Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ga schieten pauperquote:
Deze is er ook nog (L)quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Fappen godverdomme
http://www.flabber.nl/lin(...)-call-me-maybe-11494
Is een mw2 faggotjequote:
Godver, moest net al te hard doorgaan en nu dit weer. Hij gloeit al helemaal.quote:
1 nationaliteit en 1 dode, dat is toch goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik de PAOK Vieirinha hier CF zet, haalt ie dan 9 chem?
[ afbeelding ]
Jaquote:
Nee,quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
HE WAAROM GEEN 9 CHEM HIJ HEEFT TOCH 3 gewone en 1 nationaliteit en 1 dode IS DAT GEEN 9?
Bert!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:29 schreef SoldMayor het volgende:
Hoi,
Ik heb fifa 2001 op de pc.
Hoe kan ik FUT spelen?
gr gr bert.
Jij bent TS tochquote:
Oke thanks, moet maar eens al die regeltjes opzoeken want heb het altijd foutquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee,
Je moet één clublink hebben of 2 landenlinks.
Is goed,quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bert!
Dat is wel leuk dat je fifa 2001 hebt, zullen wij anders een keer een potje tegen elkaar spelen? Dat lijkt mij wel grappig
hey zullen wij eens potje schieten?quote:
Ja heb ik hoor gekkie !quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is goed,
Ik voeg je wel toe.
Heb je msn?
xoxox
Een faalhaas van ONS topic die geen voetbal kijkt en speelt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie begon er met een provocerende TT?
Ik zit bij FaZe, dus ik speel je ook weg op je kutshootertjequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wij spelen ook gewoon FIFA 12 hoor, en pakken jullie allemaal in
Hihaho kan niet eensquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:32 schreef SoldMayor het volgende:
Hoi ik heb een IF Platje, iemand kopen?
Geen grap?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Een faalhaas van ONS topic die geen voetbal kijkt en speelt.![]()
Elke dag fifa hier
wat is een FaZe?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit bij FaZe, dus ik speel je ook weg op je kutshootertje
quote:
Zullen vast wel wat Ek dingetjes komen maar hoe zie jij een Euro Cup voor je dan, alleen van EK teams lijkt me vrij breedquote:
En nu? Dan moet ik de clans ook maar kennenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]_!
En jij zit in het COD topic
Fut of H2H?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu? Dan moet ik de clans ook maar kennenknuppeltje. kom 1vs1 dan jonguh
Ik speel op een goeie console, geen shitbox tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu? Dan moet ik de clans ook maar kennenknuppeltje. kom 1vs1 dan jonguh
Hmm, op welke console zit je?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja alleen fut niet zo heel veel gedaan.
Vrij simpel. Gewoon een team met 1 Europese nationaliteit. Starting 11 +bankquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zullen vast wel wat Ek dingetjes komen maar hoe zie jij een Euro Cup voor je dan, alleen van EK teams lijkt me vrij breed
Welkom terug btw
H2H, divisie 1quote:
Dat is jou mening tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel op een goeie console, geen shitbox toch
Lindgren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
H2H, divisie 1
[..]
Dat is jou mening toch
Jouw*quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
H2H, divisie 1
[..]
Dat is jou mening toch
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
H2H, divisie 1
[..]
Dat is jou mening toch
Nu maar via de grammar nazi manier gaan proberen sufkutquote:
Zondequote:
Ik tik je toch wegquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu maar via de grammar nazi manier gaan proberen sufkut
Ja geen idee....quote:
Als je dat denkt, moet je dat vooral blijven denkenquote:
Ruud Gullitje!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je dat denkt, moet je dat vooral blijven denken
Ga schieten lulquote:
Ik heb het vernomen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:46 schreef Vijf_voor het volgende:
GJE, je transfers vallen een beetje tegen
Ik voor Ballen-in-mijn-broekje Oss Messenslijpers FCquote:
Jij heb altijd goeie TT'squote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen met provocerende TT's en houdt het gezellig.
lol, dat was gewoon geintje in het MW2 topic zelfquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
En dan spreek je alleen het FUT topic aan. Valt me tegen. Je bent net als onze scheidsrechters in Nederland. Jij bent zeker ook pro MW2quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nog niet klaar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En dan spreek je alleen het FUT topic aan. Valt me tegen. Je bent net als onze scheidsrechters in Nederland. Jij bent zeker ook pro MW2
2 Goals tegen omdat hij z'n controller weg had gelegd. (terwijl hij CB stond)quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het vernomen.
Wegwerken?
Hou 'm tegen jonguhquote:
Hmm, niet acceptabel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
2 Goals tegen omdat hij z'n controller weg had gelegd. (terwijl hij CB stond)
waitwut? Gaat dit over clubs?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, niet acceptabel.
Zal morgen hun eruit gooien dan, en even wat managerrechten geven zodat jullie dat ook kunnen
hjbquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is toch slecht want hij is van Feyenoord.
hjb ookquote:
Watdan?quote:
Helaas, die coins zijn ook duurder!quote:
Ze waren niet echt slecht hoor. Maar hoe kwamen die Engelsen bij onze club?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, niet acceptabel.
Zal morgen hun eruit gooien dan, en even wat managerrechten geven zodat jullie dat ook kunnen
Via online teamplay had ik er eentje ontmoet, ander was een vriend van hemquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ze waren niet echt slecht hoor. Maar hoe kwamen die Engelsen bij onze club?![]()
En probeer Nederlanders te halen dan
Ok. Maar Nederlanders zou fijn zijn. En met z'n allen een headset is ook wel grappig zoals anderen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Via online teamplay had ik er eentje ontmoet, ander was een vriend van hem
Wtf.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gaat je vies tegen vallen, 3-5-2 is de duurste van alle 3atb formaties en gaat zo voor 800+
Allemaal skype gewoonquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ok. Maar Nederlanders zou fijn zijn. En met z'n allen een headset is ook wel grappig zoals anderen.
Op PS3 haal ik ze op voor 300Coins maximaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat dacht je, je moet minstens 500 dokken voor die kutdingen
Was toenet ook al gepostquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dit wel OP materiaal
I know, wel OP materiaal.quote:
pak TOTY Eriksen en Anita dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:59 schreef stoereboii het volgende:
ok, ik wil 4231 nog 1 kans geven, zou wel willen weten of de CAM's bij jullie echt betrokken zijn in het spel? voor dit team: http://futhead.com/12/squad/1001014
Dankje man. Dankje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dit wel OP materiaal
Kan ook makkelijk via open bid, maar veel mensen blijven maar blind naar die bins starenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf.
Gisteren 4 gekocht voor in totaal 1200 coins.
hebben Gerrard en Dembele geen 9. maar doen de CAM'S en de CF dus echt mee?quote:
klopt dan moet je Fellaini pakken ipv Gerrard. Maar zo kan het ook natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hebben Gerrard en Dembele geen 9. maar doen de CAM'S en de CF dus echt mee?
maar scoren ze ook vaak? de reden dat ik het kut vond is dat ze nooit scoren, en ik vind ibra de beste spits in FIFA, en in 4231 liep ie 1 om 2quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt dan moet je Fellaini pakken ipv Gerrard. Maar zo kan het ook natuurlijk.
Ik vind 4231 een van de fijnste opstellingen, de CF scoort aan de lopende band en de wingCAMs zijn goed voor de combinaties en worden wel degelijk bij het spel betrokken.
de CAMs scoren niet zo vaak, maar de CF en ST scoren om de beurt bij mij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
maar scoren ze ook vaak? de reden dat ik het kut vond is dat ze nooit scoren, en ik vind ibra de beste spits in FIFA, en in 4231 liep ie 1 om 2edit: ibra als spits, maar ce CAM scoorden ook amper
/tweetdeckquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
Verloren van een 40 chem team. #ikbengewoonslecht #handicap
Deze waren bin.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk via open bid, maar veel mensen blijven maar blind naar die bins staren
Eens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
I know, wel OP materiaal.
Hier de YT link
ok, en anders maak ik gewoon een custom formatie als het niet werkt. bedanktquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de CAMs scoren niet zo vaak, maar de CF en ST scoren om de beurt bij mij.
en er wordt 40k geboden op spelers die discardwaarde worden, wat is je punt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
Serieus Afellay staat er op voor boven de 100K.
![]()
![]()
![]()
Hij wordt veel minder.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
Serieus Afellay staat er op voor boven de 100K.
![]()
![]()
![]()
ik zat te denken aan discardwaarde eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
Dos Santos ook al 50k.Die gaat ver omlaag.
De goedkoopste Vela maar vast gekost.3-5-2'tje met Hernandez.
Daar is 'ie wat te goed voor denk ik. Zal wel rond de 20-25k worden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zat te denken aan discardwaarde eigenlijk.
NIF?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef Rijst het volgende:
2e potje met mijn team moeizaam gewonnen 4-3 in de verlenging. Ik vind Mata tot nu toe niet zo heel bijzonder.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:31 schreef Wrijfhout het volgende:
Nog meer mensen problemen met Fut?
Wanneer ik een opstelling aanpas blijft de chemestry gewoon staan, selecteer ik een andere trainer dan gebeurt er ook niks en wanneer ik een wedstrijd speel veranderd er niks aan die level, zou niet weten hoe het op te lossen is
Ohquote:
Gordonquote:
4 winst 2 gelijk 2 loss hierquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
5 winst 4 gelijk 2 verloren net blijkbaar, ging wel lekker #clubs#jajabenalweg
quote:
Hangt ervan af of je pakkie wiltquote:
Ultimatedb gebruiken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef Fuszy het volgende:
3-5-2 is onmogelijk zoeken. Die zoekfunctie moet volgend jaar gewoon komen.
Het kutte is wanneer je dure spelers koopt dat je een bepaalde verwachtingspatroon van ze hebt. Ik heb 5 blauwe kaartjes in mijn team. Tot nu toe vind Huntelaar, Farfan en Pisnek de coins waard.quote:
Kom dan, wij geven jullie batta met clubs.quote:
Ja, klopt. En als het dan tegenvalt is het nogal zonde.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het kutte is wanneer je dure spelers koopt dat je een bepaalde verwachtingspatroon van ze hebt. Ik heb 5 blauwe kaartjes in mijn team. Tot nu toe vind Huntelaar, Farfan en Pisnek de coins waard.
geef IF Koef een ST>LW kaartje dan en zet hem LW.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het kutte is wanneer je dure spelers koopt dat je een bepaalde verwachtingspatroon van ze hebt. Ik heb 5 blauwe kaartjes in mijn team. Tot nu toe vind Huntelaar, Farfan en Pisnek de coins waard.
Hmm ja klopt, helemaal als ze blauw zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik doe niet aan clubs, moet je Thorb of BDIL voor hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom dan, wij geven jullie batta met clubs.
Heb je wel eens met een blauwe gespeeld?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja klopt, helemaal als ze blauw zijnMisschien de UP eens proberen, veel goeie verhalen over gehoord
Spreek anders even Nederlands.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Opzeker, twee vingers in de neus werk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wordt een mooie pot, MW2 vs. FUT
Zou je willen optyfen met je batta. Dankquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Briljantquote:
Hoeft niet perse blauw te zijn maar een dure speler. Oh die heeft hij denk ik ook niet gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb je wel eens met een blauwe gespeeld?
Dat je zegt ja dat klopt
Nog niet, maar als ik zo'n blauwe zou hebben zou ik er vanuit gaan dat het een supergoeie speler isquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb je wel eens met een blauwe gespeeld?
Dat je zegt ja dat klopt
Lobos Argentijn, 20K, was niks bijzonders aan. TOTY Dembelequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog niet, maar als ik zo'n blauwe zou hebben zou ik er vanuit gaan dat het een supergoeie speler is
battaquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou je willen optyfen met je batta. Dank
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:44 schreef Thorb het volgende:
Ook eerste team met blauwe kaartjes, meteen maar goed aangepakt.
[ afbeelding ]
Lobos is een held man. Zijn UP is al een baas.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lobos Argentijn, 20K, was niks bijzonders aan. TOTY Dembele
Met zijn TOTY scoorde ik misschien 4Longshots meer niet, zijn passen kwamen ook amper aan. Dembele was veel fijnerquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lobos is een held man. Zijn UP is al een baas.
Nice. Zou wel echt voor M'Bia ipv Mangala gaan thoughquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:44 schreef Thorb het volgende:
Ook eerste team met blauwe kaartjes, meteen maar goed aangepakt.
[ afbeelding ]
500k denk ik ongeveer, duurste team tot nu toe
Hmm, Mangala beviel wel, maar M'Bia ziet er ook goed uit. Kan ze allebei wel testenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Zou wel echt voor M'Bia ipv Mangala gaan though
Anime meuk? Medestudenten schreeuwen het ook de hele dagquote:
Toch kwamen zijn passen nooit aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
In game stats:
88 Ball Control
81 Crossing
80 Curve
86 Dribbling
81 Finishing
83 FK Accuracy
64 Heading Accuracy
86 Long Pass
90 Long Shots
24 Marking
87 Penalties
89 Short Pass
85 Shot Power
23 Slide Tackle
48 Stand Tackle
81 Volleys
75 Acceleration
81 Agility
75 Balance
75 Jumping
75 Reactions
76 Sprint Speed
99 Stamina
75 Strength
59 Aggression
68 Attacking Position
68 Interceptions
80 Vision
Longshots.Hij heeft ook heel wat traits.
quote:
Ziet er wel tof uit voor zo weinig coins. Dat schot van Guarin is heerlijk, hij oogt alleen best wel lomp met lopen terwijl het best wel pace heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
CF -> CAM kan ik niet betalen.
Thanks to DutchSL
Schaamteloos gejat, I like your style.quote:
Ik vind 'm tofquote:
Heb je wel op geschreven wie mee deden?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:49 schreef Rijst het volgende:
Oja mensen die mee hadden gedaan zet maar een speler op de markt van 5k. Dan koop ik hem.
Oke sorry.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb je wel op geschreven wie mee deden?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Uiteraard
Dutch
Confetti
roy
Toejes
pokerr
Coen
Ja ik ben benieuwd. Morgen even uitproberen. Heb er uiteindelijk nog teveel voor betaald denk ik en ik ben in totaal 9k kwijt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit voor zo weinig coins. Dat schot van Guarin is heerlijk, hij oogt alleen best wel lomp met lopen terwijl het best wel pace heeft.
Je kan je alvast een beetje voorbereiden natuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oke sorry.
Als FIFA 13 uitkomt, begin ik meteen met FUT.
ipv zoals met FIFA 12 pas in december ofzo.
SIF Heitinga + SIF Vlaar met +10kaartjequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:56 schreef Fuszy het volgende:
Naast donk is het een beest. Verdediging a la Vlaar + zwaanswijk is kut. Je moet wel iemand hebben, die een gat dicht kan lopen.
Da Forehead met Koloquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Gezocht:
Een leuke combinatie van een RM met een sterke link met de CV.
Oh, buiten de BPL.quote:
Heb hem als RM in 3-5-2 en dat doet hij wel goed omdat hij verdedigend wat beter is dan de meeste wingers. Maar genoeg opties verder toch..Navas met een Spanjaard, Pepe met een Italiaan etc etcquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, buiten de BPL.
Al kan dat ook makkelijk.. M'n linkerflank is al BPL, dus wilde wat mix.. Nog nooit met Gervinho gespeeld. Is hij een beetje goed?
Dat MW2 gebeuren? Zij hadden titel van FIFA is voor homo's en toen deed Dudeweiser MW2 is voor homo's en toen gingen ze hier dom doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er in dit topic aan de hand is?
Ik snap er geen fuck van
Vind ik ook wel leuk, kan 'm sowieso wel inbouwen in mijn team dat ik nu heb.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb hem als RM in 3-5-2 en dat doet hij wel goed omdat hij verdedigend wat beter is dan de meeste wingers. Maar genoeg opties verder toch..Navas met een Spanjaard, Pepe met een Italiaan etc etc
http://www.futhead.com/12/squad/1001661quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zomaar wat geprobeerd. Minder spectaculair dan ik voor ogen had.. [ afbeelding ]
[..]
Vind ik ook wel leuk, kan 'm sowieso wel inbouwen in mijn team dat ik nu heb.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/1001661
Dit ga ik doen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die een leuk team kan maken voor 120K, de rest zit in handel.
4321 Het liefst de rest maakt niet uit
Dankje
Wij dom doen? Dude dat was gewoon een grapje in het topic zelf, wij spelen met 6 man fifa daar, dus diegene de TT bedacht had was ons alleen maar aan trollenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat MW2 gebeuren? Zij hadden titel van FIFA is voor homo's en toen deed Dudeweiser MW2 is voor homo's en toen gingen ze hier dom doen
Verder gaat het over FUT, als je dat niet snapt moet je even in de OP kijken.
Ze hadden inderdaad Fifa is voor homo's, daarna zijn er een aantal van ons dat topic in gegaan en hebben wij later onze TT als MW2 is voor homo's gedaan. Ongeveer toen wij daar waren kwamen ze hier dom doen. Het zijn wel een stel autisten in dat topic hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat MW2 gebeuren? Zij hadden titel van FIFA is voor homo's en toen deed Dudeweiser MW2 is voor homo's en toen gingen ze hier dom doen
Ik kijk alleen hier en zie een zooi domme posts. Ik veroordeel die topic titel niet, alleen die posts die ik voorbij zag komen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wij dom doen? Dude dat was gewoon een grapje in het topic zelf, wij spelen met 6 man fifa daar, dus diegene de TT bedacht had was ons alleen maar aan trollen.
Volgens mij kwamen jullie toen in ons topic langs
Buitenste CB met 68 pace :x Maar met een beest als Kompany in het midden moet t wel lukkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit ga ik doen
Ik geloof dat jullie eerst bij ons probeerden te trollen, maargoed.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
lol, wel grappig tijdens dat gezever was ik gewoon fifa aan het spelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad Fifa is voor homo's, daarna zijn er een aantal van ons dat topic in gegaan en hebben wij later onze TT als MW2 is voor homo's gedaan. Ongeveer toen wij daar waren kwamen ze hier dom doen. Het zijn wel een stel autisten in dat topic hoor
Ach het was een grapje van ons onderlingquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kijk alleen hier en zie een zooi domme posts. Ik veroordeel die topic titel niet, alleen die posts die ik voorbij zag komen.
Al kan je wel vraagtekens bij het niveau van die TT zetten natuurlijk.
Lazzari als cdm kan ook nog, 4*quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit ga ik doen
Wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:10 schreef KrAlex het volgende:
Binnenkort eens 10 PSN accounts aanmaken. Met allemaal potje FUT spelen om vervolgens in Augustus te genieten van de extra coins en packs (H)
Ja, even afwachten hoe dat uitpakt, maar ik merk het welquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Buitenste CB met 68 pace :x Maar met een beest als Kompany in het midden moet t wel lukken
wij kunnen toch niet ruiken dat het een inside joke is?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wij dom doen? Dude dat was gewoon een grapje in het topic zelf, wij spelen met 6 man fifa daar, dus diegene de TT bedacht had was ons alleen maar aan trollen.
Volgens mij kwamen jullie toen in ons topic langs
Zonder die TT waren we er niet eens geweest. Ik zeg toch ook dat wij in jullie topic kwamen. Leer lezenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, wel grappig tijdens dat gezever was ik gewoon fifa aan het spelen! En jullie waren toch echt eerder bij ons aan het kutten hoor
[..]
Ach het was een grapje van ons onderling. En als we echt hadden willen kutten, hadden we dan niet fifa fut is voor gays gedaan denk je
?
Dus ja, waarom jullie dan zo'n TT pakken
Zijn wij wel allemaal gekomen danquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef Thorb het volgende:
'Jullie' kan me niet voorstellen dat iedereen uit dit topic in dat topic van jullie komt
Niet mierenneuken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef Thorb het volgende:
'Jullie' kan me niet voorstellen dat iedereen uit dit topic in dat topic van jullie komt
Meer het woord homo overal voor gebruiken, net wat je leuk wintquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, wel grappig tijdens dat gezever was ik gewoon fifa aan het spelen! En jullie waren toch echt eerder bij ons aan het kutten hoor
[..]
Ach het was een grapje van ons onderling. En als we echt hadden willen kutten, hadden we dan niet fifa fut is voor gays gedaan denk je
?
Dus ja, waarom jullie dan zo'n TT pakken
Dat hadden we al door ja. Hij heeft nog veel te leren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wij kunnen toch niet ruiken dat het een inside joke is?en GJE is een beetje kinderachtig dus die ging trollen bij jullie.
Dat van GJE hadden we door jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wij kunnen toch niet ruiken dat het een inside joke is?en GJE is een beetje kinderachtig dus die ging trollen bij jullie.
Ik heb dat nooit gezegd, 'Kutstudent' wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn wij wel allemaal gekomen dan?
??quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:54 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Je kan je alvast een beetje voorbereiden natuurlijkZelfs in Fut12 kan je al iets doen voor fifa13
Als ik me niet vergis kon je vorig jaar al je bidtokens meenemen naar Fut12, tevens startte Fut12 al een maand (dacht ik?) voordat fifa12 uitkwam
Webapp start eerder dan het spel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
??
Hoe kan zoiets startten voor dat de game uitkomt?
Weet alleen dat ik met FIFA12 zo season pass haalde en daardoor 3 dagen eerder FIFA spelen.![]()
Doe dat ook nooit. Je krijgt dan zo half afgemaakte versie.
Je krijgt dan een bonus met FIFA FUT 13 als terugkerende speler. Was het afgelopen jaar wel het geval, spelers van FUT 11 kregen allemaal 2 golden packs als ik me niet vergis.quote:
Magallon 74 pace en betere heading stats, denk dat ik hem ook maar haal..even testenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lazzari als cdm kan ook nog, 4*Maar Juarez is ook relaxt.
en ik had Araujo als mexiaanse cb, ook wel chill. Zilver met 75 pace
Inderdaad, heb je vast een beginnetje. Maar ik speelde toen nog geen FUT dus weet het verder ook niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar goed, dan kun je dus alleen handelen en opstelling maken.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je krijgt dan een bonus met FIFA FUT 13 als terugkerende speler. Was het afgelopen jaar wel het geval, spelers van FUT 11 kregen allemaal 2 golden packs als ik me niet vergis.
Ooijerquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:19 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik wil een Ajax zilver team maken op Futhead, maar heb nog twee zilvere cv's nodig en een zilvere rb en een zilvere cm?
Ooijer, pacemonsterquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:19 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik wil een Ajax zilver team maken op Futhead, maar heb nog twee zilvere cv's nodig en een zilvere rb en een zilvere cm?
Hmm, ben even gestopt met brons omdat er toch weinig interessants is en ik even gewoon aan het handelen ben. Healing deed ik sowieso altijd al voor 300-400quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is nu te makkelijk om winst te maken met bronze packs (vooral 400c packs dan) elke healing 250-300, silver contracts 400, squad fitness 1.5k ofzo. En dan krijg ik nog een Rangers badge, jammer genoeg is die nog maar 1k waard maar dat is toch makkelijk verdiend.
Dat blijkt jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij laat een onuitwisbare indruk achter
Nee iddquote:
Ik open wel gewoon de beschikbare 400c packs en misschien wat 1500c packs, je kan altijd goede bronzes krijgen of misschien een silver. Alleen ik hoop niet dat ik NIF Powell krijg, zonet kreeg ik wel NIF Griffin maar die IF is maar 4k ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm, ben even gestopt met brons omdat er toch weinig interessants is en ik even gewoon aan het handelen ben. Healing deed ik sowieso altijd al voor 300-400
Meestal is het na 23:00 voorbijquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat blijkt ja
[..]
Nee idd. Te veel kleine kindjes streken
is Thibault colombiaans tegenwoordig?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
MexilombiaIk hoorde hele slechte verhalen over die Colombiaanse keeper?
[ afbeelding ]
Aardige keeper, maar ik vind hem te klein en dan krijg je dat gezeik met curled shots steeds.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het hier iets mee te maken heeftquote:
Ik heb gewoon een TOTW gemist zie ik. Affeley maakt het wel erg leuk een Nederlands team te makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk team. En ja man focking slecht die Ospinaquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is Thibault colombiaans tegenwoordig?
Nee, Olave kan helaas niet idd. Ospina wordt nu ook gepricefixt naar 40K (quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aardige keeper, maar ik vind hem te klein en dan krijg je dat gezeik met curled shots steeds.
Tof team! Olave kan niet ivm chem denk ik he?
Hen die vervelend zijn negeren. Als dat hier ook gebeurt is het zo weer rustigquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier iets mee te maken heeft
[ afbeelding ]
Gooit ook bijna die bank eroverheen en toen hij op wilde staan haakte Dennis hem meteen, wat een baasquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik lig dubbel.Hans wordt neergelegd door Van der Geest.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gooit ook bijna die bank eroverheen en toen hij op wilde staan haakte Dennis hem meteen, wat een baas
Ach, hij doet het zelfquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha die plaatjes van Steefie zijn echt geniaal
oh nice, ps3 right?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Nee, Olave kan helaas niet idd. Ospina wordt nu ook gepricefixt naar 40K () dus ik haal Courtois wel gewoon
Dat is goed. Vorige week was hij nog 12K ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh nice, ps3 right?Mijn Ospina maar ff voor 30k proberen te verkopen dan
Moet jij 'm voor een normale prijs morgenavond/overmorgen als ik hem niet weg krijg voor te veel?
ja idd volgens mij had ik 'm ook voor zoiets een paar weken terug. Volgens ulti wel 21k nu dus moet wel een geslaagde pricefix geweest zijn, alhoewel er waarschijnlijk gewoon heel weinig van verkocht worden en het nogal simpel te beinvloeden is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is goed. Vorige week was hij nog 12K ofzo.
Zie OPquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach, hij doet het zelf.
Verder iemand nog hier die Fifa heeft op de xbox? Altijd wel in voor een potje
Verwacht ik wel. Denk alleen dat Ribery een stuk fijner speelt dan hem, ook al heeft Afellay wel 4* skills en WFquote:
Zeker doen IF Afellay misch iets minder als Ribery maar RVP veel beter plus het is een ex psver en ex feyenoorder en daar hou je zo te zien wel van.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:36 schreef WezepAFCA het volgende:
Zit te denken om Ribery en Schurlle te vervangen voor IF Affelay en Van Persie.
Blijkt dat ik er al een paar hebquote:
Denk nog iets duurder dan dat. Het EK komt er aan, mensen willen graag een NL elftal maken, plus hij past nog eens goed in een BBVA team, en hij zal ook populair zijn bij Barca-fanboys. Ik zet in op 45-50K.quote:
+Pace en nog een redelijke schot. Waar helemaal niks van klopt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk nog iets duurder dan dat. Het EK komt er aan, mensen willen graag een NL elftal maken, plus hij past nog eens goed in een BBVA team, en hij zal ook populair zijn bij Barca-fanboys. Ik zet in op 45-50K.
Wat interesseert het mij nou waar een speler bij voetbalt of heeft gevoetbalt, zolang ze maar fijn spelen op FIFA.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:39 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Zeker doen IF Afellay misch iets minder als Ribery maar RVP veel beter plus het is een ex psver en ex feyenoorder en daar hou je zo te zien wel van.
Dit dus. Ik verwacht ook dat hij gaat vlammen zaterdag dus i kzou niet te lang wachten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk nog iets duurder dan dat. Het EK komt er aan, mensen willen graag een NL elftal maken, plus hij past nog eens goed in een BBVA team, en hij zal ook populair zijn bij Barca-fanboys. Ik zet in op 45-50K.
Gisteren verkocht voor 11k 4-1-2-1-2, had er inderdaad iets van 20 voor betaaldquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Olave kost nog maar 7k, die is ook echt het driedubbele geweest..
Goedkoopste op de Xbox is 2.6kquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Olave kost nog maar 7k, die is ook echt het driedubbele geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |