En die naam kon ik dus niet bedenken....quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:04 schreef hornage het volgende:
In 2 wordt Raiden gespeeld door James Remar
Zou ik ook niet zomaar op kunnen komen hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En die naam kon ik dus niet bedenken....
Je kan er per definitie vanuit gaan dat ik geen Amelie-achtige dingen vraagquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:30 schreef wyccie het volgende:
Het ziet er wel Frans uit, beetje Amélie-achtig, het laatste plaatje.
Sorry, meneer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je kan er per definitie vanuit gaan dat ik geen Amelie-achtige dingen vraag![]()
Ook niet Frans.
[ afbeelding ]
Nee, maar de actrice die Paula daarin speelt, is wel de actrice op de plaatjes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:47 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat is fout geschreven. Azuloscurocasinegro.
quote:
Die andere bekende Spaanse films waar ik op doel kennen jullie allemaal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:01 schreef DragonFodder het volgende:
ook meteen de enige spaanse actrice die ik kende die niet in Hollywood werkt, dus I'm out
Het is wel de actrice en acteur uit Celda 211, maar wederom niet de juiste film.quote:
De spaanse carice en daan schuurmans zeg maarquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het is wel de actrice en acteur uit Celda 211, maar wederom niet de juiste film.
Ik heb geen idee wat die met elkaar te maken hebben...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
De spaanse carice en daan schuurmans zeg maar
Zoiets als blair witch en cloverfield, maar dan wel leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die andere bekende Spaanse films waar ik op doel kennen jullie allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |