Toffe logline wel..quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:50 schreef wyccie het volgende:
Hehe. Een animatievraag van Sands goed.![]()
Ik doe een beetje een vreemde vraag.
Tijdje geleden een trailer gezien over een arts die verliefd wordt op een patiënte en haar ziek houdt/maakt om bij haar te kunnen zijn. Ik weet de titel niet meer. Wie me die kan vertellen krijgt een punt.
Geen idee. Ben ook wel benieuwt wat het is eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:55 schreef lamers het volgende:
Heb hem opgezocht voor je had het anders ook niet geweten. Zal hem wel ff PMen, mss dat iemand anders het wel weet.
ff de stand aanpassen?quote:
Stel jij een vraag of laat ik die van mij staan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:15 schreef EVH001 het volgende:
[..]
ff de stand aanpassen?
Stand juni 2012:
18 DragonFodder
9 JayHovah
9 Sands
8 RanTheMan
7 LordVoldemort
8 hornage
7 EVH001
6 Asap
6 Gillingham
5 lamers
4 FireFox1
4 SamuelofSEK
4 De_Kardinaal
4 ArtistA
4 Wyccie
4 Michelangelo2
2 Njosnavelin
2 Dopekoe
2 Tombolafan
1 Dr.Pringles
1 dyonvbaal
Bij voorkeur antwoorden in spoilersquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:13 schreef Asap het volgende:
In de Hurt Locker gaan 2 'grote' acteurs vrij snel na hun introductie in de film dood, welke acteurs zijn dan?
The Scorpion King Matyasquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:18 schreef EVH001 het volgende:
Hoe heet het hoofdpersonage in The Scorpion King die door Dwayne Johnson wordt gespeeld?
Niet gezien dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij voorkeur antwoorden in spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:29 schreef RanTheMan het volgende:
lol, niemand echt de Hurt Locker gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
Ik niet, weet alleen 2 namen die erin zitten dus gok op die 2quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:30 schreef Asap het volgende:
[..]
lol, niemand echt de Hurt Locker gezien?
Goeie gok, dat was ook het makkelijkst iddquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik niet, weet alleen 2 namen die erin zitten dus gok op die 2
Wist uiteraard ook de regisseuse maar die ging vast niet doodquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:32 schreef Asap het volgende:
[..]
Goeie gok, dat was ook het makkelijkst idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |