Badum tssquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:37 schreef Gillingham het volgende:
Nog een komediant erbij, dat kunnen we wel gebruiken hier...
The Dog Manquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:39 schreef Sands het volgende:
[..]deze is minder oud maar wel dezelfde regisseur en ook met John Hurt
ik geef opquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:39 schreef Sands het volgende:
Geen idee, maar ik ben geïnteresseerd. Watership Down is geweldig!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:39 schreef Sands het volgende:
Zoals zovaak word gezegd: Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomstquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben geïnteresseerd. Watership Down is geweldig!
quote:
Deze is ook erg goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben geïnteresseerd. Watership Down is geweldig!
Soms welquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zoals zovaak word gezegd: Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst
Toffe logline wel..quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:50 schreef wyccie het volgende:
Hehe. Een animatievraag van Sands goed.![]()
Ik doe een beetje een vreemde vraag.
Tijdje geleden een trailer gezien over een arts die verliefd wordt op een patiënte en haar ziek houdt/maakt om bij haar te kunnen zijn. Ik weet de titel niet meer. Wie me die kan vertellen krijgt een punt.
Geen idee. Ben ook wel benieuwt wat het is eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:55 schreef lamers het volgende:
Heb hem opgezocht voor je had het anders ook niet geweten. Zal hem wel ff PMen, mss dat iemand anders het wel weet.
ff de stand aanpassen?quote:
Stel jij een vraag of laat ik die van mij staan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:15 schreef EVH001 het volgende:
[..]
ff de stand aanpassen?
Stand juni 2012:
18 DragonFodder
9 JayHovah
9 Sands
8 RanTheMan
7 LordVoldemort
8 hornage
7 EVH001
6 Asap
6 Gillingham
5 lamers
4 FireFox1
4 SamuelofSEK
4 De_Kardinaal
4 ArtistA
4 Wyccie
4 Michelangelo2
2 Njosnavelin
2 Dopekoe
2 Tombolafan
1 Dr.Pringles
1 dyonvbaal
Bij voorkeur antwoorden in spoilersquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:13 schreef Asap het volgende:
In de Hurt Locker gaan 2 'grote' acteurs vrij snel na hun introductie in de film dood, welke acteurs zijn dan?
The Scorpion King Matyasquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:18 schreef EVH001 het volgende:
Hoe heet het hoofdpersonage in The Scorpion King die door Dwayne Johnson wordt gespeeld?
Niet gezien dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij voorkeur antwoorden in spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:29 schreef RanTheMan het volgende:
lol, niemand echt de Hurt Locker gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
Ik niet, weet alleen 2 namen die erin zitten dus gok op die 2quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:30 schreef Asap het volgende:
[..]
lol, niemand echt de Hurt Locker gezien?
Goeie gok, dat was ook het makkelijkst iddquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik niet, weet alleen 2 namen die erin zitten dus gok op die 2
Wist uiteraard ook de regisseuse maar die ging vast niet doodquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:32 schreef Asap het volgende:
[..]
Goeie gok, dat was ook het makkelijkst idd
er komen zo hints aanquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:16 schreef RanTheMan het volgende:
'54 jailhouse rock?
'05 the producers?
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:37 schreef Gillingham het volgende:
(Was al genoemd)1974 = Chinatown
1927 = Die van Howard Hughes lijkt me.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:47 schreef wyccie het volgende:
1942 een Charlie Chaplin, The Tramp?
1927 denk ik aan North by Northwest, maar daar is het te oud voor?
Er zit een fout in je vraag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:57 schreef Dopekoe het volgende:
2005 = With help from his friends, a Memphis pimp in a mid-life crisis attempts to become a successful hip-hop emcee.
1942 = A director of escapist films goes on the road as a hobo to learn about Life...which gives him a rude awakening.
1927 = Two young men, one rich, one middle class, who are in love with the same woman, become fighter pilots in World War I.
quote:
Gill +1quote:
Ja volgens imdb is sullivans travels uit 1941, bedoel je dat ?quote:
Dat jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:09 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja volgens imdb is sullivans travels uit 1941, bedoel je dat ?
1942 komt van een poster van Paramount zelfquote:
Die heb je volgens mij al drie keer geprobeerd aan de hand van een plaatje van John C. Reilly.quote:
Ja goed hequote:Op donderdag 7 juni 2012 12:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die heb je volgens mij al drie keer geprobeerd aan de hand van een plaatje van John C. Reilly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |