Heb je de teksten wel gelezen? Ze hebben een moord gepleegd...quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:23 schreef RanTheMan het volgende:
los van de namen zou ik zo denken anne frank ......
Moet je DF en jouw antwoord eens achter elkaar doorlezenquote:
een slechte remakequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je de teksten wel gelezen? Ze hebben een moord gepleegd...
quote:
Slechte remake?quote:
Ik vond het een heel sterke film, en een hele nare moord om naar te kijken. Goed gedaan van PJ.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:33 schreef wyccie het volgende:
Slechte remake?Volgens mij is die film behoorlijk goed. Heb het einde nooit kunnen zien, beide keren was het laat op tv en was ik in slaap gevallen.
Ik doelde op totaal iets anders eigenlijk.. maar never mindquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vond het een heel sterke film, en een hele nare moord om naar te kijken. Goed gedaan van PJ.
Netjes, ik had trouwens precies hetzelfde rijtje in mijn hoofd!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:50 schreef hornage het volgende:
Marlon Brando
Apocalypse Now
Harrison Ford
Raiders Of The Last Ark
John Rhys Davies
LOTR - FOTR
Jawelquote:
Crap, dacht dat ie alleen in 2 zat....quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Was Raiden niet het enige karakter dat in alle 2 de flims zat?
Nee hoor,quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Was Raiden niet het enige karakter dat in alle 2 de flims zat?
In 2 wordt Raiden gespeeld door James Remarquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Crap, dacht dat ie alleen in 2 zat....
Echt te lang geleden die film
En die naam kon ik dus niet bedenken....quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:04 schreef hornage het volgende:
In 2 wordt Raiden gespeeld door James Remar
Zou ik ook niet zomaar op kunnen komen hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En die naam kon ik dus niet bedenken....
Je kan er per definitie vanuit gaan dat ik geen Amelie-achtige dingen vraagquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:30 schreef wyccie het volgende:
Het ziet er wel Frans uit, beetje Amélie-achtig, het laatste plaatje.
Sorry, meneer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je kan er per definitie vanuit gaan dat ik geen Amelie-achtige dingen vraag![]()
Ook niet Frans.
[ afbeelding ]
Nee, maar de actrice die Paula daarin speelt, is wel de actrice op de plaatjes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:47 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat is fout geschreven. Azuloscurocasinegro.
quote:
Die andere bekende Spaanse films waar ik op doel kennen jullie allemaal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:01 schreef DragonFodder het volgende:
ook meteen de enige spaanse actrice die ik kende die niet in Hollywood werkt, dus I'm out
Het is wel de actrice en acteur uit Celda 211, maar wederom niet de juiste film.quote:
De spaanse carice en daan schuurmans zeg maarquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het is wel de actrice en acteur uit Celda 211, maar wederom niet de juiste film.
Ik heb geen idee wat die met elkaar te maken hebben...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
De spaanse carice en daan schuurmans zeg maar
Zoiets als blair witch en cloverfield, maar dan wel leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die andere bekende Spaanse films waar ik op doel kennen jullie allemaal.
Was het proberen waardquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
eh buiten de rec films dus anders had ik het punt wel aan hornage gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |