Gelukkig maar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:22 schreef Dopekoe het volgende:
The aviator ?![]()
En dan houdt het wel ff op met waar ik hem in kan herinneren...
@ gil ik snap dat je m vage omschrijving niet begreep, maar het is die film welquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:16 schreef RanTheMan het volgende:
Maar is het die ene met die "broer van"jonah hill?
Jij ziet Jonah Hill als het (retarded) broertje van Reilly?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
@ gil ik snap dat je m vage omschrijving niet begreep, maar het is die film wel
neuh dat zeker niet, ik heb het over die jongen die centraal staat, had net zo goed de broer kunnen zijn van mij of DFquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij ziet Jonah Hill als het (retarded) broertje van Reilly?
Er staat echter geen jongen centraal in deze film...quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
neuh dat zeker niet, ik heb het over die jongen die centraal staat, had net zo goed de broer kunnen zijn van mij of DF![]()
Ik heb m ooit met een half oog gezien op film1 festival vermoed ik..
Pinokkio ?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Er staat echter geen jongen centraal in deze film...
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Er staat echter geen jongen centraal in deze film...
Geen idee over welke film het gaat dus das voor mij pure speculatiequote:Op donderdag 7 juni 2012 12:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Klopt. Zes namen is ook goed. We zitten op twee.
Je had er al vijf kunnen noemen aan de hand van de plaatjes alleen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geen idee over welke film het gaat dus das voor mij pure speculatie
Jawel hoor.quote:
Ik herkende alleen Julianne en Johnquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je had er al vijf kunnen noemen aan de hand van de plaatjes alleen.
Is dat Ewan McGregor?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:03 schreef wyccie het volgende:
Het silhouet van 3 is toch wel te herkennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |