. Een animatievraag van Sands goed.![]()
Ik doe een beetje een vreemde vraag.
Tijdje geleden een trailer gezien over een arts die verliefd wordt op een patiënte en haar ziek houdt/maakt om bij haar te kunnen zijn. Ik weet de titel niet meer. Wie me die kan vertellen krijgt een punt.
Geen idee. Ben ook wel benieuwt wat het is eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:55 schreef lamers het volgende:
Heb hem opgezocht voor je had het anders ook niet geweten. Zal hem wel ff PMen, mss dat iemand anders het wel weet.
ff de stand aanpassen?quote:
Stel jij een vraag of laat ik die van mij staan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:15 schreef EVH001 het volgende:
[..]
ff de stand aanpassen?
Stand juni 2012:
18 DragonFodder
9 JayHovah
9 Sands
8 RanTheMan
7 LordVoldemort
8 hornage
7 EVH001
6 Asap
6 Gillingham
5 lamers
4 FireFox1
4 SamuelofSEK
4 De_Kardinaal
4 ArtistA
4 Wyccie
4 Michelangelo2
2 Njosnavelin
2 Dopekoe
2 Tombolafan
1 Dr.Pringles
1 dyonvbaal
Bij voorkeur antwoorden in spoilersquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:13 schreef Asap het volgende:
In de Hurt Locker gaan 2 'grote' acteurs vrij snel na hun introductie in de film dood, welke acteurs zijn dan?
The Scorpion King Matyasquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:18 schreef EVH001 het volgende:
Hoe heet het hoofdpersonage in The Scorpion King die door Dwayne Johnson wordt gespeeld?
Niet gezien dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij voorkeur antwoorden in spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:29 schreef RanTheMan het volgende:
lol, niemand echt de Hurt Locker gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
Ik niet, weet alleen 2 namen die erin zitten dus gok op die 2quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:30 schreef Asap het volgende:
[..]
lol, niemand echt de Hurt Locker gezien?
Goeie gok, dat was ook het makkelijkst iddquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik niet, weet alleen 2 namen die erin zitten dus gok op die 2
Wist uiteraard ook de regisseuse maar die ging vast niet doodquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:32 schreef Asap het volgende:
[..]
Goeie gok, dat was ook het makkelijkst idd
er komen zo hints aanquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:16 schreef RanTheMan het volgende:
'54 jailhouse rock?
'05 the producers?
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:37 schreef Gillingham het volgende:
(Was al genoemd)1974 = Chinatown
1927 = Die van Howard Hughes lijkt me.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:47 schreef wyccie het volgende:
1942 een Charlie Chaplin, The Tramp?
1927 denk ik aan North by Northwest, maar daar is het te oud voor?
Er zit een fout in je vraag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:57 schreef Dopekoe het volgende:
2005 = With help from his friends, a Memphis pimp in a mid-life crisis attempts to become a successful hip-hop emcee.
1942 = A director of escapist films goes on the road as a hobo to learn about Life...which gives him a rude awakening.
1927 = Two young men, one rich, one middle class, who are in love with the same woman, become fighter pilots in World War I.
quote:
Gill +1quote:
Ja volgens imdb is sullivans travels uit 1941, bedoel je dat ?quote:
Dat jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:09 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja volgens imdb is sullivans travels uit 1941, bedoel je dat ?
1942 komt van een poster van Paramount zelfquote:
Die heb je volgens mij al drie keer geprobeerd aan de hand van een plaatje van John C. Reilly.quote:
Ja goed hequote:Op donderdag 7 juni 2012 12:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die heb je volgens mij al drie keer geprobeerd aan de hand van een plaatje van John C. Reilly.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:22 schreef Dopekoe het volgende:
The aviator ?![]()
En dan houdt het wel ff op met waar ik hem in kan herinneren...
@ gil ik snap dat je m vage omschrijving niet begreep, maar het is die film welquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:16 schreef RanTheMan het volgende:
Maar is het die ene met die "broer van"jonah hill?
Jij ziet Jonah Hill als het (retarded) broertje van Reilly?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
@ gil ik snap dat je m vage omschrijving niet begreep, maar het is die film wel
neuh dat zeker niet, ik heb het over die jongen die centraal staat, had net zo goed de broer kunnen zijn van mij of DFquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij ziet Jonah Hill als het (retarded) broertje van Reilly?
Er staat echter geen jongen centraal in deze film...quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
neuh dat zeker niet, ik heb het over die jongen die centraal staat, had net zo goed de broer kunnen zijn van mij of DF![]()
Ik heb m ooit met een half oog gezien op film1 festival vermoed ik..
Pinokkio ?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Er staat echter geen jongen centraal in deze film...
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Er staat echter geen jongen centraal in deze film...
Geen idee over welke film het gaat dus das voor mij pure speculatiequote:Op donderdag 7 juni 2012 12:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Klopt. Zes namen is ook goed. We zitten op twee.
Je had er al vijf kunnen noemen aan de hand van de plaatjes alleen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geen idee over welke film het gaat dus das voor mij pure speculatie
Jawel hoor.quote:
Ik herkende alleen Julianne en Johnquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je had er al vijf kunnen noemen aan de hand van de plaatjes alleen.
Is dat Ewan McGregor?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:03 schreef wyccie het volgende:
Het silhouet van 3 is toch wel te herkennen?
Sorry, ik was even aan het afwassen en eten maken.quote:
Netjesquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef LordVoldemort het volgende:
1980 Airplane
1972 Godfather
1981 Friday the 13th
2002 Jackass the Mobie
1960 Psycho
1986 Top Gun?
Amy Smart bedoel jequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:39 schreef wyccie het volgende:
Butterfly Effect
Ashton Kutcher
Amy nogiets.... er zijn zo veel Amy's. Adams?
Had dat plaatje nou als eerst gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:52 schreef LordVoldemort het volgende:
Stand juni 2012:
18 DragonFodder
9 JayHovah
9 Sands
8 RanTheMan
8 hornage
8 LordVoldemort
7 EVH001
7 Asap
7 Gillingham
6 Wyccie
5 lamers
4 FireFox1
4 SamuelofSEK
4 De_Kardinaal
4 ArtistA
4 Michelangelo2
4 Dopekoe
2 Njosnavelin
2 Tombolafan
1 Dr.Pringles
1 dyonvbaal
Topfilm trouwens.
Welke film?quote:All of the journal voice-overs are direct from real diary entries made by Pauline Parker. The characters in the stories (if not the stories themselves) and make-believe world are also authentic.
quote:Juliet Hulme was revealed to be mystery writer Anne Perry who came forward and revealed her real identity in 1994 during the making of the film, but all attempts to find Pauline Parker failed. In 1997, Pauline Parker was finally traced to a rundown cottage on a farm near Strood, Kent, England, where she currently runs a children's riding school. Since assuming the name of Hilary Nathan, she has become a devout Catholic and devoted her life to handicapped children.
quote:Almost all locations used for filming were the genuine locations where the events occurred. The tea shop where Honora Parker ate her last meal was knocked down a few days after the shoot ended. According to director, when they got to the location of the murder on the dirt path, it was eerily quiet; the birds stopped singing, and it didn't seem right. So they moved along a couple of hundred yards.
Heb je de teksten wel gelezen? Ze hebben een moord gepleegd...quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:23 schreef RanTheMan het volgende:
los van de namen zou ik zo denken anne frank ......
Moet je DF en jouw antwoord eens achter elkaar doorlezenquote:
een slechte remakequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je de teksten wel gelezen? Ze hebben een moord gepleegd...
quote:
Slechte remake?quote:
Ik vond het een heel sterke film, en een hele nare moord om naar te kijken. Goed gedaan van PJ.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:33 schreef wyccie het volgende:
Slechte remake?Volgens mij is die film behoorlijk goed. Heb het einde nooit kunnen zien, beide keren was het laat op tv en was ik in slaap gevallen.
Ik doelde op totaal iets anders eigenlijk.. maar never mindquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vond het een heel sterke film, en een hele nare moord om naar te kijken. Goed gedaan van PJ.
Netjes, ik had trouwens precies hetzelfde rijtje in mijn hoofd!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:50 schreef hornage het volgende:
Marlon Brando
Apocalypse Now
Harrison Ford
Raiders Of The Last Ark
John Rhys Davies
LOTR - FOTR
Jawelquote:
Crap, dacht dat ie alleen in 2 zat....quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Was Raiden niet het enige karakter dat in alle 2 de flims zat?
Nee hoor,quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Was Raiden niet het enige karakter dat in alle 2 de flims zat?
In 2 wordt Raiden gespeeld door James Remarquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Crap, dacht dat ie alleen in 2 zat....
Echt te lang geleden die film
En die naam kon ik dus niet bedenken....quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:04 schreef hornage het volgende:
In 2 wordt Raiden gespeeld door James Remar
Zou ik ook niet zomaar op kunnen komen hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En die naam kon ik dus niet bedenken....
Je kan er per definitie vanuit gaan dat ik geen Amelie-achtige dingen vraagquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:30 schreef wyccie het volgende:
Het ziet er wel Frans uit, beetje Amélie-achtig, het laatste plaatje.
Sorry, meneer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je kan er per definitie vanuit gaan dat ik geen Amelie-achtige dingen vraag![]()
Ook niet Frans.
[ afbeelding ]
Nee, maar de actrice die Paula daarin speelt, is wel de actrice op de plaatjes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:47 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat is fout geschreven. Azuloscurocasinegro.
quote:
Die andere bekende Spaanse films waar ik op doel kennen jullie allemaal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:01 schreef DragonFodder het volgende:
ook meteen de enige spaanse actrice die ik kende die niet in Hollywood werkt, dus I'm out
Het is wel de actrice en acteur uit Celda 211, maar wederom niet de juiste film.quote:
De spaanse carice en daan schuurmans zeg maarquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het is wel de actrice en acteur uit Celda 211, maar wederom niet de juiste film.
Ik heb geen idee wat die met elkaar te maken hebben...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
De spaanse carice en daan schuurmans zeg maar
Zoiets als blair witch en cloverfield, maar dan wel leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die andere bekende Spaanse films waar ik op doel kennen jullie allemaal.
Was het proberen waardquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
eh buiten de rec films dus anders had ik het punt wel aan hornage gegeven
Een verkapte ik-weet-het-eigenlijk-ook-niet post.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:39 schreef LordVoldemort het volgende:
Ga je nou hints lopen geven?
Ik had d'r al opgezocht, had het niet geweten maar ik kende haar wel ja.
Stand juni 2012:quote:
Ik dacht dat je een SoKje deed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:40 schreef Gillingham het volgende:
Een verkapte ik-weet-het-eigenlijk-ook-niet post.
Weinig verkaptquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een verkapte ik-weet-het-eigenlijk-ook-niet post.
Ik doe alleen aan KouSjes.quote:
Verkapt genoeg voor Wyc en Pico.quote:
Neu, niet echt.quote:
..the island, dat hoort er wel bij luilak!quote:
Ik was bang dat iemand me anders voor zou zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
..the island, dat hoort er wel bij luilak!
Sands +1
Trivia van welke filmquote:The watch used in the film was a prop, butgave
her father's watch after the film was completed because he reminded her so much of him.
quote:
quote:
In het kader van andere films die ik zag in mijn mislukte top 250-odyssee: welke film is dit?quote:The original negatives were destroyed (by a processing error at the laboratory) and the film had to be shot again from scratch with a new director of photography.
quote:
quote:At least 3 members of the crew (including the director) died as a result of chemical contamination encountered on location in Estonia
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef DragonFodder het volgende:
echt geen idee, maar een gok: mars needs moms?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:20 schreef DragonFodder het volgende:
Jimmy neutron? Daar is toch ook een film van gemaakt?
Wat een baas!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:06 schreef DragonFodder het volgende:
paint voor 21:30 een scene uit Men in Tights. Ik kies de leukste/beste. Voorwaarde is dat wat afgebeeld is ook echt in de film voorkomt. Dialoog niet toegestaan![]()
Kom op! wie A zegt...quote:
ik kan je een robin hood tekening geven, maar elke gelijkenis met een men in tights scene is puur toevalquote:
quote:
Ik was bijna klaar met mijn creatie!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]![]()
![]()
punt welverdiend
ArtistA +1
Stand juni 2012:
22 DragonFodder
11 Sands
9 JayHovah
9 hornage
8 RanTheMan
8 LordVoldemort
8 Wyccie
7 EVH001
7 Asap
7 Gillingham
5 lamers
5 SamuelofSEK
5 ArtistA
4 FireFox1
4 De_Kardinaal
4 Michelangelo2
4 Dopekoe
2 Njosnavelin
2 Tombolafan
1 Dr.Pringles
1 dyonvbaal
Hij is mooi idd! Ik kon me niet meer veel ervan herinneren, is alweer lang geleden. Vroeger maakte m'n videorecorder wel overuren dankzij deze filmquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef DragonFodder het volgende:
hehe, als je een beetje sneller was geweest, had je het punt gehad (sorry ArtistA)
Mijn favoriete gag in de hele film
[after falling from a tree]quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef DragonFodder het volgende:
hehe, als je een beetje sneller was geweest, had je het punt gehad (sorry ArtistA)
Mijn favoriete gag in de hele film
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[after falling from a tree]
Blinkin: I can see!
[runs right into another tree]
Blinkin: Nope, I was wrong.
da's nummer 2quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[after falling from a tree]
Blinkin: I can see!
[runs right into another tree]
Blinkin: Nope, I was wrong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |